za d:gadljiva solinska posla

Arraki sa laptopa

Kaže mi čovik (kojeg sam 99-e odvea na prvo gostovanje) da je ćaća
franku jeba ženu. Da je mala i zatrudnila i pobacila.
Eto. Ako laže on, lažen i ja.
Izvor :) ima nešto malo manje od 5 godina zabrana pa mu ja osobno virujen.

Arraki sa laptopa wrote on 6/21/2017 :
> Kaže mi čovik (kojeg sam 99-e odvea na prvo gostovanje) da je ćaća franku
> jeba ženu. Da je mala i zatrudnila i pobacila.

au pičku koja budala.

> Eto. Ako laže on, lažen i ja.
> Izvor :) ima nešto malo manje od 5 godina zabrana pa mu ja osobno virujen.

ako nije Juka onda vjerujem ;)

Arraki

nije. Iako, spomenili smo ga se jucer na pivi. Koliko sam skuzija, puka
je na ta putovanja i pise te putopise, a ruku na srce, za to ima dara

NoXoN

Ček... Frankov stari je jebao Frankovu ženu?

Arraki sa laptopa

da.