Što je pokazalo 21. kolo

freelancer

Rijeka je nastavila tamo gdje je stala i potvrdila ulogu favorita. Samo
je suci (sudije da NoXoN bre razume) mogu zaustaviti. Dinamo u utakmici
protiv Slaven Belupa nije ništa pokazao osim da su i dalje favoriti kod
sudaca. :) U Splitu Hajduk igra tako da ne znaš tko je gora momčad oni
ili 'Radnički'. Osijek je još uvijek klasu ispod Rijeke, ali ako ovako
nastave napredovati sa dizanjem kvalitete iz sezonu u sezonu i
izgradnjom novog stadiona, vrlo brzo će biti ozbiljan konkurent za sam vrh.

---

freelancer

NoXoN

On 20.2.2017. 18:00, freelancer wrote:
> [...]
> nastave napredovati sa dizanjem kvalitete iz sezonu u sezonu i
> izgradnjom novog stadiona, vrlo brzo će biti ozbiljan konkurent za sam vrh.

Ja sam se ponadao da si u ovoj pauzi našao život, a ono ništa... i dalje
ti je HNL zanimljiv, i dalje si nabrijan, sav si uzbuđen jer bi Rijeka
mogla dobiti prvenstvo, Rijeka zauvijek (dobar vam je moto, full
originalno)...

Tuzan sam zbog toga, necu te vise zajebavati... Veseli se, neka i tebi u
onoj ružnoj Rijeci malo sunca zasja!

Arraki

> Ja sam se ponadao da si u ovoj pauzi našao život, a ono ništa... i dalje
> ti je HNL zanimljiv, i dalje si nabrijan, sav si uzbuđen jer bi Rijeka
> mogla dobiti prvenstvo,

kako to da ne komentiraš ekstatične upise Darca-lašca o sličnim stv
arima (Tattinom pijancu iz Kine, malom bosancu u prvih 18 Repke d.o.o. i sl.

zašto drkanje na HNL komentiraš selektivno?

NoXoN

ja sam tu samo da trollujem ekipu koja se nabrijava na patvorene klubove
poput Reke... :)

Arraki

> ja sam tu samo da trollujem ekipu koja se nabrijava na patvorene klubove
> poput Reke... :)

a na patvorene igrače poput Mamićevog crnca ili malešnog bosanca?

NoXoN

Ja se ne nabrijavam na Sammira, ali me jako veseli da u našoj predivnoj
ksenofobnoj Hrvatskoj u NACIONALNOJ NOGOMETNOJ VRSTI, mnogim klosarima
poznatoj kao "svetinja", igra jedan UGLJESA! :D

Ne znam tko je malešni Bosanac... 70% igrača u Hrvatskoj su malešni
Bosanci...

x X x

"Arraki" <tattaund...@decima.hr> wrote in message

> a na patvorene igrače poput Mamićevog crnca ili malešnog bosanca?

šta god da izabereš iz dinama pa i najgore bolji su od najboljeg iz hajduka

Arraki

> šta god da izabereš iz dinama pa i najgore bolji su od najboljeg iz hajduka

ajmo izabrat mamićevog crnca. Sigurno talentiran igrač, koji ima ono
"nešto" po čemu bi moga iskakat od prosjeka kroz umijeće nogometne igre.
Međutim, glava u crnca je toliko defektna i da je 345 puta bolji
tehničar, njegov učinak na terenu je...mizeran.

To ti je ko da ti voziš nisan almeru; klima, konja ko u priči, mala
potrošnja, al jebiga, ne rade joj kočnice i možeš kočit samo ručnom.

a ja vozim stojadina od 55 konja bez klima sa ručnim spuštanjem
stakala...ali vozim.

Koliko je Mamićev crnac dobar igrač u poredbi sa onim šta ste vi
tattićevci pisali o njemu ovdi godinama dokazuje:
1. koliko je dugo igra u GNJK-u
2. di je igra nakon GNJK-a
3. šta se vratija u GNJK

to bi bilo što se tiče mamićevog crnca.

Inače, misliš da je bosanski trio-rio nešto puno bolji od Vlašića,
Ohanze ili Ercega?

x X x

> ivan fiolić:" da, da, rođen sam u Zagrebu, ali znate, moji su od Dervente"

pa i vi svi dalmoši ste nastali od bosanaca kad su bacali feleričnu djecu
opreko velebita :P

Arraki

> Ne znam tko je malešni Bosanac... 70% igrača u Hrvatskoj su malešni
> Bosanci...

https://www.hercegovina.info/img/repository/2016/05/web_image/1_32469697.jpg

eto, sad znaš

Arraki

Arraki

> pa i vi svi dalmoši ste nastali od bosanaca kad su bacali feleričnu
> djecu opreko velebita :P

sigurno da je genetski gledano dobar dio stanovništva RH, pa tako i
Dalmacije potječe od ljudi koji su pobigli od glavosječa iz Male Azije
od sredine 15. st. pa do opadanja moći tamo cca kraj 17 st.

Međutim, kako sam ja u više navrata objašnjava našem federalcu iz
Čitluka/Širokog/voteva, u nekoga je Civilizacija došla sa Marijom
Terezijom, a u nekoga 1908.

NoXoN

Kao prvo, frajer je rođen u Zagrebu

Kao drugo, familija su mu Hercegovci, a ne Bosanci...

Satir

26.2.2017. u 13:58, x X x je napisao/la:

> pa i vi svi dalmoši ste nastali od bosanaca kad su bacali feleričnu
> djecu opreko velebita :P

Tebe malo jebe zemljopis, jelda?

--
sve prolazi i sve proci mora
Slavonija zauvijek ostaje

Arraki

> Kao prvo, frajer je rođen u Zagrebu

rođen je i Fiolić, ali eto, ima potrebu u istoj rečenici spomenuti kako
su njegovi "od Dervente".

> Kao drugo, familija su mu Hercegovci, a ne Bosanci...

Jebe i tebe malo zemljopis ,a?

Tomislavgrad aka Duvno je granično područje. Oni koji tamo žive će reći
da su Hercegovci, međutim, ljudi u Dalmaciji, kao i ljudi iz Čitluka,
Širokog ili Mostara će reći da su Bosanci.

Slično kao ona šala sa Ahmedom koji je Šveđanin jer se eto, rodija u
Malmeu, ili da je miš zapravo konj jer se okotija u štali.

Arraki

On 26.2.2017. 19:19, Satir wrote:

> Tebe malo jebe zemljopis, jelda?

hahahahah tek sam sad ubra :)