Novi gradonačelnik Splita i Hajduk

Arraki

Koliko Opara zna o balunu i prati isti je dovoljno zaključit iz slijdećeg:

pitanje tribine NH Opari:"kako vidite Hajduk B"?
Opara:"Vidim ga u drugoj ligi, nakon toga ga vidim u 1. HNL"

Vidićemo kako će se gradonačelnik stranke koja drma HR nogometom
postavit prema trnu u oku Tatte, Sttrikana, Svettine i svih onih 11 od
13 članova IO HNS koji su hadezeovci.

Elemenata za prcanje ima, od legalno-pravnih (22 000 000 kuna nevraćenog
kredita koji je koliko ja znam prolongiran jos jednom do listopada 2017)
do onih ispod stola tipa provođenje suludih zahtjeva HNS-a prema klubu
poput brojača ili videonadzora kakvih se ne bi posramia ni satrap iz
Pjongjanga. Na račun kluba, naravno.

Vidićemo...nisan neki optimist, ipak je riječ o čoviku koji je na svom
faceu sharea post Gice Prasice o "Orjunašima teroristima iz St.Ettiena".
Poslušnik stranke, gradonačelnik na Plenkovićev daljinski...

Čisto sumnjam da će klub "upirat" na primjenu Zakona o sportu, imho su i
Šalinović i Marasović, a Kos pogotovo ubačeni HDZeovski igrači koji neće
puno "talasat".

Gyz

On Sun, 4 Jun 2017 22:06:19 +0200, Arraki wrote:

> Koliko Opara zna o balunu i prati isti je dovoljno zaključit iz slijdećeg:

LOL
samo da te podsjetim, jednog tvojeg komentara na moj post:
"šta misliš da li direktor INA-e zna treći derivat nafte?"

vidi subject: sto je to nogomet... ;->>>
od 13.05.

daj se odlući, jel bi piškil ili kakil
;-D

NoXoN

Za dobrobit tog vašeg grada, nadam se da je Hajduk ovom momčiću zadnja
rupa na svirali. Treba tamo mnogo stvari riješiti, prvenstveno glavno:
kako da Split više ne bude šugav :D

Arraki sa laptopa

On 5.6.2017. 11:06, Gyz wrote:

> LOL
> samo da te podsjetim, jednog tvojeg komentara na moj post:
> "šta misliš da li direktor INA-e zna treći derivat nafte?"

čuj, čisto sumLJAm da bi direktor ine izjavia da je treci derivat nafte
maslinovo ulje.

Izjava da Hajduka B vidi u 1. ligi je za 6mjesečno promatranje na
psihijatriji.

Arraki sa laptopa

> Za dobrobit tog vašeg grada, nadam se da je Hajduk ovom momčiću zadnja
> rupa na svirali. Treba tamo mnogo stvari riješiti, prvenstveno glavno:
> kako da Split više ne bude šugav :D

šugav možda tebi.

Svim onim britancima, skanddinavcima i kosoookima očigledno nije.

Gyz

ma spužva bob, bi to sve sredil...
LOL

malo mu falelo