Kad te Tatta uzme u usta po zlu, znaš da si na dobron putu

Arraki

http://slobodnadalmacija.hr/sport/hajduk/clanak/id/493053/koprcanje-zdravka-mamica-i-lazi-o-nasem-hajduku-znak-su-da-se-nazire-kraj-dugoj-cesti-kojom-kroci-hajdukova-vojska

Kad te Zdravko Mamić proglasi mafijašem, kad isuče svoj jezik kako bi ti
naudio i krvi ti se napio, znaš da si na dobrom putu i da se nazire kraj
onoj dugoj cesti kojom si naizgled sam prije šest godina bio krenuo.

Darac

Jel pise kolko bute naslova osvojili kad Mamic zavrsi u zatvoru? Samo
tri u pet godina ili vise?

NoXoN

On 25.6.2017. 10:01, Arraki wrote:
Kako je Tajko rekao: može ga eventualno metak zaustaviti, a i onda bi
Bog vjerojatno spustio neki štit o koji bi se taj metak odbio...

Arraki

> Kako je Tajko rekao: može ga eventualno metak zaustaviti, a i onda bi
> Bog vjerojatno spustio neki štit o koji bi se taj metak odbio...

Ti ne viruješ u intervenističkog Boga, stoga molim lijepo ako ćeš
trollat potrudi se malo više

Arraki

> Jel pise kolko bute naslova osvojili kad Mamic zavrsi u zatvoru? Samo
> tri u pet godina ili vise?

Pusti ti naše naslove, reci ti nama jesi ga dobro izdrka kad je nikidan
Tatta govorija uživo?

fajdo

Klasično nabrijavanje prije početka sezone.
A nakon ispadanja ide stara pjesma.

https://youtu.be/541Lsp2JG_g?t=3m35s

Arraki

On 25.6.2017. 21:20, fajdo wrote:
> Klasično nabrijavanje prije početka sezone.
> A nakon ispadanja ide stara pjesma.

ziv si.

dobro je.

koja to stara pisma ide nakon ispadanja (pretpostavljam iz Europe)?

fajdo

video govori više od tisuću riječi