Kako je Tajko pomeo pod sa bandom kriminalnom

NoXoN

Jedino što je trebao jest imenovati još više gamadi koja je godinama
sisala lovu na sve načine, a sada ih budaletine predstavljaju kao
nekakve heroje i junake...

Tata, ne vole te samo zato jer si najjači kriminalac od svih njih, ali
boli te kurac... ljubomorne duše nek ti puše!

Darac

On 23.6.2017. 15:42, NoXoN wrote:
> Jedino što je trebao jest imenovati još više gamadi koja je godinama
> sisala lovu na sve načine, a sada ih budaletine predstavljaju kao
> nekakve heroje i junake...

Pa zakaj je Boban godinama izvan hr nogometa? Da li ti mislis da je to
zato jer se "ne želi valjati u mocvari" kako pisu retardirani novinari u
clancima za maloumne(d-a, arakija, frilencera, onog drugog rijeckog
dripca itd...) ili je to zato jer bi ga ta ista "mocvara" priupitala di
je nestalo onih 12 milijuna dolara od 14 od njegovog transfera? Pitali
bi ga i na koji nacin je dosao do masu atraktivnih nekretnina u Zg-u
pocetkom 90-ih. Na sve to bi osoba koja pretendira biti na celu HNS-a
morala odgovarati. Zato se povukao i ponadao da ce ga politika
instalirati na to mjesto a prije toga ocistiti ove iz "mocvare" koji bi
ga pitali neugodna pitanja. Al to bas tak lako nebu islo.

Inace, liku je nedavno ovrsena imovina u Hr jer je prevario svog bivseg
poslovnog partnera.

http://www.jutarnji.hr/vijesti/hrvatska/kako-je-kum-blokirao-savjetnika-predsjednika-fife-bobanu-ovrseni-svi-racuni-u-hrvatskoj/4828478/

Znaci protiv njega vec postoji drugostupanjska PRAVOMOCNA presuda,
ustanovljeno je da je lagao na Sudu, da je potpisivao ugovore koje nije
namjeravao ispostovati itd.. ali to ne sprjecava medijsku masineriju tj.
medijske pijune da od njega rade moralnu vertikalu i idealnu osobu za
predsjednika HNS-a.

On to mozda je, ali iskljucivo za maloumnu krelad tipa d, araki,
frilencer, onaj drugi rijecki dripac itd..

NoXoN

Frilenser ti je tip čovjeka kojem mentalni kapacitet dozoljava da u
jednom trenutku procesuira samo ono što je realno ispred njega. To je
tip čovjeka koji nema nikakvu objektivnu širinu sagledati išta osim
onoga što pročita na nekom opskurnom portalu ili čuje od "nekoga tko zna".

Njemu je netko prije x godina rekao: "Zdravko Mamić je kriminalac,
napravio je to i to i uništio je hrvatski nogomet i Reku." Čovjek takvih
ograničenih mentalnih sposobnosti nakon toga ne može racionalno
sagledati išta osim toga svog saznanja. Njemu nisu bitni nikakvi
argumenti koji tvrde suprotno, nikakvi argumenti koji njegov klub
involviraju u malverzacije, koji vlasnika njegovog kluba stavljaju u
poziciju izbraljivača afričke nejači, koji njegove "junake" portretira
kao hrpu nekulturnih barbara...

Tipovi poput Frilensera su razlog zašto je demokracija najgori sustav
koji može postojati, jer dozvoljava takvima da njihov glas odlučuje o
budućnosti svih nas. To su na žalost ljudi koji nikada neće niti će moći
sagledati širu sliku, ljudi čiji je pogled na svijet toliko ograničen da
ne mogu niti pojmiti što se u stvarnosti događa iza zavjese.

Arakki i Mach su ipak racionalniji po tom pitanju, ali njihov problem je
selektivnost argumenata i svjesno ignoriranje odgovora na bilo kakva
pitanja za koja znaju kako će odgovor biti na njihovu štetu. Oni su toga
svjesni, zato to i izbjegavaju već godinama. Dakle, ne treba njih
dvojicu svrstavati u kategoriju Frilensera i onog hejtera koji je
prestao dolaziti na grupu prije godinu dana, a koji u XY godina nije
imao niti jednu originalnu misao... zaboravih kako se zvao...

Arraki sa laptopa

> Jedino što je trebao jest imenovati još više gamadi koja je godinama

mislim da će Tatta na nekom općinskom sudu morati malo bolje
argumentirat šta je mislija

http://www.index.hr/sport/clanak/nas-hajduk-zastitu-od-mamica-potrazit-cemo-na-sudu/978626.aspx

Gyz

jel ovako:

http://direktno.hr/sport/kukavicki-napad-mamica-simbol-svega-loseg-nasem-nogometu-88316/
"Kiki Duvel Mistic
Mamiću misliš da si najveći mangup u Hrvatskoj??Imaš muda ali našmrkanu
glupu glavu.Drugi put ćeš popušiti metak budalo."

niste uspjeli šakom u potiljak.... pa bute sad i metkom
i ajd sad reci da niste Cosa Nostra

jel bu maminjo prvo dobil konjsku glavu na krevet??
kao upozorenje... ili ide odma metak??

velim ja već odavno
torcidu treba tretirati kao terorističku organizaciju
a jajdug koji ih podržava i financira
rasformirati
a odgovorne u zatvor

prije nego padne krv...

NoXoN

Tko placa odvjetnike te Cosa Nostre?

Arraki

> velim ja već odavno
> torcidu treba tretirati kao terorističku organizaciju
> a jajdug koji ih podržava i financira
> rasformirati
> a odgovorne u zatvor

vidim da si i ti prigrlija sve tekovine demokratskog drustva poput prava
na drugacije mišljenje, poštivanje zakonskih propisa, pravo na vlastito
mišljenje,pravo na javno iskazivanje istog i slično

Sad bi ja tebe moga pitat na osnovu cega bi ti nekog proglasava
teroristom, na osnovu čega si ti zaključija da ih Hajduk financira, kako
bi indentificira odgovorne i na osnovu čega bi ih kaznija kaznom zakona.
Naravno, na osnovu nekakvih dokaza, a ne ne osnovu tvog mišljenja.

Međutim, s mentalnim sklopom kojem su uzor ili zagorski bravar ili
bosanski fuhrer to nema nikakvog smisla.

Ti si jedan od onih koji bi 41 ubija Srbe po Banovini ili 45 Hrvate po
Sloveniji.

Arraki

> Tko placa odvjetnike te Cosa Nostre?

Tajnik Torcide radi to pro bono. Čovik je odvjetnik sa pravosudnim ispitom.

Gyz

On Sun, 25 Jun 2017 09:48:04 +0200, Arraki wrote:

> Tajnik Torcide radi to pro bono. Čovik je odvjetnik sa pravosudnim ispitom.

LOL
"navijačka udruga" kojoj treba fiškal????????????

znači sva djela torcide su planirana
;->>>

Gyz

On Sun, 25 Jun 2017 09:47:26 +0200, Arraki wrote:

> vidim da si i ti prigrlija sve tekovine demokratskog drustva poput prava
> na drugacije mišljenje, poštivanje zakonskih propisa, pravo na vlastito
> mišljenje,pravo na javno iskazivanje istog i slično

ljudska prava su pravo, ali i obveza

pa prema tome, svatko ko digne ruku da oduzme tuđe ljudsko pravo
samim svojim djelom se odrekao svojeg ljudskog prava

> [...]
> bi indentificira odgovorne i na osnovu čega bi ih kaznija kaznom zakona.
> Naravno, na osnovu nekakvih dokaza, a ne ne osnovu tvog mišljenja.

na osnovu činjenica, kazni za baklje...
crnih kronika... makljaže po autocestama
jajdug se ni jednom nije ogradil od tih "navijača",
čak ih i podržava... neigranje u zagrebu

> Međutim, s mentalnim sklopom kojem su uzor ili zagorski bravar ili
> bosanski fuhrer to nema nikakvog smisla.
>
> Ti si jedan od onih koji bi 41 ubija Srbe po Banovini ili 45 Hrvate po
> Sloveniji.

ti imaš mentalni sklop udbe
upreš prstom, etiketiraš...

Arraki

> na osnovu činjenica, kazni za baklje...
> crnih kronika... makljaže po autocestama
> jajdug se ni jednom nije ogradil od tih "navijača",
> čak ih i podržava... neigranje u zagrebu

englezi 2009

https://www.youtube.com/watch?v=c2Qe4EfFi7E

nizozemci nedavno

https://www.youtube.com/watch?v=GKnooesbo8U

Ne da mi se sad vadit pizdarije iz obaju Amerika ili Sj.Afrike.

Baklji ima svugdi. Tuča po autocestama ima svugdi.

Ne vidim da su dužnosnici westhama, Millwalla ili Feynoorda završili iza
rešetaka.

Navijačkih izgreda nema samo u Sj.Koreji, a ja vidim da ti naginješ
totalitarizmu kao obliku društvenog uređenja.

> ti imaš mentalni sklop udbe
> upreš prstom, etiketiraš...

Ja upirem prstom? Ja samo iznosim činjenice i neke stvari koje se kose sa

1. istinom
2. zakonom RH

Ti kako hoćeš. Ja sam te pita na osnovu čega bi ti hapsija, nisi mi dao
suvisan odgovor.

Tvoj mentalni sklop očigledno ne može pojmit koncept pravne države, da
ne postoji stvar koja se zove kolektivna odgovornost i slično.

Onaj darac-lažac mi pari kao neko ko je plaćen da piše takve nonsense,
ali ti mi se činiš dovoljno nisko na intelektualnoj skali da stvarno
viruješ ti svojim neargumentiranim baljezganjima.

Ti bo čovječe kida glave ljudima zato šta prelaze cestu 38 metara dalje
od pješačkog prelaza. Čiju bistu držiš na stolu, Titinu ili poglavnikovu?

Arraki

> LOL
> "navijačka udruga" kojoj treba fiškal????????????

da tebe Tatta na presici prozove mafijašem i lopovom, ti bi to prešutija?

Gyz

On Sun, 25 Jun 2017 10:56:49 +0200, Arraki wrote:

> [...]
>
> Navijačkih izgreda nema samo u Sj.Koreji, a ja vidim da ti naginješ
> totalitarizmu kao obliku društvenog uređenja.

očito da ti smatraš, da je huliganizam ljudsko pravo

jer tražiš, primjere da bi svoje opravdal
;->>>

nego... reci ti meni... kak su prošli huligani iz tvojeg primjera
daj, postaj njihove sudske presude

LOL

> [...]
>
> Ti bo čovječe kida glave ljudima zato šta prelaze cestu 38 metara dalje
> od pješačkog prelaza. Čiju bistu držiš na stolu, Titinu ili poglavnikovu?

svakome prema zasluzi

https://hr.wikipedia.org/wiki/Margaret_Thatcher
ova je takvu gamad smjestila kamo spada

Gyz

[...]

jel branite i ovog "junaka"

metak se večinom povezuje sa mafijaškom likvidacijom

izgleda da je čovjek imal praf
;-D

on 6/25/2017, Arraki supposed :
nije, oni koji dobijaju lovu za pisanje to rade sa stilom i sa
kakvim-takvim agrumentima dok je kod ovog jedino vrijeđanje na osobnoj
razini sličnost. Tu se već radi o nekim frustracijama iz djetinjstva i
mudima da se nekome u oči nekaj kaže pa se anonimost interneta koristi
da se postane "frajer s mudima". Budu i takvi na tapeti kad se
pozabavim "Kličko" profilom i grupici koja se njime služi.

Darac

On 25.6.2017. 10:26, Gyz wrote:

> LOL
> "navijačka udruga" kojoj treba fiškal????????????

Samo jos jedan volonter u nizu:

http://i.imgur.com/Fhci06L.jpg
http://i.imgur.com/YgrTFsS.jpg

Arraki

> svakome prema zasluzi
>
> https://hr.wikipedia.org/wiki/Margaret_Thatcher
> ova je takvu gamad smjestila kamo spada

Da?

https://en.wikipedia.org/wiki/Football_hooliganism_in_the_United_Kingdom

Ja se i ne bi baš zaklea u to.

Znaš, na Dnevniku u 7 i po, di si to čuja ti dosta lažu...

Čiju bistu držiš na stolu?

Arraki

> Mamiću misliš da si najveći mangup u Hrvatskoj??Imaš muda ali našmrkanu
> glupu glavu.Drugi put ćeš popušiti metak budalo."
>
> jel branite i ovog "junaka"

Znači KN Torcida bi triba pravdat ili ograđivat se od upisa na
komentarima opskurnih web portala?

O mila majko s kim ja diskutiram

Gyz

NoXoN

On 25.6.2017. 9:48, Arraki wrote:

> Tajnik Torcide radi to pro bono. Čovik je odvjetnik sa pravosudnim ispitom.

Jel svi ostali isto rade pro bono?

Gyz

On Sun, 25 Jun 2017 12:34:21 +0200, Arraki wrote:

> Da?

nego... nisi postal presude onih "junaka" koje su čapili
iz tvojih primjera

> https://en.wikipedia.org/wiki/Football_hooliganism_in_the_United_Kingdom

kaj očeš reči?

pa to su samo primjeri najgoreg ljudskog šljama

> Ja se i ne bi baš zaklea u to.
>
> Znaš, na Dnevniku u 7 i po, di si to čuja ti dosta lažu...
>
> Čiju bistu držiš na stolu?

bitno je da znamo kome se ti diviš:
http://www.jutarnji.hr/vijesti/crna-kronika/obracun-kod-vinodolskog-torcidasi-postavili-barikade-kako-bi-kamenovali-vozila-s-navijacima-rijeke-na-kraju-demolirali-kombi-s-rukometasima-iz-labina/5754363/

NoXoN

Kao što je, među ostalim, Tajko rekao na pressici: što bi bilo da nije
prešutio sve uvrede, klevete, optužbe i prijetnje od strane novinara,
BBB, Torcide, random divljaka s Bola?

Da je lupio tužbu svakome tko ga je prozvao "lopovom i mafijašem"?

Inače, Tajko se nije fokusirao na lopovluk u Cosa Nosti, nego na reket i
metode zastrašivanja kojim se ta organizacija koristi: ucjene,
prijetnje, sabotaža, sačekuše...

Matorac, bio si živ dok je mafija još bila malo jača stvar nego danas...
želiš mi reći da takav način rada nije svojstven mafiji?

Arraki

> Da je lupio tužbu svakome tko ga je prozvao "lopovom i mafijašem"?

naravno. za šta postoji, ili bi baren treba postojat insitut pravne države?

Članak XX, kleveta.

> Inače, Tajko se nije fokusirao na lopovluk u Cosa Nosti, nego na reket i
> metode zastrašivanja kojim se ta organizacija koristi: ucjene,
> prijetnje, sabotaža, sačekuše...

odlično.

Koga to i na koji način NH ucjenjuje, kome prijeti, koga sabotira i kome
sprema sačekuše?

Molija bi par dokaza, shodno tvrdnji tribalo bi to kao malo i argumentirat.

> Matorac, bio si živ dok je mafija još bila malo jača stvar nego danas...
> želiš mi reći da takav način rada nije svojstven mafiji?

Način rada svojstven mafiji je da olićevog managera provozaju u gepeku.

NoXoN

Sigurno, baš imam vremena i volje sada potrošiti poslijepodne tražeći
linkove...

Uglavnom, svi znamo kakvim se totalitarističkim metodama služe takve
udruge, jasno je: na naš način ili nikako. Sad ti možeš zabijati glavu u
pijesak, radeći isto što Mamićevci apologeti rade, ali znamo da nema
smisla... jednostavno priznaj da se radi o zločinaćkoj organizaciji :)

Arraki

NH ima 4 ili 5 zaposlenih.

Arraki

> Sigurno, baš imam vremena i volje sada potrošiti poslijepodne tražeći

to onda nije argumentirana diskusija, nego pižđenje bezveze.

> [...]
> pijesak, radeći isto što Mamićevci apologeti rade, ali znamo da nema
> smisla... jednostavno priznaj da se radi o zločinaćkoj organizaciji :)

znamo kurac. Ja niti zabijan glavu u pijesak ni se pravim debil. Ja sam
ovdi prvi napisa kako od ove godine 25% članarina ne ide na račun kluba,
nego Udruzi za plaće. Hajduku ko Hajduku je isti kurac, jer tih 20 kn
dobit ionako neće, jer ako odabareš model 2 tih 20 kn umisto Udruzi ide
državi na konto PDV-a

evo ti malo dobre muzike, da te malo digne iz te depre i da ne pišeš
pizdarije

https://www.youtube.com/watch?v=8O1qu3SHBN8

bosanac jebeno vrti

NoXoN

Bio sam u srijedu u Laubi na Bosancu... šta misliš s kime pričaš :P

Arraki

> Bio sam u srijedu u Laubi na Bosancu... šta misliš s kime pričaš :P

e pa zavidin ti.

NoXoN

On 25.6.2017. 19:16, Arraki wrote:

> e pa zavidin ti.

Bilo je nesnosno... Temperatura u hali nekih 50°C, u 5 ujutro nestalo
vode... Ali atmosfera jebena, savršen party za negdje tamo 11. mjesec... :D

Mach5

On 23.6.2017. 16:54, NoXoN wrote:

> Arakki i Mach su ipak racionalniji po tom pitanju, ali njihov problem je
> selektivnost argumenata i svjesno ignoriranje odgovora na bilo kakva
> pitanja za koja znaju kako će odgovor biti na njihovu štetu.

Ajmo uzet moje i tvoje argumenta na stetu i u korist, i stavit ih na vagu.

Da li je Rijeka privatizirana krvavim kapitalisticko-imperijalistickim
novcem? Mozda, al daj dokaze.

Da li Rijeku vode ljudi koji sustavno vec dva desetljeca kradu drzavu,
vlastite igrace i vlastiti klub, te beskrupulozno drmaju nogometnom
ligom i reprezentacijom kao privatnom prcijom?

--
http://i.imgur.com/PHGzgyC.jpg

Satir

Vode li Dinamo (Hajduk, Osijek...) ljudi koji sustavno već dva
desetljeća kradu državu itd?

Možda, al' daj dokaze.

--
na srcu mi, nek' se zna,
Slavonija, Srijem i Baranja

---
http://www.avg.com

Mach5

On 26.6.2017. 19:32, Satir wrote:

> Vode li Dinamo (Hajduk, Osijek...) ljudi koji sustavno već dva
> desetljeća kradu državu itd?
>
> Možda, al' daj dokaze.

A di si ti bio kad su Glavatog hapsili?

--
http://i.imgur.com/PHGzgyC.jpg

Satir

27.6.2017. u 19:44, Mach5 je napisao/la:

> A di si ti bio kad su Glavatog hapsili?

Dok ga ne osude, nije kriv...

--
zlatnim valom njisu polja tvoja
najljepsa si, Slavonijo moja

Arraki

> Da li je Rijeka privatizirana krvavim kapitalisticko-imperijalistickim
> novcem? Mozda, al daj dokaze.

Kolike su šanse da Volpi pošteno plaća crnce, a kolike su šanse da ih
izrabljuje gore nego firma Plodine d.o.o. svoje zaposlenice?

Mislim da je zdrav razum o ovom slučaju dovoljan.

Jer šanse da Volpi pošteno plaća crnce su jednake onima da je MAmićev
crnac svojim igrama zaslužija poziv u reprezentativni dres.

Arraki

> Dok ga ne osude, nije kriv...

Nije ni Šešelj kriv. Ni Dražo. Ni Goebbels. Ni Goering.Ni Ratko. Ni
Radovan.Ni Jovan.

Mach5

27.6.2017. u 22:32, Satir je napisao/la:

> Dok ga ne osude, nije kriv...

Norac i Gotovina su pravomocno osudjeni, pa se pravimo da nisu.

---
Ova e-pošta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.

Mach5

27.6.2017. u 22:35, Arraki je napisao/la:

> Kolike su šanse da Volpi pošteno plaća crnce, a kolike su šanse da ih
> izrabljuje gore nego firma Plodine d.o.o. svoje zaposlenice?

Koristis li smartfon? Pogledaj u njega i razmisli o djetetu koja ga je
slozilo za dolar dnevno.

NoXoN

On 28.6.2017. 9:43, Mach5 wrote:

> Koristis li smartfon? Pogledaj u njega i razmisli o djetetu koja ga je
> slozilo za dolar dnevno.

I ti i Arakki uporno radite ono za što tako zdušno optužujete apologete
Mamića: opravdavate jedan zločin drugim.

Kroz moje trolanje svih ovih godina se možda nije uspjela provući glavna
misao: nije da ja branim Mamića jer mislim da je nevin, nego ga branim
jer se protiv njega specifično vodi lov na vještice iako su svi oko
njega isti, pa možda čak i veći zločinci.

Gadi mi se gledati mentalitet stada i iživljavanje na jednoj osobi,
koliko god ona eventualno bila kriva.

NoXoN

To su ekstremi, ali pravo je pravo.

U takvim se slučajevima uvijek sjetim ovog remek-djela:
http://www.imdb.com/title/tt2106476/?ref_=nv_sr_1

Mach5

28.6.2017. u 13:28, NoXoN je napisao/la:

> I ti i Arakki uporno radite ono za što tako zdušno optužujete apologete
> Mamića: opravdavate jedan zločin drugim.

Pogresno tumacenje. Namjera mi je bila ukazati na licemjerje u upiranju
prsta u jedno izrabljivanje, dok se presutno odobravaju i cak
(in)direktno poticu druga.

Svaki put kad izdvojis pare za iPhone, neki Android i hrpu ostale
potrosacke elektronike, postao si dijelom hranidbenog lanca u kojemu je
na samom dnu mali Ching Ding Pong koji u nehumanim uvjetima 16 sati
dnevno bez pauze za marendu sklapa ta govna.

Ali kupnjom tog iPhona nedvosmisleno deklariras kako te za tog malog
boli kurac, isto kao sto te iskreno boli kurac i za nekog malog Mutonbea
iz nigerijske pripizdine, a jedini razlog zasto si uopce vadio taj
primjer, budimo realni, lezi u nekom drugom grmu.

> Gadi mi se gledati mentalitet stada i iživljavanje na jednoj osobi,
> koliko god ona eventualno bila kriva.

Boli me kurcina za stado, meni se Glavonja gadi privatno i gadio bi mi
se i da ga preko noci svi ostali zavole. Jer je odvratni poremeceni
kriminalac, nasilnik i stetocina.

NoXoN

On 28.6.2017. 14:21, Mach5 wrote:

> [...]
> iz nigerijske pripizdine, a jedini razlog zasto si uopce vadio taj
> primjer, budimo realni, lezi u nekom drugom grmu.

Da, licemjerno je zvati Mamića kriminalcem, kada su svi oko nas
kriminalci. Pogotovo u nogometu :)

> Boli me kurcina za stado, meni se Glavonja gadi privatno i gadio bi mi
> se i da ga preko noci svi ostali zavole. Jer je odvratni poremeceni
> kriminalac, nasilnik i stetocina.

Moje mišljenje je isto i prema "tvom" predsjedniku/vlasniku :D

Mach5

On 28.6.2017. 15:55, NoXoN wrote:

> Da, licemjerno je zvati Mamića kriminalcem, kada su svi oko nas
> kriminalci. Pogotovo u nogometu :)

Nikako. Piramida jest velika, ali Glava je na samom vrhu, a njegova je
moc znatno veca nego sto se opcenito misli. I boje ga se. Svi.
Ukljucujuci Miskovica.

> Moje mišljenje je isto i prema "tvom" predsjedniku/vlasniku :D

Ne vjerujem, mislim da samo kontriras i da te isreno boli kurac za obojicu.

--
http://i.imgur.com/PHGzgyC.jpg

NoXoN

On 28.6.2017. 17:57, Mach5 wrote:

> Nikako. Piramida jest velika, ali Glava je na samom vrhu, a njegova je
> moc znatno veca nego sto se opcenito misli. I boje ga se. Svi.
> Ukljucujuci Miskovica.

Pa dobro, kome ćeš se onda "diviti", najjačem kriminalcu ili ovim
kriminalcima koji su ispod njega

> Ne vjerujem, mislim da samo kontriras i da te isreno boli kurac za obojicu.

To je istina :D

Gyz

https://www.vecernji.hr/sport/uhiceni-nogometni-suci-na-ispitivanju-u-osijeku-1179227

Mach5

On 28.6.2017. 18:58, Gyz wrote:

> ;->>>
> https://www.vecernji.hr/sport/uhiceni-nogometni-suci-na-ispitivanju-u-osijeku-1179227

Sitne ribe. Vise kosta istraga i procesiranje, nego sto iznosi ukupna
prozrocena materijalna steta.

--
http://i.imgur.com/PHGzgyC.jpg

Gyz

On Wed, 28 Jun 2017 19:01:25 +0200, Mach5 wrote:

> Sitne ribe. Vise kosta istraga i procesiranje, nego sto iznosi ukupna
> prozrocena materijalna steta.

luk ćevape i lepinje...
;->>

a ono jajdučko... ???
pa tam se na sudu pričalo o konkretnim stvarima
;->>
i nikom ništ...

sve to mamić zataškal
;-D

pa juve je frknul iz lige zbog namještanja

a sad delaju frku zbog jedne lepinje i dva ćevapa
LOL

i to u kojoj ono županijskoj???
trećoj?

Arraki sa laptopa

> Norac i Gotovina su pravomocno osudjeni, pa se pravimo da nisu.

Mirko je odleža 12 godina zbog nečega šta niko nikad nije uradija
pripadniku pobjedničke vojske. Reci mi jednog molim te.

Ante je odrobija zbog krađe dragulja. Šta je tu sporno?

Arraki sa laptopa

> To su ekstremi, ali pravo je pravo.

Glupost. Svako NORMALAN (zdravog razuma) zna da su Dražo, Goebbels,
Goering, Ratko i Zdravko kriminalci.

S druge strane, William Calley

https://en.wikipedia.org/wiki/William_Calley

jest pravomoćno osuđeni ratni zločinac koji je vodija pokolj kod My Laia
(iako je sam pokolj zapovjedia satnik Mendoza, njegov zapovjednik) čija
je kazna par dana kućnog zatvora.

Satir

30.6.2017. u 18:17, Arraki sa laptopa je napisao/la:

> Mirko je odleža 12 godina zbog nečega šta niko nikad nije uradija
> pripadniku pobjedničke vojske. Reci mi jednog molim te.

To je ono što i meni smeta. Koliko znam, nijedam saveznički zapovjednik
nije suđen za Nurnberg, Dresden, Hiroshimu, Nagasaki...

--
sve prolazi i sve proci mora
Slavonija zauvijek ostaje

Arraki

> To je ono što i meni smeta. Koliko znam, nijedam saveznički zapovjednik
> nije suđen za Nurnberg, Dresden, Hiroshimu, Nagasaki...

Carpet bombing je tada bija legalan. Carpet bombing je natjera
nacističku proizvodnju da se povuče dalje u srce Reicha i ukopa, i
recimo da ima neku vojničku težinu. Recimo da je baš bombardiranje
uništilo Luftwaffe, i to ne zbog uništenih zrakoplova, nego zbog 450
mrtvih pilota (koji su pokušavali sprječiti bombardiranje) u "velikom
tjednu" na proliće 1944.
S moralne strane, Nijemci su dobili točno ono šta su tražili.

A šta se tiče Japanaca, da si Truman, bili žrtvova 250 000 mrtvih i 750
000 ranjenih i rat do 1947 na japanskom Domovinskom otočju?
Zapovjednik Specijalnih snaga (kolokvijalan naziv za samoubojice)
izvješćuje Cara kako za invaziju na Japan ima spremnih 20 000 000
samoubojica.
Pogledaj statistiku broja mrtvih/ranjenih na 1000 ljudi po danu
operacije na Zapadnom frontu 1944, i pogledaj istu statistku za
Pacifik.Triputa je veća.

iz pisma jednog mornara nakon bitke za Leyte (kad su prvi put
upotrijebili kamikaze) ćaći:

"Ti ljudi su htjeli uništiti sebe, svoje zrakoplove i nas. Sa
Japancima, nema predaje, moraš ih poubijati do zadnjeg. Čast je umrijeti
za Cara."

i zato ja kažem:

Drop that fucker.Twice.

(Gene Hackam kao zapovjednik podmorice, Grinsom Tide, 1995)

Ima masu drugih primjera, od 50 000 likvidiranih kvislinga u Francuskoj
do masovnih silovanja, također u Francuskoj, za koje niko nikad nije
odgovara.