Smeća iz Reke

NoXoN

Prava veličina ne samo sportaša, nego čovjeka, se vidi u tome da
dostojanstveno prihvate ne samo poraz, nego i pobjedu.

Sjećamo se svi primitivne seljačine imena Dino Drpić, koji je svojim
postupcima i uzvicima pokazao koliko je intelektualno i moralno dno, a
sada to vidimo i od gonitelja lopti iz Reke i ojadnih crnogorskih drolja...

http://www.index.hr/sport/clanak/sramotan-ispad-igraca-rijeke-soudani-ko-ti-jebe-mater-a-leskovicu-ti-si-poseban-debil/974207.aspx

To je otprilike ona situacija kada se skupi 15 debila pa krenu tuči
jednog, i onda ovi najhrabriji udaraju kada je ovaj već na podu. Mala
Reka, klub koji, kao i njegovi igrači, navijači i žitelji grada iz kojeg
dolazi, moraju živjeti s bolnom istinom da će ovo naše hrvatsko sunce
uvijek sijati samo za Dinamo i Hajduk, sasvim zasluženo se našla na
ovosezonskom tronu, ali pošto nam je jasno da u nogometu i oko njega
manira ima malo ili ih uopće nema, nisu iskoristili priliku da pokažu
kako možda postoji bolji svijet od onoga koji proklinju tamo u mračnom
Maksimiru ili bijednom Poljudu... Naravno, inferiorna bića koja ništa
drugo u životu ne znaju i ne mogu osim napucavati loptu po travnjaku,
tako daleko ne mogu dobaciti, pa će se u maniri Dine Drpića ili Marcela
Brozovića, dvojca koji teško da kombinirano ima kapacitet završiti
osnovnu školu s prosjekom većim od 3.0, te njihove djevojke kojima je
jedini talent spremno širenje pičke i zavijanje ruku na jeftine srpske
cajke, još jednom pokazati da nije problem niti Mamić, niti Sammir, niti
Soudani niti ovaj niti onaj... Problem je u tome što postoje određeni
ljudi koji na ovakve klaunove bacaju ogromne svote novca i isti oni koji
im veselo skandiraju i štuju ih, stvarajući od njih zvijezde i uzore
generacijama mladih koji onda misle kako je to nešto čemu treba stremiti.

Kompleksi su zajebana stvar. Sammir i Soudani možda imaju kompleks što
igraju u HNL, a misle (i zasigurno s pravom) da su u jednom trenutku
svojih karijera mogli napraviti više. Hajduk i Spličani imaju vjekovni
kompleks prema Zagrebu kao metropoli (također, vrlo vjerojatno s
pravom), a Reka pak ima kompleks toga što nikada, koliko god naslova
osvojili i što god uradili, neće biti Dinamo ili Hajduk. Od kad sam bio
klinac, a vjerujem i da će tako biti kada ću ja imati svoje klince i oni
svoje klince, povlačiti će se pitanje: jesi li Dinamovac ili Hajdukovac.
To je taj kompleks koji kreature poput tog Mulca ili bezimenih
crnogorskih kurvi nikada neće moći nadići...

Čestitke Reki na osvojenom prvenstvu i kupu. Igrom na terenu, trudom i
željom su to zaslužili. A sada, kada je euforija još jaka i kada maske
moralnih nakaza padaju, mogu ponosno reći da punopravno pripadaju
kaljuži HNL-a koju toliko jako i javno prozivaju.

A idući put kada meni ili nekome drugome na ovoj našoj jadnoj grupi
moralna nakaza Freelancer kaže nešto o Mamiću, neću spominjati to što
njihov gazda izrabljuje jadne crnčiće po Africi, nego ću u maniri
njegovih idola reći jednostavno.... ko ti jebe mater ;)

Mach5

Otkad si ti tako iskompleksiran i jalan?

Cura nije rekla nista krivo, Halil El Arabi Al Soudani il kako mu je vec
ime je najgnjusnije smece koje je ikada trcalo hrvatskim travnjacima i
jedno od najgnjusnije gamadi koje je ikada udisalo hrvatski zrak jos od
velikosrpske agresije.

Da mi se zedan pojavi na vratima, prolio bih mu casu vode pod noge i
pljunuo ga.

---
Ova e-pošta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.

Arraki

On 2.6.2017. 8:41, Mach5 wrote:
> [...]
> velikosrpske agresije.
>
> Da mi se zedan pojavi na vratima, prolio bih mu casu vode pod noge i

ić opravdavat crnogorku i onog mulca mozte samo mentalni sklop ala onaj
koji pravda ruku Šime Vrsaljka navodnim nesuđenim faulom.

U pobjedi, velikoj pobjedi, ste ispali još veće seljačine.

Mach5

2.6.2017. u 11:17, Arraki je napisao/la:

> ić opravdavat crnogorku i onog mulca mozte samo mentalni sklop ala onaj
> koji pravda ruku Šime Vrsaljka navodnim nesuđenim faulom.

Mulca nitko ne opravdava. Crnogorku razumijem i zao mi je sto je brisala
te izjave. Naime, cujem kako je alzirski kozojeb svih 90 minuta
vrijedjao Vesovica po svim mogucim osnovama, uklucujuci nacionalnu.

Nekakav obrnuti Materazzi, samo sto se Veso nije dao isprovocirat, pa je
rezultat bio ipak samo ovakav:

http://i.imgur.com/obnKxj1.jpg

> U pobjedi, velikoj pobjedi, ste ispali još veće seljačine.

Jesmo li?

http://www.24sata.hr/sport/koja-je-razlika-izme-u-peteva-i-keka-527052

I samo mi nemoj ti o seljastvu, jesi gledao suceljavanje Keruma i Opare?
U sta se Split pretvorio, dobro da je Miljenko Smoje mrtav, jer bi ga
ubilo da ovo vidi.

NoXoN

On 2.6.2017. 8:41, Mach5 wrote:
> Otkad si ti tako iskompleksiran i jalan?

Ja nemam nimalo jala, samo sam vječno fasciniran ljudskim licemjerjem :)

> [...]
> velikosrpske agresije.
>
> Da mi se zedan pojavi na vratima, prolio bih mu casu vode pod noge i

Prgavost i bezobrazluk na terenu su nešto apsolutno drugačije od onoga
što se događa van terena. Od pamtivijeka se rivali na sportskim
borilištima tako odnose jedni prema drugima, a nekima je to i taktika da
uzdrmaju protivnika (dok je nekima pak taktika da trpe te provokacije i
ostanu potpuno smireni, što pak izbacuje iz takta provokatora).

No da je Soudani najgore smeće na svijetu, jel to daje opravdanje
drugima da se na taj način ponašaju prema njemu ili bilo kome drugome?
Mnogi su na ovoj grupi na takve načenje povlaćenja paralela gledali
mrkim pogledom, a sada kada je u pitanju Rijeka to je ipak u redu?

Ovo zapravo u suštini nije drugačije od rasprava između ustaša i
partizana, lijevih i desnih, ovih i onih... "mi" branimo svoje i
optužujemo "vaše", "vi" branite svoje i optužujete "naše"...

Moj post i zapravo cijeli point svega je bio usmjeren gotovo isključivo
prema jednoj od najnižih skupina stanica na ovoj grupi, čije licemjerje
ne poznaje granice i koji, bojim se, neće shvatiti sve ovo što sam gore
napisao...

NoXoN

On 2.6.2017. 12:05, Mach5 wrote:

> [...]
> vrijedjao Vesovica po svim mogucim osnovama, uklucujuci nacionalnu.
>
> Nekakav obrnuti Materazzi, samo sto se Veso nije dao isprovocirat, pa je

Ja čujem da je gazda kluba, koji plaća račune svojim krvavim novcem,
direktno odgovoran za smrt desetaka ubogih afričkih nadničara na
njegovim naftnim poljima... što misliš, jel to gore od ovoga što si
napisao? :)

> [...]
>
> I samo mi nemoj ti o seljastvu, jesi gledao suceljavanje Keruma i Opare?
> U sta se Split pretvorio, dobro da je Miljenko Smoje mrtav, jer bi ga

Ponovno opravdavaš seljaštvo jednih, seljaštvom drugih...

Mach5

2.6.2017. u 12:29, NoXoN je napisao/la:

> [...]
> direktno odgovoran za smrt desetaka ubogih afričkih nadničara na
> njegovim naftnim poljima... što misliš, jel to gore od ovoga što si

Nemojmo iznosit teske optuzbe bez ikakvih dokaza. Za kozojebovo
divljastvo imamo pregrst primjera, za navodne zlocine od strane
Miskoviceve kompanije nad domicilnim stanovnostvom nisam jos vidio ni
jedan.

> Ponovno opravdavaš seljaštvo jednih, seljaštvom drugih...

Ne opravdavam. Relativiziram. Nije isto. :)

BTW, Mulac je objavio ispriku:
https://www.instagram.com/p/BUzyIo7lqx7/?taken-by=dmulki666

Mach5

2.6.2017. u 12:26, NoXoN je napisao/la:
> Prgavost i bezobrazluk na terenu su nešto apsolutno drugačije od onoga
> što se događa van terena

Vidi se da se nikad nisi bavio sportom. Svi sportski prgavci koje osobno
poznajem prgavi su i van terena i to veoma.

Dapace, ovo mogu potvrditi iz prve ruke. :)

Arraki sa laptopa

> Jesmo li?
>
> http://www.24sata.hr/sport/koja-je-razlika-izme-u-peteva-i-keka-527052

jeste.

> I samo mi nemoj ti o seljastvu, jesi gledao suceljavanje Keruma i Opare?
> U sta se Split pretvorio, dobro da je Miljenko Smoje mrtav, jer bi ga
> ubilo da ovo vidi.

Ovdi je riječ o sportskom seljakluku, koji je meni vrlo dobro poznat i
kojeg u Splitu ima mozda i vise, a vi ga tek otkrivate.

A kad smo kod politike,ti zivis u Pjong Jangu na Rječini.
Bija Kerum, bija Opara (s tim daa je hadezeovac puno losije zlo i da sam
u ST glasa bi za Oparu samo da Kerum ne bude gradonaĆelnik), Split će i
dalje ići pravcem o kojim Rijeka (grad) može sanjat.

Turistički centar regije. Studentski isto.Centar kojem gravitira 5 puta
vise ljudi nego vama.
Brojke o broju stanovnika, iseljavanju, cijeni kvadrata i slično ti
govore sve. Vama je jedina komparativna prednost sta vam je Zagreb na 2
sata autocestn

Bija na forum.hr/nogomet jedan krasan thread na temu Split/Rijeka
(nenogometno, ekonomija, buducnsot bla bla), nedavno...

Arraki sa laptopa

> Ne opravdavam. Relativiziram. Nije isto. :)

hahaha, ovo me podsjeća na neke ljubitelje fuhrera iz Konjica hahahah.

Jak si prika, jak.:)
Pa je zato manja seljačina?

Mach5

2.6.2017. u 13:10, Arraki sa laptopa je napisao/la:
> Turistički centar regije. Studentski isto

Pretpostavljam da imate puno bosanskih studenata. Proseci jednom do
naseg sveucilisnog kampusa na Trsatu, koliko god bilo fusa u izvodjenju,
to je svejedno prvi i jos uvijek jedini takav kompleks u Hrvatskoj.

Ima dosta dalmatinskih studosa. Inace, kad sam pitao jednu kolegicu
Dalmatinku kako to da nije isla u ST na faks, pogledala me kao da sam lud.

Al eto, ja pogledam kroz prozor i vidim Opatiju, a nedaleko kuce mi se
gradi hotelski kompleks da padnes na guzicu, nedaleko najmodernijeg
centra za vodene sportove u drzavi.

> Vama je jedina komparativna prednost sta vam je Zagreb na 2 sata autocestn

Drago mi je da vjerujes u tu kerumovsku bedastocu, ali kad ja vozim onda
je to sat i pol, a u Trstu sam za sat. :)

Mach5

2.6.2017. u 13:52, Mach5 je napisao/la:

> Pretpostavljam da imate puno bosanskih studenata. Proseci jednom do
> naseg sveucilisnog kampusa na Trsatu, koliko god bilo fusa u izvodjenju,
> to je svejedno prvi i jos uvijek jedini takav kompleks u Hrvatskoj.

Zaboravih spomenut da tamo imamo "Buru", sluzbeno rangiranu kao 32.
najbrzi superkompjuter na svijetu.

NoXoN

On 2.6.2017. 12:36, Mach5 wrote:

> Vidi se da se nikad nisi bavio sportom. Svi sportski prgavci koje osobno
> poznajem prgavi su i van terena i to veoma.
>
> Dapace, ovo mogu potvrditi iz prve ruke. :)

Pa sigurno ne takvom primitivnom glupošću kakva je nogomet... Košarka
jedno 2 godine u kasno-osnovnoškolskim danima, mnogo ljepši i
graciozniji sport.

Ali onda sam i ipak shvatio kako sam viši rang, gospodski tenisač... da
nisam dva puta u godinu dana slomio ruku, danas bi me na telki gledao :P

Arraki

> Zaboravih spomenut da tamo imamo "Buru", sluzbeno rangiranu kao 32.
> najbrzi superkompjuter na svijetu.

http://www.novilist.hr/Zivot-i-stil/Dom-i-vrt/Koliko-kvadrata-stane-u-50.000-eura-U-Rijeci-za-taj-iznos-cak-80-i-to-s-pogledom-na-more

Za to u Splitu možeš kupit garažu. Za te novce ne možeš kupit ništa, ali
ništa niti u Solinu.

http://www.njuskalo.hr/nekretnine/stan-rijeka-gornja-vezica-60.63m2-2s-db-oglas-18028006

74 000 E

http://www.njuskalo.hr/nekretnine/stan-split-mertojak-68-m2-oglas-21396911

123 000 E

Nisam upoznat sa riječkim kvartovima, ali ovo bi bila postena poredba
ako je Vežica planski kvart koji su sagradili komunisti sredinom 80-ih
godina kao Mertojak u Splitu.

Prika, sve super, sve pet.

Tržiste nekretnina ti govori puno o tome koliko ljudi želi živit (i
radit) u Rijeci, a koliko u Splitu.
A iseljavanje iz Rijeke možda još i više :)

Arraki

Za kozojebovo
> divljastvo imamo pregrst primjera, za navodne zlocine od strane
> Miskoviceve kompanije nad domicilnim stanovnostvom nisam jos vidio ni
> jedan.

Nema ni jedan dokaz da je Tito naredija da se ljudi sa Bleiburga pobiju.
Pa sad ti meni reci da li je vjerojatnost veČa za:

a) osvetnički gnjev pobjednika koji je traja par miseci
b) smišljeno planirana akcija uklanjanja mogućih političkih protivnika
pred buduće "izbore"

Prika, minuta guglanja

http://nvdatabase.swarthmore.edu/content/ogoni-people-struggle-shell-oil-nigeria-1990-1995

Ne vidim niti jedan razlog zašto bi Miško bija imalo manji eksploatator
od ovih.

Hajduk živi na 2470 kn minimalca radnice u Tommya.

Vi živite na račun krvavog rada crnaca iz delte Nigera.

Za Miška je prosječni HR kapitalist svetac.

Mach5

On 2.6.2017. 15:51, Arraki wrote:

> Tržiste nekretnina ti govori puno o tome koliko ljudi želi živit (i
> radit) u Rijeci, a koliko u Splitu.
> A iseljavanje iz Rijeke možda još i više :)

Ims a i Split problem depopulacije, iako manji. Ali moram napomenut da
su rijecke brojke varljive jer Rijecani i dalje mahom sele u okolne
opcine gdje je manji prirez.

Primjerice, stanovnistvo opcine Viskovo se u deset godina utrostrucilo.

--
http://i.imgur.com/PHGzgyC.jpg

Arraki sa laptopa

> Ims a i Split problem depopulacije, iako manji. Ali moram napomenut da
> su rijecke brojke varljive jer Rijecani i dalje mahom sele u okolne
> opcine gdje je manji prirez.

Split problem depopulacije defacto ima samo na papiru.Svi ti splićani
koji su nestali su ti sada u Solinu, Kaštelima i Podstrani.
Ne zbog manjeg prireza, nego zbog stana kvadrata od 1400-1600E m2, dok u
Splitu (osim sjevernih i istočnih dijelova) za to ne možeš kupit garažno
misto.

Splitov problem nije depopulacija, nego mentalni sklop dobrog dijela
ljudi koji tu živi. Ljudi koji će izabrat elementarnu nepogodu od
vlaškog poganina za gradonaĆelnika.

Arraki sa laptopa

> Ali onda sam i ipak shvatio kako sam viši rang, gospodski tenisač... da
> nisam dva puta u godinu dana slomio ruku, danas bi me na telki gledao :P

Čovik koji voli/preferira beskontaktni sport...šta da ti kažem?

Mach5

Ja takodjer preferiram beskontaktni sport, ali nogomet igram agresivno,
na rubu prljavog.

--
http://i.imgur.com/PHGzgyC.jpg

Arraki

beskontaktni sport mi je apsolutno bezveze, tipa odbojka, ili još veći
kretenluk-tenis. U ovo ne ubrajam solo aktivnosti koje obozavan poput
plivanja ili brzog hodanja.

Balun nazalost ne igram vec duze vrime, ali kad san ga igra, igra sam ga
isto kao i ti.