KAJ??

Mach5

Sta je, majku vam jebem?

Sta je balijo? Sta je, ISIL-ovac?

Krepajte, jebem vam mater.

Mrs!

--
http://i.imgur.com/PHGzgyC.jpg

RzR

On 5/31/2017 10:14 PM, Mach5 wrote:
> Sta je,

nista, cestitam...izjednacili ste se sa nk zagreb

lol

Mach5

Vidi vidi tko se osjetio prozvanim.

Lega, netko kome je Dinamo istinski u srcu tesko moze ne osjecat sram na
sam spomen glavatog narkomana i sacice bezvrijednog ljudskog olosa poput
Soudanija, Pivarica, Hodzica, Machada...

P.S. Jel jos uvijek bandwagonniras Real? Budem te pitao "QUE?" u subotu. :)

--
http://i.imgur.com/PHGzgyC.jpg

RzR

ja sam dosao cestitati, a vidim da si jos nervozan...u svakom slucaju
rijeka zasluzeno...samo da nastave tako.

a u subotu ne sumnjam u luku modrica!!!

Mach5

On 1.6.2017. 0:09, RzR wrote:

> ja sam dosao cestitati, a vidim da si jos nervozan...

Nakupilo se.

> u svakom slucaju
> rijeka zasluzeno...samo da nastave tako.

Worst case scenario - slijedi prijelazna sezona u kojoj se oporavljamo
od izlaznih transfera kljucnih igraca i uigravamo prinove za iducu.

Nesto poput 2014/15.

> a u subotu ne sumnjam u luku modrica!!!

Ja opcenito ne sumnjam u Luku Modrica. Nekad davno jesam, ali ne vise.

--
http://i.imgur.com/PHGzgyC.jpg

Arraki

On 31.5.2017. 22:14, Mach5 wrote:
> Sta je, majku vam jebem?
>
> Sta je balijo? Sta je, ISIL-ovac?
>
> Krepajte, jebem vam mater.
>
> Mrs!

ne znam zašto se piniš, ali ako misliš zašto bosanac nije isključen,
prenijet cu ti šta je Miško rekao nedavno povodom suđenja.

Da tu nema nikakvih problema.

Također, znaš šta Miško kaže za temu koja je tebi u sigu?

Ništa.

Uživaj u Kupu prika.

Mach5

1.6.2017. u 7:56, Arraki je napisao/la:

> ne znam zašto se piniš, ali ako misliš zašto bosanac nije isključen,
> prenijet cu ti šta je Miško rekao nedavno povodom suđenja.
>
> Da tu nema nikakvih problema.

Tu si u krivu. Nakon one Miskoviceve "ostavke" nivo sudjenja u HNL-u se
digao za barem 300%. Nitko ne zna sta se tocno dogadjalo iza kulisa, ali
cak je i Mance jucer u Novom listu priznao: "proljetos smo imali izvrsno
sudjenje".

Jest da je OPG imao jos izvrsnije (kad nisu krali nas, gurali su njih),
ali ovo je mila majka naspram onog prije.

> Uživaj u Kupu prika.

Hvala, brale. Da parafraziram tebe - gustam ko prasac. :)

---
Ova e-pošta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.

Arraki

> Lega, netko kome je Dinamo istinski u srcu tesko moze ne osjecat sram na
> sam spomen glavatog narkomana i sacice bezvrijednog ljudskog olosa poput
> Soudanija, Pivarica, Hodzica, Machada...

da nastavim niz: mamićev crni sin sa 1 200 000 E godišnje plate, mali
bosanac koji ima misto u prvih 11 Repke d.o.o. iako nije u prvih 11
GNJK-a, Šlindenfeld...

Mach5

1.6.2017. u 12:35, Arraki je napisao/la:
> Šlindenfeld...

Snjifo ponajgori taticevac na terenu sinoc. Direktan krivac za
Gavranovicev drugi gol. Izraz lica nakon utakmice mu je bio
neprocjenjiv. U stilu: "to je to od mene, vrijeme je za kopacke o
klin... Al sta cu sad, jebote?"

k4

On 05/31/2017 10:14 PM, Mach5 wrote:
> Sta je, majku vam jebem?
> Sta je balijo? Sta je, ISIL-ovac?
> Krepajte, jebem vam mater.
> Mrs!

Riječ "retard" datira čak iz 1426 godine.
Sintagma "riječki retard" je puno novijeg porijekla, a koincidira s
početkom prijateljstva Mamić-Mišković.

Mach5

1. Koji si pak ti, bre?
2. Koga boli kurac uopste.

--
http://i.imgur.com/PHGzgyC.jpg

k4

1. Btk, čobane.
2. Organizujem isplovljavanja, ponosna uplovljavanja, karusel i vatromet
za malograđane. Pa javi kad se ponovi, i nemoj molim te toliko da se
uzjebavaš.
3. Za par dana pročitaj svoj prvi post i opiši si brojkom koliko si
normalan.

Mach5

On 1.6.2017. 20:35, k4 wrote:

> 3. Za par dana pročitaj svoj prvi post i opiši si brojkom koliko si
> normalan.

47

--
http://i.imgur.com/PHGzgyC.jpg

k4

> 47

Bar meni, život je bolji s ovim humorom nego s onim gadarijama. Ali kbk,
istina.