Vardar bolji od Dinama (čudne neke ekipe)

1 view

bakljoNOsac

Dec 19, 2006, 12:24:38 PM12/19/06
http://mkd-football.blogspot.com/2006/12/vardar-better-than-dinamo.html

Evo na što sam nabasao, čudi me što prije nisam vidio u hrvatskim
medijima.
--
Vozi tramvaj petica
Mrtav ljosnu djedica

suljone

Dec 19, 2006, 12:32:38 PM12/19/06

"bakljoNOsac" <bakljonos...@yahoo.de> wrote in message
> http://mkd-football.blogspot.com/2006/12/vardar-better-than-dinamo.html
>
> Evo na ąto sam nabasao, čudi me ąto prije nisam vidio u hrvatskim
> medijima.
> --

kad nijemci dojdu onda je bolji.

coyote

Dec 19, 2006, 12:34:37 PM12/19/06
On Tue, 19 Dec 2006 18:24:38 +0100, *bakljoNOsac* wrote:

> http://mkd-football.blogspot.com/2006/12/vardar-better-than-dinamo.html
>
> Evo na što sam nabasao, čudi me što prije nisam vidio u hrvatskim
> medijima.

Members of Dinamo's team are: Slobodan Pranjic, Valentin Gjorovic, Bruno
Stoic, Jadranko Prlic and the Serbian generals Pavkovic and Lazarevic.
Dinamo's coach is the Serbian general Dragoljub Ojdanic. The most famous
Croatian in Hague's prison, the general Ante Gotovina is not playing for
Dinamo. He was the only one who didn't get Dinamo's jersey and he got mad
to his Croatian friends and especially to Dinamo Zagreb's director who
supplied them with the original jerseys from the famous Croatian football
club.

hoće li nakon ovoga Pavković, Lazarević i Ojdanić dobit hrvatsku putovnicu?
:-)

--
Folly is the cloak of knavery.

5545

Dec 19, 2006, 12:56:48 PM12/19/06
bakljoNOsac wrote:
> http://mkd-football.blogspot.com/2006/12/vardar-better-than-dinamo.html
>
> Evo na što sam nabasao, čudi me što prije nisam vidio u hrvatskim
> medijima.

Sigurno su utakmice dobre. Sve sami "napadaci" :-P

Tarkan

Dec 19, 2006, 6:04:48 PM12/19/06

"coyote" <ivan...@atvip.dothr> wrote in message

> On Tue, 19 Dec 2006 18:24:38 +0100, *bakljoNOsac* wrote:
>
>> http://mkd-football.blogspot.com/2006/12/vardar-better-than-dinamo.html
>>
>> Evo na ąto sam nabasao, čudi me ąto prije nisam vidio u hrvatskim

>> medijima.
>
> Members of Dinamo's team are: Slobodan Pranjic, Valentin Gjorovic, Bruno
> Stoic, Jadranko Prlic and the Serbian generals Pavkovic and Lazarevic.
> Dinamo's coach is the Serbian general Dragoljub Ojdanic. The most famous
> Croatian in Hague's prison, the general Ante Gotovina is not playing for
> Dinamo. He was the only one who didn't get Dinamo's jersey and he got mad
> to his Croatian friends and especially to Dinamo Zagreb's director who
> supplied them with the original jerseys from the famous Croatian football
> club.
>
> hoće li nakon ovoga Pavković, Lazarević i Ojdanić dobit hrvatsku
> putovnicu?
> :-)

Igraju za najkatolickiji klub na svijetu prije da ce promjenit vjeru