Google Π³Ρ€ΡƒΠΏΠ΅ вишС Π½Π΅ ΠΏΠΎΠ΄Ρ€ΠΆΠ°Π²Π°Ρ˜Ρƒ Π½ΠΎΠ²Π΅ Usenet постовС Π½ΠΈ ΠΏΡ€Π°Ρ›Π΅ΡšΠ°. ΠŸΡ€Π΅Ρ‚Ρ…ΠΎΠ΄Π½ΠΈ ΡΠ°Π΄Ρ€ΠΆΠ°Ρ˜ ΠΎΡΡ‚Π°Ρ˜Π΅ Π²ΠΈΠ΄Ρ™ΠΈΠ².

knjige za download

1 ΠΏΡ€Π΅Π³Π»Π΅Π΄
ΠŸΡ€Π΅Ρ’ΠΈ Π½Π° ΠΏΡ€Π²Ρƒ Π½Π΅ΠΏΡ€ΠΎΡ‡ΠΈΡ‚Π°Π½Ρƒ ΠΏΠΎΡ€ΡƒΠΊΡƒ

Szeged

Π½Π΅ΠΏΡ€ΠΎΡ‡ΠΈΡ‚Π°Π½ΠΎ,
29. 8. 2001. 10:31:4729.8.01.
–
http://21ct.gooddays.org/books.html

...nije velik sajt, ali ima Wheel of Time 6,7,8 koji nisu bili na
sympad.net-u i joΕ‘ dosta Pratchettovih (Discworld), Asprinovih (Myth) i
Zelaznyevih (Amber) knjiga koje se rijetko naΔ‘u sve zajedno i po redu.

M5873369

Π½Π΅ΠΏΡ€ΠΎΡ‡ΠΈΡ‚Π°Π½ΠΎ,
7. 9. 2001. 10:52:197.9.01.
–

Szeged wrote in message <9mj2o0$7k5$1...@bagan.srce.hr>...

Ma to je baΕ‘ ono Ε‘to sam traΕΎio, ali poΕ‘to sam bio lijen nisam skinuo 6.-5.
knjigu iz serije o Amberu. A sada mislim da je situacija da se može reći:
Proőla baba s kolačima! Zna li netko jel ovo privremeno ili joő bolje ima li
netko te knjige skunute.

Davor

Szeged

Π½Π΅ΠΏΡ€ΠΎΡ‡ΠΈΡ‚Π°Π½ΠΎ,
7. 9. 2001. 11:53:487.9.01.
–
"M5873369" <dme...@mathos.hr> wrote:

> [...]
može reći:
> Proőla baba s kolačima! Zna li netko jel ovo privremeno ili joő

ma baΕ‘ to! odem i ja par dana poslje i vidim, kurac, skinuo je a
razlog je kao bendvajt... e sad, pitam se ja da nisam to ja kriv,
ono, stavio link na grupu i neizbrojiva masa lurkera sa hr.rec.sf
navalila na sajt :)) ... ali vidio sam par dana poslje neko je
postao hrpu linkova meΔ‘u kojima i taj, znači znalo se ;)
poΕ‘aljem tipu mejl ovo-ono da dolje kapitalizam i te stvari,
uglavnom rekao mi je da knjige uskoro (nije rekao kad) idu opet
gore.
ja sam skinuo samo WoT 6,7,8 jer okolo kruΕΎe sve ostale osim tih.

amber sam pročitao (dobar!!) na hrvatskom tako da ga nemam. i
prijevod je dobar, probaj u knjiΕΎnici. ili probaj na kanalu
#bookwarez na IRCu ... ja sam neki dan skinuo Toma Clancya - na
njemačkom!!? :))

M5873369

Π½Π΅ΠΏΡ€ΠΎΡ‡ΠΈΡ‚Π°Π½ΠΎ,
7. 9. 2001. 12:09:017.9.01.
–

Szeged wrote in message <9naqjo$h8m$1...@bagan.srce.hr>...

> [...]
>prijevod je dobar, probaj u knjiΔΎnici. ili probaj na kanalu

>#bookwarez na IRCu ... ja sam neki dan skinuo Toma Clancya - na

Da. Ali samo prvih pet. Barem ja nisam nasao u nasoj svih deset.

I ja mislim da je dobar, zato sam i zelio procitati sto ide dalje.

Shrike

Π½Π΅ΠΏΡ€ΠΎΡ‡ΠΈΡ‚Π°Π½ΠΎ,
12. 9. 2001. 04:56:5012.9.01.
–
In article <9naqjo$h8m$1...@bagan.srce.hr>, simun...@email.hinet.hr
says...

> amber sam pročitao (dobar!!) na hrvatskom tako da ga nemam.

Zar su preveli drugih pet knjiga na hrvatski?

Szeged

Π½Π΅ΠΏΡ€ΠΎΡ‡ΠΈΡ‚Π°Π½ΠΎ,
14. 9. 2001. 20:17:0214.9.01.
–
"Shrike" <treeof...@inet.hr> wrote:

> Zar su preveli drugih pet knjiga na hrvatski?

moj zajeb :) ... nisu. onda sam pročitao samo pola. sranje, lista
"pročitaj" nikako da mi se smanji.

usput, ako nekoga zanima u opticaju su uz crveni mars, i zeleni i plavi
u elektronskom formatu, na engleskom. ja ih nemam, ali vidio sam na
ircu da kruΕΎe.

Bozo Juretic

Π½Π΅ΠΏΡ€ΠΎΡ‡ΠΈΡ‚Π°Π½ΠΎ,
15. 9. 2001. 16:00:4415.9.01.
–
"Szeged" <simun...@email.hinet.hr> wrote:

>moj zajeb :) ... nisu. onda sam pročitao samo pola. sranje, lista
>"pročitaj" nikako da mi se smanji.

Ja sam vidio 6. knjigu prevedenu na srpski, mislim da je izdavac
Polaris, ali ne znam gdje je ima za kupiti.

Bozo Juretic

Π½Π΅ΠΏΡ€ΠΎΡ‡ΠΈΡ‚Π°Π½ΠΎ,
22. 9. 2001. 02:32:5122.9.01.
–
Bozo Juretic <bozo.j...@email.hinet.hr> wrote:
>Ja sam vidio 6. knjigu prevedenu na srpski, mislim da je izdavac
>Polaris, ali ne znam gdje je ima za kupiti.

E, jel zna netko gdje ovo ima za kupiti?

0 Π½ΠΎΠ²ΠΈΡ… ΠΏΠΎΡ€ΡƒΠΊΠ°