saniranje nenatkrivene terase?

Mile Blenton

Pozdrav svima,

Molio bih vasa misljenja i iskustva za sljedecu situaciju...

Imam nenatkrivenu terasu od 30m2 koja je oplocena lomljenim kamenom.
Sve skupa je staro preko 15 godina i sad se taj kamen mjestimicno odlomio te
se ruli ili je lagano ispucao. Takodjer se lomi i cementni mort ili sta vec
je to vezivo izmedju kamena. Htio bih to sanirati jer imam osjecaj da je
nakon svake zime situacija sve losija.

Da li se isplati sanirati sami kamen (brusenje i kako to vec ide),
ili je isplativije staviti neku vrstu plocica direktno na to gore.

Koliko bi odokativno bila cijena materijala s radom za pojedinu opciju
(sve bi mi radili majstori jer sumnjam da bih mogao to kvalitetno
odraditi sam) i ima li mozda jos neka alternativa koju ne vidim ?

Unaprijed hvala na prijedlozima i pozdrav.

Mario

iZac

"Mile Blenton" <nom...@blentronix.com> wrote in message

> Pozdrav svima,
>
> Molio bih vasa misljenja i iskustva za sljedecu situaciju...

A da je natkrijes? he he, ne stvarno neznam koliko kosta ali imam covijeka
koji se bavi tim stvarima i kaze da je najbolje rijesenje natkriti takvu
terasu, naime on ima nenatkrivenu i svakih 10-15 godina trga glazuru i radi
novu, sa svim znanjem koje posjeduje (mozda nije dovoljno he he) ne moze
rijesiti taj problem na duze razdoblje.

Matko

On Wed, 29 Mar 2006 14:16:48 +0200, Mile Blenton
<nom...@blentronix.com> wrote:

>je to vezivo izmedju kamena. Htio bih to sanirati jer imam osjecaj da je
>nakon svake zime situacija sve losija.

Stvar je u ledu, ;-x

Posto ne znam situaciju moje je misljenje da maknes sve to, a da
provjeris hidroizolaciju, a da na vrh stavis nesto sto ne upija
vodu.

Mozes zadrzati postojece ako hoces ali tada izvrsi fugiranje
iznova gdje treba i brusi ali potom trebas impregnirati povrsinu
protiv ulaska vlage u materijal.

c r y

Pogledaj MAPEI proizvode !

Tamo ces sigurno odabrati !

Mile Blenton

Matko wrote:

> Mozes zadrzati postojece ako hoces ali tada izvrsi fugiranje
> iznova gdje treba i brusi ali potom trebas impregnirati povrsinu
> protiv ulaska vlage u materijal.

da, to mi je otprilike jasno teorijski, al sam slabo potkovan u prakticnom
dijelu pa bih molio kratko pojasnjenje u vezi slijedeceg:

- s cime se to fugira - cementni mort ili?

- kad se pofugira s cime se brusi i da li se brusi kompletna terasa ?
(u povrsnim razgovorima 'neki ljudi' su mi rekli da kamen ima jos dosta
'mesa' i da se moze bez problema pobrusiti)

- s cime se konkretno impregnira? neka tekucina ili nesto slicno?

hvala i pozdrav,
Mario

Matko

On Fri, 31 Mar 2006 09:47:58 +0200, Mile Blenton
<nom...@blentronix.com> wrote:

> - s cime se to fugira - cementni mort ili?

Fugira se cementnim mortom, ali prije fugiranja metalnom cetkom
isprasi fuge i ostalo pred obradu natopi SM vezom.

> - kad se pofugira s cime se brusi i da li se brusi kompletna terasa ?
> (u povrsnim razgovorima 'neki ljudi' su mi rekli da kamen ima jos dosta
> 'mesa' i da se moze bez problema pobrusiti)

Fugira se sve gdje fali. Kamen ima preko 2 cm debljinu. Kada je
ocvrsnuo novi beton brusis ga klasicnom metodom.

> - s cime se konkretno impregnira? neka tekucina ili nesto slicno?

Tako sto ovisi sto ti trgovac ima. Postoje premazi za vanjsku i
unutrasnju upotrebu, kao i razne vrste podloga. Pogledaj
koje brandove trgovac nudi i pogledaj dokumentaciju na
webu.

Mile Blenton

Matko wrote:

> [...]
> unutrasnju upotrebu, kao i razne vrste podloga. Pogledaj
> koje brandove trgovac nudi i pogledaj dokumentaciju na

na majstorovim stranicama sam pronasao jedan clanak u kojem se opisuje
saniranje plocica na balkonu kojeg je razvalila voda/led zbog loseg
postavljanja:
http://www.majstor.hr/teme/2003/9/9allcat903/allcat903.shtml

Postupak ukratko opisan je sljedeci:
"
Najprije smo otklonili ispucale ostatke i ocistili fuge te ih prije
nanosenja nove cimsec-mase premazali allcatom razrijedenim vodom u omjeru
1:2, kao SN-vezom. Cimsec-masu za fugiranje boje betona utijestili smo
allcatom razrijedenim vodom u omjeru 1:3 i nanijeli je na jos vlaznu SN-vezu
u fuge i pukotine. Bitno je da se takvi radovi izvode u susnom razdoblju,
tako da sva voda ispod plocica ispari. Nakon sat-dva, kad se masa potpuno
stvrdnula, isprali smo plocice cistom vodom uz pomoc roznate spuzve. Sad je
trebalo pricekati da se sve ponovno prosusi, kako bismo allcatom
hidrofobirali i preostale fuge. Uzeli smo allcat razrijeden vodom u omjeru
1:1 i kistom premazivali fuge dva-tri puta, da dobro upiju.
"

Zvuci mi kao da bi se postupak mogao koristiti i za kamen, uz naknadno
brusenje i impregniranje kao sto si rekao.

Ima li tu jos kakvih caka koje mozda mozes preporuciti, na sto bi se trebala
obratiti posebna paznja, dal treba nesto ponovit vise puta i slicno?

U svakom slucaju, hvala na savjetima!
Pozdrav,
Mario