glazura-centralno

1 view

zagi321

U prošlosti su mi stavili cijevi od centralnog u glazuru.
Dali na to smijem lijepiti plocice?
Ako smijem s kojim ljepilom? Gdje ga kupiti?
Ako nemože, koji laminat smijem staviti?

Nenad Sucurovic

zagi321 wrote:
> U proslosti su mi stavili cijevi od centralnog u glazuru.

> Dali na to smijem lijepiti plocice?
> Ako smijem s kojim ljepilom? Gdje ga kupiti?
> Ako nemoze, koji laminat smijem staviti?

Moze, i nama su tako u hodniku postavili i uredno su isle plocice preko
toga. Cijevi su ti valjda izolirane.
Ljepilo bira majstor,a diktiraju ga i plocice. Za velike gres plocice
preporucuju flexi ljepilo, a nas mestar je trazio kerakoll, kaze da je s
njim najzadovoljniji...
--
Pozdrav!"#$%&
Suco!

... "nemam nista protiv DUGIH CIJEVI!" (c) Ingrid Anticevic Marinovic na
sjednici sabora..