Flexibilno i obično ljepilo za pločice

Adriatic

Koliko se stvarno isplati uzeti flex ljepilo?

Onako iz prakse i iz iskustva.

Adriatic

Dominik

"Adriatic" <a...@adriatix.hr> wrote in message

> Koliko se stvarno isplati uzeti flex ljepilo?
>
> Onako iz prakse i iz iskustva.

pa flex lijepilo je za van, ne smrzava a mozes i autom preko plocica, za
unutra to nije potrebno, mada ne mozes pogrijesiti ak ga stavis,

Adriatic

Zaąto se zove flexibilno?

ili je razlika u tome ąto ima određenu elastičnost pri polaganju pločica.

Naime jeftina ljepila su vrlo troma. Stavią pločicu na ljepilo i onda viąe
nema pomicanja.

????

Adriatic

Dominik

> [...]
>
> Naime jeftina ljepila su vrlo troma. Stavią pločicu na ljepilo i onda viąe

ne nego mislim da zato sto podnosi odredjenaj opterecenje, tj. stalno ima
sposobnost da malo radi, nije kruto, pa time i ne puca kao obicno lijepilo

Adriatic

A kakva su onda ljepila za koja kaľu da su za vanjsku upotrebu.

Znači imamo barem tri vrste ljepila.

A sam bog zna koliko različitih kvaliteta.

????

Adriatic

chicha

fleksibilna su vanjska ljepila. ima 2 vrste. vanjska ljepila podnose i nize
temperature.

Adriatic

A koja su najbolja za iznutra. I da su podatna ko puding ili tijesto a ne
ko proliv ili asfalt.

Iz iskustva moliću lijepo.

Adriatic

Spuzva

Adriatic je napisao/la ovo:

>A koja su najbolja za iznutra. I da su podatna ko puding ili tijesto a ne
>ko proliv ili asfalt.
>
>Iz iskustva moliću lijepo.

flekxi ljepilo se koristi kad ljepis veelike plocice ili kad ljepis na
plocice. u rpincipu ti ne trebaju za normalno ljepljenje jer su puno
skuplja. a izmedju ovih obicnih ima razlike od proizvodjaca do
proizvodjaca. nemam pojma koji je najbolji, mozda murexin

Mali stric

> A koja su najbolja za iznutra. I da su podatna ko puding ili tijesto a
ne
> ko proliv ili asfalt.
>
> Iz iskustva moliću lijepo.

Za unutra uzmi Ceresit CM 11, 50-60kn vreća 25kg. Za van ide CM117,
122kn/vreća