Pločice - teraco podloga

Hrvoje

Imam na balkonu teraco (ak je to to. Onaj bruąeni beton sa kamenjem) i htio
bih staviti keramičke pločice umjesto toga. Zanima me hoće li ljepilo za
pločice drľati na tome i ąto da napravim ako neće. Ako netko ima iskustva
ili savjet ...

darac

Ako je teraco dobar (ne ljusti se, mrvi i sl.) premazi ga grundom.
Na to mozes bez beda ljepiti plocice, ali koristi fleksibilno ljepilo.
Malo je skuplje, ali puno bolje.

matko

On Tue, 4 Apr 2006 10:31:33 +0200, "Hrvoje" <hrv...@nema.com> wrote:

>Imam na balkonu teraco (ak je to to. Onaj bru?eni beton sa kamenjem) i htio
>bih staviti kerami?ke plo?ice umjesto toga. Zanima me ho?e li ljepilo za
>plo?ice dr?ati na tome i ?to da napravim ako ne?e. Ako netko ima iskustva
>ili savjet ...

Moje je misljenje da bruseni kulir lose podnosi klasicno ljepilo
direktno. Potrebno ga je grubo brusiti kako bi uklonio zamastenu
gornju povrsinu i olaksao vezivanje ljepila na to. Pred
ljepljenje apliciraj SM vezu.

Mile Blenton

matko wrote:

> gornju povrsinu i olaksao vezivanje ljepila na to. Pred
> ljepljenje apliciraj SM vezu.

sori kaj ulecem u thread, al imal bi samo jedno kratko pitanje
kao laika koji se susreo s ovim pojmom nekoliko puta ali nisam
100% ziher kaj to znaci: sto je to 'SM veza'?
sto znaci 'SM'?

hvala i pozdrav,
Mario

darac

Nije SM nego SN i znaci Staro - Novo.
U biti je to grund i koristi se za bolje povezivanje starog i novog,
kao i ucvrscenje stare povrsine.

Spuzva

Mile Blenton je napisao/la ovo:

>sto znaci 'SM'?

sadomazo. mislio je vjerojatno na SN vezu, odnosno staro-novo vezu.

Mile Blenton

darac wrote:

hvala, tako sam i mislio, u casopisima znam da sam vidio 'SN'
i pretpostavio da znaci 'staro-novo', a ovdje na grupi sam u
nekoliko navrata primjetio da ljudi pisu SM pa nisam bil ziher.

pozdrav

matko

On Wed, 05 Apr 2006 12:26:40 +0200, Mile Blenton
<nom...@blentronix.com> wrote:

>nekoliko navrata primjetio da ljudi pisu SM pa nisam bil ziher.

Kako su citirani "profesionalci" a radis s priucenim trgovcima
u zargon je usao i " suho-mokro" i sjecanja na talijanstinu
iz slikarske problematike ( freske ).

Imam nesto doticnoga. proizvodjac Murexin, a na
dodatnoj deklaraciji na hrvatskom se navodi naziv
dubinski predpremaz.