madrac

damir

Mozda nije prava grupa, ali zanima me ako tko ima kakv prijedlog za neki
jogi (madrac 80X200) u rangu do 1000kn da da koju pametnu....
....ili neka druga grupa...?
Pozdrav

Bukofsky

Za to se iplati dati vise love jer sam se ja nekoliko puta opekao na
jeftikanerima i lose se naspavao...
Probaj meblo.... malo jesu skuplji, ali ja sam pre zadovoljan...

--
__________________________
-==BuKoFsKy - of - pINheads==-
"damir" <dvin...@gmail.com> wrote in message

Daniel Jadek

"Bukofsky" <m...@hi.t-com.hr> wrote in message

> Za to se iplati dati vise love jer sam se ja nekoliko puta opekao na
> jeftikanerima i lose se naspavao...
> Probaj meblo.... malo jesu skuplji, ali ja sam pre zadovoljan...

a isto tak mozes probat HESPO Prelog, ili Perfecta Dreams Sv Kriz Zacretje,
skuplji jesu ali dobri i jedni i drugi, a zdrav san i "ravna" kicma
(naravno, pravilno savinuta), neprocjenljivo. Jedino ak namjestas stan za
iznajmljivat ;)

--
Bolje biti "on the top of the World"
nego

Mario

od ponedjeljka spavam na Perfecta Stela madracu, kostao je manje od
1700 kn za gotovinu dimenzija 195x160. Madrac je od pjene (ili je to
mozda samo drugi naziv za spuzvu) a ne fedra i sasvim je ok.

damir

Mario

>al tvrd ili meksi?gdje si ga uzeo?

tvrd je, ali ne previse, bas po mojoj mjeri. Uzeo sam ga na velesajmu,
onaj paviljon sa namjestajem. Ima perfecta bas svoju trgovinu. Daju 10%
popusta za kes.

Mario

Mirjana

"damir" <dvin...@gmail.com> wrote in message

Kako si napisao 'do 1000Kn' a svi prijedlozi su visa cijena, da i ja
dodam...
U Mercatone-u sam kupila madrac 'na napuhavanje' - kostao je izmedu 400 i
600Kn. Bijeli je sa plavim zvjezdicama, naravno bez federa. Mislim da su
dimenzije 190x80 i 190x160.
To je normalni madrac, koji je za transport smotan u rolu, pa kad dodes doma
izravnas ga i 12h na njemu ne smijes spavati dok se _sta vec je u njemu_ ne
stvrdne i formira. Ide mi u rang tvrdjih, jako ugodno za spavati, trajao je
cca 5 godina bez promjene, a nakon toga je poceo omeksavati pa sam ga
zamijenila novim, istim takvim. Prezadovoljna cijenom i kvalitetom.

matko

On 14 Dec 2006 12:16:12 -0800, "Mario" <ta...@net.hr> wrote:

>od ponedjeljka spavam na Perfecta Stela madracu, kostao je manje od
>1700 kn za gotovinu dimenzija 195x160. Madrac je od pjene (ili je to
>mozda samo drugi naziv za spuzvu) a ne fedra i sasvim je ok.

Moja pozicija je da madrac nije jedini u kalkulaciji.
Najjednostavnije receno sto jos imas izmedju madraca i spavaca?

Mario

> Kako si napisao 'do 1000Kn' a svi prijedlozi su visa cijena, da i ja
> dodam...

malo procitaj moju cijenu i moje dimenzije pa onda dimenzije koje on
trazi.

> [...]
> cca 5 godina bez promjene, a nakon toga je poceo omeksavati pa sam ga
> zamijenila novim, istim takvim. Prezadovoljna cijenom i kvalitetom.

upravo je i ovaj moj takav tip madraca.

damir

>Da se nadodam na Marija, uzeo sam u obzir Stelu i kod jos 4 ljudi cuo sve
>naj... Stoga sam je i narucio...
Hvala na pomoći

Mirjana

"Mario" <

> malo procitaj moju cijenu i moje dimenzije pa onda dimenzije koje on
> trazi.

ok... malo sam zabrijala :)

Nenad Sucurovic

matko wrote:
> Moja pozicija je da madrac nije jedini u kalkulaciji.
> Najjednostavnije receno sto jos imas izmedju madraca i spavaca?

DOBRO DRUSTVO!! ;-)
:)
--
Pozdrav!"#$%&

Suco!

... Djevojke su kao lubenice...
... najsladje su u sredini!

matko

On Fri, 15 Dec 2006 20:27:16 +0100, "Nenad Sucurovic"
<nsucurov[NOSPAM]@efri.hr> wrote:

> DOBRO DRUSTVO!! ;-) >:)

Na lezaju u takvom polozaju se ne spava, postoje interesantnije
aktivnosti. ;-)

Hombre

On Fri, 15 Dec 2006 21:30:19 +0100, matko <_matko_@_tele_._com_>
wrote:

>Na lezaju u takvom polozaju se ne spava, postoje interesantnije
>aktivnosti. ;-)

I u tom slučaju madrac baš ne igra neku ulogu.

Nenad Sucurovic

Hombre wrote:
> I u tom slučaju madrac baą ne igra neku ulogu.

O, igra, igra... Puno bolje nego sic u autu.. :))

matko

On Fri, 15 Dec 2006 21:38:17 +0100, Hombre <hom...@st.t-com.hr> wrote:

>I u tom slučaju madrac baą ne igra neku ulogu.

Pitaj laktove i koljena o kvaliteti madraca. Tada se
vidi koliko je madrac zaista dobar. Cuo si za onu foru
s napunjenom casom

Nenad Sucurovic

matko wrote:
Cuo si za onu foru
> s napunjenom casom

Kod Bavarie, zar ne?

Amadeus

Ne uzimati madrac samo od spuzve (Roloflex) tako mi rece covjek koji radi
madrace u Hespu
Dobar madrac za relativno malo novaca Hespo Ergostar (oprez F1) F2 pretvrd
Kupio u Sesvetama za 1299kn (ERDEGATA) tu je najpovoljnije
Uzmi odmah ijsatuk od latexa neces pozaliti
Madrac je zasada super a i mirno se i ugodno spava

Dok za pravo opustanje moras odvojiti preko 3000kn

Zvrcko Zafrkanovic

"Amadeus" <zfr...@inet.hr> wrote in message

> [...]
> Uzmi odmah ijsatuk od latexa neces pozaliti
> Madrac je zasada super a i mirno se i ugodno spava
>
> Dok za pravo opustanje moras odvojiti preko 3000kn

aaaagh! U oglasniku ih ima hrpa sto nude "pravo opustanje.
Kazu da nije uvijek tako jako skupo :))
Jos jedan strucnjak za madrace: uvazeni zastupnik A.Kovacevich :))

matko

On Sat, 16 Dec 2006 00:15:58 +0100, "Nenad Sucurovic"
<nsucurov[NOSPAM]@efri.hr> wrote:

> Cuo si za onu foru s napunjenom casom

> Kod Bavarie, zar ne?

Kod direktprodaje. ;-)

Klasicni madraci imaju gornju cvrstu mrezu i kad sjednes na njega
utones od polovice dabljine madraca a na pedalj oko tebe je
"krater". Dok vlasnik "turbo ekstra super" madraca moze sjesti na
manje od pedalj od napunjene vinske case da se ona ne nagne, a
jos manje prevrne i prolije sadrzaj.

Kasnije su pocele price o izradi homemade madraca s meksom jezgrom
i tvrdom spuzvom na vrhu od kojih su najgornji i srednji sloj narezani
na malene kvadrate. ;-))) S valovitom presvlakom od
elastomateriala.

---
Dovoljno o tome. ;-)

Slavko Igric

Zvrcko Zafrkanovic wrote:

> Jos jedan strucnjak za madrace: uvazeni zastupnik A.Kovacevich :))

LOL, vjerujem da bih se dobro opustio na madracu kojeg on preporuči :-)
--
sip:lav...@ekiga.net

Ivan Matacic

> Dok za pravo opustanje moras odvojiti preko 3000kn

Slazem se. Nedavno sam kupio Perfectin Royal. Najskuplji u ponudi i
prezadovoljan sam. Samo je problem sto se svima u kuci svida, pa se svako
malo netko ide "ispruziti" :(

--
www.elektronka.com

Mario

> Dok za pravo opustanje moras odvojiti preko 3000kn

ma da, sta dobijes za 3000 kn uz madrac :-)

Mario

> [...]
> "krater". Dok vlasnik "turbo ekstra super" madraca moze sjesti na
> manje od pedalj od napunjene vinske case da se ona ne nagne, a

vis, malo sam isprobao teoriju, doduse ipak nisam uzeo casu :-). Sjeo
sam na madrac i na pedalj od mene madrac gotovo i nije ulegnut.

Amadeus

cuj pametnjakovicu

ja nisam nikakvi zastupnik nicega jednostavno govorim o svom iskustvu ,a
isto sam tako bio
neupucen opcenito o madracima dak nisam prosao nekoliko firmi koje se bave
proizvodnjom i prodajom
madraca pa cuo razna iskustva.
A sto se tice cijene svatko zeli proci povoljnije ,a ja nisam taj koji nebi
podijelio iskustvo sa drugima.
zasto nebi nekom pomaogao ako znam i mogu.

A odmah da odgovorim i deugom gospodinu koji pita a sta se dobiva za 3000kn
Pa ako je netko bolestan ili ima ostecenu kicmu zamisli sto za njega znaci
kvalitetan madraci posteljina
a da ne govorim o madracima koji kostaju preko 10.000 kuna

"Zvrcko Zafrkanovic" <zvr...@zafrkanovic.hr> wrote in message

Zvrcko Zafrkanovic

"Amadeus" <zfr...@inet.hr> wrote

> [...]
> kvalitetan madraci posteljina
> a da ne govorim o madracima koji kostaju preko 10.000 kuna

Da ne pisem gore izmedju redova:
1) nakon ovog tvog posta vidi se tko je "PAMETNJAKOVIC" ;)
2 )Nitko TEBE ne spominje kao zastupnika nego A.Kovacevica -
SABORSKOG zastupnika ;) Taj pak govori o:
3) MADRACU I MUDRACU (moze i "pametnjakovicu" ;)
4) Nitko ti ne brani da pomazes i konstruktivno sudjelujes u raspravama,
dapace to se i trazi ;)
5) Drugom gospodinu si trebao odgovorit iza njegovog posta;)
6) za 3000 chuna dobijes super madrac i kurvu na njemu ;)
7) Madrac za 10 000 kuna mora podici i mrtvaca ;)
8) Vidi post o madracu kojeg je napisao :"Slavko Igric"
slavko.igric htnet.hr - e TAJ covjek za razliku od tebe JE
pametnjakovic
i skuzio je vic.
9) sad ono najvaznije : nauci postati! ;)
10) Sve OK - ne dobijes ni PLONK ;)
:))

Amadeus

Ok stvarno mi je zao ako sam pogresio i krivo shvatio tvoj odgovor.
Iskreno se izvinjavam.

Zvrcko Zafrkanovic

> Ok stvarno mi je zao ako sam pogresio i krivo shvatio tvoj odgovor.
> Iskreno se izvinjavam.

OK, isprika nije bila potrebna jer rasprave na grupama ionako
nisu bas smrtno ozbiljne :)
Sretan Bozic !