Impregnacija za kamen

toro

Postavljam kamen na stepenice pa sam dočuo da određene vrste kamena lako
upijaju vodu te ostaju fleke. Isto tako i da postoji neko impregnirajuće
sredstvo koje se nanese na postavljeni kamen i nakon toga viąe kamen viąe ne
upija.
Zna li netko o ćemu se radi i gdje se moľe nabaviti, cjena i sl.
Hvala

Tomislav

"toro" <to...@nospam.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:djaa93$7r1$1...@magcargo.vodatel.hr...

Sika Croatia,odi na njihove stranice,oni imaju takvih stvari.

darac

Tomislav wrote:

> Sika Croatia,odi na njihove stranice,oni imaju takvih stvari.

Sika je skupa.
Iskra Zelina radi tekućunu za zaštitu kamena, vidio sam da po dućanima
to stoji manje od 20 kn po litri. Ima svugdje gdje su boje i lakovi.