cijene keramickog materijala

Navigator

!
Konacno smo se odlucili za plocice (gres,granit 8,5mm) kojima cemo obloziti
33m2 vanjskog prilaznog zida.
Cak smo nasli i obrtnika majstora ( 70Kn / m2) a ono sto me zanima je gdje i
po cca.kojoj cijeni najpovoljnije nabaviti L PVC profile 2 x 25m, 5l
impregnacije ,ljepilo i fugir masu s obzirom da smo plocice dobili po fakat
dobroj cijeni pa da sad ne platimo materijal vise nego plocice.Da li ima
neka specijal impregnacija i fugir masa za vanjske uvjete ili je to sve
isto?
Uz put sto predstavlja oznaka Gres na plocicama?
Hvala unaprijed

danijel

"Navigator" <vbr...@mail.inet.hr> wrote in message

Gres je vrsta pločica, a odlikuje je povećana čvrstoća i minimalna količina
upijanja vode.
Viąe o tome:

http://www.moja-kupaonica.com/casopis/mk0204/26-30.pdf

http://www.moja-kupaonica.com/casopis/mk0201/mk02_76-78.pdf

Danijel
www.urban.hr

luka

i gres pločice se lijepe FLEXIBILNIM ljepilom....
ak ih lijepią običnim, ne bu dugo drľalo

pozdrav

Harvey

>i gres pločice se lijepe FLEXIBILNIM ljepilom....
> ak ih lijepią običnim, ne bu dugo drľalo

Upravo ispred kuce postavio 35 m2 gres pločica doąlo me sve 6.800.
3000 plocice u ferotermu mrak kvaliteta 100 kn m2,materijal 1800
lajsne+murexin fleksibilno ,najskuplje ,ali vrijedi vreca 120 kn,majstori
vele nema boljeg.Ruke 2000 kn s time da mi je radio bratic pa je i stepenice
zaracunao kao pod 60 kn /m2.Sve u svemu ako hoceą da se napravi kako bog
zapovjeda treba posegnut malo dublje u đep.

Navigator

Hvala svima na odgovorima posebno Hrvoju.
Na jednom provjerenom prodajnom mjestu poznati prodavac nam je dao ponudu
ispod pulta za plocice.Navodno je zabunom 1.kvaliteta oznaka 1N sortirana
pod 3.kvalitetu zbog neznanja sljakera kaj rade na viljuskaru.Ne znam koja
je spika ,tip nam je otvorio pakete i slozio plocice i fakat su minimalna
odstupanja .Ovak i onak smo mislili ici na fuge od 2,5-3,5 mm, a mislim da
ni kod 1.klase nisu bas savrsene .
Koliko vidimo boja je identicna bez vidljivih flekova ili ostecenja, a
debljina je 8,5 sto mislim da odgovara.
Keramicar nam je rekao da su nam dovoljne PVC lajsne pa me zanima vase
misljenje ?
Trebalo bi nam cca.175 kg ljepila ( 5kg/m2).Od koliko su Murexin vrece
pakirane?
Joą mozda neki savjet?
"Harvey" <hrv...@ka.t-com.hr> wrote in message

It has removed 69 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

Harvey

> Hvala svima na odgovorima posebno Hrvoju.
> Koliko vidimo boja je identicna bez vidljivih flekova ili ostecenja, a
> debljina je 8,5 sto mislim da odgovara.
Moje su iste debljine, uvrh glave.

> Keramicar nam je rekao da su nam dovoljne PVC lajsne pa me zanima vase
> misljenje ?

Vidiš meni nije ,nego je rekao da stavim protuklizne 75 kn po m. pa alu
25-35 kn po metru a ja na kraju stavio predivne PVC koje su 9 kn po m. em
su lijepe em su jeftine i super su se uklopile, sive boje isto kao i boja
umjetnog kamena koji je postavljen na cokl od kuce prije keramike.Trebalo mi
je cak 45 metara.One alu se s vremenom oštete i izderu.Dakle PVC rules

> Trebalo bi nam cca.175 kg ljepila ( 5kg/m2).Od koliko su Murexin vrece
> pakirane?

25 kg.
> Još mozda neki savjet?

Bitno je još kod postavljanja paziti na niveliranje ,odnosno padove površine
koje je potrebno unaprijed predvidjeti da ti se nebi dogodilo da ti voda
kasnije negdje ne bude stajala.Dakle odrediti položaj slivnika i prema
njemu/njima odrediti pad.
Pozdrav i kreni u realizaciju.

Navigator

Hvala svima na odgovorima i savjetima.
Gdje si nasao lajsne za 9kn/m ? Najjeftinije kaj sam nasla je 16kn pa me
potrebnim 50m ispadne skoro vise nego plocice :(

"Harvey" <hrv...@ka.t-com.hr> wrote in message

It has removed 71 spam emails to date.