Hrvatski popis : piratske radio stanice

daku

Naslov govori sve, ali prije nego krenemo dalje vazno je da svi koji
citaju budu svjesni da danas postoji podcast kao forma koja zamijenjuje
piratsko emitiranje, jasno zabavnije je u realtime-u no time se krsi zakon
pa zato ovaj popis koji se nadam da cemo skupit neka se odnosi na prosla
razdoblja i bilo bi dobro da pokriva ono sto ste sami i slusali ili stvarali
( moze ukljucivat i snimke na hr.misc.binaries ). Zajedno mozemo slozit
popis i redoslijed pojavljivanja piratskih stanica u hrvatskoj, nasmijat se
zaplakat i prisjetit. Vazno za prostorno-vremensku orijentaciju.
Zakon o javnom informiranju NN 22/92
Zakon o telekomunikacijama NN 53/94

daku

Grad Rijeka
( nije siguran redoslijed )

radio051
radioBeverly
radioDasenka
radioBoss

sipa

> Grad Rijeka
> ( nije siguran redoslijed )
>
> radio051
> radioBeverly
> radioDasenka
> radioBoss

Grad Sibenik

- Radio Subicevac (80-ih?)
- Omladinski radio (pocetak 90-ih?? mozda i 89?) (neznam koliko je legalan
bio, kasnije prerastao u radio ritam)
- Radio Infinity (1991-1992-?)
- nepoznato ime, po pricanjima isti vlasnik kao radio infinity??? (oko 2000.
godine)

pppprrrr

"sipa" <hgkrm(izbrisi)@yahoo.com> wrote in message

radio infinity je isao na nekih 92,0? ili tako nesto... i to negdje do
proljeca, ljeta 1991. u mono zvuku :D
emitirali su relativno kratko, nekoliko mjeseci...

Omladinski radio (nakon toga Radio Subicevac, pa konacno Ritam kao takav) je
zapoceo rad krajem 1986., nakon 101-ce prva privatno radio postaja u HR, i
nije emitirao ilegalno... emitirao je prvotno na 102,4 (a 1991. isla je i
tzv Omladinska televizija koja je prerasla u TvSi) da bi kasnije nakon afera
s koncesijom dobio bivsu frekvenciju RSibenik 106,4.

proz...@gmail.com

> radio infinity je isao na nekih 92,0?

ili cak 93,2

sipa

> radio infinity je isao na nekih 92,0? ili tako nesto... i to negdje do
> proljeca, ljeta 1991. u mono zvuku :D

mislim cak i do malo kasnije jer se sijecam da je nesto bilo "obavijesti za
zng besplatno" na reklami.... e sad jeli to bilo 91 ili samim pocetkom 92-e
izmjesalo mi se.... a moguce je cak i da je do ljeta jer ga se ne sijecam iz
vremena rujanskog rata

> [...]
afera
> s koncesijom dobio bivsu frekvenciju RSibenik 106,4.

kad je ustvari radio ritam na 102,4 prekinuo emitiranje... koliko se sijecam
ovo na 106.4 ide od kraja 96-e ili mozda pocetka 97-e?
kolika je bila pauza, godinu, dvije?

TvSi je ugasena koliko se sjecam niti godinu nakon pojavljivanja "novog"
radio ritma?

pppprrrr

> [...]
92-e
> izmjesalo mi se.... a moguce je cak i da je do ljeta jer ga se ne sijecam

tako je, 91 je bilo, prije rujna...

> kad je ustvari radio ritam na 102,4 prekinuo emitiranje... koliko se
sijecam
> ovo na 106.4 ide od kraja 96-e ili mozda pocetka 97-e?
> kolika je bila pauza, godinu, dvije?

prekinuli su kad je postao problem s koncesijom, jer su emitirali prakticki
bez nje nakon proglasenja samostalnosti RH, ne sjecam se tocno pravog
prekida emitiranja, a ovo na 106,4 tu negdje ide kako si rekao, cak prije
krajem '96, nego pocetkom '97, pauza je bila neko vrijeme - mislim cak do 2
godine... sad bi mi bas dobro dosli tocni datumi :)

> TvSi je ugasena koliko se sjecam niti godinu nakon pojavljivanja "novog"
> radio ritma?

TvSi je nekako radila na mahove tih nekoliko godina, s tim da je prestala s
emitiranjem koju godinu, dvije nakon prestanka emitiranja tv Vodice (ako se
netko i sjeca tog projekta :)))... mozda je cak prestala emitirati u isto
vrijeme kad se prestalo s emitiranjem na 102,4?

sipa

> [...]
> netko i sjeca tog projekta :)))... mozda je cak prestala emitirati u isto
> vrijeme kad se prestalo s emitiranjem na 102,4?

TvSi je jos radila kad je rr poceo na 106,4...... sijecam se neke emisije
(?) za novu godinu ili slicno (?) kad je tv sibenik bila u posjetu radio
ritmu... tako nekako....

jesu li se vodice emitirale sa olimpije? by shime s. koliko znam....?

pppprrrr

> [...]
> ritmu... tako nekako....
>
> jesu li se vodice emitirale sa olimpije? by shime s. koliko znam....?

da, s Olimpije, a shime je bio zasluzan... nisu bas odmah prekinuli program
(93?) vec su neko vrijeme emitirali njemacki rtl, iako je signal kod mene
bio negledljiv zbog toga sto je isao hrt na istom kanalu (jel bilo na 37
UHF???)