Airbrush

----d3NY-----

Dali znate nekoga ko to radi u Zagrebu ili okolici?
Trebo bi za skutera!

fala

Freelancer work

"----d3NY-----" <deny123@{makni}europeonline.com> wrote in message

> Dali znate nekoga ko to radi u Zagrebu ili okolici?
> Trebo bi za skutera!

poąalji mail Buci s grupe, njemu je tip radio airbrush za z500 pa nek ti da
broj

Ober

"----d3NY-----" <deny123@{makni}europeonline.com> wrote in message
> Dali znate nekoga ko to radi u Zagrebu ili okolici?
> Trebo bi za skutera!
>

> fala

Postoji lik zvan Kezo.
On je delal na autu od Šepića i na z1000 od Renata
iz Motormanije.
Nazovi njih pa pitaj.

Message has been deleted

zlac

Hello, Frodo!
You wrote on Tue, 30 Nov 2004 19:55:26 +0100:

??>> Postoji lik zvan Kezo.
??>> On je delal na autu od ©epića i na z1000 od Renata
??>> iz Motormanije.
??>> Nazovi njih pa pitaj.

F> Tako je, Kezo - zagrebački Porečan :>
F> Neću ovdje pisati broj da ga netko ne zaspama ali ako hoćete dajte
F> e-mail pa ću vam ga javiti.

Da, Kezo je super majstor. Meni je radio kacigu jos '97. i opet ove godine.
Problem je sa njim kaj radi u 5 osnovnih boja: crna, mat crna, svjetlo crna, tamno crna i metalik crna :)

Message has been deleted

ZeljkOS

> Problem je sa njim kaj radi u 5 osnovnih boja: crna, mat crna, svjetlo
crna, tamno crna i metalik crna :)

Pravi umjetnik. Sada je trenutno u crnoj fazi :-))

----d3NY-----

"Frodo" <fr...@emailgenerator.com> wrote in message

crna, tamno crna i metalik crna :)

> Ali kad zacrni- zacrni pošteno ;>
>
> --
> Pušenje skraćuje cigaretu.

Dajte mi posaljite njegov e-mail na crn...@punkass.com

fala!

zlac

> Dajte mi posaljite njegov e-mail na crn...@punkass.com

http://www.kezoairbrush.com/

tamo ti je i broj telefon i sve.

Stevan

"zlac" <zl...@globalnet.hr> wrote in message news:<cokqr5$77c$1...@garrison.globalnet.hr>...

Ima li neke velike razlike izmadju brusha i lijepljenja onih folija na
motocikl (to je dosta jeftinija opcija)?! Znam da folije ne traju
vjecno, ali za 50 EUR citav motocikl pokrijes :))

"Stevan" <are...@yahoo.com> wrote in message

di ima za kupit tih folija?