Google grupe više ne podržavaju nove postove ni pretplate na Usenetu. Stari sadržaj ostaje vidljiv.

Lovac ubio pse! (opet! :( )

20 prikaza
Preskoči na prvu nepročitanu poruku

da...@net.hr

nepročitano,
19. velj 2007. 16:02:5719. 02. 2007.
http://www.volim-losinj.org/komunalni_red/ubojstvo_ronda_i_fide.html

Po tko zna koji put:

" U nedjelju u ranim jutarnjim satima Juraj Mihalić iz Velog Lošinja
ubio je u Velom Lošinju uz sam zid bolničkog parka hicima iz vatrenog
oružja Ronda i Fidu, pse svojih sumještana koje je poznavao i s kojima
su se igrala njegova djeca. Nakon ubojstva pse je zaklonio granjem i
stablima na zapuštenom puteljku kojim prolaze djeca i turisti, a
zabrinutom vlasniku koji je pola sata nakon toga pošao tražiti
odlutale pse slagao je da ih nije vidio."

vise na:
http://www.volim-losinj.org/komunalni_red/ubojstvo_ronda_i_fide.html

digidoo

nepročitano,
19. velj 2007. 16:35:4919. 02. 2007.
kretenčina, ąta drugo reći

Jadranka Luketa

nepročitano,
19. velj 2007. 17:15:1819. 02. 2007.

<da...@net.hr> wrote in message
http://www.volim-losinj.org/komunalni_red/ubojstvo_ronda_i_fide.html

Po tko zna koji put:

" U nedjelju u ranim jutarnjim satima Juraj Mihalić iz Velog Loąinja
ubio je u Velom Loąinju uz sam zid bolničkog parka hicima iz vatrenog
oruľja Ronda i Fidu, pse svojih sumjeątana koje je poznavao i s kojima

su se igrala njegova djeca. Nakon ubojstva pse je zaklonio granjem i

stablima na zapuątenom puteljku kojim prolaze djeca i turisti, a
zabrinutom vlasniku koji je pola sata nakon toga poąao traľiti

odlutale pse slagao je da ih nije vidio."

vise na:
http://www.volim-losinj.org/komunalni_red/ubojstvo_ronda_i_fide.html

I meni su ubili psa. Klisnuo je iz dvoriąta za mirisom kuje koja se tjerala.
Pola sata zatim čula sam dva pucnja. Zna se i tko je to učinio, no ljudi
ąute. Moľda je i on bačen negdje u ąumu jer tijelo nisam naąla.
Jadranka

digidoo

nepročitano,
19. velj 2007. 17:21:5619. 02. 2007.

"Jadranka Luketa" <jadranka.luk...@zg.htnet.hr> wrote in message

A sta ces kada ima glupih ljudi koji nemaju drugog posla,
mislim da je takvim preporucljivo da se sami upucaju i ucine drugim uslugu!

Pa poduzmi onda neke mjere za toga sto ti je ubio psa, ja milim da bi
pojeo toga sto mi je ubio psa, da mi se to nedaj Boze dogodi!

Pozdrav

Hombre

nepročitano,
19. velj 2007. 17:24:5919. 02. 2007.
On 19 Feb 2007 13:02:57 -0800, da...@net.hr wrote:

> [...]
>zabrinutom vlasniku koji je pola sata nakon toga pošao tražiti
>odlutale pse slagao je da ih nije vidio."

Pazi ovo. Kod nas ima lutalica kao i svugdje. Povremeno se nađe
genijalac koji ih potruje, zadnji put su se otrovala i tri kućna psa s
tim da su dva preživjela, a jedan uginuo. Kod jednog trovanja mome je
bilo be or not to be i radilo se o sekundama. Prije mjesec dana
otrovan je tromjesečni psić Hogar kojeg je vlasnik volio kao dijete.
Samo pobacaju otrov po parkovima i ne vode računa da tuda ima i djece
koja ne znaju što stavljaju u usta. Razgovarao sam s komunalnim
redarom. Postoji puška za uspavljivanje ali već je dobio kaznenu i ne
želi riskirati jer društvo za zaštitu životinja (koje mu je i složilo
prijavu) zahtijeva azil i ostalo što općina nemože sebi priuštiti da
zbog par pasa pravi azil i zapošljava ljude, a isti ljubitelji ne žele
te pse udomiti ili se brinuti o njima. Čak su i mene presretali nakon
što je moj otrovan da će oni podnijeti prijave.... Kome će podnijeti.
Protiv nepoznatog prekršitelja. Više je pasa stradalo zbog njih nego
spašeno.

Vrhunac je bio prije mjesec dana kad je tip oko 10 sati navečer na
lokalnoj rivi pucao na dva psa lutalice iz lovačke puške. Jednog je
lakše rani, drugog promašio i onda je po svjedočenju ljudi koji su tu
bili pušku sklopio, stavio pod vjetrovku i otišao kući. Policija koju
su pozvali izjavila je da nije nadležna za takve slčajeve.

Riva je mjesto gdje se skoro u svako doba može netko naći, a on je
pucao s cca 30m udaljneosti u 10 sati navečer.

Ivan aka Jura

nepročitano,
19. velj 2007. 17:47:0419. 02. 2007.

Mater mu jebem.
Pa nek me abjuza ko hoce.

Jadranka Luketa

nepročitano,
19. velj 2007. 18:55:0819. 02. 2007.

"digidoo" <digid...@gmail.com> wrote in message

> Pa poduzmi onda neke mjere za toga sto ti je ubio psa, ja milim da bi
> pojeo toga sto mi je ubio psa, da mi se to nedaj Boze dogodi!

O da. Jesam. I sad mi se srce steľe i naviru suze. Nitko nije htio reći ime
počinitelja. Ţo je mala sredina, a ljudi se boje, jer je mnogo legalno
naoruľanih sa liječničkom svjedodľbom u kojoj piąe da su psihički bolesni. A
i lovci imaju pravo ubiti slobodnog psa. Bila sam i na policiji; nema
dokaza, nema leąa - pas je nestao. Veterinarka mog psa je u veterinarskom
glasniku na primjeru mog psa napisala članak za promjenu propisa, jer joj
je tako nastradalo nekoliko pacijenata.
Jadranka

ivor

nepročitano,
20. velj 2007. 02:40:1920. 02. 2007.
In article <11719328...@news.vmmail.net>, marka_...@yahoo.com
says...> > " U nedjelju u ranim jutarnjim satima Juraj Mihali=3F iz Velog Lošinja

> Mater mu jebem.
> Pa nek me abjuza ko hoce.

Toga ce biti uvijek, dok ljudi samo gledaju.

Da meni netko to izvede, vratio bih mu i to zeljeznom sipkom po
koljenima....
Ljudi koji sute uvijek ce biti gazeni.

Red Leader

nepročitano,
20. velj 2007. 03:35:2820. 02. 2007.
> [...]

>" U nedjelju u ranim jutarnjim satima Juraj Mihalić iz Velog Lošinja
>ubio je u Velom Lošinju uz sam zid bolničkog parka hicima iz vatrenog

Pojedi se od muke. Moje nutrije su ispred tvojih pasa na Top listi
negativaca. Ha!

Nadam se da ce netko napokon rasvijetliti ulogu Zeljka Vukovica, viseg
inspektora zastite prirode, u planiranju i provodenju genocida nad
nutrijama iza kojeg stoji upravo Zeljkova firma, Uprava za zastitu
prirode pri Ministrastvu kulture Republike Hrvatske. Do kad ce se taj
lovac setati po Top listi pozitivaca?

--
Red Leader
Tko prije umre duze je mrtav!

Kreso

nepročitano,
20. velj 2007. 04:16:0520. 02. 2007.
>.A i lovci imaju pravo ubiti slobodnog psa.

lovci imaju detaljna pravila i kodekse po kojima se smiju ponasat.
mora imat lovacki ispit, ne smije koristit oruzje u naseljenom mjestu, hodat
okolo sa napunjenim oruzjem itd

tomica

nepročitano,
20. velj 2007. 08:13:5520. 02. 2007.
"Kreso" <kvo...@inet.hr> wrote in message
I toga se svi lovci drže, a?

Red Leader

nepročitano,
20. velj 2007. 08:25:1020. 02. 2007.
On Tue, 20 Feb 2007 14:13:55 +0100, "tomica" <th...@vip.hr> wrote:

>"Kreso" <kvo...@inet.hr> wrote in message

> I toga se svi lovci drže, a?

Nikako. Lovci su, ne bi vjerovao, ljudi. Kao sto svi ljudi ne
pridrzavaju uvijek svih zakona i pravila koja za njih vrijede, tako to
ne cine niti svi lovci, svi vozaci ili svi lijecnici. Da se svi
pridrzavaju svih propisa zakoni ne bi imali kaznene odredbe, a suci ne
bi imali posla.

RzR

nepročitano,
21. velj 2007. 18:53:1221. 02. 2007.

nice try...ljudi ne postaju vozaci i lijecnici ciljano da bi ubijali

Red Leader

nepročitano,
22. velj 2007. 04:40:1122. 02. 2007.
On Thu, 22 Feb 2007 00:53:12 +0100, RzR <2r4...@gmail.com> wrote:

>nice try...ljudi ne postaju vozaci i lijecnici ciljano da bi ubijali

Nije lijepo vaditi iz konteksta. Odstrel je samo jedan mali, ali bitan
dio lovstva. Necu opet objasnjavati, ali ako me budes potezao za jezik
potrudit cu se i pronaci neke stare postove i poslati neke njihove
dijelove opet. Cisto da se cuje i druga strana.

RzR

nepročitano,
22. velj 2007. 14:24:0922. 02. 2007.
Red Leader wrote:

> [...]
> potrudit cu se i pronaci neke stare postove i poslati neke njihove
> dijelove opet. Cisto da se cuje i druga strana.

odstrel pasa je bitan? bolesno nema sto

Red Leader

nepročitano,
22. velj 2007. 14:54:2422. 02. 2007.

Termin odstrel koristi se prvenstveno u vezi s divljaci, a ne
stetnicima u lovistu. Stetnici se uklanjaju, odnosno tamane. Osim što
ti nije jasna terminologija, sto je tu bolesno? Sto znas o lovstvu
uopce, a posebno o sprijecavanju steta od divljaci i na divljaci?

RzR

nepročitano,
22. velj 2007. 19:25:0322. 02. 2007.
Red Leader wrote:

> [...]
> ti nije jasna terminologija, sto je tu bolesno? Sto znas o lovstvu
> uopce, a posebno o sprijecavanju steta od divljaci i na divljaci?

znam da moras biti bolestan u glavu kada mozes pucati u bespomocnu
zivotinju koja se eto, po nekim pravilima, nasla na krivom mjestu...jel
te jos sto zanima?

Red Leader

nepročitano,
23. velj 2007. 02:43:3823. 02. 2007.
On Fri, 23 Feb 2007 01:25:03 +0100, RzR <2r4...@gmail.com> wrote:

>znam da moras biti bolestan u glavu kada mozes pucati u bespomocnu
>zivotinju koja se eto, po nekim pravilima, nasla na krivom mjestu...jel
>te jos sto zanima?

Ne. Dovoljno kvalitetno si prezentirao svoj ogranicen nacin
razmisljanja o ovome i stoga nemam potpitanja.

RzR

nepročitano,
23. velj 2007. 09:42:5723. 02. 2007.

ah...vec sam se pobojao da ce opet biti objasnjavanja tipa "bigger
picture" i tako to :)

Red Leader

nepročitano,
23. velj 2007. 14:30:3523. 02. 2007.
On Fri, 23 Feb 2007 15:42:57 +0100, RzR <2r4...@gmail.com> wrote:

>ah...vec sam se pobojao da ce opet biti objasnjavanja tipa "bigger
>picture" i tako to :)

A kakvog bi ti to imalo smisla crtati kad ne zelis ili ne mozes
shvatiti?

Robert J.

nepročitano,
23. velj 2007. 15:52:5623. 02. 2007.

<da...@net.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:1171918976.9...@p10g2000cwp.googlegroups.com...
[...]

ako je pucao u naseljenom mjestu i postoji dokaz ili ocevidac onda je
nadrapao i tako mu i treba ali ako nije u naselju onda postoji clanak 55.
zakona o lovu koji kaze sljedece;
1) pastirski psi smiju biti u lovistu samo uz stado
2)pse i macke NJIHOVI vlasnici,a pastiri pastirske pse,NE SMIJU pustati da
se krecu lovistem bez nadzora na udaljenosti 300 m od nastambe
vlasnika,odnosno stada
3)lovoovlastenik ima pravo u lovistu ukloniti pse i macke koji se krecu
lovistem protivno odredbi stavka 2.ovog clanka,bez naknade vlasniku psa i
macke
4)nije dopusteno ukloniti pse koji u organiziranom lovu, na ispitima ili
utakmicama pasa u gonjenju divljaci prijeđu u drugo loviste.

[...]

23. velj 2007. 16:08:0823. 02. 2007.
usput,nitko od vas se nije javio kad je copor pasa poklao stado ovaca a
napao zatim i ljude ili da dobrovoljno dodje u moje loviste rijesavati
probleme pasa(problem su vlasnici ali duga je to prica).
i javite mi ako netko zeli vidjeti slike sa uvidjaja o stetama u mom lovistu
iz prosle godine koje su pocinili drazesni psici (nazalost ono sto
primjerice mace i psi rade na sitnoj divljaci nemoguce je dokazati
fotografijama jer nista ne ostane od zecica i pticica)

Red Leader

nepročitano,
23. velj 2007. 16:38:4823. 02. 2007.
On Fri, 23 Feb 2007 22:08:08 +0100, "Robert J." <rm...@KNIvmmail.net>
wrote:

>usput,nitko od vas se nije javio kad je copor pasa poklao stado ovaca a
>napao zatim i ljude ili da dobrovoljno dodje u moje loviste rijesavati
>probleme pasa(problem su vlasnici ali duga je to prica).

Moras napisati kojim se tramvajem moze doci do tvog lovista. Inace
nista od reakcije.

RzR

nepročitano,
24. velj 2007. 10:55:0724. 02. 2007.
Red Leader wrote:

> A kakvog bi ti to imalo smisla crtati kad ne zelis ili ne mozes
> shvatiti?

da se vratimo na temu...tebi ovakvo ubijanje pasa u sred grada nije
nista strasno, jer je covjek samo prekrsio zakom?...ono moralno je to
ok, jer je licencirani lovac, pa si je, eto, malo pripucao?

Red Leader

nepročitano,
24. velj 2007. 11:56:4224. 02. 2007.
On Sat, 24 Feb 2007 16:55:07 +0100, RzR <2r4...@gmail.com> wrote:

>da se vratimo na temu...tebi ovakvo ubijanje pasa u sred grada nije
>nista strasno, jer je covjek samo prekrsio zakom?

Moze. O kakvom je ubijanju pasa rijec? Ili opisi ili daj link.

RzR

nepročitano,
24. velj 2007. 17:54:0224. 02. 2007.

pa ovaj iz originalnog posta...tebi je to ko da netko ide 60 tamo gdje
je ogranicenje 40 ?

Red Leader

nepročitano,
25. velj 2007. 04:12:1025. 02. 2007.
On Sat, 24 Feb 2007 23:54:02 +0100, RzR <2r4...@gmail.com> wrote:

>pa ovaj iz originalnog posta...

Ako je to tocno onda je prekrsio zakon i treba ga sankcionirati. Je li
to doslo do policije?

>tebi je to ko da netko ide 60 tamo gdje
>je ogranicenje 40 ?

Ne, mada ne poznajem osobu koja se u svakoj situaciji u prometu na
koju je naletjela u svom vozackom iskustvu pridrzavala propisa. Medu
njih se ubrajam i ja. Pri tome ne zelim reci da je voziti 20
kilometara na sad iznad dopustene brzine jednako tesko kao i upucati
psa, iako sam pri tome vjerojatno subjektivan. Zakon nije takav.

Molim te procitaj <pbtlt2tnjs245dpva...@4ax.com> opet.
Primijeti da nisam nikoga amnestirao ili stitio, vec samo potvrdio da
se svi lovci ne pridrzavaju pravila, bas kao niti svi pripadnici bilo
koje druge skupine, zbog cega postoje kaznene odredve i u Zakonu o
lovstvu. To si ti nazalost shvatio kao nekakav _nice try_...

(Zasto meni ovaj www.volim-losinj.org lici na ekspozituru Prijatelja
zivotinja?)

Robert J.

nepročitano,
25. velj 2007. 14:30:0525. 02. 2007.

"Red Leader" <gur...@gmail.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:g8f2u2h1u20l9oqvq...@4ax.com...

izgleda da ih nekolicina ima i izvan poteza cvjetni-trg bana.
no ovo mi smrdi na slicne slucajeve kada se "sipkom zeljelo razbit koljena
lovcima zbog ubojstva nevinih psica,maca pa cak i supova" a kada se otkrilo
da ta prica ipak ima i drugu stranu onda se nitko od tih likova nije nasao
dovoljno jak da prizna da je krivo reagirao ili da prosiri vijest da je
mozda ipak vlasnik pasa,maca i sl.zapravo odgovoran.
takodjer nebi zelio da ispadne da branim neku budaletinu(a takvih ima u svim
slojevima i skupinama) i bez obzira sto sam odstrijelio nesto pasa lutalica
sigurno to nebi i nisam nikada napravio na nacin na koji je ovdje to
prezentirano da je ovaj "lovac" napravio.

Red Leader

nepročitano,
25. velj 2007. 18:09:3025. 02. 2007.
On Sun, 25 Feb 2007 20:30:05 +0100, "Robert J." <rm...@KNIvmmail.net>
wrote:

>izgleda da ih nekolicina ima i izvan poteza cvjetni-trg bana.

Mozda ljetuju na Losinju?

> [...]
>dovoljno jak da prizna da je krivo reagirao ili da prosiri vijest da je
>mozda ipak vlasnik pasa,maca i sl.zapravo odgovoran.

Ne treba imat prevelika ocekivanja. Ipak su to prijatelji zivotinja.

> [...]
>sigurno to nebi i nisam nikada napravio na nacin na koji je ovdje to
>prezentirano da je ovaj "lovac" napravio.

Zato sam i napisao _ako je to tocno_. U svakom slucaju zanimljivo je
da se nesto pokrenulo zbog dva psa, a zbog sedam stenaca iz
<1170159390....@h3g2000cwc.googlegroups.com> nitko nije
previse dramio. Vjerojatno nitko od prijatelja zivotinja ne ljetuje u
Zadru.

--

RzR

nepročitano,
25. velj 2007. 21:00:0625. 02. 2007.

nemrem si predocit nikako na koji nacin mora osoba razmisljat kada bez
pol frke moze "odstrijelit" psa lutalicu koji samo mirno stoji...ako je
neki napad ili tako nesto u pitanju, onda naravno da se mora postupiti u
samoodbrani...ali kad cujem price da ljudima ode pas 100m od njih i onda
ga neki kreten koji se skriva iza kape upuca je misli da je veliki
lovac, onda sigurno da ne mogu ostati ravnodusan :/

Jadranka Luketa

nepročitano,
26. velj 2007. 17:32:1326. 02. 2007.

"Robert J." <rm...@KNIvmmail.net> wrote in message

> usput,nitko od vas se nije javio kad je copor pasa poklao stado ovaca a
> napao zatim i ljude ili da dobrovoljno dodje u moje loviste rijesavati
> probleme pasa(problem su vlasnici ali duga je to prica).
To je istina. Ljudi su neogovorni jer ostavljaju pse ne računajući da su oni
iskonski, a bez ljudske brige, gladni lovci koji se udruľuju u čopore i tada
nastaju opisane nevolje.
Ali je istina (i moje iskustvo) i to da ima lovaca (ili naoruľanih osoba)
koji iz guąta pucaju po psima i mačkama, ali i pticama kao pokretnim metama
u naseljenim mjestima. Već sam napisala da sam tako ostala bez psa kojeg su
mnogi u selu poznavali (pa vjerojatno i onaj koji ga je ubio i bacio u
smeće), voljeli i cijenili njegove kvalitete i zato ga čak zatvarali sa
svojim kujama da imaju njegove potomke.
Ustreljena mi je i mačka. Naąla sam je na putu tridesetak metara od
vikendice.
Kako kaľe narod :"Svaka medalja ima dvije strane."
Sa ątovanjem
Jadranka

0 novih poruka