Pas bez nadzora II

1 view

Navigator

Prije jedno 6 mjeseci pisao sam o jednom newfoundlanderu koji se ąeta okolo
bez nadzora. Nakon uvjeravanja ljudi sa grupe kako je to potpuno bezopasan
pas (kao da je pliąani medo), i da nebi nikada nikoga ugrizao, počeo sam mu
pridavati sve manju paľnju iako ga svaki dan viđam. Međutim, danas me je
napao dok sam ispred svoje kuće kretao u ąetnju sa svojim psom (na lajni).
Pustio sam psa koji ga je nekako otjerao i zaradio ogrebotinu. Otiąao natrag
u kuću da nazovem budalu kojoj pas pripada (naravno ne javlja se na
telefon). Pokuąao sam ponovno krenuti u ąetnju ali me je taj pas opet
dočekao. Tada mi je puknuo film i krenuo sam doma po zračnu puąku i spalio
mu dva metka u guzicu. (sad će me napasti moralisti). Mislim si neće viąe
doći. Kad nakon par sati krenem na voľnju biciklom i evo ti opet tog psa.
Ovaj put ga tjeram kamenjem. Nakon ąto je netko javio vlasnici da joj je pas
bez nadzora, krenula ga je traľiti (i to, pazite, autom) i naletjela na mene
i susjeda. Susjed je odprije posvađen s tom glupačom baą zbog psa, a i ja
sam joj nakon nekoliko minuta objaąnjavanja obećao da joj slijedeći put pas
neće baą proći najbolje.
Ja ne ľelim ozlijediti tog psa jer on nije kriv, ali poąto razgovor sa
vlasnicom ne daje rezultate morat ću pronaći način da se taj pas ne
pojavljuje ispred moje kuće. Kome se mogu obratiti (naą komunalni redar je
neki jebivjetar tako da od njega nema koristi) da prisili vlasnicu da se
brine o psu? Ako ja ispred svoje kuće ne mogu ąetati svog psa bez straha od
napada na mene ili njega, onda će taj pas naj...ti.

Svaki prijedlog u ovakvoj situaciji je koristan jer mi je obračun sa psom
stvarno na zadnjem mjestu.

Red Leader

On Tue, 13 Sep 2005 22:55:51 +0200, "Navigator" <fl...@gloor.net>
wrote:

>Svaki prijedlog u ovakvoj situaciji je koristan jer mi je obračun sa psom
>stvarno na zadnjem mjestu.

Policiju zvat?

Javis im da je napadao neko dijete, ali si ga obranio. Djeteta naravno
nema, jer ne znas cije je, a otislo je prije nego sto su dosli. Uputis
djelatnike na vlasnicu psa, da to srede.

Jasno, pricu napuhujes i modificiras po potrebi.

--
Red Leader
Tko prije umre duze je mrtav!

Monica Geller

On Tue, 13 Sep 2005 22:55:51 +0200, Navigator wrote:

> [...]

> neće baš proći najbolje.
> Ja ne želim ozlijediti tog psa jer on nije kriv, ali pošto razgovor sa

> vlasnicom ne daje rezultate morat ću pronaći način da se taj pas ne

> pojavljuje ispred moje kuće. Kome se mogu obratiti (naš komunalni redar je

> neki jebivjetar tako da od njega nema koristi) da prisili vlasnicu da se

> brine o psu? Ako ja ispred svoje kuće ne mogu šetati svog psa bez straha od

> napada na mene ili njega, onda će taj pas naj...ti.
>
> Svaki prijedlog u ovakvoj situaciji je koristan jer mi je obračun sa psom

Poziv komunalnom redaru. Oni izlaze na teren. Najprije usmeno/pismeno
upozore vlasnika, zatim uz dokazni foto materijal (psa koji sam luta okolo)
pokrecu sljedece korake (ako se u medjuvremnu vlasnik ne upristoji). Ti
nemas vise nista s tim, sto je dobro jer se ne koljes sa susjedom.

Tako smo nedavno rijesili problem s tri takva psa koji su ovuda po nasoj
ulici napadali (citaj grizli) djecu i starce. Sad smo mirni.

--
Monica Geller

The Boss

Red Leader wrote:
> [...]

[cut]

> Jasno, pricu napuhujes i modificiras po potrebi.

ccc, zlocesto, zlocesto...

--
No hard feelings...just soft cevapi.

Red Leader

On Wed, 14 Sep 2005 08:23:44 +0200, The Boss
<""theboss.marko\"@@gmail.com"> wrote:

>ccc, zlocesto, zlocesto...

I ucinkovito.