Noj

Ninja Zombie

Pozdrav!

U restoranu sam narucio nojev odrezak u umaku na bijelo, pa me zanima, ako
netko od vas ima iskustvo s nojevima, da mi kaze koji sam dio noja ja to
pojeo. Isto tako, zanima me gdje se moze kupiti noja, zaklanog. Pitao sam
u svim mesnicama i nemaju ga.
Eh, i cuo sam negdje da se za neka jela od noja tu zivotinju i ne treba
zaklati. Samo mu se izreze snicla na zivo, i onda mu tamo ponovno naraste
meso. Jeli to istina?
Hvala na odgovorima.

Ahmet Cabarabdic

On Thu, 01 Sep 2005 10:37:04 +0200, Ninja Zombie wrote:

> Eh, i cuo sam negdje da se za neka jela od noja tu zivotinju i ne treba
> zaklati. Samo mu se izreze snicla na zivo, i onda mu tamo ponovno naraste
> meso. Jeli to istina?

Jasta bolan. Eto neki dan dosao daidza Mensur, meni bilo zao
zaklat cijelo pile pa sam mu otkinuo samo jednu nogu. Sad hoda po
dvoristu i fata razne baje sa stakom ispod desnog krila. To samo
dok mu ne naraste novi batak. I tako u nedogled... :o)
--
Ahmet Čabarabdić
Buregdžinica i ćevabdžinica "Donji Zagon"

Tomislav Pavlovic

On Thu, 01 Sep 2005 10:37:04 +0200, Ninja Zombie <ninja...@REMOVEnet.hr>
wrote:

Vidim da su te hranili poslje ponoci.

Tomislav

--
Mijenjam dvije japanke broj 46 za jednu Ukrajinku broj 120-60-90.

Bukofsky

Koliko ti godina imas??? Ili to nojevo meso imatoliko kolesterola za zakreci
zile u mozgu nakon jednog snicla???
Naravno da je odrezak odrezan od guzice kao i svaki drugi odrezak od bilo
koje zivotinje... a sto se tice operacije na zivo, to je probao i doticni
kuhar Mengele, os tamo 1941-1943...
molim milost...

--
__________________________
-==BuKoFsKy - of - pINheads==-
"Tomislav Pavlovic" <ne...@emajl.com> wrote in message

Tomislav Pavlovic

On Thu, 1 Sep 2005 17:31:08 +0200, "Bukofsky" <m...@hi.t-com.hr> wrote:

> [...]
>koje zivotinje... a sto se tice operacije na zivo, to je probao i doticni

Kaqe ja veze imam s tim?

Bukofsky

sori, nikakve... krivo sam replay-o

matko

<ninja...@REMOVEnet.hr> wrote:

>Eh, i cuo sam negdje da se za neka jela od noja tu zivotinju i ne treba
>zaklati. Samo mu se izreze snicla na zivo, i onda mu tamo ponovno naraste

Jela od zivog noja su khm. slicna jelima od zive kokoske.

Upotrebljava se jaje. ;-x

markichu

In article <12ugknssijbek.1...@40tude.net>,
marketin...@primula.hr says...

Nevezano, gdje je Donji Zagon, zaintrigiran sam za burek, ako je onaj
pravi :-)

--
sig.