Robert Asprin

Ninja

Zanima me ako netko zna otkud se moze skinut 11. i 12. dio MYTH
serijala gore navedenog autora i ak netko zna gdje se mogu skinuti
knjige fantasy i sf zanra.

Hvala

Domagoj Klepac

I would like to tie myself over to the discussion with Ninja
<yama...@hi.hinet.hr> on Sat, 19 Jul 2003 09:44:06 +0200:

>Zanima me ako netko zna otkud se moze skinut 11. i 12. dio MYTH
>serijala gore navedenog autora i ak netko zna gdje se mogu skinuti

Zar su 11. i 12. dio MYTH serijala uopce napisani?

Domchi

--
Ouroboros Publishing - http://www.ouroboros.hr
Antispam: to reply, remove extra monkey from reply-to address.

Ninja

On Sat, 19 Jul 2003 14:22:38 +0200, Domagoj Klepac
<no_spam_se...@spamgourmet.com> wrote:

>Zar su 11. i 12. dio MYTH serijala uopce napisani?

11. navodno je, a za 12. neznam.

Domagoj Klepac

I would like to tie myself over to the discussion with Ninja
<yama...@hi.hinet.hr> on Sun, 20 Jul 2003 19:27:50 +0200:

>11. navodno je, a za 12. neznam.

Znas li naslove?

Ninja

On Mon, 21 Jul 2003 01:37:23 +0200, Domagoj Klepac
<no_spam_se...@spamgourmet.com> wrote:

>Znas li naslove?

Something M. Y. T. H. Inc.
Myth-Ion Improbable

To bi trebalo biti to, frend je skinuo 11. dio, al na cirilici i
ruskom. Btw znas gdje se mogu skidati fantasy knjige?

Dommy

> To bi trebalo biti to, frend je skinuo 11. dio, al na cirilici i
> ruskom. Btw znas gdje se mogu skidati fantasy knjige?

Probaj - sa police u knjiznici! :)
Ili knjizari.
Ako me pak mislis napasti kako nemas love stalno kupovati tu neke knjige,
ili ih nema u knjiznici (OK, nista cudno; beletristika se slabo prevodi, i
to slabo i po kvaliteti kao i kvantiteti), probaj KaZaA (Lite, naravno)...
ali ako imas imalo postovanja prema knjigama i samim piscima, nabavit ces si
knjigu od papira i s utisnutom tintom, a ne poredak jedinica i nula
(vjerujem da ces u Algoritmu naci sve sto ti srce pozeli, a i ako nemaju
nesto to mozes naruciti).
My two ha'pennies.

--
Dommy

Ninja

On Mon, 21 Jul 2003 11:08:20 +0200, "Dommy" <dommy...@hi.hinet.hr>
wrote:

> [...]
>knjigu od papira i s utisnutom tintom, a ne poredak jedinica i nula
>(vjerujem da ces u Algoritmu naci sve sto ti srce pozeli, a i ako nemaju

Procitao sam vise manje sve kaj se moze nabaviti u knjiznici :) a sto
se tice kupovanja knjiga u Algoritmu, problem je sto nemam bas para da
si kupim knjigu kad god mi se cita, a i to sto je skoro sve meki uvez,
a ja imam tendenciju citat knjige puno puta, pa se to raspadne.

Dommy

> [...]
> si kupim knjigu kad god mi se cita, a i to sto je skoro sve meki uvez,
> a ja imam tendenciju citat knjige puno puta, pa se to raspadne.

Nemam knjige na polici koju nisam procitao barem dvaput (osim dvije-tri
novije, ali doci ce i one na red), no i ja kupujem meko-ukoricenu
beletristiku, te u strahu da ce se ostetiti kraljeznica od prejakog
savijanja, uvijek citam jako pazljivo (drzim listove pod kutom od 90
stupnjeva)... Nije gnjavaza kad se naviknes, a barem do drugog citanja neke
znaju izgledati i netaknuto. :) Zato kad baki posudim koju knjigu dobijem
je natrag ispresavijanu poput tjednog televizijskog programa. Tako imam
tendenciju kupovati knjige na engleskom; onda ih nikome ne moram posuditi.
:D

Arathorn

"Dommy" <dommy...@hi.hinet.hr> wrote in message
/cut

> [...]
> beletristiku, te u strahu da ce se ostetiti kraljeznica od prejakog
> savijanja, uvijek citam jako pazljivo (drzim listove pod kutom od 90

yup, same thing here..neke knjige sam procitao i po pet puta, jos uvijek su
kao nove...i zbog nepaznje drugih ljudi ne posudujem knjige (otkada su mi
unistili salvatoreovu dark elf trilogiju :((

Dommy

> [...]
> kao nove...i zbog nepaznje drugih ljudi ne posudujem knjige (otkada su mi
> unistili salvatoreovu dark elf trilogiju :((

Eee, bas sam kupio i procitao prvi dio... posudis mi druga dva? ;) j/k

Mihailo Krstic

> Ninja
> Zanima me ako netko zna otkud se moze skinut 11. i 12. dio MYTH
> serijala gore navedenog autora i ak netko zna gdje se mogu skinuti
> knjige fantasy i sf zanra.

Za ova dva nastavka nisam ni znao da postoje.

Za slicne potrebe koristim news grupu alt.binaries.e-books na serveru
dp-news.maxwell.syr.edu .

Puno naslova sam *svojevremeno* nasao na :

http://21ct.gooddays.org/index.html
http://macroscope.32.ru/books_in_english.htm
http://members.dingoblue.net.au/~winterstide/ebook.html
http://tesla.rcub.bg.ac.yu/~zakk/