OT: KUPNJA EURA I PREVARE nick newenche i sl.

Ramko

Da niste sluceno kupili eure od tog tipa.

NICK: newenche
mailovi: blindst...@gmail.com , mudal...@gmail.com

PODACI:

Josip Marinović ili koji put stavi NEVEN MARINOVIC
Plješevička 20
31000 Osijek

PBZ- 3102436748
Zaba-3236727751

tel: 0997075115

Evo price:

Prvo kazem liku da hocu kupiti eure, onda mu kazem da mi je sumnjvi jer
je neki lik postao da ga je prevario. I jos mu kazem da mu je tekuci
isti samo mu pise JOSIP umjesto NEVEN a on meni da mu je to sin da je
ocito nes krivo upisao lol. On me uvjerava da nije sjebao lika i da ce
mi poslati screenshot transakcija ja mu kazem da nije potrebno.
Kazem mu da neka mi posalje eure na MB da cu mu ja nakon toga poslati
kune da neka malo pogleda na grupi da sam i od prije kupovao i prodavao
i sl i da nakon toga cu postati na grupu da je on ok i da je sve proslo
kako treba.
Onda lik kaze evo da udjem u MB. Udje u MB i kaze "jebemu lockali mi
acc." ja kazem evo nema veze biti ce za drugi put.

Idem ja u jedan drugi mail totalni drugi podaci javim se istom liku.
Lik kaze da ima eura da ce mi poslati i pita me gdje hocu da posaljem
kune, ja mu kazem PBZ.
Posalje mi tekuci isti kao i prije JOSIP MARINOVIC, ja ga ponovo pitam
pa da sav vidio na njuzima da je netko rekao da ga je prevario i sl. i
kazem da je isti tekuci samo pise ime NEVEN umjesto JOSIP. Pitam ga isto
tko mu je Neven da li netko u rodu on veli da ih ima puno Marinovica u
Osijeku i da mu taj neven nije nista.
Po svemu tome sam skuzio da lik laze. Prije mi kaze da mu je mb lockan,
onda nakon 24h odmah moze slati eure i da da jos veli da ide u banku da
vidi sta mu se to desava racunom i jos mi veli da mu NEVEN nije nista
prije rekao da mu je SIN!!!!

LIK SKULIRAJ SE!

I nadam se da te onaj Ivan kojeg si pokrao nasao i da ti je polomio noge.

Pozdrav grupi

Oprostite na gramaticke greske ali zurim vanka i brzo pisem :)

Ramko

chat sa drugog maila:

2:47 PM josip: bok
2:48 PM me: bok
vec prije sam te pozvao jer je ovako lakse
josip: da...
me: imas 400 ravno?
josip: da
2:49 PM me: kako cemo onda?
josip: pa onak kak to ide...
2:50 PM me: pa daj mi podatke onda
lol
cekam
josip: josip marinovic
pljesevicka 20
osijek
2:51 PM me: pbz mi daj
josip: 3102436748
me: imam pitanje jedno
sta je tebi neven marinovic?
nesto u rodu ili?
josip: nitko
2:52 PM ima nas marinovica kolko oces
me: ti to mene zezas?
josip: sto?
me: aha
pa vidim na njuzima tvoje postove
i ovaj tekuci je povezan sa nevenom marinovicem
koja je to sada fora?
like je na njuze stavio da ga je lik iz osijeka sa tim tekucim prevario
2:53 PM josip: i mene je prosli tjedan lik prevario za 180€
to sto sam ja prvi prebacio na moneybookers
me: ma to je post od prije vec
2000kn je u pitanju
ne 180eur
2:54 PM josip: nemam pojma prvi put cujem
me: kako je onda lvoa mogla doci na tvoj tekuci nije mi jasno
hmmm
kuzim
pa gle
ovako me malo trta iskreno
josip: ah pa i mene
me: hmmm
je moneybookers na tvoje ime?
2:55 PM josip: nije
me: aha ok barem si iskren
pa daj ajmo ovako
posaljes pola cisto da vidim da si ok jer malo me muci taj tekuci na
njuzima
koji je isti kao i tvoj samo sta glasi na nevena marinovica
2:56 PM cim vidim da si poslao barem 200eur
saljem svu lovu
i onda posaljes mi ostatak
tj. 199,50
2:57 PM sta da stavim u opis?
za transakciju?
josip: ma lega bojim se da ti mene neces zajebat.. ajde javim ti se
kasnije ak ti nije hitno
me: hmm pa ok
javi se kasnije
kada ?
2:58 PM josip: oko 5
sad si me zateko s time
s tim nevenom
moram do banke ici provjerit
malo promet za racun
me: pa jebiga pogledaj si na njuze
josip: dobro
me: imas post
nije da te farbam
josip: bit ce da mi je neko upo malo u racun jel to moguce?
me: ovaj
2:59 PM u mb racun?
to mislis
nije mi jasno kako nisi skuzio razliku do 2000kn na tekucem
od
3:00 PM josip: pa mozda je odma prebacio kazem ti neko mi je 100% upo na
racun od banke jer nemam onaj token
vec se prijavljujem s JMBG
i sifrom
a sifra mi je datum rodjenja.
moram odma to promjenit
a jebemu
i idem vidit u banku promet.. kad je to bilo?
me: ne znam
3:01 PM hmmm
pa post je 28.8.2009
znaci mozda
koji dan ranije ne znam ja tocno
samo citam sta pise
gle
ti mi uplati 200eur ja cim to vidim ti posaljem sve kune i uplatis
ostatak
i jos
na njuzima postam da si korektan i da je sve ok
da ocito onaj lik koje j to pisao izmisljava
3:02 PM josip: moze javim ti se kasnije imas neki mob jer moram do banke
i nesto u gradu obavit...
me: drugacije ja ne znam kako da ti pomognem
josip: ok je
nema problema
me: ok i ja zurim
gibam na posao
3:03 PM cujemo se onda preko maila
josip: oke
me: samo mail posalji ja stalno to citam
josip: oke
me: i sredi to sa tekucim jer mozda se neko igra pomocu tebe a ti to
ne kuis

Ramko

da ne mislite da serem:

preko ovog maila chat:
3:10 PM me: bok
blindstealer12: bok
3:11 PM me: nista
necu eure
blindstealer12: zasto?
me: samo da znas da ti ide prijava
idem direkt na policiju
3:12 PM pa ces vidjeti svoga boga kada ti dodju u trag preko ipa
kako mozes varati ljude ha?
a?
blindstealer12: ne kontam
me: kao prvo
prevario si ljude
prije nekoliko dana
na isti nacin
isti nick
druga email adresa
isti racun i sve
i vjeruj mi pun mi je kurac
blindstealer12: koga to sam ja prevario?
me: tebe i slicnih tebi
idem na policju pa se jebi
3:13 PM da ne krades neduzne ljudevise
ako ne kuzis evo ti pa ces lako skuziti
OK, ovako neki dan sam prevaren za 2000kn...

osoba koja me prevarila je:::

MARINOVIÆ NEVEN
2340009-3102436748
OSIJEK

Uglavnom, prodavao je eure 300 u komadu za 2000kn....

Srest æemo se, do¹ao sam do njegove adrese, ako netko ¾eli dokaze neka se
javi... Uglavnom izbjegavajte lika
3:14 PM blindstealer12: di si to našo?
ne znam o cemu se radi
me: na njuzima imas
isti tvoj tekuci i sl. podaci
samo nije josip vec je neven
blindstealer12: ali si moga me pitat da ja prvo tebi prebacim eure
3:15 PM me: hmmm
sada si me zbuniO?
imam pitanje
zasto tvoj nick na njuzima
mijenja email adresu?
stalno se mijenja
newenche
blindstealer12: ne kontam sto mijenja adresu
3:16 PM me: odi na njuze
i tvoj nick koji koristis
ima drugu mail adresu nego sta je prije imao
primjer ovu je imao prije: mudal...@gmail.com
3:17 PM blindstealer12: ovo sto si napiso ovaj lik sto tvrdi da sam ga
zajebo majke mi moje nisam ga zajebo ako treba poslat cu ti od
moneybookersa sve transakcije
3:18 PM me: hmmm
blindstealer12: a stvarno pristajem na sve pa i to da tebi prvi
posaljem eure
jer mi je hica
s parama i tako je tecaj mali
me: imas t-com adresu?
blindstealer12: ne
me: pa kako se spajas na net?
3:19 PM optima
vip
blindstealer12: tele2
3:20 PM ja sam prosli tjedan bio zajeban od jednog lika 180€ na moneybookers
jer sam pristao prvi poslat
jest da je on meni dao podatke i sve
al krive i jebiga
me: imam jos jedno pitanje mb je na tvoje ime?
ili
3:21 PM blindstealer12: da na moje je
me: ajde posalji na ovaj mail ali samo 200eur
preko zabe ti posaljem
cim vidim eure
uglavnom necu te sjebat dugo sam na grupi pa ono
3:22 PM blindstealer12: sec
3:25 PM me: di je zapelo?
3:27 PM blindstealer12: Your moneybookers account has been locked out of
system. Please contact our support.
jebem im mater
jesi ti sta napravio?
me: nisam
lol
blindstealer12: a bokte
me: vec imao spreman nalog
samo da platim
a nis
nema veze
sretno sa time
zovi
kroz par sati ti odlockaju bez beda
3:28 PM blindstealer12: ma daj znam lega se 2 tjedna mucio
ajd daj mi broj moba
pa te zvrcnem kad odlockaj
pa cemo rijesit transakciju
me: ne treba
kupiti cu eure sada
imao sam dva izbora
uzivaj
3:29 PM blindstealer12: jbg nisam prevarant to ti zelim dokazat
jbg...
me: ma ne ne ok
sve pet
nego kazem ti
osoba je dala tvoj tekuci na njuze
i sl.
samo drugo ime
umjesto Josip napisala je neven pa ono ne znam sta da ti kazem
3:30 PM blindstealer12: ma ta osoba sam ja josip samo imam taj racun u
pbz od sina nevena ali ta tranaskcija je rijesena 100% kao sto bi i ova
bila rijesena
3:31 PM me: aha pa sta onda taj lik zajebava?
blindstealer12: nemam pojma
bokte prvi put cuem
cujem*
me: imas na njuzima
28.8.2009
pogledaj
OT pise
blindstealer12: ne pisem bas puno po njuzima al citam ne znam kak to
nisam vidio
3:32 PM a ima svakakvih budala eto kazem ti 180€ sam prosli tjedan ispusio
isto me neko zajebo
a sta ces nikad ne mozes biti siguran
me: ah ma mozes
t.com adresa
pravi podaci
i rijeseno
nema sanse da te neko izmulja
blindstealer12: a to da mijenjam mailove i nickove jbg imam vise
mailova zbog toga sto igram poker pa negdje imam 2 accounta na pokeru
zbog bonusa i tak
3:33 PM me: jasno mi da
sve u redu
cuj
idem
blindstealer12: ae vidi ak ne uzmes kod tog lika dodi kod mene 200€ za
1400kn ces dobit
me: idem do banke
blindstealer12: samo mail posalji
me: pa sta nisi rekao da ti je lockano?
blindstealer12: pa vidit cu da odlockaju
sad cu ih zvat
me: aha ok ok
javim se
blindstealer12: imaju oni neki broj jelda?
ili moram mailom?
3:34 PM me: zovi bolje
brze ti rijese

Ramko

Uglavnom ja sam se pravio glup i nisam reagirao niti jednom, pravio sam
se ko da ne kuzim.

Cuvajte se!

Idem vanka...

Pozz