Chakvetadze IGRAJ KURVO jedna!!!!

Atomic

Pa mater mu jebem i realu jucer i prekjucer neznam ni sam kome,a danas jebem
mater ovoj kuji koja ima izvrsnu formu i sad je gazi ali gazi sa veliko G
Samantha.Pa jebemu da mu jebem.

Atomic

Player

Servira Stosur ko luda,ako tu malo popusti gotova je...samo hoce li?

OZ

> Servira Stosur ko luda,ako tu malo popusti gotova je...samo hoce li?

bas to...bombe gruva jebem joj majku

6ot4hr

OZ wrote:

> bas to...bombe gruva jebem joj majku

O chakvali ju dabog da kamenjem... pa nije valjda da ima pjeska u pici
opet.

OZ

jebem ti zbuku

Atomic

UUUU
UUU
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
[...]
UUUUUUUUUURVO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jucer si prvi put mjerio tlak nakon dugo
vremena jer mi je na vidiku doma bio digitalni tlakomjer,i izmjerim si
140/80,a imam 20godina,sistolicki u kurcu,a radi cega,radi ovakvih kurvi
koji imaju los dana kada ih ja zaigram!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LUD!

6ot4hr

4:6 4:6

majstor.ivan

Bit ce da su joj "oni dani u mjesecu"... :(

boris

"majstor.ivan" <majsto...@gmail.com> wrote in message

> Bit ce da su joj "oni dani u mjesecu"... :(

koji? :D

majstor.ivan

> koji? :D

Ma salim se. :)

boris

> Ma salim se. :)

jebiga i ja valjda uvijek pogodim kad neku od tenisacima napadne ''crvena
armija'' :))

majstor.ivan

> jebiga i ja valjda uvijek pogodim kad neku od tenisacima napadne ''crvena
> armija'' :))

Ma dobro, ova Stosur je imala odlican dan a Chavka los, tako se
poklopilo...sutra ne vjerujem da Stosur protiv Petrove moze opet dobro
odigrati.