Poslovna mogucnost samo za profi fotografe

Ico

Robert Pichler

"Ico" <gan...@online.hr> wrote in message
news:mm9tp1hjn8jrvskfp...@4ax.com...
> No comment!
>
> http://moj-posao.net/jseeker_ad_detailedview.php?sessionId=79bd85b7f09849208bd56d89a03a4904&entityId=2481e471b053ce55734fefdd1a69ca0f&keywords=fotograf&kind=newwindow

Daklem; ako ima 12.000 artikala, treba posnimiti barem 3-4 fotografije po
artiklu sto nas dovodi do brojke gdje pocetnicki dSLR fotoaparati dolaze do
kraja radnog vijeka shuttera. Naravno, ne treba ni spominjati uzasno veliku
kolicinu potrosenog vremena!
Uz to, zarada ne da je smijesna nego je sramotno mala.
Savjet: izbjegavati ovakve poslove.

Lijepi pozdrav,
Robert

Marin

Opako! :)

- vlastita rasvjeta (ukoliko ne znate postici da u samom procesu slikanja
predmet ima cistu bjelu
pozadinu trebate to uciniti obradom na racunalu, a to je nepotrebno
gubljenje vremena sto nam ne treba)

Mogucnosti za posloprimce:
- stalno ima novih proizvoda
- prema potrebi kako u inozemstvu tako i ovdje

Mraq!
:)

//Marin

sa

hehe...jako ozbiljna frima s ozbiljnim webom...daj snimite tekst na stranici
iznad proizvoda :-))))))) "Ovdje ide tekst na hrvatskom, uvod o web shopu
itd.... "

http://www.shop4vip.com//index.php?currency=KN&language=hr&osCsid=c59908201eb57ef6d335c9d4abafee0c

Marko D.

Robert Pichler wrote:
> [...]
> fotografije po artiklu sto nas dovodi do brojke gdje pocetnicki dSLR
> fotoaparati dolaze do kraja radnog vijeka shuttera. Naravno, ne treba

Ako je tocna i cijena od cca 2.5 kn po fotki to bi ispalo 30.000kn zarade.

Mada naravno da vjerojatno seru i da imaju max 500 predmeta. :)

Bodul

Ajmo to malo pretvorit u brojke:

- za jedan paket (50 kom) treba najmanje 2 sata i za to se dobije cca 100 -
150 kn
- za ukupni posao treba (30 proizvoda / sat) 400 sati rada
- to je (8 sati rada dnevno) 50 dana
- to je (25 radnih dana ukljucujuci sve subote) 2 mjeseca
- i sve to samo za slikanje
- za obradu svega toga jos barem toliko pa i malo vise
- uz 3 - 4 fotografije po artiklu i svaka po cca 2 - 5M
- cca 70 - 250 G fotki !!!

U prijevodu skoro pola godine izuzetno dosadnog posla sa svojom opremom
- za to se dobije cca 24 000 - 36 000 kn
- a to je oko 6000 kn mjesecno

Troskove ionako nema potrebe racunati:
- bar jedan potpuno potrosen aparat
- bar jedan potpuno potrosen blic
- tkoznakoliko baterija, CD/DVD ova, memorijskih kartica, ...
- kompjuter, struju, cips/kroki, .... ne racunamo.

Tko zna mozda bi na kraju ostala i koja kuna ?!?

Ico

>Tko zna mozda bi na kraju ostala i koja kuna ?!?

Daj to probaj objasniti frajeru koji je dao oglas. Vec par mjeseci on
trazi tog fotografa. A misli da je to samo malo skljocanja i stelanja
i odlicna zarada. S tim da si zaboravio da bi tu robu trebalo i
pokupiti i vratiti sa nekakvim autom koji trosi benzin. Pa kad se i to
uracuna mozda ipak ne bi ostala koja kuna :-)

______________________

www.iddes.com/foto.htm

Denzel

Ico wrote:

> [...]
> pokupiti i vratiti sa nekakvim autom koji trosi benzin. Pa kad se i to
> uracuna mozda ipak ne bi ostala koja kuna :-)

A jes vidio kolko on cekeri te pizdarije ili drugim rijecima: tebi 2 kune a
njemu 350! Pravedna raspodjela, nema sta! :(

Goran

frend se javio na oglas, tip trazi nebulozne stvari.
Definitivno premalo love za to sto on trazi.

--
www.gorankatic.com

"Denzel" <domagoj.z...@THISpo.htnet.hr> wrote in message

Amir

je li to onaj poslodavac koji suradjuje s Kosovom, vozi se po Europi i
ugovara poslove, a napravljeno preprodaje za puno eura.... .-)
...ma, bila je nedavno jedna diskusija o tome :-(

> [...]
bd56d89a03a4904&entityId=2481e471b053ce55734fefdd1a69ca0f&keywords=fotograf&

Amir

dobro mu plavo neboooooo oo o o .-)

jel mu to dete slikalo ili je radio sam .-)))

Toni

"Goran" <n...@spam.hr> wrote in message

> frend se javio na oglas, tip trazi nebulozne stvari.
> Definitivno premalo love za to sto on trazi.

Sta to trazi?

suncek [at] work

ovo ne da treba izbjegavati vec treba bjezati od toga. a koliko ja poznam
tog frajera, a poznam ga, jos ce na kraju i fotograf moram placat kaj je
imao cast to fotkati.......