Google grupe više ne podržavaju nove postove ni pretplate na Usenetu. Stari sadržaj ostaje vidljiv.

Kvar na Canon 300D nakon 3 mjeseca i popravak istog

0 prikaza
Preskoči na prvu nepročitanu poruku

dren

nepročitano,
21. srp 2005. 18:13:5421. 07. 2005.
Poštovani,

Smatram potrebnim podjeliti sa vama moje probleme i brige koje
proživljavam zadnjih dana. Možda mi možete podijeliti neki savjet ili
barem utjehu.

Gotovo nov Canon 300D kupljen u Metrou Sesvete 31.03.2005. za 4990 kn
je riknuo.
Ispucao sam cca. 2700 slika i baš na pola godišnjeg odmora aparat se
pokvario. Jednostavno sam upalio aparat (15 minuta ranije je normalo
slikao) i kada sam okinuo nije se više čuo onaj poznati zvuk nego tihi
zzzzk.

Isprobao sam tako par puta i ništa. Vidio sam da aparat snima na CF
karticu ali slike su bile potpuno crne. Na displayu se prikaze "Err 99" i
nakon ispucane slike aparat se zamrzne. Moram ga zagasiti i ponovno
upaliti da bi probao ponovno okinuti novu crnu sliku. Dobro je fokusirao i
mjerio svjetlo. U modu za čiščenje senzora ogledalo se nije zakrenulo.

I sutradan sam nazvao servis ...PHOTO CENTAR u Hondlovoj. Javila se
ljubazna gospođa i rekla da je serviser na godišnjem ali da dolazi
18.07. na posao. Baš super jer i ja dolazim tada u Zagreb sa odmora.
Gospođa u servisu je rekla kako bi bilo bolje da se aparat prije dostavi
kako bi bio u redu za čekanje jer baš imaju gužvu.

Moja supruga je išla u Zagreb ranije i odnjela je aparat u servis
11.07.2005. (ponedjeljak).
Sada nastaju problemi!!! Gospođa u servisu je zaprimila aparat i kaže
kako se na oko vidi da je shutter mehanički oštećen te da sam sigurno
to ja rukom dirao i da takav kvar nije pod garancijom. Odmor mi je odmah
prisjeo! Nazvao sam ih u ponedjeljak da provjerim da li je ono bila
nabrzinu dana procjena te da li je seviser stigao sa godišnjeg i
pregledao aparat. Kaže da aparat nije pogledan ali da će me zvati.
I nakon 2 sata zvoni mobitel i kaže gospođa kako je pregledano i kako je
ista dijagnoza te da taj dio nije pod garancijom te da sam ja (ili moj
mali od 2,5 godine) dirao aparat.
Odlazim u utorak u servis i pokušavam objasniti kako nisam ništa dirao.
Istina je da sam nekoliko puta čistio senzor. Svaki put samo za ručnom
puhaljkom (bez dlačica) kupljenoj u Hami koja je namjenjena za tu svrhu i
nikada nisam ulazio u tjelo aparata sa vrhom ispuhača.

No gospođe ne žele razgovarati o popravku pod garancijom i uporno tvrde
da je shutter oštećen mehaničkom silom.

Zamolim ih da stave aparat na čekanje a da ću se ja u međuvremenu
obratiti njihovim šefovima.

I tako ja pišem mail na engleskom u Beč i Ljubljanu.

Iz Beča nema odgovora a gospodin iz Ljubljane (Eduard Žakman
Photo&Video Manager) odgovara mi pismom koje je isti copy paste onoga što
sam čuo u servisu od dvije gospođe.
Osim toga manager iz Ljubljane sada navodi u pismu da se čak vide i
otisci prstiju na shutteru i da je mojoj supruzi kada je donijela aparat
isto objašnjeno. Ovo zadnje je potpuna neistina. Očito je da se manager
iz Ljubljane i servis iz Hondlove jako štite.

Ima li načina izboriti se da taj aparat bude popravljen i da se prizna
greška u garantnom roku? Po pričama gospođa iz servisa shutter je
nepolomljiva stvar osim u slučaju ako se mehaničkom silom ne ošteti.

Ono što me najviše smeta je ne novac koji ću platiti za popravak nego
kada netko od mene pravi budalu. Ja ne mogu dokazati da nisam dirao
shutter i izgleda da stvarno imam lošu sreću.
Izgleda mi apsurdno da se ne želi priznati kako svaka stvar može imati
manu. Ispada da od svih stotina tisuća aparata nikad nikom nije shutter
riknuo sam od sebe nego sam ja idijot namjerno gurao prste unutra i
razvalio si shutter.

Imate li neki savjet ili komentar?

Hvala

DaMir

nepročitano,
21. srp 2005. 20:05:3121. 07. 2005.
a jebi ga... sorry

"dren" <dren.b...@zg.txxxcom.hr> wrote in message

Marko D.

nepročitano,
21. srp 2005. 22:38:0821. 07. 2005.
dren wrote:

> [...]

> manu. Ispada da od svih stotina tisuća aparata nikad nikom nije
> shutter riknuo sam od sebe nego sam ja idijot namjerno gurao prste

Ako si 100% siguran da nisi ti, tvoj sin, zena, susjed koji je "samo
isprobavao" i slicno prstom dirali shutter onda se dogovori s gospodom u
Hondlovoj da odneses aparat na neki strani Canonov servis. Ako vani ponove
njihovu dijagnozu ti se poklopis usima, ako kazu da je greska proizvodjaca
onda neka ti plate troskove servisa vani.

Ako imas imalo tehnickog znanja pitaj gospodju u servisu da ti pokaze po
cemu misle da je prstima razbijen shutter. Mozda to razjasni stvar.

A mozes i pogledati ciji je taj navodni otisak prsta. ;)

HIHIHI

nepročitano,
22. srp 2005. 02:44:0722. 07. 2005.
On Fri, 22 Jul 2005 00:13:54 +0200, dren wrote:

> Osim toga manager iz Ljubljane sada navodi u pismu da se čak vide i
> otisci prstiju na shutteru i da je mojoj supruzi kada je donijela aparat
> isto objašnjeno.

Ufff..Mogu si samo mislit kak ti je.
Ako si 100% siguran da otisci nisu tvoji i da nisi sam nesto sjebo, pozovi
se na zakon o zaštiti potrošaća, odi fino tam sa stricekom inspektorom koj
ce onda zatraziti da njemu sve objasne o cemu se radi i zasto ne zele
sanirati kvar i ako treba da zatraži policijsku intervenciju i da se obavi
kontrola otisaka, sve ih postroji....Nemoj se sramiti to napraviti..Trgovci
(a i ljudi opcenito) postali takvi da fakat ponekad treba doslovno krv
nekome pustiti da bi se nekaj desilo.Pokreni revoluciju, ostro, djonom...Ne
pricamo o necemu kaj kosta 5 kuna, a da i je, opet nije u redu...
Sretno

Spuzva

nepročitano,
22. srp 2005. 02:45:2922. 07. 2005.
Marko D. je napisao/la ovo:

> [...]
>cemu misle da je prstima razbijen shutter. Mozda to razjasni stvar.
>
>A mozes i pogledati ciji je taj navodni otisak prsta. ;)

moram raci da se, po prvi puta, potpuno slazem sa Markom D.

Robert Pichler

nepročitano,
22. srp 2005. 04:25:5122. 07. 2005.

"dren" <dren.b...@zg.txxxcom.hr> wrote in message

Dakle ovako: kvar sa shutterom je nadaleko poznata stvar sa Canonom EOS 300D
i nama se dosada to priznavalo kao tvornicka greska. Naime, nakon x broja
fotki, shutter bi jednostavno prestao raditi i gotovo. Tako je bilo na 2
kom. EOSa 300D koje smo slali na servis jos 2004. Sve je uredno priznato pod
jamstvo jer je rijec o tvornickoj gresci na EOS-ima.

Pozdrav,
Robert

Smiljko Rudan

nepročitano,
22. srp 2005. 04:29:4522. 07. 2005.
> Ufff..Mogu si samo mislit kak ti je.
> Ako si 100% siguran da otisci nisu tvoji i da nisi sam nesto sjebo, pozovi
> se na zakon o zaątiti potroąaća, odi fino tam sa stricekom inspektorom koj

da, to je najbolji moguci savjet

pozdrav,
Smiljko

Marko D.

nepročitano,
22. srp 2005. 05:09:5122. 07. 2005.
Robert Pichler wrote:

> [...]
> Tako je bilo na 2 kom. EOSa 300D koje smo slali na servis jos 2004.
> Sve je uredno priznato pod jamstvo jer je rijec o tvornickoj gresci

Bullshit. Priznaj da ih u ducanu busite prstima!

;)

Alin

nepročitano,
22. srp 2005. 05:53:2022. 07. 2005.
> [...]

djonom...Ne
> pricamo o necemu kaj kosta 5 kuna, a da i je, opet nije u redu...

4k kn da te ispravim :))

Robert Pichler

nepročitano,
22. srp 2005. 06:12:2522. 07. 2005.

"Marko D." <pita...@za-mail.hr> wrote in message

Vec kad inzistiras, postupak je ovakav: :)

Ja i kolega narucimo svaki po jedan burek sa sirom. Laganini chillamo uz
burek i jogurt i usred tog rituala nam padne napamet kako bi bas bilo super
da otvorimo sve SLR fotoaparate koje imamo u ducanu i packamo s masnim
prstima po shutteru. Da ipak ne ostavimo mogucnost da se fotka s tim
aparatima, jos pokusamo ocistiti senzor sa smirgl-papirom a ubodnom pilom
pogodim zrcalo.
I to je to. :)

Salu na stranu, ovakve izjave servisu stvarno nisu potrebne. Dobro znaju da
je tvornicka greska ali mudro sute. Evo, za primjer svim servisima: bas smo
imali pred neki dan jedan Olympus D-535Z na servisu sa neispravnim LC
ekranom. (Vrijednost fotica 980,- Kn). Zovu iz servisa, dobijemo informaciju
da je LC ekran udaren ali su bez obzira na to priznali jamstvo i ugradili
novi LCD. Svaka pohvala za to.

S druge strane, u Photo Centar posaljem IXUS 30 (razbijen) i kupac trazi
procjenu popravka. Odjednom procjena vise nije besplatna nego se naplacuje
180,00 f..kin kuna. E sad. Covjek kupi Canon fotoaparat, u paketu s aparatom
kupi i servisnu podrsku ali na koju moze racunati samo ako i kada ima
jaaaako puno kesa. Dakle, Canone kupuju iskljucivo bogatasi jer moraju
placati od procjene servisa na dalje. Tuzno i jadno.

Robert

Josip C.

nepročitano,
22. srp 2005. 06:33:1022. 07. 2005.
"dren" <dren.b...@zg.txxxcom.hr> wrote in message
> Poątovani,
>
> Iz Beča nema odgovora a gospodin iz Ljubljane (Eduard ®akman
> Photo&Video Manager) odgovara mi pismom koje je isti copy paste onoga ąto

> sam čuo u servisu od dvije gospođe.
> Osim toga manager iz Ljubljane sada navodi u pismu da se čak vide i
> otisci prstiju na shutteru i da je mojoj supruzi kada je donijela aparat
> isto objaąnjeno. Ovo zadnje je potpuna neistina. Očito je da se manager
> iz Ljubljane i servis iz Hondlove jako ątite.

Taj manager iz ugibaliąta prema Austriji je najobičniji derpe (kolaborant)
koji ne dela niąta pametno osim zaąprehavanja ąkvadre i odbijanja ikakve
pomoći.
Ja sam isto spikao s njim, i da mi je bio blizu dobio bi jednu finu koksu i
hračak u oko : ).

J.C.

Tomi

nepročitano,
22. srp 2005. 06:49:0922. 07. 2005.

Komentar? I LANCEM I KOLCEM I BOKSEROM U GLAVU! Nisu normalni... nadam
se da ces izboriti svoje pravo, jer koliko znam krepani shutteri na 300D
su normalna pojava, svako Googlanje "300d shutter fail" ce ti naci
gomilu rezultata.

A ako si dirao i ako si ti kriv onda tebe treba navedenim sredstvima iz
prvog odlomka! :)

Tomislav
-----
www.autosport.hr

friglob

nepročitano,
21. srp 2005. 18:46:3721. 07. 2005.
ne zelim stati na niciju stranu (ako trebam, stajem na tvoju) ali imam par
pitanja posto sam i sam vlasnik 300D-a

ako ti nisi napravio taj kvar, znaci da je shutter od pocetka izgreban
ako je bio od pocetka kvar, sto se ne bi to odmah primjetilo a ne nakon 2X00
fotki
zasto je ERR nastao nakon 2X00 fotki ako je shutter bio ostecen od pocetka

Ante Vukorepa

nepročitano,
22. srp 2005. 10:39:2822. 07. 2005.

Zato sto je rijetko sta na ovom svijetu binarno (a mehanika pogotovo).

--
Ante

"Some say my uncle, that he's a zero
His life is as a shell, he left it back at Stateside
I'd say he's doin' pretty well, without his shell
Bumming 'round the beaches of Puerto Rico"

~ "Time Loves a Hero", Little Feat

Ante Vukorepa

nepročitano,
22. srp 2005. 10:37:4222. 07. 2005.
Robert Pichler wrote:

> [...]
> prstima po shutteru. Da ipak ne ostavimo mogucnost da se fotka s tim
> aparatima, jos pokusamo ocistiti senzor sa smirgl-papirom a ubodnom pilom

Pih. A dijamantna shajba? Ja vise necu ni jedan zahvat bez dijamantne
shajbe :)

Vatra, ti?

> [...]
> da je LC ekran udaren ali su bez obzira na to priznali jamstvo i ugradili

Malo OT, ali KONACNO netko tko pise "LC ekran"! :)))
Mene su tolko puta cudno gledali kad sam to napravio da sam vec i
prestao... LE dioda se jos nekako drzi jer je ipak prvo slovo isto na HR
i EN... :)

Marko D.

nepročitano,
22. srp 2005. 12:36:0322. 07. 2005.

Moze biti i varijanta da je netko na samom pocetku ostavio otisak prsta a da
pritom nije nista polomio. A shutter je kasnije riknuo sam od sebe zbog
loseg materijala. A ovi u servisu se sad love za otisak prsta i to je
problem.

Marko D.

nepročitano,
22. srp 2005. 12:38:2422. 07. 2005.
Robert Pichler wrote:
> [...]
> da se fotka s tim aparatima, jos pokusamo ocistiti senzor sa
> smirgl-papirom a ubodnom pilom pogodim zrcalo.

Ovo je prica za javnost. Znamo mi dobro koja je istinita! Radi se o igri
"Pikni senzor prstom kroz 1/100 ekspoziciju"! Ode se u S mod, 1/100 i bez
objektiva okida. Pobjednik je onaj ko zabije prst na senzor dok je shutter
otvoren. Ako fula i pogodi u shutter aparat se pakira nazad u kutiju i
prodaje. :)

dren

nepročitano,
22. srp 2005. 17:38:2322. 07. 2005.
Hvala svima na podršci i savjetima.

Ima jedna nova vijest.
Danas me telefonom kontaktirao manager iz Canon
Adria i kaže kako bi željeli da podijelimo troškove servisa.

Ja ga upitam "Pa zašto podjela? Ako sam sam pokvario aparat platiti ću
cijeli popravak a ako je uzrok kvara bio u lošem aparatu neka onda
servis i jamstvo srede cijelu stvar"
Na to sam dobio odgovor da će me nazvati gospđa iz servisa i sve
objasniti a da je njima samo cilj zadavoljan kupac.

Nastvak slijedi ....

dren

nepročitano,
22. srp 2005. 17:44:3822. 07. 2005.

Znam jedino da danima prije kvara nisam skidao objektiv.
Čišćenje CCD-a sam radio samo sa ručnom puhaljkom.
Dva sata prije kvara normalno sam slikao, zagasio sam aparat i kada sam ga
nakon 15 minuta upalio više niti jedna slika nije bila dobra.

To su činjenice.
Da li je shutter bio do početka oštećen ne mogu odgovoriti.

Mrgud

nepročitano,
22. srp 2005. 17:51:2622. 07. 2005.
> [...]
>
> To su činjenice.
> Da li je shutter bio do početka oštećen ne mogu odgovoriti.

Hmmmmm...ako su ovo cinjenice prema tvojoj tvrdnji...popusio bi na sudu jer
ti fali alibi za 1 sat i 45 minuta! :))) Pa kak si dva sata prije slikao i
onda ga ugasio i onda upalio za 15 minuta?! :)) Tu mi nesto ne stima! Srusio
si teoriju relativiteta? :))

Ajd ne zivciraj se! Vidim da si im poljuljao samopouzdanje pa sad jos malo i
dobit ces servis besplatno...a onda cekanje, cekanje, cekanje... :)) Btw:
Drugi put neka ih prvo nazove tvoja supruga i onako ovlas kaze da joj je muz
NOVINAR i da mu aparat hitno treba i da ovo i da ono i da kakva je to losa
firma Canon i da se stalno kvare i da je cula da je servis uzasno aljkav...
:)) Onda ce se potruditi dati ti cak i zamjenski... :)) Barem tak u Minolti
naprave... :))

dren

nepročitano,
22. srp 2005. 17:57:4222. 07. 2005.
On Fri, 22 Jul 2005 23:51:26 +0200, Mrgud wrote:

Dva sata sam slikao u komadu, zatim nije radio 15 minuta i onda sam ga
upalio i mrak.

Ante Vukorepa

nepročitano,
22. srp 2005. 21:14:0022. 07. 2005.

Ali tu nitko nije postavio najbitnija pitanja:

a) kako bi, kvragu, mogao ostaviti otisak na shutteru (jedino da ide
rukom dizat zrcalo - 300D standardno nema MLU - a u modu za ciscenje
senzora shutter nije na vidiku)?

b) kako su to oni tocno vidjeli otisak prsta na shutteru? Last time i
checked, shutteri su obicno crne boje...

Marko D.

nepročitano,
22. srp 2005. 22:45:0822. 07. 2005.
Ante Vukorepa wrote:

> [...]
>
> a) kako bi, kvragu, mogao ostaviti otisak na shutteru (jedino da ide
> rukom dizat zrcalo - 300D standardno nema MLU - a u modu za ciscenje

Pa nije da se ne bi dovinuo da bas moram.... ;) Clean mode i gurnem prst
nutra. Ugasim fotic a prst drzim i dalje nutra. I pocnem packat po shutteru.
:)

> b) kako su to oni tocno vidjeli otisak prsta na shutteru? Last time i
> checked, shutteri su obicno crne boje...

Ne znam, vjerujem da Zock zna. Cudi me da se jos nije javio.

Karel

nepročitano,
23. srp 2005. 04:38:1623. 07. 2005.

Canon zahvaljujuci lokalnim igracima je jako pokvario svoj ugled kod nas i
to traje vec dugi niz godina.

To ti je lopovska posla! U pravilu servis u garantnom roku treba imati
potporu proizvodjaca (servis naplacuje satnicu od proizvodjaca ili dobiva
fiksnu proviziju za tu svrhu od prodanog aparata). Proizvodjac mora
osigurati rez. djelove ili zamjenu ako se ne popravlja. No mora postojati
cvrst ugovor sa proizvodjacem. I tu je kvaka.

Tri su osnovna razloga zasto nas varaju (ne samo Canon):

1. Nemaju cvrst ugovor sa proizvodjacem pa se maksimalno zeli naplatiti od
korisnika i u svakom slucaju dokazati krivnju korisnika,
2. Zeli se naplatiti i od proizvodjaca i od korisnika. Zasto ne duplo?
3. Distributeri najcesce imaju vanjsku uslugu servisa neke firme koja bas i
nije vicna popravkama aparata (obuka, oprema naravno kosta). Vlastiti servis
je preskup, a Canon (ili neki drugi giganti) ne mari za trziste od 4,5m
stanovnika. Lokalni distributeri su bahati i samouvjereni, ta zaboga prodaju
najkvalitetniju robu na svijetu koja se nikada ne kvari, a ako se pokvari
kriv je naravno korisnik.

U pitanju su balkanske prevare i nista drugo!

Kako se obraniti:

Predati aparat vlastorucno u servis uz istovremeno dijagnosticiranje da se
dokaze da nema mehanickih ostecenja. Nema druge osim sto prije kupnje treba
i razmisliti kome dati povjerenje.

Imao sam problema sa Pentaxom (Optio), kad su ga popravili (po drugi puta)
rekli su mi da mi je aparat pao! No poslao sam ih u onu stvar i rekao da cu
podnijeti tuzbu (moja firma). Drugi dan su mi doneli aparat u ured! Naravno
popravak je bio besplatan sa ukljucenom dostavom!

Nema druge nego odgovoriti batinom! Uz vise cijene koje placamo ne moramo
trpiti bezobrazluk i prevare!

Ante Vukorepa

nepročitano,
23. srp 2005. 04:47:1023. 07. 2005.
Marko D. wrote:

> Pa nije da se ne bi dovinuo da bas moram.... ;) Clean mode i gurnem prst
> nutra. Ugasim fotic a prst drzim i dalje nutra. I pocnem packat po shutteru.
> :)

Dobro, al to je samo ako se ides igrat "Pikni senzor prstom kroz 1/100
ekspoziciju". Ovako, u "normalnim uvjetima" nema teorije.

> Ne znam, vjerujem da Zock zna. Cudi me da se jos nije javio.

Ha, saznat cemo u dogledno vrijeme...

ZOck

nepročitano,
27. srp 2005. 03:48:1127. 07. 2005.

> Ne znam, vjerujem da Zock zna. Cudi me da se jos nije javio.

Zakaj ja? Pa ne popravljam ja aparate. Jedino kaj znam da tamo u servisu
sjede zlocesti trolovi koji namjerno kvare aparate neduznih korisnika,
pa im onda zabijaju kajle tak da moraju platiti servise. Jer kao inace
ne zarade ak je na garanciju?

ZOck

ZOck

nepročitano,
27. srp 2005. 03:46:0527. 07. 2005.

> [...]
> :)) Onda ce se potruditi dati ti cak i zamjenski... :)) Barem tak u Minolti

Vjeruj mi, ne pale vise stosovi sa novinarima, cujem da je svaki drugi
korisnik servisa novinar :-))))

ZOck

ZOck

nepročitano,
27. srp 2005. 03:56:3427. 07. 2005.
Karel wrote:

Pricas bedastoce, Canonov servis u Hrv. ima potporu proizvodjaca, i
sluzbeni je servis Canona. Canon servis nema veze sa distributerom(ima),
i distributer(i) ne upravlja radom servisa. Canonov servis ima cvrst
ugovor, i svi su jamstveni popravci placeni od strane Canona.

Problem je jednostavan, u Canon servisu sjede ljudi koji jedu malu
djecu, pa je zato podrska tako slaba (naime, nemaju dovoljno male djece
za podmirenje gastornomskih potreba). :-))))

ZOck

Karel

nepročitano,
27. srp 2005. 10:15:5927. 07. 2005.
> Problem je jednostavan, u Canon servisu sjede ljudi koji jedu malu djecu,
> pa je zato podrska tako slaba (naime, nemaju dovoljno male djece za
> podmirenje gastornomskih potreba). :-))))

Cini se da si i ti clan velike Canon HR balkanske obitelji.

Ajd ne pricaj o "maloj djeci" kad bi to bila istina onda ne bi bilo ovo cega
ima. Canon servis je sigurno jedan o najlosijih servisa u Hrvatskoj i to je
to, a male djece ima i u Canon Sloveniji i Austriji pa nije tako.

A da zele zaraditi i garantnu proviziju i baciti jos na teret korisnika kod
servisiranja to znam iz pouzdanih izvora. Dugogodisnja tradicija Canonovih
znanih i neznanih HR servisa.

Pa ti pricaj i dalje o maloj djeci ali to molim te pricaj zaista maloj
djeci.

M.Zmaj

nepročitano,
19. kol 2005. 10:13:1019. 08. 2005.
"Robert Pichler" <r...@spam.com> wrote in message

> [...]
> jaaaako puno kesa. Dakle, Canone kupuju iskljucivo bogatasi jer moraju
> placati od procjene servisa na dalje. Tuzno i jadno.

I ja sam imao dugo i mukotrpno iskustvo sa Canonovim servisom prije koju
godinu i kad sam pricao sa frendom koji je imao iskustva sa Olympusovim...
rado bih zamjenio fotic :-)

0 novih poruka