Google grupe više ne podržavaju nove postove ni pretplate na Usenetu. Stari sadržaj ostaje vidljiv.

S čim zaljepiti gumu (grip)?

50 prikaza
Preskoči na prvu nepročitanu poruku

BOOster

nepročitano,
1. ožu 2009. 10:38:1601. 03. 2009.
Standardna boljka na E-500, odljepila se guma, probao sam sa onim
univerzalnim ljepilom ali taj pokuąaj je osuđen na propast u početku jer se
uopce nece uhvatiti na tu gumu...ima li tko iskustva s tim?

pastyr

nepročitano,
1. ožu 2009. 11:04:3501. 03. 2009.

"BOOster" <MboAos...@net4u.hr> wrote in message

> Standardna boljka na E-500, odljepila se guma, probao sam sa onim
> univerzalnim ljepilom ali taj pokuąaj je osuđen na propast u početku jer
> se uopce nece uhvatiti na tu gumu...ima li tko iskustva s tim?

imam ja iskustva - sve je osuđeno na propast , čak i servis . drľi neko
vrijeme a onda se guma ponovo odljepi.

nema druge nego kad se odljepi nosi na servis ili sam krpaj . i tako
stalno..

bilo je raznih ideja kako tome doskočiti - dvostrana ljepljiva traka, razna
elastična ljepila itd -
ali zapravo dobrog i trajnog rjeąenja nema :-/

BOOster

nepročitano,
1. ožu 2009. 11:50:1701. 03. 2009.

"pastyr" <cincanc...@net.hr> wrote in message

> [...]
> razna elastična ljepila itd -
> ali zapravo dobrog i trajnog rjeąenja nema :-/

Pa kakva je to mutava guma, od ceg su je radili...od jegulje :) Ova je
trajala 2 i pol godine...kad bi sad s necim zalijepio da traje toliko...bilo
bi ok :)

Niner

nepročitano,
1. ožu 2009. 13:23:1501. 03. 2009.

> [...]
> univerzalnim ljepilom ali taj pokuąaj je osuđen na propast u početku jer
> se uopce nece uhvatiti na tu gumu...ima li tko iskustva s tim?

skini cijelu, pazljivo ocisti sve ostatke ljepila, odmasti alkoholom i dobri
stari neostik ce napraviti cuda ;)
isprobano na 2 fotica

gorkola

nepročitano,
1. ožu 2009. 14:10:2001. 03. 2009.

> skini cijelu, pazljivo ocisti sve ostatke ljepila, odmasti alkoholom i
> dobri
> stari neostik ce napraviti cuda ;)
> isprobano na 2 fotica

Citajuci o kakvom problemu je rijec , Ninerov savjet je sigurno
najucinkovitiji , jer se greska uglavnom napravi tako sto se obje povrsine
ne odmaste i ociste dobro pa je i prijanjanje lijepila slabo i uglavnom su
rezultati polovicni. Neostik ili Moment ljepilo namazete na obje povrsine
(ociscene i odmascene) i ostavite da malo odstoji. kada je ljepilo na dodir
"kao suho" pritisnete ih i malo osigurate (krep trakom) te ostavite preko
noci i vjerujem da je problem rijesen za malo duze vrijeme. E da, sloj
ljepila ne smije biti predebel jer ce i lijepljenje biti manje ucinkovito.
Neke stvari ovog tipa sam zalijepio i sa trenutnim ljepilom i jos uvijek
drzi ;-)

Tulip

nepročitano,
1. ožu 2009. 14:13:0901. 03. 2009.
Očisti gumu benzinom za čiščenje. Nakon toga pusti je par minuta i obriši je
čistom krpicom. Uzmi ljepilo AQUASURE ili AQUASEAL i rješio si problem
dugotrajno ako ne i za stalno.

"BOOster" <MboAos...@net4u.hr> wrote in message

> Standardna boljka na E-500, odljepila se guma, probao sam sa onim

> univerzalnim ljepilom ali taj pokušaj je osuđen na propast u početku jer

hrvoje

nepročitano,
1. ožu 2009. 14:34:3101. 03. 2009.
On Sun, 1 Mar 2009 16:38:16 +0100, BOOster wrote:

> Standardna boljka na E-500, odljepila se guma, probao sam sa onim

> univerzalnim ljepilom ali taj pokušaj je osuđen na propast u početku jer se

> uopce nece uhvatiti na tu gumu...ima li tko iskustva s tim?

najlakše i ne preskupo: kupiš novu gumu na www.lutoncameras.co.uk
par funti, da poštarina ne bude skuplja od dijelova kupiš si još koju
sitnicu ako ti treba (daljinski, poklopac, mju mini.. :)

kad stigne, skineš staru gumu, pažljivo očistiš ljepilo i zalijepiš novu.
to sam napravio za C-8080 ali vjerojatno je isto i za E-ove.

zašto tako? stara guma se još i rastegne, pa nikako neće sjesti kako treba,
masna je, puna soli iz znoja i sve to.

hrvoje

nepročitano,
1. ožu 2009. 14:36:1901. 03. 2009.

e da - možeš,naravno i očistiti i malo skratiti staru gumu! no... ako ne
uspiješ hiti oko na lutoncameras. na c-8080 je usred te gume senzor za
daljinski koji jako otežava stvar, pa sam zato odustao i kupio novu gumu za
pedesetak kuna.

pastyr

nepročitano,
1. ožu 2009. 14:44:4901. 03. 2009.

"Tulip" <tul...@post.t-com.hr> wrote in message

> Očisti gumu benzinom za čiščenje. Nakon toga pusti je par minuta i obriši
> je čistom krpicom. Uzmi ljepilo AQUASURE ili AQUASEAL i rješio si problem
> dugotrajno ako ne i za stalno.

očisti gumu .. a kako? guma je nepravilnog oblika, staro ljepilo je jako
prionulo i zavuklo se u najdalje zakutke u gumu..
a osim toga još veći problem je ljepilo na kućištu aparata - čvrsto se
uhvatilo i veći je problem skinuti to staro ljepilo nego naljepiti gumu ..

chuspy

nepročitano,
1. ožu 2009. 15:44:1101. 03. 2009.
> [...]

> univerzalnim ljepilom ali taj pokušaj je osuđen na propast u početku jer se

> uopce nece uhvatiti na tu gumu...ima li tko iskustva s tim?

Pada mi na pamet sikaflex montazno ljepilo, samo kosta... a vidi na
njihovom webu koja je za namjenu plastika-guma ali sigurno ces nesto nac u
nautickom dijelu...

zs

nepročitano,
1. ožu 2009. 18:05:3501. 03. 2009.

> [...]
> univerzalnim ljepilom ali taj pokuąaj je osuđen na propast u početku jer
> se uopce nece uhvatiti na tu gumu...ima li tko iskustva s tim?
>Umjesto Neostika puno bolje je koristiti Henkel Pattex REPAIR EXTREME. Ima
>ga u Bauhausu. To je elastično prozirno jednokomponentno vodootporno
>ljepilo, predviđeno za temperaturno područje -50 do +120. Moľe se lijepiti
>i tako da se namaľe samo jedna strana. U tom slučaju komadi koji se ljepe
>moraju ostati stisnuti oko 2 sata. Ako se staro ljepilo ne skida moľeą ga
>ostaviti, jer se ljepilo moľe nanesti u malo debljem sloju da popuni rupe,

Toni

nepročitano,
2. ožu 2009. 02:25:2802. 03. 2009.

"Niner" <ni...@HIHIHIhi.htnet.hr> wrote in message
Ja također imam pozitivno iskustvo s Neostickom na E-330, guma za palac, uz
napomenu da sam brusnim papisom ohrapavio plastiku na aparatu, povrąine
odmastio loąom domaćom rakijom, a ąkaricama za nokte obrezao gumu, plastično
deformiranu (rastegnutu i stanjenu mojim čeličnim stiskom).

Lakeman (Toshiba)

nepročitano,
2. ožu 2009. 12:34:3502. 03. 2009.
BOOster wrote:
> Standardna boljka na E-500, odljepila se guma, probao sam sa onim
> univerzalnim ljepilom ali taj poku¹aj je osuðen na propast u poèetku jer se
> uopce nece uhvatiti na tu gumu...ima li tko iskustva s tim?

Rješenje je vrrrlo jednostavno. Provjereno.
naravno prvo sve odmastiti i ocistiti
i zatim prozirnim silikonom za kupatila namazati jednu stranu tankim
ravnomjernim slojem (oko 1mm)
i stisnuti i ostaviti preko noći.
Visak koji ''iscuri'' sa strane se lako skine.

0 novih poruka