ZABRANA FOTOGRAFIRANJA SVATOVA

Gospodin Seks

Dakle drustvo, zgrazen sam, evo upravo na vijestima objavili da je
zabranjeno fotografirati svatove bilo kome osim obrtniku.
Donekle bi to bilo i u redu da nemaju takve astronomske cijene.
Znaci cijeli se zivot bavim fotografijom i vlastitom sinu ne smijem snimati
svatove pod prijetnjom kazne od 10 000 kn. Ali to vrijedi i za svatove
teoretski nitko osim sluzbenog fotografa (ako ga bude) ne smije slikati.
Svaka cast ovoj vlasti ma sto ih nismo imali 90-ih...
--

Dakle za ocekivati je da vise nikoga ne budemo smjeli ni povesti automobilom
jer nismo ovlasteni taxi vozaci...

Ajde da vidim komentare.

Lijepi pozdrav!
dragec...@zg.t-com.hr

Rerom

BRUJO

Kad se svi budu registrirali... oni koji sada rade legalno (a koliko
prijavljuju otom potom) stopit će se u mnoątvu... svi će se moći legalno
reklamirati, a cijene će se (one legalne) smanjiti na razinu sadaąnjih
nelegalnih, jer će biti ogromna konkurencija... neće se otvarati nove
radnje... (to je omča oko vrata), već će svi biti fotografi i snimatelji
koji nisu u sustavu PDV-a...
- ili se cijene neće niąta mijenjati... jer jednostavno potraľnja je ąarena,
kao i cijena fotografa...
Jer netko fakat vrijedi i 10.000kuna za vjenčanje... a neki, pa čak i foto
studiji ne vrijede ni 1000 kuna za lijep i kvalitetan album...
Ima jedan poznati foto studio u ZG, koji ima neke foto radnje i na
Jadranu... radi već godinama, a fotke su mu shit... Obradu na kompu niti ne
poznaje...

I naravno... tako će se napokon spasiti naąa drľava... izaći će iz dugova...
lopovi će vratiti ukradeno, laľni invalidi će prohodati... i vratiti
povlastice...
ja sam bio u ratu i nikada nisam niti traľio niti koristio bilo kakve
beneficije koje drľava daje....

No, reda nekakvog treba biti...

FraGile

On Fri, 11 Apr 2008 19:48:29 +0200, Gospodin Seks wrote:

> [...]
> nitko osim sluzbenog fotografa (ako ga bude) ne smije slikati. Svaka
> cast ovoj vlasti ma sto ih nismo imali 90-ih...

Ja to shvacam drugacije. Nije zabranjeno fotografiranje kao sto to naslov
teme sugerira. Zabranjeno je fotografirati i to naplacivati ukoliko sa
pravne strane nije sve cisto (registrirani obrt, placanje poreza i sl.).
Isto je kao i u svim drugim djelatnostima. Ne vidim tu nista cudnog.
Naravno, oni koji nisu registrirani smiju fotografirati, ali ne i
naplacivati.
Tako ja to razumijem iz procitanog teksta sa linka (Jutarnji)

Petar Knez

Gospodin Seks wrote:

> [...]
> teoretski nitko osim sluzbenog fotografa (ako ga bude) ne smije slikati.
> Svaka cast ovoj vlasti ma sto ih nismo imali 90-ih...

Ja sam također zgrožen. Nisam fotograf, ali općenito sam zgrožen sa tim
što se događa u društvu po pitanju kontrole svega i svačega. Doći će dan
kad će čovjek trebati radni nalog da se popiša. No da se vratimo na
temu, osim fotografije ako sam dobro čuo (a upalio sam TV na pola
priloga) zabraniti će i pečenje kolača i torti tako da npr. baka i
rodbina neće moći napraviti tortu i kolače. Zabrana toga je protuustavna
IMHO. Ne mogu oni zabraniti nekome da škljoca sa digitalcem za privatne
potrebe samo zato da enforceaju legalni rad obrta. Oni moraju naći način
kako sprovoditi legalnost u poslu bez da povrijede privatne potrebe
ostalih. Šta je sljedeće onda? Zabrana slikanja sa mobitelom? Inspekcija
po kućama jer netko mom klincu daje instrukcije bez registriranog obrta?
Orwell was right.

Petar Knez

FraGile wrote:

> [...]
> naplacivati.
> Tako ja to razumijem iz procitanog teksta sa linka (Jutarnji)

Na dnevniku su to malo drugačije formulirali. Nešto u stilu da ni kum ni
brat ni mama ni tata neće moći slikati mladence bez obrtnice i da nema
nikakve isprike u smislu "mi smo rodbina". Čak su i rekli da će ljudi
morati ostaviti fotiće doma. Isto vrijedi za kolače i torte, tako da
npr. neće baka moći napeći kolače. Ja sam nažalost upalio dnevnik tek u
pola tog priloga, ali čak su razgovarali sa nekim novinarom koji je to
išao provjeriti i on je pitao šta ako ga šef pošalje na slikanje svadbe
poznatih za novine (znači tu nema naplate, on to slika za objavljivanje)
i novinar je dobio odgovor da i za to ide kazna ako nema radnog naloga.

Nave

Gospodin Seks wrote:

> [...]
> slikati.
> Svaka cast ovoj vlasti ma sto ih nismo imali 90-ih...

Svi koji su uhvaceni u prekrsaju u konacnici moraju pljnuti 20.000 kn
kako bi otvorili d.o.o. jer za obrta uglavnom nemaju zavrsenu srednju
strukovnu skolu koja je preduvjet za majstorki ispit (jer ako zelite
biti fotograf morate otvoriti vezani obrt).. A poznato je da u d.o.o.
mozes raditi sto god hoches.

Zna za ljude koji svatove rade za cca. 500 kn = cca. 300 fotki, mosh
mislit kak oni imaju lovu za "legalizaciju" svog "biznisa"

http://www.hok.hr/cro/obrazovanje/strukovno_obrazovanje_za_obrtnistvo
http://www.hok.hr/cro/obrazovanje/majstorski_ispit
http://www.hok.hr/cro/obrazovanje/prekvalifikacije_u_zanimanju_u_obrtu

Marko D.

"Gospodin Seks" <dragec...@zg.t-com.hr> wrote in message

Pa valjda se misli na to da ne smijes naplacivati na crno takav rad. Nitko
ti ne brani da fotkas.

To je kao da se svatko tko ima auto pocne igrati taksista i voziti ljude za
lovu bez da placa ikakve poreze, da ima licence, etc....

Vedran Grubac

On Fri, 11 Apr 2008 20:57:14 +0200, Marko D. wrote:

> [...]
>
> To je kao da se svatko tko ima auto pocne igrati taksista i voziti ljude za
> lovu bez da placa ikakve poreze, da ima licence, etc....

Bas nije bilo tako u prilogu, sad jel senacionalizam ili je neko procvrca
to je druga stvar, jer je bilo govora da na vjencanju ne smiju bit kolaci
bez racuna (a ovdje je obicaj da susjedi, rodbina i sl ko zeli napece
kolaca torti i sl...), ili je ovo nekome palo na pamet radit gluposti pa
povuc novine da pokazu da nesto rade. Inace vec vidim rupcagu velicine
jadrana: pokrenes e-zine o vjencanjima ili takvu glupost i onda sam sebi
stancas naloge za fotografiju :)) a igdje ne pise da za pokrenut portal
moras imat d.o.o ili obrt :)

Vedran Grubac

On Fri, 11 Apr 2008 20:34:29 +0200, Petar Knez wrote:

> Zabrana toga je protuustavna
> IMHO. Ne mogu oni zabraniti nekome da škljoca sa digitalcem za privatne
> potrebe samo zato da enforceaju legalni rad obrta.

Vidis, vidis... imam osjecaj da ima nesto u tome, jer ako se neko zainati
moglo bi se nac nesto protiv tog zakona.

FraGile

Ne bih se zacudio da su novinari krivo shvatili. Nevjerojatno mi sve to
zvuci.

Rerom

"Petar Knez" <p...@petko.com> wrote in message
> [...]
> brat ni mama ni tata neće moći slikati mladence bez obrtnice i da nema
> nikakve isprike u smislu "mi smo rodbina". Čak su i rekli da će ljudi

Pa zar je to moguce...mislim nije mi jasno po kojoj osnovi to mogu narediti
ljudima koji su kupili fotic bas za takve prilike kao ąto su svadbe,
rodjendani i sl. ???

vitomir turbic

dobro , ako moze slikati onaj koji je registriran i to naplatiti , sta
radi onaj koji sika a ne naplati ....
kako mogu znati da li ce mladenci platiti ,kada i koliko... da li
mladenci trebaju prijaviti placanje nekome.... sta je sa bendovima ?
2/3 ih moze odmah zatvoriti bend ... 2/3 foto obrtnika nezna za
premieru , edius,vegas ,fcp .... a u popisu djelatnosti za obradu foto
i video se odnosi samo na obradu materijala iz celuloida ... znaci ako
ne snimam na film ...

Žac

Svako obavljanje usluge koje se naplaćuje podljeľe oporezivanju i to u
okviru na neki način legalno oformljenog posla (doo, obrt, kućna radinost
iątojaznam kako joą). Kao i kod vikendica inspekcija mora utvrditi da li je
neąto poslovni ili rodbinski odnos. I naravno da netko nema svaku subotu
rođake koji se ľene.
Da li je netko polovio na koji se zakon/član veľe čitava priča da provjerimo
na http://www.nn.hr/ o čemu je riječ? Nije rijetkost da neki novi zakon (ili
izmjena) budu blesavi. Pozdrav Martin

coldplug

Žac wrote:
> Kao i kod vikendica inspekcija mora utvrditi da li je
> nešto poslovni ili rodbinski odnos. I naravno da netko nema svaku subotu
> rođake koji se žene.

Pa koliko ja znam, ne mozes ti dovest rodbinu u vikendicu i ne platiti
boravisnu pristojbu.. tako da oni u biti nista niti ne trebaju
utvrdjivati, ako imas goste moras platiti..

Žac

> Pa koliko ja znam, ne mozes ti dovest rodbinu u vikendicu i ne platiti
> boravisnu pristojbu.. tako da oni u biti nista niti ne trebaju
> utvrdjivati, ako imas goste moras platiti..

Danas viąe nemam vikendicu, ali sam ju imao do prije cca 10 godina i bila je
posebna tarifa te pristojbe za vlasnike i rodbinu. Oni koji su iznajmljivali
(ja nisam) imali su utvrđivanje kategorije i drugačiji način i oporezivanja
i drugu tarifu boraviąne pristojbe za goste. I mene je obilazila nekava
turistička inspekcija i utvrđivala tko je tko i da li smo platili boraviąnu
pristojbu. Ne znam kako je to danas, ali poanta je da je svaka djelatnost
regulirana pa tako i fotografiranje svadbi. U ovoj priči je upitno jedino da
budalaąi nisu zabranili teti od mladenca da sa Sony T5 fotka svog nećaka
kako se ľeni. Ili bratiću fotoamateru sa ozbiljnijom opremom a ąto logično
nekoj inspekciji mora biti sumnjivije od onog T5, ali ne bi smjelo biti
zabranjeno.

GD

"Gospodin Seks" <dragec...@zg.t-com.hr> wrote in message

> Ajde da vidim komentare.

Koliko shvacam, zeli se stati na kraj sivoj ekonomiji u tom podrucju, sto je
sasvim u redu.
Mojem bratu ili prijatelju naravno nitko ne moze zabraniti da ima fotoaparat
na mojem vjencanju i slika do mile volje.

Pozdrav

GD

"GD" <goran9...@yahoo.com> wrote in message

"Oni pak najavljuju nastavak potrage za nelegalnim fotografima, i to ne samo
po svatovima i u crkvama, nego i u školama te vrticima, gdje se takoder
ubire znacajan prihod."

Dakle, mislim da je to sasvim ok...

"FraGile" <frag...@gmail.com> wrote in message news:ftod5a$mua$1...@ss408.t-com.hr...

> Ne bih se zacudio da su novinari krivo shvatili.

Zakaj mislią da su novinari krivo shvatili ?
Znam kaj su sve inače sposobni nakakati :), no znam i da su na nekim mjestima u drľavnoj ( i
lokalnoj ) upravi ljudi koji ne posjeduju niti k od kvalifikacije ..

>Nevjerojatno mi sve to
> zvuci.

Meni tu viąe niąta nije nevjerojatno .. ;)

Petar Knez

GD wrote:

> Koliko shvacam, zeli se stati na kraj sivoj ekonomiji u tom podrucju, sto je
> sasvim u redu.

Jeste li gledali/čitali SF filmove/knjige gdje se pod krinkom zaštite i
blagostanja ljudi uništava svaki oblik privatnosti i osobnog
dostojanstva? Upravo se o tome ovdje radi. Znači, nije problem da netko
stane sivoj ekonomiji na kraj, ali je problem kad se uništi tuđa sloboda
zbog toga i to je sve protuustavno, ali ljudi to puše zato što im se
plasira priča kako će im biti bolje. Isto tako je problem i u definiciji
sive ekonomije i treba se vidjeti koliko daleko treba ići u regulaciji
tržišta. Jer na kraju se može doći do toga da baka Barica bude kažnjena
zato što je bez računa prodala 3 sira i 5 jaja. Ja osobno kao ekonomist
smatram da je sasvim prihvatljivo da se sitnu populaciju ne dira. Meni
je apsolutno nakaradno da se natjerava bakicu koja prodaje sir ili kao u
nekoj seriji (ja mislim svijet prema Jimu) kad su postavili štand sa
limunadom ispred kuće pa im je došla porezna. Neš' ti pomaka u ekonomiji
ako student fotograf ili baka Barica plate porez.

> Mojem bratu ili prijatelju naravno nitko ne moze zabraniti da ima fotoaparat
> na mojem vjencanju i slika do mile volje.

Kako su ovi to prenjeli na TVu upravo se o tome radi! Jasno možda je
novinarsko napuhavanje, ali u slučaju "pete brzine" nije mi uopće čudno
da se izmišljaju zakoni kojih u EU uopće nema, ali ljudi misle da ima.
To je nedavno bio slučaj sa ovim novim zakonom o prometnim prekršajima,
recimo Slovenija ima mogućnost da ako se kazna plati na licu mjesta ili
u roku od 8 dana da bude upola manja. A imaju još veće plaće od nas. Kod
nas su kazne veće nego u Sloveniji , ako platiš odmah svejedno plaćaš
punu cifru, ukratko naši od EU uzimaju samo ono najgore ono
najrigoroznije što guši ljude, ali nikakve prednosti. Neka se zakoni
usklade sa Europskim, ali onda neka nam daju i standard kao npr. u
Bruxlessu.

use...@epozar.com

Petar Knez wrote:

A sto ako ja fotkam vjencanje iz umjetnickih razloga?
Portreti, zgodne tete i slicno.. ;-)

--
______________
Emil Pozar

Petar Knez

use...@epozar.com wrote:

> A sto ako ja fotkam vjencanje iz umjetnickih razloga?
> Portreti, zgodne tete i slicno.. ;-)

Pa to i velim, ti bi trebao moći slobodno kao umjetnik slikati
vjenčanje, a po ovom novom zakonu to nećeš moći.

Branko Panic

"FraGile" <frag...@gmail.com> wrote in message

Krivo si shvatio. Ono "zabranjeno fotografirati svatove bilo kome osim
obrtniku" shvati najdoslovnije. Konkretno: obicaj medju fotoreporterima
i clanovima foto klubova je da jedni drugima iz golegijalnih razloga
potpuno besplatno snimaju svatove. E od sada se taj obicaj kaznjava
s 10.000 kn. U toj osjeckoj akciji je bas bio takav slucaj. Zenio se
fotoreporter 24 sata, a snimao ga je dobar prijatelj, takodje fotoreporter.
Nema govora o bilo kakvom placanju ali ipak stanga! ;>

Pane

GD

> [...]
> Upravo se o tome ovdje radi. Znači, nije problem da netko stane sivoj
> ekonomiji na kraj, ali je problem kad se uništi tuđa sloboda

Cija sloboda se unistava time sto se zeli stati na kraj da ljudi zaraduju, a
ne placaju porez?

> zbog toga i to je sve protuustavno, ali ljudi to puše zato što im se

Sto je protuustavno? O cemu ti pricas? Naplatiti porez fotografu koji
naplacuje svoju uslugu? Kazniti ga ako utaji porez? Hajde molim te imenuj
neku drzavu na svijetu gdje to nije ilegalno.

> smatram da je sasvim prihvatljivo da se sitnu populaciju ne dira. Meni je
> apsolutno nakaradno da se natjerava bakicu koja prodaje sir ili kao u

Hajde molim te kandidraj se na slijedecim izborima, istakni svoje stavove i
glasat cu za tebe.

> nekoj seriji (ja mislim svijet prema Jimu) kad su postavili štand sa
> limunadom ispred kuće pa im je došla porezna. Neš' ti pomaka u ekonomiji
> ako student fotograf ili baka Barica plate porez.

Meni je nakaradno da se od moje place porez oduzima bez da me se pita sto o
tome mislim, a vodoinstalater stef, zidar meho ili maler jozo pritom imaju
"privilegiju" najprije naplatiti uslugu, a zatim odluciti koliki prihod ce i
hoce li uopce prijaviti.
Zbog cega smatras da ne bismo morali biti ravnopravni? Ne razumijem. Zasto
ja moram placati porez, a bakica, "fotograf" ili "zidar" ne moraju? Jesam li
ja budala? Ili nisam dovoljno sitna populacija?

Meni je nakaradan domaci mentalitet, u kojem se onaj tko ne kupi fotoaparat
"na firmu", onaj tko placa porez za iznajmljivanje stana ili kupuje kartu za
tramvaj smatra idiotom.

Pozdrav

GD

> Pa to i velim, ti bi trebao moci slobodno kao umjetnik slikati vjencanje,
> a po ovom novom zakonu to neces moci.

Jesi li siguran da je o tome rijec? Ja nisam.

BRUJO

Nesmiješ ni šparoge brati po zakonu... kazna je ako te na cesti uhvate sa
macom šparoga 1.000 kuna...
moraš imati dozvolu...

borism100

> [...]

> se izmiąljaju zakoni kojih u EU uopće nema, ali ljudi misle da ima. To je
> nedavno bio slučaj sa ovim novim zakonom o prometnim prekrąajima, recimo

> Slovenija ima mogućnost da ako se kazna plati na licu mjesta ili u roku od

> 8 dana da bude upola manja. A imaju joą veće plaće od nas. Kod nas su
> kazne veće nego u Sloveniji , ako platią odmah svejedno plaćaą punu cifru,
> ukratko naąi od EU uzimaju samo ono najgore ono najrigoroznije ąto guąi

> ljude, ali nikakve prednosti. Neka se zakoni usklade sa Europskim, ali
> onda neka nam daju i standard kao npr. u Bruxlessu.

Svugdje se, pa i kod nas, izradjuju zakoni koji pokusavaju suzbiti sivu
ekonomiju. No, problem je sto oni "okrznu" i one koji uopce ne naplacuju te
usluge, nego to rade za sebe. Znam tipa kojega su dobrano kaznili jer je
imao kombi sa osam sjedala i radio u Svicarskoj, a dogovorio se sa kolegama
da ce zajedno ici doma za praznike i dijeliti troskove. I naravno, morao je
platiti kaznu jer su ga optuzili da nelegalno taksira. A da se vise zbog tog
istog zakona prakticki ne smije uzeti niti kist u ruke da se oboji svoj
stan, to je vec svakome poznato, jer je svojedobno bila afera oko toga.
To je tako i tu nema pomoci. Novo je doba, guse se slobode i biti ce sve
gore po tom pitanju. U Njemackoj mozes platiti debelu globu ako se popisas
izvan WC-a. Ili ako se sjetis da sam zamijenis bravu. Ili nedajboze prozor.
Vidi te susjed, prijavi te, i ode par tisucica eura.
Ovo sa fotografiranjem je logicni nastavak svega toga.

REMOVE@thisfsb.hr Darmok

Nabijem ih.
nek mi samo netko proba zabranit da fotografiram prijateljevo vjencanje za
osobne potrebe.
To je protuustavno jer je krsenje gradjanskih sloboda. Ako radim na crno,
neka mi dokazu da radim na crno, nemogu mi apriori zabraniti fotografiranje
na vjencanju.

Hrvoje Keko

On Fri, 11 Apr 2008 23:21:19 +0200, Branko Panic wrote:

> [...]
> fotoreporter 24 sata, a snimao ga je dobar prijatelj, takodje fotoreporter.
> Nema govora o bilo kakvom placanju ali ipak stanga! ;>

Ipak bih volio pravno objašnjenje ove zabrane i kako je sve to točno
definirano u zakonu na koji se u članku pozivaju.

Istjerati rad na crno i muljanje bez poreza - to je OK.
S druge strane pravi profesionalci kojima je "susjedov mali s fotoaparatom"
ravnopravna konkurencija, oni bi možda mogli porazmisliti i o zatvaranju
butige i promjeni branše kao boljoj i sigurnijoj opciji za budućnost.
U svakom slučaju sigurnijoj od oslanjanja na to da će državni inspektorat
lijevati vodu na njihov mlin. Barem po mom mišljenju.

Branko Panic

> "Oni pak najavljuju nastavak potrage za nelegalnim fotografima, i to ne
> samo po svatovima i u crkvama, nego i u školama te vrticima, gdje se
> takoder ubire znacajan prihod." Dakle, mislim da je to sasvim ok...

Koje je sasvim OK? Pogledaj prilog Nove TV, pa onda komentiraj.
http://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/video-vjencanje-vam-ne-smije-snimati-prijatelj.html
Pane

Danijel Turina

Branko Panic wrote:
> "GD" <goran9...@yahoo.com> wrote in message
>
> Koje je sasvim OK? Pogledaj prilog Nove TV, pa onda komentiraj.
> http://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/video-vjencanje-vam-ne-smije-snimati-prijatelj.html

A jel me smije poševiti žena koja nije registrirana u PDV sustavu za
pružanje seksualnih usluga? ;)

--
http://www.danijel.org/

Branko Panic

"Hrvoje Keko" <moru...@gmail.com> wrote in message

> Istjerati rad na crno i muljanje bez poreza - to je OK.
> S druge strane pravi profesionalci kojima je "susjedov mali s
> fotoaparatom"
> ravnopravna konkurencija, oni bi moľda mogli porazmisliti i o zatvaranju
> butige i promjeni branąe kao boljoj i sigurnijoj opciji za budućnost.
> U svakom slučaju sigurnijoj od oslanjanja na to da će drľavni inspektorat
> lijevati vodu na njihov mlin. Barem po mom miąljenju.

Nazalost, bit ove price je "Kriv si dok ne dokazes da nisi",
te "Plati, pa se zali". Orwell u najcrnjem izdanju. :o(

Ivan Bajlo

Branko Panic

"Danijel Turina" <NA...@danijel.org> wrote in message

> A jel me smije poąeviti ľena koja nije registrirana u PDV sustavu za
> pruľanje seksualnih usluga? ;)

Nisam strucnjak na tom polju ali bitno je da si u potpunosti apsolvirao
apsurdnost situacije. ;o)
Pane

Petar Knez

GD wrote:

> Cija sloboda se unistava time sto se zeli stati na kraj da ljudi zaraduju, a
> ne placaju porez?

Sorry, nisi me skuzio. Pogledaj sto je napisao Darmok.

Darmok kaze:

"To je protuustavno jer je krsenje gradjanskih sloboda. Ako radim na
crno, neka mi dokazu da radim na crno, nemogu mi apriori zabraniti
fotografiranje na vjencanju."

Ovdje je gusenje slobode, zato što se zabranjuje fotografiranje da bi se
suzbio rad na crno. To je kao ono sa ZAMPom da se plaćaju CDi, USBi,
HDDi i ostali diskovi zato što bi *NETKO MOGAO* piratizirati.

Kužiš me sad? Ja sam gore napisao da nemam ništa protiv suzbijanja sive
ekonomije, ali da se mora *JAKO* paziti da se pri tome ne uguše
građanske slobode.

> Sto je protuustavno? O cemu ti pricas? Naplatiti porez fotografu koji
> naplacuje svoju uslugu? Kazniti ga ako utaji porez? Hajde molim te imenuj
> neku drzavu na svijetu gdje to nije ilegalno.

I prije je postojao zakon koji zabranjuje fotografu rad na crno, ali
ovdje se radi da je donesen zakon koji kompletno zabranjuje fotografiju
na svadbama bez obrtnice ili radnog naloga.

Znači, nije protuustavno naplatiti porez fotografu, ali je protuustavno
zabraniti fotografiranje zato što *neki* fotografi rade na crno.

> [...]
> ja moram placati porez, a bakica, "fotograf" ili "zidar" ne moraju? Jesam li
> ja budala? Ili nisam dovoljno sitna populacija?

Gle čovječe, ja se u POTPUNOSTI slažem sa tobom. Treba zidaru Mehi
zabraniti rad na crno, ali ne tako da se zabrani malanje bez dozvole.
Kuzis? :) Jer šta onda sa slučajevima gdje tebi frend dođe malati
besplatno? Onda nema više onoga, ajmo pomalati stan pa poslje na
kartanje i pivu. Evo sad je ovaj kasni dnevnik na Novoj TV i ponovo
slušam o čemu govore o tome. Kum, brat, mama, tata, NITKO - nesmije
slikati bez dozvole.

> Meni je nakaradan domaci mentalitet, u kojem se onaj tko ne kupi fotoaparat
> "na firmu", onaj tko placa porez za iznajmljivanje stana ili kupuje kartu za
> tramvaj smatra idiotom.

To je nakaradno, ali probaj skužiti da smo na istoj strani, ti jesi u
pravu, rad na crno se treba suzbiti, ali ovdje se ne radi o tome.

Danijel Turina

Branko Panic wrote:
> "Danijel Turina" <NA...@danijel.org> wrote in message

> Nisam strucnjak na tom polju ali bitno je da si u potpunosti apsolvirao
> apsurdnost situacije. ;o)

E. :)

--
http://www.danijel.org/

Ivan Bajlo

> Gle čovječe, ja se u POTPUNOSTI slaľem sa tobom. Treba zidaru Mehi
> zabraniti rad na crno, ali ne tako da se zabrani malanje bez dozvole.
> Kuzis? :) Jer ąta onda sa slučajevima gdje tebi frend dođe malati
> besplatno? Onda nema viąe onoga, ajmo pomalati stan pa poslje na kartanje
> i pivu. Evo sad je ovaj kasni dnevnik na Novoj TV i ponovo sluąam o čemu
> govore o tome. Kum, brat, mama, tata, NITKO - nesmije slikati bez dozvole.

A mene stara natjerala da okrecim cijeli stan, iduci put zovem inspekciju da
me izvuce! >:-)

Hrvoje Keko

On Sat, 12 Apr 2008 00:26:23 +0200, Branko Panic wrote:

> "Hrvoje Keko" <moru...@gmail.com> wrote in message

> Nazalost, bit ove price je "Kriv si dok ne dokazes da nisi",
> te "Plati, pa se zali". Orwell u najcrnjem izdanju. :o(

Točno, pravi Orwell, zato mi je i sumnjivo i čini mi se da ima previše
rupa.

Taj i takav državni inspektorat "nema nadležnosti" malo provjeravati
"obiteljske" veze stranaca-vlasnika apartmana na otocima...

Ivan Bajlo

"borism100" <bori...@gmail.com> wrote in message

> Ovo sa fotografiranjem je logicni nastavak svega toga.

A sto ako mladozenja unajmi (licenciranog) zastitara koji ce na ulazu u u
crkvu ili restoran zabraniti ulaz svima koji nisu pozvani?

Kiklop

Danijel Turina wrote:

> A jel me smije poąeviti ľena koja nije registrirana u PDV sustavu za
> pruľanje seksualnih usluga? ;)

Zavisi o tome kako će proći sudski postupci u vezi liburnija hotela i
sličnih egzibicija samodopadne nam vladajuće garniture. Ako lijepa naąa
popuąi gadnu lovu (a vjerojatno hoće) ministar ąuker će i to rijeąiti
suzbijanjem sive ekonomije čime će vjerojatno i gore navedena radnja
posluľiti za popunjavanje drľavnog proračuna.
I sve tako lijepo u ime pravne drľave i zakona.
Idemo dalje :)

--
_______
www.dyxum.com

Marko D.

"Ivan Bajlo" <ivan....@zg.t-com.hr> wrote in message

Sluzbenu osobu ne mozes ne propustiti.

Tomislav

Slazem se u potpunosti, to je ko da se ja zenim i sad moja baka izvadi
"idiota" iz dzepa i poslika mene i mladenku za to da ima sliku u albumu doma
i nakaleme joj "fotografiranje na crno" i naplate 10000kn kazne. Da ne
govorim o tome da ako se neko uci fotografirati dok se frend zeni i za sebe
fotografira da nauci nekog vraga. Najbolje da svi otvore firme i onda pocnu
uciti kak to ide.

Trebalo bi nakolciti degenericnog kretena koji se dosjetil takve apsurdne
ideje o zabranama te vrste koje su bez pogovora uskracivanje slobode.
Podrzavam ideju da se suzbije rad na crno i da ako zaradis da platis i porez
a ako ne da te kazne ali ovo je pretjerivanje. I otkud im pravo da zabrane
nekome da bratu/sestri/frendu/familiji/itd... slika svadbu besplatno. To je
ko da meni neko nabije kaznu jer sam susedu popravil kompjuter i nisam nist
naplatil. Ma nabijem ja njih sve skupa, mislim videl sam kojekakve nebuloze
ali ovo je da ga je*es pretjerivanje najgore vrste.

"Idemo dalje" my ass....gamad

pozz

Danijel Turina

Kiklop wrote:

> Zavisi o tome kako će proći sudski postupci u vezi liburnija hotela i
> sličnih egzibicija samodopadne nam vladajuće garniture. Ako lijepa naša
> popuši gadnu lovu (a vjerojatno hoće) ministar šuker će i to riješiti
> suzbijanjem sive ekonomije čime će vjerojatno i gore navedena radnja
> poslužiti za popunjavanje državnog proračuna.
> I sve tako lijepo u ime pravne države i zakona.
> Idemo dalje :)

Spomenuta vjenčanja se mogu iskoristiti kao prilika za naplatu
svojevrsne takse od mladenke, kojom bi se obeštetila država za
propuštenu dobit zbog očekivanog smanjenja trošenja komercijalnih
seksualnih usluga od strane mladoženje. :)

--
http://www.danijel.org/

Kiklop

Hrvoje Keko wrote:

> ... zato mi je i sumnjivo i čini mi se da ima previąe
> rupa.

Hehehehe .. jest .. u pravu bi bio kad ne bi ľivjeli u zemlji gdje su nam
zakoni pisani po kratkom postupku i bez ikakvih revizija.
Ali nije sve tako crno jer će u ove četri godine novih nebuloza biti joą ..
a kako uvijek moľe biti gore valja uľivati upravo u ovom trenutku.

--
_______
www.dyxum.com

Kiklop

Danijel Turina wrote:

> Spomenuta vjenčanja se mogu iskoristiti kao prilika za naplatu

> svojevrsne takse od mladenke, kojom bi se obeątetila drľava za
> propuątenu dobit zbog očekivanog smanjenja troąenja komercijalnih
> seksualnih usluga od strane mladoľenje. :)

E ne znam .. prije bi onda trebalo legalizirat te seksualne usluge i uvesti
obrtničke listove i troąkovnike :) kako bi drľava mogla izračunati
eventualne gubitke. Ili joą bolje ... moľda osnovat posebno ministarstvo
zaduľeno za vjeątačenja takvih radnji a kao obvezatnu metodu vjeątačenja
uvest fotografiranje istih. Evo, Lupino mi bio dobar ministar po tom
pitanju:)

--
_______
www.dyxum.com

Kiklop

Tomislav wrote:
> To je ko
> da meni neko nabije kaznu jer sam susedu popravil kompjuter i nisam
> nist naplatil.

Eto ga na .. a da drzis jezik za zubima? zbog ovakvih kao ti svi nahebemo :)
sad ce nam i tu taksu nabit :):)
Jel imas jos kakvu ideju sto bi se moglo naplatit? Siguran sam da je Suker
otvoren za nove ideje.

--
_______
www.dyxum.com

Simo Cutunic

Vi ste totalno odlutali od teme, u redu je suzbijanje sive ekonomije, a nije
u redu ljudima dati place???

Tko je zatvorio ijednog tajkuna koji daje minimalac ljudima ili cijelu
tvornicu unisti i posalje ljude na ulicu???

I vi sad osudjujete ljude koji na bilo koji nacin pokusavaju zaraditi par
tisuca kuna godisnje na ovaj nacin jer sa svojom placom u firmi ne moze
prehraniti djecu dok mu sef se vozika u skupocjenom autu i jede kojekakva
govna skupocjena sa istim majmunom koji je ovo pokrenuo i smiju nam se iza
ledja...

Vama je to ukidanje sive ekonomije??? Ja bih rekao da je prije robovlasnicko
drustvo...i ako hoce nesto uvesti kao u europi onda nek budu place kao u
europi pa ce svi zaboraviti na ovakve poslove i provoditi vrijeme vikendima
sa ekipom ili obitelji

Kiklop

Simo Cutunic wrote:

> Tko je zatvorio ijednog tajkuna koji daje minimalac ljudima ili cijelu
> tvornicu unisti i posalje ljude na ulicu???

Iako smo u kapitalističkom druątvu, drľava pridaje veliki značaj socijali i
teľnji da svi budemo jednaki.
Ako se kazni par tajkuna ne postiľe se nikakva jednakost i ravnoteľa jer
stradava samo jedna manja grupica ljudi.
Zato se pronalaze rjeąenja kako će se teret drľavnih dadľbina ravnomjerno
podjelit po ąto većem broju stanovnika jer kad sve (ili većinu) opalią po
đľepu nitko nije niąta siromaąniji od drugih (osim male grupice ljudi) .. pa
je opet sve OK.

--
_______
www.dyxum.com

Marko D.

"Simo Cutunic" <simo.c...@os.t-com.hr> wrote in message

Rjesenje kad imas jednog nepostenjacinu je uvijek da dozvolis svima da budu
nepostenjacine.

Tomislav

S te strane gledano slazem se s tobom ali se vracan na ono kaj sam
rekel..."Idemo dalje" my ass jer da smo otisli bilo kam dalje u blizoj
proslosti ovo se nebi digadjalo jer ljudi nebi morali raditi na crno da
prezive i prehrane obitelj, skoluju djecu i pruze im kolko-tolko normalan
zivot (ako je to kod nas uopce moguce).

Tomislav

O kak ne, imam ja krdo ideja kaj bi se moglo kaznjavati, od ugradnje auto
radija kod frenda u garazi do zalijevanja vrta starom susjedu koji nemoze
sam ni do pekare po kruh...makar i to je isto onda za nabiti taksu kad radis
ko kurirska sluzba...

Idemo u krajnost? Mojem frendu koji ne kupuje cigarete nego duhan i rizle bi
trebali nabiti taksu na manufakturu hahahahaha :-)))

Vlatko Juric-Kokic

On Fri, 11 Apr 2008 22:46:59 +0200, Petar Knez <p...@petko.com> wrote:

>Kod
>nas su kazne veće nego u Sloveniji , ako platią odmah svejedno plaćaą
>punu cifru

Obzirom na to kako se nasi vozaci ponasaju kod kuce a kako vani, ja
bih jos vece kazne. I to naplative na licu mjesta, u krvi. Ovdje svi
smatraju da se zakoni ne odnose na njih, da je, recimo, postivanje
ogranicenja brzine samo za budale ili da mozes sve dok te ne uhvate.
Pa nek ih hvataju.

A ove price da ce _svakome_ zabranjivati fotografiranje su totalna
idiotarija i trebalo bi jednostavno tuziti drzavu i inspektorat za...
nesto. Za prekoracenje ovlasti. Ili bojkotirati "sluzbene" fotografe.
Bilo sto.

Po njihovoj logici, ja sam napravio prekrsaj sto sam fotografirao
necaka i sestri isprintao fotku, jer to je trebao raditi "ovlasteni"
fotograf. Frendica je napravila prekrsaj sto je prekontrolirala moj
prijevod, jer to je trebao raditi "ovlasteni" prevodilac. Sogor je
napravio prekrsaj sto mi je dosao srediti sudoper, jer to je trebao
napraviti "ovlasteni" vodoinstalater. Mozda on cak ni doma ne bi to
smio napraviti sam nego bi trebao zvati vodoinstalatera.

Inace, fotograf-prijatelj moze biti sretan sto mu nisu oduzeli aparat
na licu mjesta. To po zakonu mogu.

vlatko

coldplug

Gospodin Seks wrote:

> [...]
> slikati.
> Svaka cast ovoj vlasti ma sto ih nismo imali 90-ih...

No uglavnom, ne samo to. Uskoro ce se taj zakon prosititi i izvan
vjencanja, jer zasto bi netko imao fotoaparat a nema obrtnicu? Pa valjda
ako snimi fotografiju istu kasnije moze i prodati, a to je naravno rad
na crno. Zbog toga ce uskoro zabraniti posjedovanje (pazi, ne samo
upotrebu) fotoaparata ako nemas obrtnicu. Eto vam ga sad na :-D

Rerom

"Vlatko Juric-Kokic" <vla...@pcchip.hr> wrote in message > Inace,
fotograf-prijatelj moze biti sretan sto mu nisu oduzeli aparat
> na licu mjesta. To po zakonu mogu.

Imas mozda neki link na taj zakon??

Gyz

On Sat, 12 Apr 2008 01:03:17 +0200, Kiklop wrote:

> Hehehehe .. jest .. u pravu bi bio kad ne bi živjeli u zemlji gdje su nam

> zakoni pisani po kratkom postupku i bez ikakvih revizija.

> Ali nije sve tako crno jer će u ove četri godine novih nebuloza biti još ..
> a kako uvijek može biti gore valja uživati upravo u ovom trenutku.

;->>>
U EU ima i legalne prostitucije...
Pa kad naši milni političari, usklade zakone u vezi toga.
I kad kod nas bu legalna prostitucija,
nemojte se čuditi kad osvane slična stvar...

Da seksualne usluge mogu vršiti SAMO registrirani obrti za tu djelatnost...
Zaboravite uživanje sa curom, ženom... ljubavnicom...
LOOL

IDEMO DALJE...

P.S.
RAD je od majmuna napravil čovjeka,
a naši političari od čovjeka delaju majmuna

Još malo, ni rit si neš mogel obrisat, bez obrtnice i koncesije...

Uživajte dok morete...
;-D

Nadir Mavrovic

Gospodo
nisam iz Osjeka ali sam profi fotograf. jedna od djelatnosti mi je i
fotografiranje vjenčanja. moram reći da se u svim segmentima gospodarstva
mora smanjiti rad na crno pa tako i u fotografiji iako je to samo jedan dio.
ąto je s autorskim pravima i gdje i kako naplatiti krąenje istih. Naime
poznato mi je da u nekim od razvijenijih zemalja postoji tarifarnik po
kojemu se moľe ustanoviti kolika je ąteta nastala od krąenja autorskih
prava. Kod nas je to daleka budućnost.
ąto se tiče slikanja vjenčanja plati- slikaj - i tek onda naplati
pozdrav

PROFOTO
"coldplug" <ivto-...@inet.hr> wrote in message

garlic

Ajde nek netko bane na bosansku svadbu (kakvih u okolici Zagreba ima na
tisuce) i pocne tamo srat i trazit osobnu od mladenaca ili fotografa (da im
stisne globu). Mislim da bi mu koza zavrsila kao svadbena zastava :-)

Gospodin Seks

Nadire, znam da imas otvoren obrt na jednom lijepom otoku, ali ocito nisi
shvatio bit problema ovdije se radi o slobodi fotografiranja, koliko si ti
napravio slika ispod vode i prodao ih a da te nitko nista nije pitao, a
danas?

Damir

"Branko Panic" <branko...@net.hr> wrote in message
> [...]

> fotoreporter.
> Nema govora o bilo kakvom placanju ali ipak stanga! ;>

Ne postoji kategorija besplatno kod obrtnika i d.o.o
Ako te frend ćasti kahvom u svom kafiću mora sve kucati na kasici prasisi
:))

Gospodin Seks

Vidim da Vas je sve pogodila vijest koja je usput receno totalna idiotarija
u nizu vec totalno pogresnih zakona koji sve vise slobode ukidaju
najnormalnijem covjeku.
Znaci slijedom tog ludog zakona ubrzo mozemo ocekivati od prepametnog sukera
i njemu slicnih uvodjenjem posebnog dodatnog nameta citaj poreza na
koristenje fotoaparata. Jer svako malu primjecujemo da je sve manje mjesta
na kojima se moze snimati i zato je najbolje kod kupnje fotica odrediti
dodatak od recimo 50% vrijednosti za zastitu drzavnog interesa jer u ovoj je
drzavi ionako sve drzavno, a ako nije vise drzavno znaci da je prodano. Ako
bi se slucajno kupio primjerak objektiva ili opreme koji je tezi od recimo
1000 grama trebalo bi ukljuciti i dodatni namet jer ta sprava sigurno
omogucije jos kvalitetnije upijanje drzavnog prostora pa i zasluzuje veci
namet.
Ja sam isto zagovarac smanjenja sive ekonomije, ali...
Hrvatska televizija uzima namet koji je veci od nameta na automobil i nikom
nista, pogledajte kojom tehnologijom i tehnikom raspolaze, a gledali ste
sigurno ZVIJEZDE PJEVAJU pa recite mi molim vas kakva je to rasvjeta u
takvoj emisiji ni oci se se ne vid od dubokih sijena. Kakva rasvjeta pa
najobicniji amater bi se posramio takve rasvjete i diletanata koji je
postavljaju.
Diskogravska industrija uzima danak na svakom koraku cak i prilikom kupnje
najobicnijeg medija, hdd-a, memorijske kartice, oni vec predpostavljaju da
su to mediji koji su namijenjeni sivoj ekonomiji i piratstvu.
Parkiranje je toliko skupo da je jednostavno bolesno. Grad od nasih novaca
naplacuje skupi parking, a onda taj zaradeni novac trosi na placanje
kojekakvih upitnih izgubljenih parnica...
Dalje nameti koji se famozno provlace kroz spomenicku rentu, vodoprivredne
naknade, oborinske vode i da ne duljim dalje sve se vise koriste da upravo
malog covjeka uniste. Todorica ne dira nitko sto sa novcem koji je zaradio u
hrvatskoj investira u srbiju i tako ojacava njihovu industriju. Tu sigurno
ne postoji nikakav zakon koji bi to regulirao. Strok hotele koje je dobio za
jednu kuno slobodno prodaje za milijune takve ne treba oporezivat i njihovo
poslovanje nitko ne treba kontrolirat, ali branitelje treba kontrolirat
njihovu dividendu treba blokirat jer zamislte koiko ce pojedinci ostat
osteceni ako branitelj uzme svojih dvjestotinjak-tristotinjak kuna a nema ni
za posteni kruh...
Toliko mi je povrijedeno dostojanstvo, moja sloboda, moje opredjeljenje
prema vjeri i demokracija za koju se svi toliko kunu, a provode je
najobicnijim metodama zabranama svega i svacega samo kako bi se moglo reci
da je to sve u cilju slobode, samo ne znam cije?.
Sve Vas pozdravljam i zelim vam sto vise svjetla u ovim tmurnim vremenima...

"coldplug" <ivto-...@inet.hr> je napisao u poruci -

garlic

"Gospodin Seks" <dragec...@zg.t-com.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:ftpp3i$95p$1...@ss408.t-com.hr...

> Vidim da Vas je sve pogodila vijest koja je usput receno totalna
> idiotarija u nizu vec totalno pogresnih zakona koji sve vise slobode
> ukidaju najnormalnijem covjeku.

G Seks, kakav vam je to nick? Imate pravo u prilicnom broju opservacija ali
bili su neposteni izbori (zbog takvog izbornog zakona) i sta cemo sad?
Jedina sreca ce nam biti da ova drzava nije u stanju ispostovat sve te
zabrane koje i propise. Npr, da vidim koje ce to tijelo i koje ekipe i koji
sudovi poskidat sve klima uredjaje i satelitske antene sa procelja zgrada.
Ti se uredjaji tamo ni ne trebaju nalazit ali tamo ce i ostat, racunajuci na
ozbiljnost vlasti.

GD

"Petar Knez" <p...@petko.com> wrote in message

> To je nakaradno, ali probaj skuľiti da smo na istoj strani, ti jesi u
> pravu, rad na crno se treba suzbiti, ali ovdje se ne radi o tome.

Ja bih rekao da se radi upravo o tome, a "tumacenje" nove tv ili indeksa i
slicnog zutog smeca mislim da nitko ozbiljan ne treba shvatiti doslovno, sve
dok netko ne dozna sto stvarno pise u tom zakonu.

Pozdrav

Danijel B.

11. travanj, ljeta Gospodnjeg 2008, u 22:23 sati
"GD" svima nama rece:

> "Oni pak najavljuju nastavak potrage za nelegalnim fotografima, i to ne samo
> po svatovima i u crkvama, nego i u kolama te vrticima, gdje se takoder
> ubire znacajan prihod."

Nelegalno fotigrafiranje dolazi najcesce upravo od onih koji imaju
registrirani djelatnost. Imaju opremu, print masine, uhodan proces za
obavljanje ekstra djelatnosti.

Kako netko tko ima zaposleno npr. 4 ljudi moze odraditi u jednu subotu 3
svadbe sa fotografiranjem, snimanjem, printanjem i dostavom zahvalnica i
sl.?
Oni su ti koji slikaju pricesti, krizme, kojekakve dogadjaje i sl. Da ne
spominjem one pacijente (kao npr. iz Savske) koji kamatare ljude po
sprovodima. Naravno, izdavanje racuna u tim situacijama je vise nego
neizvjesno.

Oni su ti koji ruse kvalitetu jer za pokrivanje viska uzimaju malog s
ceste, tutnu mu opremu i vele: "deri" ...

Imam 101 argument za svoje tvrdnje ...

--
lp
Danijel

<danijel [AltGr+V] baricevic com> [Gtalk]

GD

"coldplug" <ivto-...@inet.hr> wrote in message

Malko si to ipak karikirao, naravno da ti nitko ne moze zabraniti
posjedovanje fotoaparata niti fotografiranje, ali se takoder podrazumijeva
da ces mozebitni prihod od prodaje fotografija navesti u svojoj poreznoj
prijavi (tocka 4.6 u poreznoj prijavi, sad sam pogledao) i platiti porez,
kao i na svaki drugi prihod.

Problem je u tome sto nas mentalitet podrazumijeva utaju poreza kao
najnormalnije ponasanje. Pa onda sav porez (naime, nasi prijatelji u vladi
ce na ovaj ili onaj nacin namaknuti svotu koju su si zacrtali) placaju samo
oni koji nemaju izbora (kojima se oduzme od place).

Pozdrav

Gospodin Seks

E moj Edo, hoce, hoce sve ce oni to napravit sve to ide svojim tokom to je
jedino sigurno sto mogu napravit. Malog covjeka tlacit do te mjere da bude
jos manji i sto tisi jer podrucje mraka tek dolazi...
Sto se tice nicka zgodan je moras priznati i jedinstven. (probaj ga
protumaciti).

"garlic" <edo.gar...@hi.t-com.hr> je napisao u poruci -

Branko Panic

"Damir" <da...@net.hr> wrote in message

> Ne postoji kategorija besplatno kod obrtnika i d.o.o
> Ako te frend ćasti kahvom u svom kafiću mora sve kucati na
> kasici prasisi :))

Kucas li ti racun kod kuce na kasi kad ti prijatelji dodju na pivicu?
Apsurdnost situacije je smijeąna koliko i tuzna. ;>
Pane

Branko Panic

> Ja bih rekao da se radi upravo o tome, a "tumacenje" nove tv
> ili indeksa i slicnog zutog smeca mislim da nitko ozbiljan ne
> treba shvatiti doslovno, sve dok netko ne dozna sto stvarno
> pise u tom zakonu.

Slucajno znam mladozenju i vjeruj mi, sve je istina. Nemas
obrtnicu, nema slikanja i kraj price. Nema tu rodbine ni
prijatelja. Nista za svoju dusu ili uspomenu! ;>
Pane

Danijel Turina

Kiklop wrote:

> E ne znam .. prije bi onda trebalo legalizirat te seksualne usluge i uvesti
> obrtničke listove i troškovnike :) kako bi država mogla izračunati
> eventualne gubitke. Ili još bolje ... možda osnovat posebno ministarstvo
> zaduženo za vještačenja takvih radnji a kao obvezatnu metodu vještačenja
> uvest fotografiranje istih.

To je samo pitanje vremena, to će se uvesti u sustav skupa sa sirom i
vrhnjem. :)

>Evo, Lupino mi bio dobar ministar po tom pitanju:)

Misliš, za provjeru radne sposobnosti kandidatkinja? ;)

--
http://www.danijel.org/

Denzel

FraGile wrote:

> Ne bih se zacudio da su novinari krivo shvatili. Nevjerojatno mi sve
> to zvuci.

Pa buduci da je objavljeno na NOV@ ne bih se cudio da su potpuno promasili
ali je zato bilo senzacija u stilu:

"Ako ubuduce izadjete van s fotoaparatom i priblizite se
svatovima/krstenjima/sprovodu aktivirat ce se eksplozivna ogrlica oko vaseg
vrata koju postavljaju drzavni inspektori!"

Denzel

Petar Knez wrote:

> [...]
> slikanja sa mobitelom? Inspekcija po kućama jer netko mom klincu daje
> instrukcije bez registriranog obrta? Orwell was right.

A mene vec par puta po noci probudi nekakvo suskanje na stubistu... Sigurno
nesto postavljaju... ;)

Damir

> Apsurdnost situacije je smiješna koliko i tuzna. ;>
> --

Htjedoh samo reći da registriranu djelatnost ne možeš nikome odraditi
besplatno tj. možeš ali na to moraš platti sve poreze kao i da si naplatio

Pa slobodno se vi fotkate po kući to u više poza , nema straha od
inspektorata :-)

masve5

a nista...
nabaviti kod nekog distributera foto opreme potvrdu da testiras pa... :)

garlic

"Branko Panic" <branko...@net.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:ftpqqd$cnv$1...@ss408.t-com.hr...

> "GD" <goran9...@yahoo.com> wrote in message

> Slucajno znam mladozenju i vjeruj mi, sve je istina. Nemas
> obrtnicu, nema slikanja i kraj price. Nema tu rodbine ni
> prijatelja. Nista za svoju dusu ili uspomenu! ;>

Da, ali tko je to rekao? I tko je covjeku dosao bit gazda na NJEGOVOM
vjenjcanju a nije otisao razbijene gubice?

Vlatko Juric-Kokic

Zakon o Drzavnom inspektoratu
http://www.mint.hr/UserDocsImages/1999-1360.htm

Zakon o izmjenama i dopunama gornjeg
http://www.nn.hr/clanci/sluzbeno/2005/2386.htm

Tamo gore uredno pise da mogu uzeti opremu kojom se nelegalno obavlja
obrt.

Medjutim, ono sto je _vrlo_ sumnjivo u cijeloj prici jest ta prica je
li to obrt ili ne. Stvar je u tome sto, nekako logicki gledano,
fotografija kao takva ne moze bezuvjetno biti obrt, jednako kao sto
svako javno pisanje ne moze bezuvjetno biti novinarstvo.

Pokusavaju hvatati na zbrku i paniku.

vlatko

garlic

"Gospodin Seks" <dragec...@zg.t-com.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:ftpq9m$bkn$1...@ss408.t-com.hr...

> [...]
>jos manji i sto tisi jer podrucje mraka tek dolazi...
> Sto se tice nicka zgodan je moras priznati i jedinstven. (probaj ga

Paaa, dobrodosao u demokraciju ;-)

Inace, odgovor se pise ispod posta na koji se odgovara G Seks. To je pravilo
i tog se moramo drzat. Zasto? Zato jer ima smisla.

Žac

> Htjedoh samo reći da registriranu djelatnost ne moľeą nikome odraditi
> besplatno tj. moľeą ali na to moraą platti sve poreze kao i da si naplatio

Točno tako je meni objaąnjeno kada sam imao financijsku kontrolu u svom
uredu (projektnom birou) pa se naletjelo na poklonjeni projekt. Moja je
stvar da li ja neąto poklanjam, ali drľava ne poklanja svoj dio samnom
(porez). Samo ja sam registriran i ovlaąten za projektiranje i od toga
ľivim. A baą danas idem snimiti dječji rođendan jer me ąogorica moli da
dođem s foto torbom. Ako je to kaľnjivo, to je budalaątina, zato jer to nije
djelatnost od koje se stvara prihod, nije siva ekonomija i nije oduzimanje
ničijeg kruha. Svadbe su malo drugačija priča jer dosta ljudi (i ovdje s
grupe) snima svadbe po narudľbi, a ne frendu ili sestrični. A to je siva
ekonomija. Jedno je normalno da kontroliraju, a drugo je zakidanje sloboda i
idiotizam. Pitanje je tumačenja gdje je granica između posla i ne-posla. A
strah me najviąe tih tumačenja i koliko je kvalificiran onaj koji je
ovlaąten tumačiti.

Sayla

Pionir(ka) aerodinamike Vlatko Juric-Kokic javlja:

> svako javno pisanje ne moze bezuvjetno biti novinarstvo.

LOL naravno da sam procitao "javno piSHanje" :)
enivej, ako netko naplacuje neku uslugu - na to mora platiti porez. tocka.
ali zabraniti fotografiranje za vlastite potrebe, pa radilo se o svadbi,
rodjendanu ili izletu, jednako je kao da se zabrani kuhanje u kuci - moras u
restoran, naruciti dostavu ili otvoriti ugostiteljski obrt ako bas
inzistiras da sam kuhas

--
>Sayla<

np: gone bald - will to fail [from: 100% recordings]

Unajmite jedrilicu kod:
www.barbafranci.com

Pero Glazar

"Marko D." <n...@spam.com> wrote in message

> Rjesenje kad imas jednog nepostenjacinu je uvijek da dozvolis svima da
> budu nepostenjacine.

heheh, bas gledam :)

nisu nadrkani zato sto tajkuni muljaju s porezom, nego zato sto oni ne mogu.
volim hrvatcku :)
inace nemam nista protiv ljudi koji prosvercaju objektiv ili naplate posao
"na ruke", ali nemojte to smatrati defaultnim stanjem i svojim bogomdanim
pravom.

sto se samog zakona tice, osobno me jako veseli jer mrzim svatove i
poznanicima nece padati na pamet zvati me da ih fotografiram kak se zaklinju
na vjernost svojoj trudnoj zeni, po mogucnosti u crkvi :)) :))))))))

Sonic

"Sayla" <I'm@home.> wrote in message news:ftpu53$42u$1...@sunce.iskon.hr...

> [...]
> rodjendanu ili izletu, jednako je kao da se zabrani kuhanje u kuci - moras
> u restoran, naruciti dostavu ili otvoriti ugostiteljski obrt ako bas

Da li i za zamjenu zarulje trebam imat obrtnicu? Da vidis.. za par godina ce
nam murjaci stajati pred vratima da slucajno nebi otisli susjedu promjenit
graficku karticu u kompu ili nedao Bog da bez placanja ZAMPU, sprzimo
cd/dvd...

Meni je isto zanimljivo kako se to bas desilo u fotografiji kad ima toliko
zanimanja koje bi se ovakva odredba mogla ticati... ocito je foto studijima
dosla voda do grla.. Jer ne vjerujem da bi se itko u inspektoratu bas sam
sjetio da ide izmislit ovako nesto.

Pozdrav,
Sonic
--
blog: http://sonic.bloger.hr
web: http://www.photosonic.info

Sam

To je u redu, jer mnogi profi fotografi u redakcijama rade "u fusu"
svatove...

garlic

"Sam" <spolenus...@gmail.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:ftpvb2$mbh$1...@ss408.t-com.hr...

> To je u redu, jer mnogi profi fotografi u redakcijama rade "u fusu"
> svatove...

Nije u redu. Jer npr neki mladenci zele neke tek neobavezne slike sa
vjenjcanja u stilu - sta ispadne, ispadne. I ne zele placat profi fotografa
jer su siroti i ubogi. No htjeli bi imat bar nekakvu uspomenu sa svadbe. I
ti ces takvim mladencima i tom fotografu reci da se ne smije slikat? Ma daj
nemoj...

Gospodin Seks

kad je nesto po defaultu postavljeno na pocetak strane onda se ja tog
pridrzavam. To je vec neko pametniji od mene izmislio, a dal ima smisla ili
nema ovisi o onom tko cita.

garlic

"Gospodin Seks" <dragec...@zg.t-com.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:ftq0n5$pc2$1...@ss408.t-com.hr...

> kad je nesto po defaultu postavljeno na pocetak strane onda se ja tog
> pridrzavam. To je vec neko pametniji od mene izmislio, a dal ima smisla
> ili nema ovisi o onom tko cita.

Cuj, preumoran sam to objasnjavat. Trebao si procitat pravila postanja na
newsgrupi. Odes ti u filter sa razlogom. Zbogom.

Ziga

"garlic" <edo.gar...@hi.t-com.hr> wrote in message
> Ajde nek netko bane na bosansku svadbu (kakvih u okolici Zagreba ima na
> tisuce) i pocne tamo srat i trazit osobnu od mladenaca ili fotografa (da
> im stisne globu). Mislim da bi mu koza zavrsila kao svadbena zastava :-)

Slazem se, ubili bi Boga u njima

--
Ziga

Ziga

> [...]

> Dakle za ocekivati je da vise nikoga ne budemo smjeli ni povesti
> automobilom jer nismo ovlasteni taxi vozaci...

Moje misljenje, ako je svadbena svecanost na privatnom zemljistu (od
mladozenje npr)
sasvim nebitno je tko ce slikati. Ima ga pravo slikati licencirani fotograf,
ili ako
ne zeli placati puno za lose fotke, moze ga slikati brat, ujak, stric, deda
za nula kuna.

Ali ako se te fotke naplacuju u konačici nelicenciranom fotografu to je
ilegalno

--
Ziga

Pero Glazar

> [...]
>>

> Nije u redu. Jer npr neki mladenci zele neke tek neobavezne slike sa
> vjenjcanja u stilu - sta ispadne, ispadne. I ne zele placat profi

dadada, imaju novca za hranit 300 pijanih kretena od kojih 250 vide prvi put
u zivotu, ali nemaju za normalnog fotografa.

hombre

On Sat, 12 Apr 2008 00:48:25 +0100, "Ivan Bajlo"
<ivan....@zg.t-com.hr> wrote:

>A mene stara natjerala da okrecim cijeli stan, iduci put zovem inspekciju da
>me izvuce! >:-)

Najbolja do sada :-))

Sayla

Pionir(ka) aerodinamike Gospodin Seks javlja:

> kad je nesto po defaultu postavljeno na pocetak strane onda se ja tog
> pridrzavam.

i guzica se po defaultu nalazi u gacama, pa ih svejedno skines kad te stisne
;-) nhf!!
pridrzavaj se radije ovog:
http://www.moravek.net/newusers/faq.htm to su takodjer pametni ljudi pisali.
osim toga, outlook express je jedini news reader za koji znam u kojem je to
tako slozeno, a i on se da sloziti tako da stavi kursor tamo gdje treba.

> To je vec neko pametniji od mene izmislio

aha, onaj isti koji je odlucio da ides na "start" kad iskljucujes(!)
windowse. zar ces mu stvarno dozvoliti da kaze da je pametniji od tebe?

> a dal ima smisla ili nema ovisi o onom tko cita.

pa je li ti stalo do toga da te onaj koji cita lako razumije? nije? zasto
onda pises?

--
>Sayla<

Wenn ist das Nunstuck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die
Flipperwaldt gersput

Unajmite jedrilicu kod:
www.barbafranci.com

GD

> kad je nesto po defaultu postavljeno na pocetak strane onda se ja tog
> pridrzavam. To je vec neko pametniji od mene izmislio, a dal ima smisla
> ili nema ovisi o onom tko cita.

Ljudi citaju odozgo prema dolje. Pa su u skladu s tim i pravila kako se
odgovara na neciji post. Dakle, na njuzima se *ne* top-posta. Bez obzira na
to gdje ti neki od MS alata smjesti cursor.

Pozdrav

garlic

"Sayla" <I'm@home.> je napisao u poruci interesnoj
grupi:ftq2f3$7n4$1...@sunce.iskon.hr...

> pa je li ti stalo do toga da te onaj koji cita lako razumije? nije? zasto
> onda pises?

Ja ga vise ne mogu citat ali vidis do cega mu je stalo kad je objavio svoju
punu i pravu e-adresu na newsima. Nek ocekuje puno "posjeta" a poslije ce
reci da je sve to po defaultu, lol.

Vedran Grubac

On Sat, 12 Apr 2008 11:28:00 +0200, Sam wrote:

> To je u redu, jer mnogi profi fotografi u redakcijama rade "u fusu"
> svatove...

A jel normalno da ako ti baka ispece tortu za svadbu u najboljoj namjeri da
joj drmnu 10000kn zato....

Gospodin Seks

A iza cega bi se trebao skrivati, pa pogledaj malo u propriety pa sve se
vidi nema nacina da se sakrijes, a i od cega?

Amir

Koje sluzbene osobe smiju traziti dokumente?
Smije li inspektor bez policajca uci u crkvu i traziti osobnu na uvid?
Smije li nepozvana osoba uci na privatnu zabavu koja je najavljena, buka je
unutar granica....
Vec sam pisao o tome. U Beogradu su sluzbeni fotografi izgubili spor na
ustavnom sudu.Ako su bilo kome htjeli onemoguciti snimanje, morali su
zakupiti dvoranu za vjencanja i tamo raditi sto god zele - ako mladenci
pristanu na ekskluzivnu dvoranu s profi snimateljem.
U crkvu takvi profici nemaju ni pristupa ni ingerencije - samo na poziv.
Ako zele temeljito obaviti posao, inspektori bi morali voditi sa sobom i
policiju i sanitarnog inspektora i provjeravati i konobare, kuhare, kuhinje,
sanitarne cvorove.
Po zelji uzvanika mogli bi kontrolirati i hemoroide.

> "Ivan Bajlo" <ivan....@zg.t-com.hr> wrote in message

> Sluzbenu osobu ne mozes ne propustiti.

Amir

Je, piknul si tocno tam di treba :-)
Pitam se samo zasto smo za vozacki morali polagati prvu pomoc, ako nismo
ovlasteni za pruzanje medicinskih usluga.
Inace, mogli bi nas tuziti za nestrucno spasenu osobu..... :-(

"Sonic" <sonic#-REMOVE-THIS-#@globalnet.hr> wrote in message

Amir

"Danijel B." <mail-...@u-potpi.su> wrote in message

> [...]
> spominjem one pacijente (kao npr. iz Savske) koji kamatare ljude po
> sprovodima. Naravno, izdavanje racuna u tim situacijama je vise nego

Dobro, mene konkretno zanima da li oni svojoj ekipi na terenu daju radne
naloge?
Obzirom da su pokrenuli ovu majmunariju, zanima me da li je ekipa koja za
njih radi je u radnom odnosu kod njih ?

Jer, ako inspektor uhvati fotografa koji fotka za foto "Peru, Stefa,
Jambreka ", a 10 ih je na terenu za isti studio ( agenciju za vjencanja,
stogod ), da li imaju radne naloge. Tko ce platiti kaznu za angaziranje
ilegalnih radnika - oni sami ili poslodavci.
Mladenci su najcesce narucili snimanje u foto studiju ili agenciji.
Foto studiji su u krizi - previse ih je, najam poslovnog prostora kosta.
Leasing strojeva takodjer.Opstaju s puno svojih ekipa na terenu. Salju
praktikante na snimanje, ali to su ucenici, ne zaposlenici.. Ne bi smjeli
ici samostalno na snimanje.... :-)

garlic

"Pero Glazar" <petar....@gmail.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:ftq1m6$rdo$1...@ss408.t-com.hr...

Ti citas Gloriju, jelda? Nisu sva vjencanja glamurozna i kicasta gdje se
trose hrpe novaca. Ovo govorim iz iskustva. Moja dobra poznanica se udala
bez puno pompe i trosenja love. Jednostavno nije htjela od toga raditi
cirkus. Bilo je oko 40 uzvanika na toj svadbi i to je snimao njen frend.
Koji zakon i koje regulative bi mogle sprijeciti takve mladence da pozovu
nekog "da ih poslika"? Osim toga ti mladenci su VJEROVALI tom frendu da ce
ih poslikat bas onak, bez obaveze i spontano. Takve su slike i htjeli. A da
su angazirali bilo kojeg profica taj bi ih udavio sa stilovima poziranja.

Branko Panic

> Da, ali tko je to rekao? I tko je covjeku dosao bit gazda na
> NJEGOVOM vjenjcanju a nije otisao razbijene gubice?

Drzavni sluzbenik. Kaznjivo je izmlatit drzavnog sluzbenika.
Da nije, letio bi on naglavacke i to kroz zatvorena vrata. ;>
Pane

Branko Panic

> Htjedoh samo reći da registriranu djelatnost ne moľeą nikome
> odraditi besplatno tj. moľeą ali na to moraą platti sve poreze
> kao i da si naplatio.

Nije istina. Ponavljam: mora li vlasnik birtije i kod kuce pisati
racune za pivice kojima casti prijatelje? ;>
Tvrdis li da svi obrtnici i privatnici rade 24/7, te moraju pisati
racune u slobodno vrijeme i na svakom mjestu pod kapom
nebeskom?

> Pa slobodno se vi fotkate po kući to u viąe poza, nema
> straha od inspektorata :-)

Cak niti oni "Odi, ciko da bonbon!"? Vidis kako si povrsan. ;>
Pane

Amir

> A zamisli slucaj imaginarnog prekida svadbe zbog nepozvanog osoblja.
Potrazivanje odstete od drzave zbog njenog zaposlenika, za sve ono sto je
legalno placeno, a eto, njegovim upadom prekinuto jer je morao dovuci
uniformiranu osobu radi uvida u osobne dokumente i rastjerao svatove. Iz
crkve.

;-)

RW

Dali to znaci da i policajac mora imati ili obrtnicu ili radni nalog kad ide
slikati na uvidjaj ????

It is loading more messages.