Hankook gume ?

Inter-HR

Ima ko iskustva ?
185 65 15 su po 450 kuna.

Ike

"Inter-HR" <power...@hi.hinet.hr> wrote in message
news:amfuq4$ab2r$1...@as201.hinet.hr...

> Ima ko iskustva ?
> 185 65 15 su po 450 kuna.

Prije koju godinu sam ih imao.
Plasicnija guma se tesko nadje.Ako nisu u dvije-tri
godine napredovali,a vjerujem da nisu onda radije kupi neso drugo.
Sve je IMHO,naravno.

Ivica

Inter-HR wrote:
> Ima ko iskustva ?
> 185 65 15 su po 450 kuna.

Ima ih sta i sa +100k kilometara izgledaju ko nove...Ja mislin da je to
dovoljno.

petko

"Inter-HR" <power...@hi.hinet.hr> wrote in message
> Ima ko iskustva ?
> 185 65 15 su po 450 kuna.

imam ja 185 60 14.
skroz zadovoljan...

Josip (Jay P)

"Inter-HR" <power...@hi.hinet.hr> wrote in message
> Ima ko iskustva ?
> 185 65 15 su po 450 kuna.

ja imam pozitivnih iskustva sa dimenzijom 205/55/15
i negativnih sa 175/nesto / 13
pa ti sad vidi ;-))

Ivan/Erda/Erdeljic

"Ivica" <zoran...@si.tel.hr> wrote in message

> Ima ih sta i sa +100k kilometara izgledaju ko nove...Ja mislin da je to
> dovoljno.

Kojem debilu bi to trebalo biti dovoljno ?

Icq UIN 27211797
ivan.e...@os.tel.hr
All I say is IMHO
Prodajem Hondu Civic 1.6 VTi, slike na :
http://members13.clubphoto.com/ivan619845/878184/owner-17d3.phtml
-------------------------

Ivica

Ivan/Erda/Erdeljic wrote:
> Kojem debilu bi to trebalo biti dovoljno ?

Ne kuzin sta si tija rec?Mislin da je bas tu dimenziju ima ujac na r30 i
gume su imale strasno puno kilometara i izgledale su prakticki ko nove...No
mozda su se stvari u medjuvremenu prominile.Zato san reka "ima ih i
sa",nisan mislija na sve modele.Razumis ti mene?

Pozdrav
Ivica

Davor Dundovic

On Sat, 21 Sep 2002 20:56:27 +0200, "Ivica" <zoran...@si.tel.hr>
wrote:

Mozda je htio reci da ako gume s 100000km izgledaju k'o nove to znaci
da su cista plastika i da ne drze ku*ca ?

Za gumu je normalno da se trosi, a nije normalno da se ne trosi.

--
Pozdrav, Davor.
E-mail: dundo at globalnet dot hr

Ivica

Davor Dundovic wrote:
> Mozda je htio reci da ako gume s 100000km izgledaju k'o nove to znaci
> da su cista plastika i da ne drze ku*ca ?
>
> Za gumu je normalno da se trosi, a nije normalno da se ne trosi.

Naravno,vec san mislija da cu morat crtat....

Ivan/Erda/Erdeljic

> [...]
> mozda su se stvari u medjuvremenu prominile.Zato san reka "ima ih i
> sa",nisan mislija na sve modele.Razumis ti mene?

Htio sam pitati tko to vozi auto s gumama na 100 K km, i da uz to izgledaju
kao nove ?

Ivica

Ivan/Erda/Erdeljic wrote:
> Htio sam pitati tko to vozi auto s gumama na 100 K km, i da uz to
> izgledaju kao nove ?

Ljudi koji stede na krivin stvarima ilitiga glupani...

Ivan/Erda/Erdeljic

Ivica wrote:

> Ljudi koji stede na krivin stvarima ilitiga glupani...

Na takve ni ne racunam da su normalni vozaci.