Trebate posao? - Trebate kredit?

sany

Croatian LAMer

Ovo je sigurno posao reketarenja ili dilanja :)

On Tue, 10 Aug 2004 14:42:09 +0200, "sany" <sanyM...@sanybox.com>
wrote:

>http://www.ponude.com
>
>Posao je krajnje ozbiljan i radi se na ugovor, a isplata je na vas ziro
>racun.
>Za posao nije bitna ?kola niti imovinsko stanje. Za one koji se pokazu
>uspjesni nudimo stalno radno mjesto i prijavu...
>
>Molim za detaljnije informacije nazvati na 091/2729-915

Croatian LAMer

pardon, vidio sam im site - to je obična prodaja osiguranja :)

sany

"Croatian LAMer" <LA...@croatia.hr> wrote in message
Mi zastupamo cak 9 osiguravajucih kuca i zaista placamo najvise u odnosu na
ulozeni rad. Vise od toga je muljaza i nekakvo dilanje... Zaista na site-u
je sve objasnjeno i nije nikakvo prodavanje "magle" i zapravo mi je
kompliment izraz "obicno" jer mi ipak radimo obican posao i to tobro placen.

Pozdrav, ;)

Croatian LAMer

> [...]
>je sve objasnjeno i nije nikakvo prodavanje "magle" i zapravo mi je
>kompliment izraz "obicno" jer mi ipak radimo obican posao i to tobro placen.

Ma nemam ja ništa protiv toga što radite već toga kako se reklamirate.
Pa lijepo recite "prodaja osiguranja" a ne ići onom logikom: skrivati
ćemo sve moguće dok ne dođe a onda mu održati prezentaciju a onda kome
opanci a kome obojci jer time samo kažete: "ja moram zaraditi sebi za
prezentaciju jer me za to plaćaju a to što će 99% ljudi odustati onoga
trenutka kada dođe jer je shvatilo da je prevareno to se mene ne tiče
jer sam dobio plaću".

Ako vam takav pristup nije muljaža tada ne znam što je :)

sany

> Ma nemam ja niąta protiv toga ąto radite već toga kako se reklamirate.

> Pa lijepo recite "prodaja osiguranja" a ne ići onom logikom: skrivati
> ćemo sve moguće dok ne dođe a onda mu odrľati prezentaciju a onda kome
> opanci a kome obojci jer time samo kaľete: "ja moram zaraditi sebi za
> prezentaciju jer me za to plaćaju a to ąto će 99% ljudi odustati onoga

> trenutka kada dođe jer je shvatilo da je prevareno to se mene ne tiče
> jer sam dobio plaću".
>
> Ako vam takav pristup nije muljaľa tada ne znam ąto je :)

Ne znam iz kojeg dijela site-a nisi skuzio o cemu se radi? Procitaj dvaput
ako ti nejde od prve. www.ponude.com . Uspjet ces vjeruj mi vecini uspije:)
Usput da netko ne radi taj posao nebi niti auto imao registriran, jer ipak
svatko u Hrvatskoj placa osiguranje pa makar samo od auto odgovornosti. Kako
ne bi dalje bez veze lupali slazem se sa svime sto kazes i sto ces reci...

Croatian LAMer

On Wed, 11 Aug 2004 16:21:05 +0200, "sany" <sanyM...@sanybox.com>
wrote:

>Ne znam iz kojeg dijela site-a nisi skuzio o cemu se radi? Procitaj dvaput
>ako ti nejde od prve. www.ponude.com . Uspjet ces vjeruj mi vecini uspije:)

Lijepi način i da se može reći: naše strane ipak netko posjećuje :)

> [...]
>ne bi dalje bez veze lupali slazem se sa svime sto kazes i sto ces reci...

Koji posao - prezentacija o tome kako prodati osiguranje? O onom
lijepom objašnjavanju sustava piramide i tko kome diže novac bez
obzira da li isti radio ili ne?

Moji je stav samo:
Ako nešto nudiš tada to i ponudi a nemoj se skrivati iza fraza ili
linkova. Ako nudiš posao prodavača osiguranja tada to tako i nazovi.
Lijepo jasno i glasno kaži:

Nudimo posao prodavača osiguranja. Plaća je dobra no ovisi direktno o
onome što uspijete prodati. Nezgodno je to što prodavača već ima mali
milion i što je tržište pomalo i time zasićeno tako da će te morati
biti jako napasni i bezobrazni a da uvalite nekome policu (da da iako
je tehnika koju ćete čuti na predavanju nešto drugačija jer "vi ne
trebate njih nego oni vas" - no kada vidite da vas ljudi ne žele niti
saslušati i da ćete vjerojatno danima šetati od vrata do vrata a da
niste prodali ni jednu policu a naravno niti zaradili ništa tada će te
shvatiti koliko se teorija razlikuje od prakse :)

Šlag na kraju je da se to sve boduje (najvjerojatnije) pa onda imate
određeni postotak ako mjesečno prodate određeni broj polica (a većina
to ne uspjeva), možda imate i određeni broj bodova na svakog novog
privučenog prodavača a možda i određeni broj bodova na to što on
uspije prodati - naravno ovdje ćete čuti i priču o tome kako je bolje
da si vi stvorite vlastitu piramidu ispod sebe i da onda ne trebate
ništa prodavati - i prikazati će sebe kao primjer - e tada ih pitajte
kada su oni krenuli u taj posao pa kome su prvo prodavali pa koliko
oni uzimaju od vaše prodaje...

no eto, to je dobar oglas zar ne :))

---

gore navedeno je primjer iz života jednog osiguravajućeg društva i ne
mora biti primjer ove firme - barem ne u cjelosti :))

m.artin

Croatian LAMer wrote:
[...]

::
:: Ma nemam ja niąta protiv toga ąto radite već toga kako se

:: reklamirate. Pa lijepo recite "prodaja osiguranja" a ne ići onom
:: logikom: skrivati ćemo sve moguće dok ne dođe a onda mu odrľati
[...]

Nisam informiran da se igdje plaća za *odradjene* razgovora, iliti
prezentacije. Moľda u klasičnom poslu zastupniątva, ali u posredniątvu baą i
ne. Zarađuje se tek onda kad se posao odradi - polica sklopi.
Sany, jel to neka vrst MLMa?

Inace, informacija za kreatora stranica - "solution for your liFe".
A i ostatak pravopisa je ocajan. Promocija u pravom smislu!

Uz to - meni ne radi ako kliknem.

--
martin

m.artin

Croatian LAMer wrote:
:: On Wed, 11 Aug 2004 16:21:05 +0200, "sany" <sanyM...@sanybox.com>
:: wrote:
::
:: Koji posao - prezentacija o tome kako prodati osiguranje? O onom
:: lijepom objaąnjavanju sustava piramide i tko kome diľe novac bez

:: obzira da li isti radio ili ne?

Vidi na dnu.

:: Moji je stav samo:
:: Ako neąto nudią tada to i ponudi a nemoj se skrivati iza fraza ili
:: linkova. Ako nudią posao prodavača osiguranja tada to tako i nazovi.
:: Lijepo jasno i glasno kaľi:

To je relativno OK.

:: Nudimo posao prodavača osiguranja. Plaća je dobra no ovisi direktno o
:: onome ąto uspijete prodati. Nezgodno je to ąto prodavača već ima mali
:: milion i ąto je trľiąte pomalo i time zasićeno tako da će te morati

:: biti jako napasni i bezobrazni a da uvalite nekome policu (da da iako

:: je tehnika koju ćete čuti na predavanju neąto drugačija jer "vi ne
:: trebate njih nego oni vas" - no kada vidite da vas ljudi ne ľele niti
:: sasluąati i da ćete vjerojatno danima ąetati od vrata do vrata a da
:: niste prodali ni jednu policu a naravno niti zaradili niąta tada će

[...]

:: to ne uspjeva), moľda imate i određeni broj bodova na svakog novog
:: privučenog prodavača a moľda i određeni broj bodova na to ąto on

:: uspije prodati - naravno ovdje ćete čuti i priču o tome kako je bolje
:: da si vi stvorite vlastitu piramidu ispod sebe i da onda ne trebate

:: niąta prodavati - i prikazati će sebe kao primjer - e tada ih pitajte

:: kada su oni krenuli u taj posao pa kome su prvo prodavali pa koliko

:: oni uzimaju od vaąe prodaje...

::
:: no eto, to je dobar oglas zar ne :))

Pretjerujes.

:: gore navedeno je primjer iz ľivota jednog osiguravajućeg druątva i ne

:: mora biti primjer ove firme - barem ne u cjelosti :))

Ne razlikujes MLM od Piramide.
Ne razlikujes posrednike od zastupnika.
Ne poznajes nacine djelovanja navedenoga.
"Trziste zasiceno" moze reci samo potpuno neinformirana osoba.
Svojim sarkazmom, neargumentiranim, samo potvrdjujes kako ne poznajes
tematiku ali si spreman mlatiti netocnim i dosta primitivnim izjavama.
Ne postoji provizija bez rada, osim u slucaju de facto "piramida", koje su
zakonom zabranjene te redovito pod istragama (jedna od poznatijih je Gem
Collection).

Problem je jedino u definiciji ljudi koji "rade" (ili pokusavaju raditi taj
posao) - kako ne treba nista raditi.
Medjutim, u sistemima o kojima govoris (a pritom mislis da govoris o sasvim
drugima, nesvjesno) radi se manje, ali kvalitetno. Placa se kvaliteta i
produktivnost a ne kvantiteta i "odradjivanje" sihte.
Mogucnosti zarade su poprilicne.

Ovdje, na grupi navodjene reklame, samo su protuefektnog ucinka na rad firmi
ciji su to clanovi. Tajnovitost i skrivanje na nacin na koji se ovdje radi
sasvim sigurno poticu samo negativan stav ljudi (ovdje, a i sire) o takvim
poslovima. Stoga, razumljiva mi je reakcija. :)

--
martin

sany

> [...]

> gore navedeno je primjer iz ľivota jednog osiguravajućeg druątva i ne

> mora biti primjer ove firme - barem ne u cjelosti :))

Ti si pukao! Sto i ocekivsti od nekoga tko se naziva lamerom...
Ocigledno si sam prodavao nekakve rangle pa si sada frustriran svojom
neucinkvitoscu i mislis da je sve muljaza. Da li znas da sa svojim tekstom
vrijedas sve ljude koji se posteno bave ovim poslo a ne nekim svercom i sl.
Usput da li mogu pitati kojim se poslom ti bavis?

sany

> Inace, informacija za kreatora stranica - "solution for your liFe".
> A i ostatak pravopisa je ocajan. Promocija u pravom smislu!

> [...]
Sory za kvalitet site-a. Napravio sam ga u tridesetak minuta zbrda-zdola
toliko da pustim link. Kada ulovim malo vremena ispravit cu text i sloziti
linkove. Nabrzaka sam natukao tekst kako bi ljudi skuzili o cemu se radi no
uvjek ima lamera :)).

LammER

"sany" <sanyM...@sanybox.com> wrote in

Joj ne filozofirajte, da je to dobar posao ne bi toliko radnih mjesta
bilo prazno u prodaji polica. Pogledajte malo oglase za poslove pa mi
recite zašto su upravo mjesta koja vi nudite u najve?em broju??? Jer je
bajan posao??? Nema posla u hrvatskoj a vi toliko nudite radnih mjesta da
ispada da smo norveška u pogledu ponude posla! Dream on...

sany

> [...]
> bajan posao??? Nema posla u hrvatskoj a vi toliko nudite radnih mjesta da
> ispada da smo norveška u pogledu ponude posla! Dream on...

Jos mi nisi rekao sta ti radis? Ovo je hr.ponuda.posao ja ga nudim ti ga
trazis a bojis se da ga ne nades! Osim toga posla imam i trgovinu, servis,
programer sam... znaci radim sve sto se isplati a ne placem ko ti. Znaci
filozov si ti Lameru!

m.artin

LammER wrote:
:::
:: Joj ne filozofirajte, da je to dobar posao ne bi toliko radnih mjesta

:: bilo prazno u prodaji polica. Pogledajte malo oglase za poslove pa mi
:: recite za?to su upravo mjesta koja vi nudite u najve?em broju??? Jer

:: je bajan posao??? Nema posla u hrvatskoj a vi toliko nudite radnih
:: mjesta da ispada da smo norve?ka u pogledu ponude posla! Dream on...

FYI (jel znas sto ovo znaci? NHF):
- posao s privatnim stednjama (mirovinskim, stambenim, portfeljnim...) je u
velikoj ekspanziji. VELIKOJ.
- kad se posao siri, potrebno je i vise zaposlenika. U ovom slucaju, izmedju
ostaloga, i agenata.
- posao je bajan, za onoga tko shvati neke stvari koje se desavaju u
vlastitoj glavi. Pri tome mislim na odnos takvog ili "klasicnog" posla. O
cemu se radi, mozes dobiti argumentirano ako te zanima, ali me prije moras
ponukati na odgovor nekakvim, bar ikakvim, konkretnim odgovorom, jer mi se
ne da razgovarati na razini osnovnoskolaca, bacajuci argumente koji ne stoje
i ne postoje. Sve zapakirano u nepismene, necitljive bijesno-obojene
odlomke.
- u Lijepoj nasoj ima JAKO PUNO POSLA; problem je sto ljudi ne zele POSAO.
Ljudi zele zaradu, zele upravo to - sto oni ZELE. Imam masu ljudi s kojima
sam u doticaju koji se nadaju da NECE dobiti posao.
- a propos posla i potencijala - Hrvatska je de facto zemlja koja ima
mogucnost ekspanzije prakticki u dva glavna podrucja - intelekt i prikriveni
izvoz - turizam. Ovakvi poslovi su dobrim dijelom intelektualnog tipa, i ne
treba ti ulaganja.
- odnos zasicenosti trzista u HR od 5-10%, u odnosu na 150-200-250% u drugim
zemljama kojima se zelimo pridruziti, dovoljno i vrapcima na grani oslikava
koliko je trziste prazno. Shodno tome koliki je potencijal u pitanju, te
shodno tome koliko se moze raditi, i - zaraditi. Medjutim, za-raditi. Ne
zeli se raditi.

To bi znao da si u krugu takvih informacija. Ne kazem da sam i ja, ali barem
cujem tu i tamo nesto, pratim neke osnovne izvore pa pokusavam skopcati
koliko mogu.

Na kraju, uzmi si primjer Izraela. Ako ti je predaleko, mozes i Kinu. Da ide
jos dalje. S druge strane, mozes i Taiwan. Blize? Irska. Daleko? Slovenija.

Molim te, probaj biti koncizan, argumentiran, jer u protivnom ispadas lamer
te onda necemo imati o cemu vise pricati. Osim ako to ne zelis.

NHF.

--
martin

Croatian LAMer

Eto ti ga na, sada me već i bunite sa ovim drugim lamerom :) Molim zapazite
razliku - nit nam isto ime, nit nam ista adresa - istinabog i jedan i drugi
smo neuki no zato ste nam vi ovdje da nam objasnite stvari...

Kasno je pa mi se ne da puno pisati. Odgovorio sam već jednom na ovo pismo
no očito se odgovor nije pojavio a budući da je isti na poslu eto ti
"belaja"...

Iz gore navedenoga moralo bi se shvatiti da sam i zaposlen. Hurra ja! Ja vam
radim jedan fini lagan poslić a to je programiranje. Lijepo sam se narintao
ali sam imao i predispozicije pa sam neąto i naučio a sada lijepo ubirem
plodove svoga "truda" :)

Hvala na ponudi za posao no ne bih ga radio da mi plate a kamo li ovako gdje
traľite da se radi a ne da se zarađuje :)) no viąe o tome u sljedećem
odgovoru. A baą mi je zanimljivo kako sve ljudi motiviraju druge da rade :)
(a da niąta ne zarađuju).

> Jos mi nisi rekao sta ti radis? Ovo je hr.ponuda.posao ja ga nudim ti ga
> trazis a bojis se da ga ne nades! Osim toga posla imam i trgovinu, servis,

eto već sam ti rekao. Da proąirim, radio sam nekoliko godina na poslovima
planiranja i implementacije informatičkih sustava te kao voditelj odjela
podrąke korisnika no sada mi se viąe sviđa programiranje pa se time bavim u
lijepom timu a obzirom da sam dobro potkovan i u jednom i u drugom nije mi
problem prebacivati se po ľelji :)

> programer sam... znaci radim sve sto se isplati a ne placem ko ti. Znaci
> filozov si ti Lameru!

Znači imaą trgovinu i servis a joą i programiraą. Moje iskustvo mi kaľe da
imaą najvjerojatnije mali PC servis gdje svako toliko prodaą kakav home made
PC a onda usput moľda nađeą i koju kumicu da joj popravią miąa. Sve zajedno
začininjavaą povremeno izjavama da se bavią programiranjem jer ti ponos ne
dozvoljava da te zovu PC ąljakerom. Naravno da si najvjerojatnije razvio čak
software koji je prodan susjednoj videoteci i to u MS Access-u. Obzirom da
si toliko svestrani duh - pored svega odlučio si se baviti joą i prodajom
osiguranja jer i nije dovoljna hrpa novaca koju zaradią na ovaj način.
Prodajom osiguranja jako dobro zarađujeą i u biti bi mogao napustiti servis
računala ali ti je ľao pa nećeą :)

Blago tebi kada em moľeą tako svaątariti i svugdje dobro zarađivati :)

Pozdrav,

Croatian LAMer (a ne LammER)

Croatian LAMer

"m.artin" <fe...@seronja.com> wrote in message

> FYI (jel znas sto ovo znaci? NHF):
> - posao s privatnim stednjama (mirovinskim, stambenim, portfeljnim...) je
> velikoj ekspanziji. VELIKOJ.

U ogromnoj je ekspanziji bio i koliko se sjećam prije 12 godina pa me i dan
danas tek jednom godiąnje posjete za prodaju polica osiguranja :) a tim su
ritmom počeli prije nekih 8 godina - znači fakat u ekspanziji

> - kad se posao siri, potrebno je i vise zaposlenika. U ovom slucaju,
izmedju
> ostaloga, i agenata.

da da, a njih nikada dosta posebno ako daju otkaz nakon prvog mjeseca
rada...

> - posao je bajan, za onoga tko shvati neke stvari koje se desavaju u
> vlastitoj glavi.

Moram priznati da sam se odmah počeo psihoanalizirati a ako ne shvatim ąto
se to događa u mojoj glavi platiti ću nekome da me istraľe...

> Pri tome mislim na odnos takvog ili "klasicnog" posla.

Hm, dakle u klasičnom poslu se radi određeno vrijeme pa onda pođeą doma i
odmaraą a ovdje - tvoj je odgovor: ovdje radią kada ľelią a moja je dopuna a
radią kada god moľeą jer trebaą pronaći jednu duąicu dnevno kojoj bi prodao
osiguranje pa radią puuuuno puuuno viąe nego ąto ti to "kolektivni ugovori"
i zakon dozvoljavaju no obzirom da ih vi ne plaćate po satu onda nikome
niąta :)

> O cemu se radi, mozes dobiti argumentirano ako te zanima, ali me prije
moras
> ponukati na odgovor nekakvim, bar ikakvim, konkretnim odgovorom,

Ja da ponukam tvoj odgovor mojim odgovorom. A ąto da ti odgovorim kada ne
postavljaą pitanja. :)

> jer mi se ne da razgovarati na razini osnovnoskolaca, bacajuci argumente
koji ne stoje
> i ne postoje. Sve zapakirano u nepismene, necitljive bijesno-obojene
odlomke.

Pa ne znam da li si proąao osnovnu ąkolu jer se inaće ne bi niti upuątao u
posao kakav radią no sorry ako sam se spustio ispod tvojega komunikacijskog
nivoa - nastojati ću se podići koji razred...
©to se tiće nepismenih, nečitljivih odlomaka - daj malo prvo obriąi slinu sa
usta a onda argumentiraj kako su isti nepismeni i nečitljivi. Znam da ti
ovim mojim člancima ugroľavam okupljanje neduľnih ovčica na ąiąanje no to
nije razlog da kaľeą da sam nepismen (za ono o bjesno-obojanim odlomcima...
ah nek ti bude, pa moram i ja malo popustiti zar ne :)

> - u Lijepoj nasoj ima JAKO PUNO POSLA; problem je sto ljudi ne zele POSAO.
> Ljudi zele zaradu, zele upravo to - sto oni ZELE. Imam masu ljudi s kojima
> sam u doticaju koji se nadaju da NECE dobiti posao.

Hm, dakle i dalje zastupaą stav da ljudi moraju raditi a nije bitno da li će
oni dobiti novac. Iskreno rečeno ja radim RADI novaca a to isto će ti reći i
velika većina osoba koje poznajeą. Nema ti baą puno entuzijasta koji mogu
samo raditi a ľivjeti od zraka. Ti bi lijepo znači uveo onu: "Ja na konju,
oni dole, bok te j.bo ąto me vole!" ili ti ga rajo vi morate raditi jer je
to pitanje same osobnosti čovjeka a naravno da vas nećemo platiti jer smo mi
toliko dobri da vam omogućavamo posao pa i vi moľete reći "JA RADIM!".

> [...]
prikriveni
> izvoz - turizam. Ovakvi poslovi su dobrim dijelom intelektualnog tipa, i

Da, vi koristite intelekt u tome kako natjerati ljude da rade za vas posao
koji se vama neda raditi a oni koriste intelekt da bi nakon toga (uz naravno
povik "JA RADIM!") preľivjeli.

> [...]
> koliko je trziste prazno. Shodno tome koliki je potencijal u pitanju, te
> shodno tome koliko se moze raditi, i - zaraditi. Medjutim, za-raditi. Ne

Ne, nego se NE ®ELI RADITI ako se NE ZA-RADI! A u vaąem poslu JAKO MALO
ljudi zaradi a ostali daju otkaz :) I zato vi da bi mogli i dalje zarađivati
traľite nove krave muzare :) (a pritom ne mislim na kupce polica osiguranja)

> To bi znao da si u krugu takvih informacija. Ne kazem da sam i ja, ali
barem
> cujem tu i tamo nesto, pratim neke osnovne izvore pa pokusavam skopcati
> koliko mogu.

Pa u kojem si ti krugu -5, 6, ili 7. ©to se tiće kopčanja, vidim da baą i
nisi dovoljno pratio :)

> Na kraju, uzmi si primjer Izraela. Ako ti je predaleko, mozes i Kinu. Da
ide
> jos dalje. S druge strane, mozes i Taiwan. Blize? Irska. Daleko?
Slovenija.

Kakve to veze ima sa osiguranjima ľivota!!! Sve su one po tebi uspjele jer
su preľivjele zahvaljujući prodajama osiguranja ľivota. Drľava je na njima u
biti ubrala toliko novaca da ga sada dijeli okolo i tvrdi kako je bogata :)
A sve zahvaljujući vrijednim prodavateljima koji zarađuju brdo love
prodajući osiguranja.

> Molim te, probaj biti koncizan, argumentiran, jer u protivnom ispadas
lamer
> te onda necemo imati o cemu vise pricati. Osim ako to ne zelis.

Pa nije li netko u nekom proąlom postu rekao da se sve slaľe sa mnom pa da
prestanemo pričati... a eto ja vidim da i dalje dobivam odgovore na moje
odgovore :)

Za kraj:
Slaľem se sa kolegom LammER-om koji je lijepo kazao "da je to dobar posao ne
bi toliko radnih mjesta bilo prazno u prodaji polica". Pa koliko vidim
jedino im je ravan broj oglasa o "poątenom radu u kući". I to je očito posao
"u rastu".
Ljudi pun mi je kufer svega, idem ja spavati ali joą moram na kraju reći -
prestanite prodavati maglu i skrivati se iza frazeologija - lijepo recite
kakav je posao!

Ugodan san!

Croatian LAMer

sany

Koji si ti programer? Uskoro cu na download staviti par free igrica i par
demo aplikacija za trgovine i sl. Mogao bi i ti staviti pa neka narod
prosudi! Usput ja imam ime i adresu. Trgovacki centar u Vrbocu na gradskoj
trznici SANY te u vecini kafica moji aparati (Juke-box, poker i sl.) kojima
smo sami autori (software i hardware). Ti samo puno pricas i skrivas se iza
smjesnog nicka (lamer). Mene iskustvo uci da si ti jedan od onih koji
prodaju los software za kase u "birtiji" i onda skupo naplacuju
"odrzavanje". Tvoje neargumentirano nagadanje te samo dodatno prizemlji,
ili mislis da samo ti znas raditi neki posao. Navjerovatnije si nazicao u
Globalnetu ili sl. uz neki tecaj da te zaposle, pa si se sada osokolio sa
maznutim programom i dilas ga naokolo. Kako sam vec rekao da ti samo
"mlatis" gluposti mozemo se suociti i neka ljudi procjene usput kao i svaka
ozbiljna firma valjda imas neki web gdje se tvoja ponuda moze vidjeti?

sany

zaboravio sam da te pitam, da li ti na poslu nedaju za komp kada mozes
odgovarati na post samo kasno navecer od kuce???????????????????????????????

m.artin

Croatian LAMer wrote:
::
[...]

S obzirom na intonaciju, mislim da je bitno da shvatis prije svega jednu
cinjenicu: nitko nije nikada rekao ovdje u diskusiji (ako sam dobro
primijetio) kako neki *tudji* posao ne valja, osim vas par. Dakle, nije
receno da ono sto ti radis ne valja ili je lose, nego jednostavno - trazilo
se da kazes cime se bavis. Cisto kao protuargumentacija.
Tvoj posao je u redu, zadovoljava TE sto je najbitnije, i u tome se nalazis.
Pljuvanjem po tudjim odabirima nije nesto sto te cini objektivnim, pogotovo
sto ti argumenti i nisu neki, tj. nisi ih ni iznio.

:: Hvala na ponudi za posao no ne bih ga radio da mi plate a kamo li

:: ovako gdje traľite da se radi a ne da se zarađuje :)) no viąe o tome

<u ocekivanju dijela koji nedostaje>

:: u sljedećem odgovoru. A baą mi je zanimljivo kako sve ljudi

:: motiviraju druge da rade :) (a da niąta ne zarađuju).

<copy => paste gorenavedenog>

[...]

Nit je savrseno izvucena i prikazana.
Inace, pri razgovoru o ovakvom poslu ljudi se dijele uglavnom na dvije
skupine. No viąe o tome u sljedecem odgovoru.

:: Blago tebi kada em moľeą tako svaątariti i svugdje dobro zarađivati
:: :)

:-)
Pointed. Iako, ne znaci da se ne moze dobro zaradjivati na vise polja, u
vise razlicitih, pa cak i potpuno nevezanih segmenata gospodarstva.

--
martin

m.artin

Croatian LAMer wrote:
[...]

Ekspanzija je, upravo tako.
Mozes mi, s druge strane (da izbalansiramo sarkasticnu "argumentaciju"),
objasniti sto se desava s IT industrijom, ili recimo autoindustrijom?
Iako kupujes auto jednom u 5 godina... Iako kupujes kompjuter svega jednom u
godinu-dvije-tri... Hm?

Necu duljiti: da poznajes trziste koje si krenuo analizirati, nikad ne bi
izjavio ovo sto si tu izrekao. Implicitno, ili kako god.

Hint: nadam se da si upoznat s izrazom mirovinska reforma :-)

[...]

Njihov problem. Ima onih koji ne daju "otkaz", i poprilicno dobro im je.
Osim toga, dalo bi se analizirati psihicke argumentacije, te one izrecene,
zasto se posao prekida. No o tome u sljedecem odgovoru. :-)

[...]

Seruckas. Onaj koji odustane od posla koji se vremenski radi 3-4x manje od
klasicnog, u startu moze ponuditi bar 20-30% istih prihoda kao za 200h rada
mjesecno u "klasici", s intenzivno visokim mogucnostima (i ostvarenim)
zaradama, kako cemo profilirati osobu koja kaze da ne zeli raditi iz, npr.,
razloga nedostatka vremena? :-))

[...]

Nije istina.
Plus - kazi mi, od cega se to moras odmarati popodne?

Evo ti jedna kratka misao, koja mozda moze lirski opisati konfrontaciju
misljenja ovdje izrecenih :-)

Nadji posao koji volis, i nijedan dan u zivotu vise neces trebati provesti
radeci.
:-D

[...]

Ti znas cime se ja bavim u zivotu, od posla pa na dalje? Poznajes me osobno?

[...]

A na kraju pametnog umovanja - moj post na koji odgovaras, IT tech-u, odnosi
se na drugog lamera.
Pored toga, mislim da ne poznajes tematiku dovoljno. NHF.

[...]

Ne izvlaci iz konteksta. Ne padam na to.

[...]

Ako kazem da primitivno razmisljas, preneseno sam rekao da si primitivan, a
to ne bih htio i nije mi cilj.
Mislim da pretjerujes, a pored toga ovo o intelektu nije se odnosilo na
posao na koji si se okomio ovdje. Btw, gdje bi svrstao svoj posao?

[...]

Zasto ljudi daju otkaz u takvim poslovima? Prije nego mi kazes kako se ne
zaradjuje u takvim poslovima, volio bih da mi postavis omjer cost-benefit,
odnosno ulozenog i dobivenog, a onda mi usporedi s poslom koju rade sve
drzavne sluzbe po drzavi za 180h/mj za 3700 kn. Pa pricajmo o
ne-zaradjivanju.
Iako, mislim da to neces napraviti osim da se ironicno ulovis nekog
van-konteksta i bacis malo smeca.

[...]

Gdje sam to rekao?

:: Drľava je na njima u biti ubrala toliko novaca da ga sada dijeli

:: okolo i tvrdi kako je bogata :) A sve zahvaljujući vrijednim
:: prodavateljima koji zarađuju brdo love prodajući osiguranja.

Na sto se ovo odnosi?

[...]

Oglasavanje pojedinacnih "agenata" je nesto sto si malo primitivno prenio na
cijelu bransu. Ne bi li uzeo ovu opasku u obzir?

:: Ljudi pun mi je kufer svega, idem ja spavati ali joą moram na kraju

:: reći - prestanite prodavati maglu i skrivati se iza frazeologija -
:: lijepo recite kakav je posao!

Znam masu ljudi koji rade posao o kojem govoris, dobro zaradjuju, lijepo
zive, prosli su sve o cemu govoris (i gdje bi i ti sam zapeo), i ne taje
cime se bave.

--
martin

sany

U Svicarskoj se u prosjeku uplati polica po covjeku oko 3000,00 $, a kod nos
oko 9,00 $ sto znaci da su kod njih onda masovno "poludjeli" ljudi kada se
bave ovim poslom i placaju tamo nekakvo osiguranje. Nazalost kod nas je
situacija takva da jos ima ljudi kojima moras objasnjavati sto je polica
osiguranja i zasto im treba, iako moram priznati da ih sve vise "kuzi" da je
to nuzno, jer od socijalne penzije se nebude dalo zivjeti, niti se igdje
zivi. U SAD-u te umjesto JMBG-a traze broj police, jer te bez nje niti na
hitnoj ne zele, osim toga to je uvjet pri zaposljavanju.
I na kraju price sto se vidi iz subjekta, vise se ne izdaju krediti bez
police osiguranja. Paradox ovoj temi je sto i ti na kraju budes placao
policu do 2007(odbijace ti se od place), ako je vec i ne
placas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:))
Zato narode slobodno me kontaktirajte ako ste voljni raditi taj posao, ako
niste nitko vam nece zamjeriti kao sto meni i meni slicnima zamjera Lamer...

sany

> [...]

drugi
> smo neuki no zato ste nam vi ovdje da nam objasnite stvari...

Sam si dao odgovor :)

Croatian LAMer

"sany" <sanyM...@sanybox.com> wrote in message

> "Croatian LAMer" <LA...@croatia.hr> wrote in message

> zapazite
>
> Sam si dao odgovor :)

Istinabog vi nam tako učeni joą niste dali niti jednu konkretnu informaciju
o poslu već se fino samo skrivate iza fraza: nisi ti upućen, to nije tako,
ne moľe se to tako reći, i sl. ajmo malo konkretnije pa da i mi naučimo:

1. Točno o kakvom se ovdje poslu radi. Da li je to prodaja od vrata do vrata
ili prodaja preko telefona?

2. Koliko se po prodanoj polici (u postocima) zaradi? Da li se radi o
stalnom radnom poslu ili je riječ o ugovoru (naravno ako je stalno radno
mjesto onda mi prvo pitanje ne dolazi u obzir ili...)?

3. Koja je Vaąa funkcija u toj organizaciji (pri tome mislim na oba
prodavača koja mi odgovaraju). Ako nije riječ o rukovodećoj funkciji tada bi
me zanimalo ąto vi dobivate "privođenjem" prodavaća u vaąu organizaciju?

Eto tri jednostavna pitanja da se prestanemo baviti maglom i izađemo iz
konteksta uvreda. Molim nemojte mi davati odgovore tipa: joj odgovor ti je
ovdje previąe dug ili kompliciran pa bi rado da me nazoveą ili se pojavią u
toj i toj prezentaciji ili privatno na mail (makar bi mi ovo zadnje i
odgovaralo obzirom da bi isti ovdje objavio) :)

Mislim da je ovdje stvar vrlo lako rijeąiva i nije ju potrebno skrivati iza
nekih kratica tipa NHF, MLM, ABC i sl. Lijepo se kaľe ąto to je.

P.S.
Jedini posao za koji mislim da je totalno gnjusan su marketingaąi. To su
osobe koje su sposobne zabiti ti noľ u leđa sa osmjehom. Da moľda ne spadate
u njih i time se ponosite?

Croatian LAMer

"m.artin" <mcotar_GO_@_4_email_IT_.htnet.hr> wrote in message

> S obzirom na intonaciju, mislim da je bitno da shvatis prije svega jednu
> cinjenicu: nitko nije nikada rekao ovdje u diskusiji (ako sam dobro
> primijetio) kako neki *tudji* posao ne valja, osim vas par. Dakle, nije

dakle, koliko sam ja opazio samo nas četvorice i sudjelujemo u ovoj
diskusiji :) No ajmo sada fino po redu. Da se vratimo na stoljeće sedmo sve
je ovo krenulo radi toga ąto se ovdje dao oglas za posao koji je uz
koriątenje superlativa kao divno, super, zarada, lagano i sl. pozivao da se
ode na određeni site i pogleda o čemu se radi. Na to sam ja reagirao i rekao
da je to obična prodaja polica osiguranja i da bi bilo lijepo to onda i
navesti u oglasu a ne ovako zavaravati ljude pa smo krenuli komentirati to
kako se lijepo takvim poslovima zavaravaju ljudi. Ja nigdje nisam rekao da
taj posao ne valja. Rekao sam da nije bajka od posla i da je to posao na
kojemu se itekako iskrvari a da bi se doąlo do nekog novaca i da je to
upravo razlog zbog kojega se ovdje nema toliko radnika sa ľarom u srcu :)

> receno da ono sto ti radis ne valja ili je lose, nego jednostavno -
trazilo
> se da kazes cime se bavis. Cisto kao protuargumentacija.

Da se ovdje traľilo čime se bavim to je istina i no to je bilo u zadnjem
postu a do tada se pričalo o drugim stvarima - molim nemojmo to sada
marginalizirati i zamagljivati.

> [...]
pogotovo
> sto ti argumenti i nisu neki, tj. nisi ih ni iznio.

Nisam pljuvao po drugim odabirima. Pljuvao sam po načinu na koji se
iskoriątavaju ti jadnici (i to ne zato ąto su "jadni u duąi" kako bi me
odmah netko mogao krivo shvatiti već zato ąto je to krvavi posao) koji
prodaju osiguranje. Nego, da li je i ovdje na ovom poslu preduvjet da se
počne prodavati osiguranje da osoba prodavač ima već osiguranje (i to pod
isprikom: kako ćeą prodavati osiguranje ako u ti to ne vjerujeą a vjerovati
ćeą tako ąto kupią jedno - a u biti se tako lijepo osigura da i se uvali
osiguranje i onima koji ľele neąto zaraditi). Da li se i ovdje dobiva
postotak ako netko na tvoju preporuku počne sa prodajom tj. ako si nekoga
uveo u posao? Ajmo sada prvo dobiti odgovore na ta pitanja.

> <u ocekivanju dijela koji nedostaje>

> <copy => paste gorenavedenog>

daljni nastavak je bio u sljedećem postu no ne Vama nego vaąem
istomiąljeniku.

> Nit je savrseno izvucena i prikazana.
> Inace, pri razgovoru o ovakvom poslu ljudi se dijele uglavnom na dvije
> skupine. No viąe o tome u sljedecem odgovoru.

Eto, sada me počinju i kopirati sa odgovorima u nastavcima.

> [...]
> Pointed. Iako, ne znaci da se ne moze dobro zaradjivati na vise polja, u
> vise razlicitih, pa cak i potpuno nevezanih segmenata gospodarstva.

©to to znači DOBRO pitanje je sada. Iz svakoga segmenta izvući mjesečno neto
1000 kn ili 10000 kn ili viąe od toga?

No nastavak naravno u sljedećem broju naąega dnevnika....

Croatian LAMer

> Koji si ti programer? Uskoro cu na download staviti par free igrica i par
> demo aplikacija za trgovine i sl. Mogao bi i ti staviti pa neka narod
> prosudi!
Been there, done that - i to prije 10 godina. Sada se bavim čisto
komercijalom.

> [...]
kojima
> smo sami autori (software i hardware). Ti samo puno pricas i skrivas se

Naravno, da sam si uzeo ozbiljan nick tada ne bi ni pričali toliko zar ne :)
Znači radią sa mafijaąima - dobro, barem si osiguran i ne trebaą policu :)
Daj shvati da ovo nije napad na tebe već na tezu koju ti zastupaą i to
skrivajući se u magli jer su te u tome indoktrinirali. Reci ti meni koliko
ti od polica osiguranja (osobno) mjesečno zarađujeą unazad godinu dana i
koja je tvoja projekcija u budućnosti da ćeą zarađivati od toga posla.
Naravno zanima me i koliko vremena ti potroąią na to. Pazi ne zanima me onaj
novac koji si moľda zaradio uvodeći druge u posao i moľda zarađujući na
njihovom poslu.

> Mene iskustvo uci da si ti jedan od onih koji
> prodaju los software za kase u "birtiji" i onda skupo naplacuju
> "odrzavanje".

Pa moram priznati da sam upoznao direktore takvih poduzeća. No pazi, danas
se sve okreće ka uslugama zar ne :) Pa i prodaja osiguranja je usluga. No
znaj da te iskustvo vara :)

> [...]
> Globalnetu ili sl. uz neki tecaj da te zaposle, pa si se sada osokolio sa

Eto ti ga na, mi smo od prodaje osiguranja krenuli na pretpostavke o tome
ąto tko radi. Globalnet kako to dobro zvuči ha? :) Pucaą u prazno i dobro da
sam fino odgojen pa ti kaľem: "ćorak". No lijepo se mi odmičemo od teme
razgovora. Daj već sam jednom rekao da mi se ne prića sa zapjenjenim
ljudima.

Always look on the bright side of life ;)

> Kako sam vec rekao da ti samo
> "mlatis" gluposti mozemo se suociti i neka ljudi procjene usput kao i
svaka
> ozbiljna firma valjda imas neki web gdje se tvoja ponuda moze vidjeti?

Eh, pa da mi je cilj javno reći tko sam i ąto sam tada se ne bih
predstavljao kao LAMer zar ne. Dovoljno ti je znadi ta sam u HR.
Ovdje ne zastupam stavove firme za koju radim (jer je moj stav da je bolje
biti zaposlenik u dobroj firmi nego imati prosječnu firmu u Hr - mislim
bolje za ľivce - a svoje previąe cijenim....).

asta la vista i ugodan vikend!

Croatian LAMer

> zaboravio sam da te pitam, da li ti na poslu nedaju za komp kada mozes
> odgovarati na post samo kasno navecer od
kuce???????????????????????????????

Ne dragi moj, kada smo već na ti samo ću ti reći da mi se u petak ľurilo jer
me ľena čekala da idemo malo na vikend na more pa sam ti se javio iz
Rovinja - moľda bude sljedeći vikend iz Dubrovnika, tko zna kako vjetar
puhne :)

Ako provjerią moje ostale postove, svi su unutar radnoga vremena :)

Znaą, neki rade da bi uľivali a neki samo rade.

Croatian LAMer

> [...]
> oko 9,00 $ sto znaci da su kod njih onda masovno "poludjeli" ljudi kada se
> bave ovim poslom i placaju tamo nekakvo osiguranje.

Ne ovo tvoje je prodavanje magle. U nas nije toliko standard da si čovjek
moľe izdvojiti $3000 za takav business ili ti ga tvojim riječima: kod nas
ljudi nisu poludjeli izdvojiti $3000 i tamo plaćati neko osiguranje kada je
prosjećna plaća u hrvata 4000 kn a prosječna mjesečna koąarica četveročlane
obitelji skoro pa i prelazi taj iznos.

> [...]
> zivi. U SAD-u te umjesto JMBG-a traze broj police, jer te bez nje niti na
hitnoj ne zele, osim toga to je uvjet pri zaposljavanju.

Istina da svijest o korisnosti police u kapitalističkom druątvu joą nije
proąirena no bez brige, u nas ljudi brzo shvate kada se neąto isplati a kada
ne - barem je do sada tabo bilo slučaj - zar mislią da neće masovno krenuti
na police kada se uvidi da se one stvarno isplate?

> I na kraju price sto se vidi iz subjekta, vise se ne izdaju krediti bez
police osiguranja.

Mislią police osiguranja nekretnine vinkulirane u korist banke.

> Paradox ovoj temi je sto i ti na kraju budes placao policu do
2007(odbijace ti se od place), ako je vec i ne
placas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:))

I nemam niąta protiv polica osiguranja već protiv načina na koji se često
laľe ljudima da bi se iste prodale.

> Zato narode slobodno me kontaktirajte ako ste voljni raditi taj posao, ako
> niste nitko vam nece zamjeriti kao sto meni i meni slicnima zamjera
Lamer...

To će biti istina tek ako na ona moja tri pitanja odgovorite na meni
očekivani način. No postavljam i tu pitanje:

©to ti dobivaą ako uvedeą novog čovjeka u posao?

Croatian LAMer

> Ekspanzija je, upravo tako.

Da, upravo tako :)

> [...]
> objasniti sto se desava s IT industrijom, ili recimo autoindustrijom?
> Iako kupujes auto jednom u 5 godina... Iako kupujes kompjuter svega jednom

Napredak?

> Necu duljiti: da poznajes trziste koje si krenuo analizirati, nikad ne bi
> izjavio ovo sto si tu izrekao. Implicitno, ili kako god.

magla, magla i samo magla.

> Hint: nadam se da si upoznat s izrazom mirovinska reforma :-)

Da, kupuju je oni koji imaju dobru plaću a ostali je neće kupiti pa da im i
deset puta dnevno zakucaą na vrata. A malo je onih sa dobrom plaćom pa
preostaju samo joą ovce koje ne shvaćaju da nemaju dobru plaću.

> Njihov problem. Ima onih koji ne daju "otkaz", i poprilicno dobro im je.
> Osim toga, dalo bi se analizirati psihicke argumentacije, te one izrecene,
> zasto se posao prekida. No o tome u sljedecem odgovoru. :-)

Naravno, njihov problem. Znam da će se uvjek naći novi jer je u ovoj drľavi
toliki jad i bjeda - ąto se vidi po količini klađenja. Za one koji ne znaju
kakve to veze ima neka se malo informiraju po toj temi. Oboľavam fraze tipa:
"psihičke argumentacije, te one izrečene". Ajde da malo to analiziramo ąto
je pisac mislio reći. Vjerojatno ono tipa: argumentacije koje je on ko
stručna osoba uspjela (ąatro) zaključiti iz skrivenih poruka te sluľbenih
razloga odlaska?

> [...]
> mjesecno u "klasici", s intenzivno visokim mogucnostima (i ostvarenim)
> zaradama, kako cemo profilirati osobu koja kaze da ne zeli raditi iz,

Ajde da i ja počnem koristiti slang. KENJA© i to kvake (to i je ľargon
mlađih u Zg - isto kao i "brijeą krafne"). Eto za SANYa ne mogu to reći ali
ti si čisiti filozof marketingaą koji si je iskonfabulirao neku priću i
nastoji je pod svaku cijenu prodati i ne odustaje pa i da ga ucijene
ľivotom - a ąto mislim o marketingaąima rekao sam SANY-ju.
Da li ti vidią koju glupu terminologiju koristią i koliko nepismeno slaľeą
frazeologije marketinga koje si vjerojatno nabubao napamet i niti ih sam ne
razumijeą??

Pretpostavljam da si htio reći da se radi o poslu koji ti u startu moľe
ponuditi 20-30% prihoda od posla sa stalnim radnim vremenom (i radnim
odnosom na napominjem). Istina jer će onaj tko krene u taj posao imati sebi
nekog poznatoga kojemu će vjerojatno uspjeąno prodati jednu do dvije police
osiguranja na ąto ćete mu vi isplatiti određeni prihod. Problem je u tome
ąto ti tu kao pravi marketingaą skrivaą činjenice. A to su, taj početak je
vjerojatno i kraj za toga prodavača jer kada istroąi sebi poznate osobe on
najčeąće viąe ne uspjeva prodati niti jednu policu i time niąta viąe niti
zaraditi a ąto organizaciju upće ne "tangira" jer je uspjela prodati nekolio
osiguranja posredstvom jadnika koji je pao na ątos i izmolio sve svoje
poznanike da mu kupe policu. Napominjem - a to je za ostale čitatelje koji
ovako pasivno prate ovu naąu diskusiju - ORGANIZACIJA JE PRODALA POLICE, ona
je ta koja je zaradila - prodavači su ti koji su kao i kupci iskoriąteni jer
je prodavač zavaran idejom o "boljem sutra" ili ti ga maglom koje se nagutao
na prezentacijama namjenjenim "pripremi" za rad shvatio kasno da mu ne ide
lako prodaja od vrata do vrata (jer nitko čudnog li čuda ne razumije da su
police njima potrebne) pa sada mora moljakati familiju i poznanike pa da
barem neąto proda a kupci ili ti ga familija su zavarani time jer su kupili
neąto ąto nisu htjeli i smanjili sebi kvalitetu ľivota kroz "ucjenu" člana
obitelji koji im je istu prodao.

Da li ti to kasnije mene pitaą: Kako ćemo profilirati osobu koja kaľe da ne
ľeli raditi?
najlakąe vam se skrivati iza magle koristeći crno-bijelu tehniku tipa "tko
nije sa nama taj je protiv" i nazivajući sve one koji su otiąli -
izdajicama, nesposobnima, neradnicima - a u biti to su ljudi koji vide da
troąe brdo svoga vremena i novaca (transport, prehrana vani i sl.) za
nekoga tko im ne pruľa ni socijalno, ni zdravstveno, ni zagarantiranu plaću.

> Nije istina.

Nego, daj konkretno odgovori kakva je onda istina.

> Plus - kazi mi, od cega se to moras odmarati popodne?

Naravno, jer je tebi u interesu da se i popodne radi. Pa zaąto da čovjek ne
radi i popodne kada nije prodao ni jedno osiguranje za tebe. Fakat ne
razumijem te neradnike. Inače, vjerojatno si zaboravio da je zakonom
regulirano maksimalno dnevno vrijeme rada (tj. tjedno no pustimo sada to).
Ja ima PRAVo odmarati se pa i od dopisivanja sa tobom. To NIJE tvoj problem
i nemaą niti pravo to stavljati u pitanje. Ako ti ne znaą ąto ćeą raditi u
svoje slobodno vrijeme, ako nemaą ni familije ni cure ni ľene jer si zadnjih
10 godina ganjao kupce da ti kupe policu a sada ganjaą prodavače da prodaju
police to je tvoj problem - no jadan ti je takav ľivot.

> Nadji posao koji volis, i nijedan dan u zivotu vise neces trebati provesti
radeci.

Eto, ovo mi samo potvrđuje moja gornja pitanja. Pa ti fakat nemaą ni
familiju, ni ľenu ni djecu - ľao mi te je :(
Ja stvarno volim posao koji radim, radim sa računalima od moje 14 godine a
sada ih imam viąe nego duplo i - iako se ulovim da van radnog vremena
razmiąljam o nekom algoritmu, problemu, i sl. ne pada mi na pamet cijeli moj
ľivot posvetiti samo jednoj stvari - shvati da tada postajeą zombi i jedini
tko tu profitira je tvoj poslodavac (tj. osoba koja zarađuje od tvoga rada).

> :-D

Vjerojatno si previąe mlad a da bi razumio ąto sam ti rekao no moje je da to
kaľem a tvoje da to sada zapiąeą pa pročitaą svake godine ok ne shvatią...
jednom će ti doći... a tada se sigurno nećeą viąe baviti ovim poslom kojim
se bavią.

> Ti znas cime se ja bavim u zivotu, od posla pa na dalje? Poznajes me
osobno?

Ne, a ti mene? :) Btw. čime se ti ono bavią u ľivotu? Rado bih da odgovorią
na ona tri jednostavna pitanja koja sam postavio SANY-ju.

> Pored toga, mislim da ne poznajes tematiku dovoljno. NHF.

odgovori na prethodno pitanje pa ću viąe upoznati tematiku.

> :: Hm, dakle i dalje zastupaą stav da ljudi moraju raditi a nije bitno
> :: da li će oni dobiti novac. Iskreno rečeno ja radim RADI novaca a to
>
> Ne izvlaci iz konteksta. Ne padam na to.

Ne, ti prodajeą maglu radi vlastitog interesa :)

> [...]
> Mislim da pretjerujes, a pored toga ovo o intelektu nije se odnosilo na
> posao na koji si se okomio ovdje. Btw, gdje bi svrstao svoj posao?

Moj posao? Čisti fizikaner :) Ne ľelim sada proąirivati temu i kretati u
filozofiranje o intelektualnom poslu. Ovdje konkretno govorimo o jednom
poslu i pristupu regrutaciji radnika za taj posao (naravno i o regruterima).

> [...]
> odnosno ulozenog i dobivenog, a onda mi usporedi s poslom koju rade sve
> drzavne sluzbe po drzavi za 180h/mj za 3700 kn. Pa pricajmo o

Cost-benefit za koga, onoga tko prodaje policu ili onoga koji vrbuje za taj
posao.
Sve drľavne sluľbe ti lijepo daju itekakve beneficije. Daju ti stalno radno
mjesto, godiąnji odmor, stalno radno vrijeme, da li da dalje nabrajam. ©to
od toga daje ovaj posao? Pa nećeą mi reći da se na neki drľavni natječaj za
radno mjesto obično jave barem 200-500 osoba radi mazohizma? Da
cost-benefit - pa daj malo izađi iz marketinąkih fraza i normalno govori!

> Iako, mislim da to neces napraviti osim da se ironicno ulovis nekog
> van-konteksta i bacis malo smeca.

Eto, nisam nikoga ulovio van konteksta osim ako tu ne računaą sebe koji ąiri
marketinąku maglu.

> :: Kakve to veze ima sa osiguranjima ľivota!!! Sve su one po tebi
> :: uspjele jer su preľivjele zahvaljujući prodajama osiguranja ľivota.
>
> Gdje sam to rekao?

A ąto si molim te htio reći? I ako nisi govorio o osiguranjima ľivota -
kakve to ima veze sa ovom tematikom??

> Na sto se ovo odnosi?

E to ti je vezano za ono prvo a ti si to lijepo razdvojio da bi imao o čemu
pisati.

> Oglasavanje pojedinacnih "agenata" je nesto sto si malo primitivno prenio
na
> cijelu bransu. Ne bi li uzeo ovu opasku u obzir?

Ah ąto ćeą kada cijela branąa mora prodavati maglu da bi : 1. nagovorla
ljude da prodaju police, 2. nagovorila kupce da kupe police osiguranja

> Znam masu ljudi koji rade posao o kojem govoris, dobro zaradjuju, lijepo
> zive, prosli su sve o cemu govoris (i gdje bi i ti sam zapeo), i ne taje
> cime se bave.

Moguće ali to ovdje nije slučaj jer je dan oglas koji nije lijepo rekao niti
kakav je to posao u pitanju, niti koliko se zarađuje, niti koliko se radi...

m.artin

Croatian LAMer wrote:
::: Ekspanzija je, upravo tako.
::
:: Da, upravo tako :)

Onda smo rijesili broj ljudi, perspektivu posla i ostalo slicno tome. Ne
moramo se na to vise vracati. OK?

[...]

Ja bih tako rekao. Medjutim, ako nas ovdje zanima sa stajalista ekonomije i
gospodarstva, a ne toliko po pitanju novih izuma, onda probajmo reci ovako:
trziste se siri, proizvodnja se povecava, konzumacija je sve veca. Paralelu
s onim sto je subject u ovom threadu mozes povuci, time i broj angaziranih
ljudi.

::: Necu duljiti: da poznajes trziste koje si krenuo analizirati, nikad

::: ne bi izjavio ovo sto si tu izrekao. Implicitno, ili kako god.
::
:: magla, magla i samo magla.

Ne. Vrlo konkretno. Iza toga stojim, i tvrdim to sto kazem. Nema smajlica
niti uvijanja.

[...]

Grdo se varas. Uzimaju prvenstveno oni koji imaju place oko HR prosjeka
(4000 kn), gore-dolje. Uzimaju prije, vise toga, ne filozofiraju toliko. O
visini iznosa jos bi se moglo razgovarati, ali ne i o uzimanju.
Kad bi ti rekao postotak koji se na trzistu ostvaruje, i to u raznim
firmama, s raznim programima i na razne pristupe, iznenadio bi se. Iz vise
aspekata imam priliku doci do takvih informacija, i znam sto govorim i
stojim iza toga. Neki parametri mogu uci u igru, ali recimo da je to - to.

[...]

::: ))
::
[...]

Grijesis.

:: Pretpostavljam da si htio reći da se radi o poslu koji ti u startu

:: moľe ponuditi 20-30% prihoda od posla sa stalnim radnim vremenom (i
:: radnim odnosom na napominjem). Istina jer će onaj tko krene u taj

Ne govorim konkretno o takvim poslovima, ali su i oni dio ove price.

[...]

Izvrsno opazanje!
Postoji problem koji moze rijesiti ono sto si naveo po pitanju uske
limitiranosti vlastitog trzista. I to je poanta koja cini razliku izmedju
onoga o cemu ti pricas, i ja.
Pored toga, postoji razlika izmedju zastupnika i posrednika, po pitanju
statusa firme za koju se radi.
Druga stvar je sto postoji direktna prodaja kao klasican agent, a druga je
rad u svojevrsnoj MLM strukturi, s odredjenim oblikom grananja i sirenja
posla. Ovdje se zaobilazi problem limitiranosti vlastitog trzista, ali se
uvode neki dodatni elementi u cijelu pricu i posao/karijeru.

[...]

Ako govoris o radu direktno za osiguravajucu ili neku investicijsku kucu,
onda je to uistinu kruh sa sedam kora. Nakon dosta godina moze se dobro
zaradjivati, ali je teska stvar.
Raditi u sistemu MLMa je nesto sto otvara druge mogucnosti, ali treba dobro
razlikovati odredjene poslove.

Nadalje, ovisno o kojoj se firmi radi, radeci takav posao u odredjenim
firmama mozes potrositi u prvih pola godine npr. 2-3000 kuna (ili cak manje,
ili nesto vise), a izvuci mozes visestruko toliko. Nakon tog perioda, ako
stisnes imalo kvalitetno, vecina takvih poslova moze pruziti zaradu koje bi
se posramio i dobro ugnjezdeni diplomant ekonomije u nekoj OK firmi.
Medjutim, to ostvaruju samo neki, najuspjesniji. Mase ne ostvaruje. I onda
odustaje. Oni koji nastave, dodju do toga za godinu, mozda dvije. Onda mogu
slobodno, komotno, zivjeti od toga. Ukljucujuci sve doprinose, troskove,
zivot i visak novaca. Neke osnove o tome sigurno imas, jer si ocito imao
nekih iskustava u proslosti.

[...]

Meni? Ne govorimo ovdje o meni niti ne mozes jer me ne poznajes i ne znas
me. Niti ja tebe, osim po onome sto si napisao sam.
Ako netko radi vise od 8 satnog radnog vremena dnevno, 5 dana u tjednu, u
poslovima o kojima ja pricam, gazda je Marko. Za klasicna osiguranja je vec
druga prica.

[...]

Nitko niti je, niti ce ti staviti u pitanje. Niti ti stavlja. Slobodno smiri
loptu. Cak i da radis takav posao, ne moras raditi toliko sumanuto.

:: vrijeme, ako nemaą ni familije ni cure ni ľene jer si zadnjih 10

:: godina ganjao kupce da ti kupe policu a sada ganjaą prodavače da
:: prodaju police to je tvoj problem - no jadan ti je takav ľivot.

Nadam se da ovo opet ne ide meni osobno u dzep...
Onaj tko se nakon 10 godina i dalje bavi takvim poslom a ne zivi ko bubreg u
loju... nadrapao je.

[...]

Lete ljudi - jezikom. Stani jer ces zabrazditi jos dublje.

[...]

Ovisi kako gledas na stvari. Mozda je to OK ako izvuces novac, mozda je
lose.
Mozda je dovoljno misliti na to 4-8h dnevno, pa izvuci novac.
Iako je poanta koju govoris, ako ju gledamo u generalnom, uglavnom istinita.

::: :-D

::
[...]

Zamolio bih te, a ubuduce cu brisati i ignorirati ovakve napise, da se vise
skines s mog privatnog zivota jer ne znas o kojem profilu osobe razgovaras.
Hvala.

[...]

Jok. Vi ste se zakacili oko toga. Ja ne trazim nista, ne nudim nista. :-P
I ponajmanje imam potrebu pricati o svom privatnom zivotu ovdje. Kad bi se
nasli na kavi, jos bih porazmislio. Ali necemo. :-)

[...]

Dodje ti na isto. Nitko ne zaradjuje, uglavnom, cistom razgovoru ili
dovodjenju ljudi, nego na produkciji. Uz odredjene margine ove definicije.

[...]

Ulozeni trud/vrijeme/novac nasuprot dobitka. Jel moze jednostavnije?
Koliko ulozis u odnosu na to sto dobijes. Recimo za cijelu prvu godinu. Ili
za prvih 2 ili 5 godina.

[...]

... a ti si to povukao na osiguranja, fondove, MLM, agencije i ostalo.
Ako imas nesto protiv takvog pristupa, onda se obrecni na osobu koja stavila
oglas i na njen pristup. Ocrniti sve koji rade u istoj firmi kao i ona, i
imaju drugacije pristupe, te ocrniti sve koji se bave tematikom koja bi se s
jaaako puno sirine mogla svrstati u "isto", govori o tebi i
nekompetentnosti, te bijesu koji sijes. Imam osjecaj kao da si probao raditi
tako nesto ili si se negdje, jednom po tom pitanju opekao. Pa generaliziras.
NHF.

--
martin

m.artin

Croatian LAMer wrote:
[...]

Tako nesto bi se mozda moglo shvatiti po intonaciji svih komentara. No...

:: sam da nije bajka od posla i da je to posao na kojemu se itekako

:: iskrvari a da bi se doąlo do nekog novaca i da je to upravo razlog
:: zbog kojega se ovdje nema toliko radnika sa ľarom u srcu :)

Stvar stoji. Medjutim, opet bi se dalo diskutirati o tome sto znaci krvavo.
Pri tome bi morali usporediti s klasicnim poslom koji ljudi rade u firmama,
drzavnim ustanovama i sire. Za puno vise vremena.
Medjutim, iskreno, imam osjecaj da si se ulovio samo 1 od nekoliko mogucih
nacina na koji se ovaj posao obavlja, i da si to prenio na sve ostale moduse
obavljanja tog posla, bez ikakvog kriterija i razlikovanja. I cvrstog sam
stava da grijesis u tako naprasnom nasrtaju. Jer, i sam radim ogromne
razlike u "ocjenjivanju" kvalitete razl. nacina poslovanja u toj bransi.
Stovise, s mnogim argumentima bih se cak i slozio s tobom.

Jedino mi ne ide u glavu zasto ovdje tako normalan post, a malo nize tako
agresivan i ponizavajuc za ostale u raspravi. Imas elokvenciju, imas
iskustva i u prilici si tehnicki izraziti svoja razmisljanja i bez onakvog
tona. A cinis losije od toga.

[...]

Pljuvao jesi sire nego samo po toj doticnoj osobi. Zato sam se i ja
umijesao, jer prelazi granice nasrtaja na jednu osobu. Dao sam mu
opasku-dvije za stranicu, a znam ponekad prokomentirati neke smijesne
oglase. Ne i posao. Samo osobu, tu doticnu i njen pristup. Shvacas sto zelim
reci.

[...]

Kako kod kojeg. WVP kao posrednik je imao tu obavezu, slicno je i kod vecine
ovdje poznatih lokalnih (mislim da je kod kolegice rijec o Jadranskom, zatim
to cini Eurohertz itd.).

:: zaraditi). Da li se i ovdje dobiva postotak ako netko na tvoju

:: preporuku počne sa prodajom tj. ako si nekoga uveo u posao? Ajmo
:: sada prvo dobiti odgovore na ta pitanja.

Ovisi o kojem poslu govorimo. Ovdje si pobrkao nekoliko paralelnih a
razlicitih stvari:

1. MLM (mrezni marketing) VS direktna prodaja/plasman (zauvijek direktna
osobna prodaja/plasman)

2. zastupnistvo VS posrednistvo

Uglavnom se ne dobiva nista od "dovodjenja" nekoga u posao, ili
informativnog razgovora o poslu. Dobiva se na proviziji tj. produkciji osobe
koja se uvede u posao ako je neka vrsta MLMa. Ako je klasicno pojedinacno
agentiranje (npr. Grawe, Croatia, Merkur...), onda je to klasican posao, s
fiksnom placom s mozda nesto postotka od uplacenog/sklopljenog, i rad u
grupi ili pojedinacno. Nema provizije na "podredjenima".
Mogu postojati neke medjuvarijante, ali je to manje vise to.

[...]

Moram se malo zafrkavati, uzasno si negativno nastrojen i ne ulaze ti
argumenti u glavurdu. Moram razbiti gard :-))

::::: Blago tebi kada em moľeą tako svaątariti i svugdje dobro

::::: zarađivati :)
:::
::: :-)
[...]

Ovisi o kojem tipu posla se radi (od gore navedenih).
Za godinu dana se u nekim poslovima moze vrtiti nekoliko prosjecnih placa i
biti sam svoj gazda, s konstantnim porastom do x0.000 kn/mj pa i vise za
decimalu.
U drugima se radi koji mjesec i onda pada i zavrsava.
U trecima se radi klasican posao s uvijek istim, a s duugim stazom malo
poraste prodaja/plasman pa se mrvicu dignu primanja.

Konkretnih primjera bih imao, svih vrsta, ali ne da mi se sada, jer...
:: No nastavak naravno u sljedećem broju naąega dnevnika....

:-)

Ugodan vikend na moru. Slijedeci puta kad budes u Istri, mozemo na kavu i
bacit spiku. Osim ako se opet ne zakacimo i u ovom postu. :-)

--
martin

m.artin

Croatian LAMer wrote:
:: Jedini posao za koji mislim da je totalno gnjusan su marketingaši.
:: To su osobe koje su sposobne zabiti ti nož u leđa sa osmjehom. Da

Na sto mislis pri tome?

--
martin

Croatian LAMer

On Sun, 15 Aug 2004 01:12:11 +0200, "m.artin"
> [...]

>Pri tome bi morali usporediti s klasicnim poslom koji ljudi rade u firmama,
>drzavnim ustanovama i sire. Za puno vise vremena.

već sam rekao prednosti ovakvog posla koje nitko ne uračunava u plaću
direktno :) No bilo bi možda dobro gledati bruto plaću i povlastice
državnog posla.

>Medjutim, iskreno, imam osjecaj da si se ulovio samo 1 od nekoliko mogucih
>nacina na koji se ovaj posao obavlja, i da si to prenio na sve ostale moduse
>obavljanja tog posla, bez ikakvog kriterija i razlikovanja.

Moguće no MLM je MLM, no zašto pitam se oglasi za "managerske" poslove
eksplicitno naglašavaju da nije MLM - kada je isti tako dobar?

> [...]
>agresivan i ponizavajuc za ostale u raspravi. Imas elokvenciju, imas
>iskustva i u prilici si tehnicki izraziti svoja razmisljanja i bez onakvog

Meni ne ide u glavu da kada postavim tri pitanja nitko ne odgovara
konkretno na njih već i dalje prodaje maglu ili šuti.

> [...]
>oglase. Ne i posao. Samo osobu, tu doticnu i njen pristup. Shvacas sto zelim

Ah humanosti.... a ja još nisam dobio odgovor na tri konkretna pitanja
ni od tebe ni od spokmenute osobe.

>Kako kod kojeg. WVP kao posrednik je imao tu obavezu, slicno je i kod vecine
>ovdje poznatih lokalnih (mislim da je kod kolegice rijec o Jadranskom, zatim
>to cini Eurohertz itd.).

Dakle, svijesni su da im prodavači neće vjerojatno prodati skoro pa
ništa jer većina njih za te poslodavce nisu prodavaći već KUPCI
osiguranja :)

> [...]
>grupi ili pojedinacno. Nema provizije na "podredjenima".
>Mogu postojati neke medjuvarijante, ali je to manje vise to.

Aha, a ajde sada ti meni lijepo reci o čemu se u oglasu radilo :)

>Moram se malo zafrkavati, uzasno si negativno nastrojen i ne ulaze ti
>argumenti u glavurdu. Moram razbiti gard :-))

Argumenti... a što ćeš kada nitko da se spusti na nivo realnosti već
sve pričaju o raznim tehnikama i prodaju maglu non stop apstrahirajući
(ili ti ga idu u Miltona if you know what I mean :)) a ja jednostavno
želim znati konkretno odgovore na pitanja - pa evo, postavio sam ih
bio 3 zar ne...

> [...]
>U trecima se radi klasican posao s uvijek istim, a s duugim stazom malo
>poraste prodaja/plasman pa se mrvicu dignu primanja.

Super i ti ponovo u Miltona. A konkretno u oglasu je riječ o... ?

>Konkretnih primjera bih imao, svih vrsta, ali ne da mi se sada, jer...

>:: No nastavak naravno u sljede?em broju na?ega dnevnika....

Ne želim konkretne primjere o drugim sustavima. Želim konkretno ovaj
primjer.

>Ugodan vikend na moru. Slijedeci puta kad budes u Istri, mozemo na kavu i
>bacit spiku. Osim ako se opet ne zakacimo i u ovom postu. :-)

Možda sljedeći vijkend - makar u Rv ima talijana za popizdit - ne
možeš pronaći parking space ni par km od centra posebno ne navečer.

U kojem si mjestu?

Croatian LAMer

>Na sto mislis pri tome?

Na to da:
1. najčešće ne prouče ispravnost onoga o čemu govore već (barem ovi
lokalni - "niži") prouče reklamni materijal koji su sastavili neki
drugi marketingaši pa onda još više apstrahiraju i na kraju toliko
slažu čovjeka da jadni kupci shvate koliko su "namagarčeni" tek kada
kupe određenu uslugu/proizvod. Naravno, marketingaši će ti takve laži
servirati sa osmjehom i skivajući (najčešće zbog nestručnosti) istinu
u magli apstrakcije. Eh, a moje ti je iskustvo temeljeno na cca. 15
marketingaša iz različitih branši pa i ne mogu imati dobro mišljenje o
toliko nisko moralnoj osobi.

Croatian LAMer

On Sun, 15 Aug 2004 00:56:54 +0200, "m.artin"
<mcotar_GO_@_4_email_IT_.htnet.hr> wrote:

>:: Da, upravo tako :)
>
>Onda smo rijesili broj ljudi, perspektivu posla i ostalo slicno tome. Ne
>moramo se na to vise vracati. OK?

Ono gore je bio sarkazam no dobro... pustimo tu temu...

> [...]
>s onim sto je subject u ovom threadu mozes povuci, time i broj angaziranih

Ne bih ja tako. Ovaj tzv. "napredak" koji je isto tu pomalo u
sarkastičnom tonu objavljen tu stoji baš u smislu ekonomije.
Jednostavno se u svemu zanemarije želja potrošaća i iste se ucijenjuje
radeći sve nekvalitetnije proizvode tjerajući ih da zbog neispravnosti
istih (a tu spadaju i loše performanse uslijed prezahtjevnih programa
- u primjeru računala) kupuju druge.

Tržište se samo umjetno širi i to upravo zbog nekvalitete proizvoda. A
ista je posljedica marketingaša (eto uvijek su oni u pitanju) koji u
želji da zadovolje zahtjev uprave za boljim profitom izmišljaju načine
kako prevariti kupca da kupi novi proizvod koji mu u biti ne treba.
Ako sada kažeš: bravo marketingaši tada mogu samo reći - i ti bš nisi
nešto moralan zar ne?

>Ne. Vrlo konkretno. Iza toga stojim, i tvrdim to sto kazem. Nema smajlica
>niti uvijanja.

Negacija a bez argumenata, dakle magla.

> [...]
>aspekata imam priliku doci do takvih informacija, i znam sto govorim i
>stojim iza toga. Neki parametri mogu uci u igru, ali recimo da je to - to.

Neću sada preskakati i ignorirati djelove teksta kao neki jer im ne
odgovara odgovoriti na iste. Ok, moja prijašnja primjedba nije bila n
mjestu no moram i ja koji put biti marketingaš :)

>Grijesis.

Eto ti ponovo negacija bez argumenata - dakle MAGLA :)

>Ne govorim konkretno o takvim poslovima, ali su i oni dio ove price.

Obzirom da si odjednom postao tako škrt na riječima pretpostavljam da
ti se ne daje elaborirati o čemu konkretno ti ovdje govoriš.

>Izvrsno opazanje!
>Postoji problem koji moze rijesiti ono sto si naveo po pitanju uske
>limitiranosti vlastitog trzista. I to je poanta koja cini razliku izmedju
>onoga o cemu ti pricas, i ja.

E to volim kada se kaže: ne ti si u krivu i tu je razlika ali se u
biti ni prije ni sada nije reklo u čemu se "griješi". Ajde ti već
jednom kreni u konkretno odgovaranje i elaboriraj kada treba a ne kada
ne treba. Npr. ajde ti sada meni objasni ovu tvoju "poantu" i kako se
ona primjenjuje na slučaj o kojemu mi ovdje pričamo - KONKRETNO na taj
slučaj a ne sada neke općenite mogućnosti prodaje i dr.

> [...]
>posla. Ovdje se zaobilazi problem limitiranosti vlastitog trzista, ali se
>uvode neki dodatni elementi u cijelu pricu i posao/karijeru.

Eto ti ga na, profesor koji apstrahira na sve mogućnosti. Ma dajmo
ponovo konkretno nešto govoriti. Mogu ja reći brdo općenitih i
teoretskih stvari no da li se to ovdje radi ili ne pitanje je sada?

> [...]
>zaradjivati, ali je teska stvar.
>Raditi u sistemu MLMa je nesto sto otvara druge mogucnosti, ali treba dobro

Konkretno molim.

> [...]
>slobodno, komotno, zivjeti od toga. Ukljucujuci sve doprinose, troskove,
>zivot i visak novaca. Neke osnove o tome sigurno imas, jer si ocito imao

Možda jesam, možda nisam, možda samo previše čitam pa svašta
zaključujem. No lijepo je i dalje teoretizirati i sijati maglu....

> [...]

>poslovima o kojima ja pricam, gazda je Marko. Za klasicna osiguranja je vec

Sory ali ja nisam postavio to pitanje. Ti si lijepo postavio pitanje
koje je zvučalo upravo kako je zvučalo! Ja tebi nisam postavio nikakvo
pitanje i prvo bi ja tebi trebao postaviti pitanje - a što ti znaš o
meni?

>Nitko niti je, niti ce ti staviti u pitanje. Niti ti stavlja. Slobodno smiri
>loptu. Cak i da radis takav posao, ne moras raditi toliko sumanuto.

Dakle, prvo si ti postavio pitanje od "čega se to moraš odmarati
popodne?" a sada odjednom nevino tvrdiš da me to nitko nije pitao.
Alo, da li ti pamtiš ili čitaš što si TI napisao a što netko drugi?

>Nadam se da ovo opet ne ide meni osobno u dzep...
>Onaj tko se nakon 10 godina i dalje bavi takvim poslom a ne zivi ko bubreg u
>loju... nadrapao je.

Ma ako se ne probije za par mjeseci - nadrapao je no o tom smo već
dosta rekli...

>::: Nadji posao koji volis, i nijedan dan u zivotu vise neces trebati
>::: provesti radeci.
>::

>Lete ljudi - jezikom. Stani jer ces zabrazditi jos dublje.

Sory ali mi je fraza toliko glupa i ko da ju je neki direktor izmislio
:)

>Ovisi kako gledas na stvari. Mozda je to OK ako izvuces novac, mozda je
>lose.

Ma čekaj, da li ti se isplati sa 40-50 ići ganjati cure ili raditi
djecu? Ako misliš da je to pravo vrijeme tada super ali priroda se
neće sa tobom složiti?

>Mozda je dovoljno misliti na to 4-8h dnevno, pa izvuci novac.
>Iako je poanta koju govoris, ako ju gledamo u generalnom, uglavnom istinita.

Ajde napokon. Žao mi je onih ljudi koji rade sve pod isprikom potrebe
za novcem i kojima novaca nikada dosta pa su voljni zanemariti sve
ostalo u životu jer je (generalno) to ono što će proklinjati deset
godina poslije.

>Zamolio bih te, a ubuduce cu brisati i ignorirati ovakve napise, da se vise
>skines s mog privatnog zivota jer ne znas o kojem profilu osobe razgovaras.

Ah, pa moram ti se nekada i osobno obratiti, ne možemo samo teoretski
pričati. Znam da tebi i SANYju teorija najbolje ide ali koji put treba
malo i na field work...

>Hvala.

Nema na čemu, samo ti ignoriraj :)

>Jok. Vi ste se zakacili oko toga. Ja ne trazim nista, ne nudim nista. :-P
>I ponajmanje imam potrebu pricati o svom privatnom zivotu ovdje. Kad bi se
>nasli na kavi, jos bih porazmislio. Ali necemo. :-)

Nema kave i točka :) No očito nema niti konkretnih odgovora već samo
apstrahiranje i teoretiziranje...

> [...]
>
>Dodje ti na isto. Nitko ne zaradjuje, uglavnom, cistom razgovoru ili
>dovodjenju ljudi, nego na produkciji. Uz odredjene margine ove definicije.

ne, sory ali ne dođe na isto jer nije isto vrbovati ljude za posao za
koji znaš da su male perspektive da će se puno zaraditi i to lažima o
"boljem sutra" a sve u cilju da se zaradi na brojnosti (tu se vraćamo
na to da ako imaš 10 prodavača koji su ti prvo svaki od njih morali
kupiti policu osiguranja da bi radili pa onda ucjenom prodali još
barem po policu, dobivaš 20 prodanih polica osiguranja - who gives a
shitt za prodavače zar ne?) ili biti jedan od tih prodavača koji je
kupio policu jer je toliko očajan da želi nešto zaraditi a potaknut
lažima vidi da je to jedini način (nešto kao mito za rad) a onda
shvatio da mora ucijeniti svoju familiju da bi barem zaradio toliko da
si pokrije gubitak učinjen na kupnju police.

I tko je tu zaradio? Prodavač? Ha, ha, ha...

>Ulozeni trud/vrijeme/novac nasuprot dobitka. Jel moze jednostavnije?
>Koliko ulozis u odnosu na to sto dobijes. Recimo za cijelu prvu godinu. Ili
>za prvih 2 ili 5 godina.

Ajde ti to lijepo na osnovu oglasa izračunaj za primjer. Eto recimo
imaš osobu koja ima državni posao i koja radi 8 sati dnevno a ima
plaću cca. 4000 kn (znači bruto recimo 6000 kn). Ista ima plaćen
pokaz, godišnji, socijalno, zdravstveno, mirovinsko i još pored toga
4000 kn.

Ajmo sada uzmimo prodavača. Sada to prepuštam tebi :) za elaboraciju
:)

> [...]
>tako nesto ili si se negdje, jednom po tom pitanju opekao. Pa generaliziras.

Jao jao jao... da ja to radi preventive širim znanje a to očito ne
odgovara tebi i drugima koji bi htjeli izrabljivati ljude. No daj si
pogledaj moj prvi post pa te ja pitam - koga sam ja ono napao?

I daj već jednom konkretno pa i odgovori na ona tri pitanja.

P.S.

Da li si opazio da otkada sam postavio ona tri pitanja od SANY ja ni
traga ni glasa?

m.artin

Croatian LAMer wrote:
[...]

:: direktno :) No bilo bi moľda dobro gledati bruto plaću i povlastice
:: drľavnog posla.

Zasto bruto kod drzavnog, ako smatras da je to pravilan omjer?

[...]

:: Moguće no MLM je MLM, no zaąto pitam se oglasi za "managerske"
:: poslove eksplicitno naglaąavaju da nije MLM - kada je isti tako
:: dobar?

Odi na nekakav site za profile ili chat, npr. Iskricu, i pogledaj cime se
ljudi bave. Masa ih je manager-a, marketing i slicno. Zanimljivo je sto sve
ljudi mogu svrstati pod takvo okrilje - uobicajena prodaja, trgovina,
vodjenje odjela od par ljudi, ili slicno.
Stoga je zasigurno velika zelja da se odvoji "klasican" managerski posao od
MLMa. Pored toga, ljudi na "managerskim" pozicijama u "klasicnim" firmama
(uzmi bilo kojeg mamuta poput HTa, Plive, Krasa...) izuzetno pate od
samoafirmacije i imaju ugradjen podsvjesni kompleks neprestanog dokazivanja,
koje najcesce ne mogu potvrditi u praksi, u onome u cemu im je domena -
odnosima s ljudima i usaglasavanju legislative, korporativne kulture i
tehnoloskog procesa s kadrovskim managementom. Jedino u cemu jako dobro
funkcioniraju je, mahom, dodvoranje nadredjenima, na prilicno degutantan
nacin. Jedan moj kolega je to jako pejorativno vizualizirao nazivom
"rektalni analiticari". :-))
Mislim da je, bar u obrisima, jasno zasto bi se, bar s ova dva stava, od
takvih (koji ujedno cesto utjecu na nove oglase) ocekivalo jasno
razgranicenje od Njihovog managementa i Ostalih "samozvanih" managera.
Nazalost, cesto im moram dati za pravo kad vidim tko se i za sto naziva
manager, pogotovo u MLMu ili manjoj firmi. :-(

:: Meni ne ide u glavu da kada postavim tri pitanja nitko ne odgovara
:: konkretno na njih već i dalje prodaje maglu ili ąuti.

Nisu bila postavljena meni, nego cekam odgovor od trece osobe kojoj su
upucena. :-)
Ako mene nesto pitas, dobijes odgovor ili barem - odgovor zasto NE MOZES
dobiti odgovor :-))

:: Dakle, svijesni su da im prodavači neće vjerojatno prodati skoro pa
:: niąta jer većina njih za te poslodavce nisu prodavaći već KUPCI
:: osiguranja :)

Mozes tako reci. Regrutiraju se svakakvi ljudi, sto je i ekonomski
opravdano. Neka na odredjenom podrucju u godinu dana dodje u posao novih
parsto ljudi, pa si racunaj police samo po tome. Na cijeloj HR je dovoljno,
bez neke velike karijere, napraviti posao da se itekako pojedinacna
osig.kuca probije u Top5 na ljestvici...

[...]

Posao se uglavnom sastoji od dva dijela - jedan je produkcija novih ugovora,
a druga je dovodjenje novih suradnika. Ako sam dobro shvatio, navedena
stranica nudi obje stvari na istom mjestu.
Prvo donosi proviziju, i ciniti to isto s nekim suradnikom isto donosi
proviziju. Drugo, samo po sebi, osim kroz prvo, ne donosi u pravilu nista.
(osim mozda malo optimizma agentu :-))) ).

::: Moram se malo zafrkavati, uzasno si negativno nastrojen i ne ulaze

::: ti argumenti u glavurdu. Moram razbiti gard :-))
::

:: Argumenti... a ąto ćeą kada nitko da se spusti na nivo realnosti već

:: sve pričaju o raznim tehnikama i prodaju maglu non stop
:: apstrahirajući (ili ti ga idu u Miltona if you know what I mean :))

:: a ja jednostavno ľelim znati konkretno odgovore na pitanja - pa evo,

:: postavio sam ih bio 3 zar ne...

Valjda ces ih i dobiti...

::: Konkretnih primjera bih imao, svih vrsta, ali ne da mi se sada,

::: jer...
::::: No nastavak naravno u sljede?em broju na?ega dnevnika....
::

:: Ne ľelim konkretne primjere o drugim sustavima. ®elim konkretno ovaj
:: primjer.

Cekam prozvanog, skupa s tobom. No ipak cu stajati u drugom redu i najprije
malo posmatrati :-)))

::: Ugodan vikend na moru. Slijedeci puta kad budes u Istri, mozemo na

::: kavu i bacit spiku. Osim ako se opet ne zakacimo i u ovom postu. :-)

::
:: Moľda sljedeći vijkend - makar u Rv ima talijana za popizdit - ne
:: moľeą pronaći parking space ni par km od centra posebno ne navečer.

Ovaj vikend je bio kulminacija (klimaks :-) ). Slijedeci ce biti lakse za
disati, a na dalje onda drasticno lakse...
Imas mjesta za parking negdje oko osnovne skole gore prema pizzeriji Maslina
(prema Centeneru), prema kampovima, najcesce...
U globalu, horror u ovim danima, i ta 3 tjedna nastojim ne ici tamo. Plus
sto sam alergican na talijane. :-)

A da ides ujutro? :-)

:: U kojem si mjestu?

Pazin. Redovito na potezu prema Rovinju, a i ostalim mjestima dosta cesto...

--
martin

m.artin

Croatian LAMer wrote:
::: Na sto mislis pri tome?

S time se slazem.
Konkretan primjer takve needuciranosti a onda derivacije / ekstrapolacije /
apstrakcije / kreacije argumenata i "podataka" je primjetan u podrucju
osiguranja.
Sama osiguranja imaju vrlo jasne programe, uglavnom, ali bih se usudio reci
da jedan od najvecih problema dolazi u trenutku kad od novopecenog agenta
(kojem je u interesu da cim prije plasira program i dobije proviziju ili
svoju produkciju) plasira program pod krivim konturama ili s krivim
izracunima. A onda dodje neko potrazivanja i eto ti belaja. A to su cesto
stvari na poprilicno dugi rok, iznosi i vaznost je vec poprilicna itd.
Imao sam u krugu svojih frendova primjera kad je bilo nekhi pojedinaca koji
su radili probne izracune s namjerno nerealno umnogome povecanim izracunima,
kako bi privoljeli osobu na sklapanje ugovora. Plus ostali "uvjeti" koje
program pokriva. Btw, program sam po sebi, bez laganja, bio je medju
vrhunskima.

Slicno je u slucaju AmWay-a ili GemCollection-a, no tu je prica vec i o
prodaji u najuzem smislu rijeci, a konotacije su svakojake, mahom dosta
negativne pa svi ostali koji dolaze nakon toga do tih istih osoba imaju
poprilicno muke i garda za probijanje.

S druge strane, slicno bi se moglo gledati i kod kupnje polovnih auta u
salonima itd. :-)

--
martin

m.artin

Croatian LAMer wrote:
[...]

:: sarkastičnom tonu objavljen tu stoji baą u smislu ekonomije.
:: Jednostavno se u svemu zanemarije ľelja potroąaća i iste se

:: ucijenjuje radeći sve nekvalitetnije proizvode tjerajući ih da zbog
:: neispravnosti istih (a tu spadaju i loąe performanse uslijed

:: prezahtjevnih programa - u primjeru računala) kupuju druge.
::
:: Trľiąte se samo umjetno ąiri i to upravo zbog nekvalitete proizvoda.

Osobno bih ovo procijenio kao prilicno usamljen stav, i prilicno radikalno
glediste. Nije vrag da si bas tako crno-bijel? Ja sam LAMer, a ovo je moj
crno-bijeli svijet, crno-bijeli svijet :-)

:: A ista je posljedica marketingaąa (eto uvijek su oni u pitanju) koji
:: u ľelji da zadovolje zahtjev uprave za boljim profitom izmiąljaju
:: načine kako prevariti kupca da kupi novi proizvod koji mu u biti ne
:: treba. Ako sada kaľeą: bravo marketingaąi tada mogu samo reći - i ti
:: bą nisi neąto moralan zar ne?

Prodaja je prodaja. No i pored toga se trziste siri, koliko god pesimisticno
govorio i sagledavao.
Moralnost gore navedenih je opet upitna, i dalo bi se mnogo diskutirati o
tome, ali onda isto tako treba iskasapiti prodavace u trgovinama robe i
obuce, INA-u zbog loseg benzina itd. A tu bas marketingasi i nemaju puno
veze. Mislim, naci ces ju kako-tako ako zelis, ali realno bas i nemaju :-)

::: Ne govorim konkretno o takvim poslovima, ali su i oni dio ove price.
::
:: Obzirom da si odjednom postao tako ąkrt na riječima pretpostavljam da
:: ti se ne daje elaborirati o čemu konkretno ti ovdje govorią.

Ma podrucje je siroko, i ako ti kazem neke stvari, a ne nastavim psalmima,
reci ces da se okolisa, da sam ja jedan od Njih, da je to magla itd.

Ono sto sam mislio gore jest poslovi MLMa, koji s "klasicnom" prodajom (u
ovom slucaju osiguranja, stambenog i dr.) i nemaju bas toliko dodirnih
tocaka. U pitanju je, kod "klasicne" prodaje, o konstantnoj osobnoj prodaji,
"od vrata do vrata", koja je osudjena na propast ili uzimanje takve radne
atmosfere kao default-a, sto malo tko moze izdzati . :-)

MLM poslovi se mogu dijeliti na plasiranje vlastitog proizvoda -
zastupnistvo, ili tudjeg, nekih partnera - posrednistvo. Potonje je u puno
boljoj poziciji, pogotovo ako ima dobre, dugorocne partnere, te dobro uhodan
i razradjen sistem rada, poslovanja, know-how, prijenosa znanja
learning-by-doing...
Mislim da pomalo skacemo s jednih na druge, a ti takodjer no ipak se najvise
baziras na govoru o direktnom zastupnistvu, ne-MLMu.
Eto...

[...]

:: E to volim kada se kaľe: ne ti si u krivu i tu je razlika ali se u
:: biti ni prije ni sada nije reklo u čemu se "grijeąi". Ajde ti već

Ne. Ne kazem da si u krivu. Kazem da si u pravu. Samo govorimo o dvije,
dijelom razlicite i odvojene stvari. Nije tvoja losija, nisi u krivu, niti
sam ja u pravu. Svatko prica svoje.

[...]

Dio ti je naveden gore dva odlomka po pitanju zastupnistva i posrednistva,
te klasike i MLMa.
E sad, dalje ne mogu elaborirati posto ne znam vise, iskreno, na sta tocno
mislis, i na koga se okomljujes, te na STO zelis odgovor. Probaj mi u
gornjim oblicima specificirati o cemu je rijec, cak uzmi primjere iz svoje
prakse, pa cu uciniti sto mogu u naglasnim razmisljanjima i pismenoj
retorici :-)
A ako se previse razvuce ova zvaka, puno je lakse usmeno, ili ne znam sta...
telepatijom, kolektivnom :-)

[...]

:: ponovo konkretno neąto govoriti. Mogu ja reći brdo općenitih i

:: teoretskih stvari no da li se to ovdje radi ili ne pitanje je sada?

Covjece, ne eskiviram. Nisi dovoljno precizirao sto stavljas kao jesku,
mamac. Cini mi se da ovdje nazirem, jel pitanje kakva vrsta posla je ovo os
sany-a?
Ako je tako, pustam onda najprije njega, a poslije mogu ja ako je potrebno
:-)

[...]

Phu, covjece...
Zaboli me... prst. :-)

Triglav osiguranje - zovu od vrata do vrata, govore da ce doci vezano za
porezne olaksice, a onda banu u kucu na najblaze receno neprofesionalan
nacin, imaju premalo vremena, agresivni, bezobrazni. Uvale ti papir, jasno
LAZU kako to nije nista, a u stvari je nalog za "otimanje" novaca s tekuceg
racuna, a sve pod krinkom probnog izracuna i ankete. Nakon kojeg mjeseca
skuzis da ti fale novci na tekucem.
Jedni zovu, drugi idu po adresama gdje je susret ugovoren.
Ovo je od vrata do vrata.
To isto mozes raditi i sam.

Ostala osiguranja se ne rade od vrata do vrata, nego vise na poznanstva, te
na stare klijente te one koji dodju sami, i salju se prospekti na adrese s
razlicitim akcijama i "akcijama".

MLM. U njemu se radi jedan dio osobne produkcije, kada sam ugovaras i
sklapas nove ugovore u svom krugu poznanika, a nakon toga dovodis nove
suradnike, podredjene, sponzorirane, pod sebe i odgovaras za njih i njihov
rad. Dio provizije ide tebi, ovisno o rangu i principima obracuna. Los
posao - losa zarada. I obrnuto. Problem je u tome sto se masa ljudi nadje u
situaciji da se sukobi sa samima sobom, jer shvate da imaju los status kod
"prijatelja", ili nemaju radne sposobnosti, ili nemaju ustrajnosti, ili
nemaju karizmu ili liderstvo, ili nisu kreativni. Ili nisu :-) Neki se nadju
super, i naprave posao zivota.
Kako u posao dolaze svakojaki, koje se pokusava iscuclati za police, a mali
broj izgraditi u prave agente (jer je samo manji dio to sposoban), onda se
one "manje sposobne" iskoristi da se s njima napravi njihov krug ljudi. Jos
je gore ako ti ljudi polueducirani idu sami, kao sto si i rekao - upivsi
znanje s letaka i onda izvrsiti osobnu ekstrakciju bitnih podataka, i sireci
neistinite podatke i informacije stjecu proviziju. Jednom pukne, izadje van,
i onda sve krahira (kod njih), a kuca ciji program inicijalno jest, te firma
koja to plasira i cijij je "clan" to bio, dobiva samarcinu po ugledu i
renomeu. Cesto ne toliko zasluzna za los rezultat ili poslovni potez.

Jel, bar okvirno, u naznakama u daljini pod slabim svjetlom, mrvicu
shvatljivije? :-))) Dobit ces moj otpali kaziprst u attachu na mail ako
ovako nastavi...
:-)

:: Moľda jesam, moľda nisam, moľda samo previąe čitam pa svaąta
:: zaključujem. No lijepo je i dalje teoretizirati i sijati maglu....

Nije ti nekakav konstruktivan ton, pogotovo ne za raspravu u kojoj zelis
ista osim ispucati gomile bijesa.

::: Nitko niti je, niti ce ti staviti u pitanje. Niti ti stavlja.

::: Slobodno smiri loptu. Cak i da radis takav posao, ne moras raditi
::: toliko sumanuto.
::

:: Dakle, prvo si ti postavio pitanje od "čega se to moraą odmarati
:: popodne?" a sada odjednom nevino tvrdią da me to nitko nije pitao.
:: Alo, da li ti pamtią ili čitaą ąto si TI napisao a ąto netko drugi?

Alo, mozak? Pase ovaj ton...

Samarao si o nekakvoj potrebi za odmorom popodne, na koji svi imamo pravo,
sto si argumentirao kako se te neke agente tjera da rade I popodne.
S obzirom da znas nacin rada u nekakvoj klasicnoj agenturi, znas da se radi
do 15-16-17h. I stop.
Ako govoris o MLMu, onda bi znao da je nacin poslovanja drugaciji, i da se
mahom radi manje efektivno, samo je pitanje kad ces rasporediti posao. Znam
ljude koji rade ujutro, a i popodne. Neki rade i jedno i drugo, pa ne rade,
pa rade... dakle kako ima posla.

Pored svega glavno pitanje je s moje strane bilo usmjereno opcenit, a to se
moze shvatiti ako se ne gleda bas na nacin da se izvuce iz te moje izjave
nesto sto se bas zeli za svoj napad. Dakle, zelim reci da je odnos prema
poslu, slobodnom vremenu, radu na sebi - investiranju u sebe, trajna
edukacija i slicno, stvar osobnog opredjeljenja i odabira. Sto znaci da se
rad, ili ucenje, ne moraju nuzno shvatiti kao tezak i naporan rad u
negativnom smislu, nego moze biti suprotno. Ako sve to shvacas kao tesku,
nametnutu obavezu, onda jasno da se trebas "odmoriti". Ako ne gledas tako,
onda nemas potrebe odmoriti se.
Da ne odem u sofistiranje, a da me se krivo shvati: ako radis MLM, odaberes
pravu agenciju, poslujes na pravilan nacin, onda nemas potrebu odmarati se
jer si SAM odabrao, SAM odredjujes koliko ces raditi, dobro zaradjujes nakon
pocetnog nesto veceg truda, trosis manje vremena; manje vremena utrosenog na
posao znaci da si manje umoran i ne moras se odmarati, a prilog tomu je i
cinjenica da volis taj posao i zelis ga raditi cim vise. I da ga mozes
raditi prakticki gdje hoces. Znaci, mozes otici u Rovinj, i tamo raditi, ako
tako zelis. Slicno kao jedan moj frend programer, koji ima svoju firmu,
suvlasnik, pa ode na more i nema ga koji tjedan, ali programira tamo, kupa
se, rekreira, izlazi, putuje...

Catch my drift?

Mozes se prestat svadjat? Djelujes nekonstruktivan. NHF (no hard feelings)!

[...]

... ovisi sto ti znaci probiti se... :-)))
No, slozili smo se. Napredak! :-)

:::::: Nadji posao koji volis, i nijedan dan u zivotu vise neces trebati

:::::: provesti radeci.
:::::
::: Lete ljudi - jezikom. Stani jer ces zabrazditi jos dublje.
::
:: Sory ali mi je fraza toliko glupa i ko da ju je neki direktor
:: izmislio :)

Dobra je izreka. Obje. Samo sto si sada negativno nastrojen :-)
Odnosilo se na procjenjivanje mog privatnog profila.

::: Ovisi kako gledas na stvari. Mozda je to OK ako izvuces novac,

::: mozda je lose.
::
:: Ma čekaj, da li ti se isplati sa 40-50 ići ganjati cure ili raditi

:: djecu? Ako mislią da je to pravo vrijeme tada super ali priroda se
:: neće sa tobom sloľiti?

Zasto se to ne bi moglo raditi prije, ako si kao prepreku tome mislio na
neki ovakav posao?

::: Mozda je dovoljno misliti na to 4-8h dnevno, pa izvuci novac.

::: Iako je poanta koju govoris, ako ju gledamo u generalnom, uglavnom
::: istinita.
::

:: Ajde napokon. ®ao mi je onih ljudi koji rade sve pod isprikom potrebe

:: za novcem i kojima novaca nikada dosta pa su voljni zanemariti sve

:: ostalo u ľivotu jer je (generalno) to ono ąto će proklinjati deset
:: godina poslije.

Takvi mahom ne zaradjuju dovoljno, a i kad zarade dovoljno prema stavovima
koje su imali prije 10ak godina, kad je ta trka pocela, onda ne znaju s tim
novcem pa klizi... ;-)
Ako ga imas dovoljno, onda on stvara sebe, samo ga treba pravilno usmjeriti.
To je vec, za sadasnji oblik kapitalizma, zavrsna faza => investitor.

::: Zamolio bih te, a ubuduce cu brisati i ignorirati ovakve napise, da

::: se vise skines s mog privatnog zivota jer ne znas o kojem profilu
::: osobe razgovaras.
::

:: Ah, pa moram ti se nekada i osobno obratiti, ne moľemo samo teoretski

:: pričati. Znam da tebi i SANYju teorija najbolje ide ali koji put
:: treba malo i na field work...

:-)))
Ne poznajemo se nitko od nas trojice.

:: ne, sory ali ne dođe na isto jer nije isto vrbovati ljude za posao za
:: koji znaą da su male perspektive da će se puno zaraditi i to laľima o

:: "boljem sutra" a sve u cilju da se zaradi na brojnosti (tu se vraćamo

:: na to da ako imaą 10 prodavača koji su ti prvo svaki od njih morali
:: kupiti policu osiguranja da bi radili pa onda ucjenom prodali joą
:: barem po policu, dobivaą 20 prodanih polica osiguranja - who gives a

:: shitt za prodavače zar ne?) ili biti jedan od tih prodavača koji je

:: kupio policu jer je toliko očajan da ľeli neąto zaraditi a potaknut
:: laľima vidi da je to jedini način (neąto kao mito za rad) a onda

:: shvatio da mora ucijeniti svoju familiju da bi barem zaradio toliko
:: da si pokrije gubitak učinjen na kupnju police.
::
:: I tko je tu zaradio? Prodavač? Ha, ha, ha...

Logika je OK, ali niti onaj koji se u sve to upusti nije nevinasce, jer je
svjesno usao u nesto. Svi ti poslovi mogu pruziti to sto pricaju, samo je
pitanje koliko je matematika primjenjiva u praksi, pogotovo na vise od
nekolicine.
Ako imas kupoprodajni ugovor za automatik moped, na njemu ti je naznaceno da
se radi o vidjeno-kupljeno procesu prodaje (ako je jos uvijek isti). Dakle,
tu je, jasno je, prikazano je, gledaj, pipaj, kalkuliraj, sagledavaj, pitaj,
ali kad uzmes, znas sto si uzeo. Moras se s ovim sloziti bar dijelom. (ako
nista, onda zato jer sam i ja tebi prije davao za pravo nekoliko puta :-) ).

[...]

:: imaą osobu koja ima drľavni posao i koja radi 8 sati dnevno a ima

:: plaću cca. 4000 kn (znači bruto recimo 6000 kn). Ista ima plaćen

:: pokaz, godiąnji, socijalno, zdravstveno, mirovinsko i joą pored toga
:: 4000 kn.
::
:: Ajmo sada uzmimo prodavača. Sada to prepuątam tebi :) za elaboraciju
:: :)

Obrt. Sustav PDVa. MIO, DZ, knjigovodstvo, obrtnicka komora,
gradski/opcinski nameti...
Trosak auta, telefona, GSMa, odjece... cega god.
U prvoj godini mozes, od nultog starta, zaraditi suma sumarum i preko
100.000 kuna. S tendencijom porasta od, recimo, bar 2x toliko svake slij.
godine.
Naravno, moze i suma prve godine biti 6-8-10.000 kuna. A moze i nista, jer
si ranije odustao jer ti nije jasno kako obracunati proviziju, a racunica
kako se voziti na racun PDVa 20 mjeseci zvuci kao warp-speed space pogon...
:-)

Trosak prve godine kao obrtnik jest npr 12.000 kn za doprinose, jos 2-3 za
knjige, jos 500-1000 za namete (ola-la...), telefon 500 mjesecno (puno je
navedeno) = 6000 kn/godisnje.
12 + 3 + 1 + 6 = 22.000 kuna. Dodaj jos 7 za benzin, mozes i 10. Zaokruzimo
na 35-40.000 kuna sa svim troskovima puta. Stvara sliku, nadam se..

Zamisli si sliku covjeka koji od MLMa iz podrucja financija i osiguravanja,
nakon 3 godine posla, mjesecno izvlaci 50-100.000 kuna. Ima ih. Dakle,
kalkulacija stoji, samo je stvar pojedinca da li ce upasti u malobrojne.

Pitanje je samo dal vidis perspektivu takvog posla i ako dobijes u prvoj
godini samo 15-20-40.000 kuna, i svjestan si dobitka vec godinu nakon toga,
i izdrzis cijelo to vrijeme.
Zajeb je kad ti u medjuvremenu firma/agencija propadne :-))
Zato je to stvar osobnog odabira.

Vec se tresem od straha pred tipkanjem jer imam osjecaj da ces me pitati od
kud mi sve te brojke... uff :-)

:: Jao jao jao... da ja to radi preventive ąirim znanje a to očito ne

:: odgovara tebi i drugima koji bi htjeli izrabljivati ljude. No daj si

Opet o "meni"... Skini se... nemam zastitu :-)

:: I daj već jednom konkretno pa i odgovori na ona tri pitanja.

Ej, znas kamo ti stavim ta tri pitanja... :-)) Daj barem ih nemoj MENI
stalno povlaciti pod nos! :-)

:: Da li si opazio da otkada sam postavio ona tri pitanja od SANY ja ni
:: traga ni glasa?

Tko, jel ja? Jok, kako bi... o:-))
Ne vjerujem, mislim da je stvar samo nekih obaveza i odsutnosti. Isto tako
tebe nije bilo 3 dana... :-P

p.s. da skratimo? Otpadose mi prsti, zaozbiljno!

--
martin

m.artin

m.artin wrote:
:: Croatian LAMer wrote:

Rude, 18 Kb teksta....

--
martin

Croatian LAMer

>Nisu bila postavljena meni, nego cekam odgovor od trece osobe kojoj su
>upucena. :-)
>Ako mene nesto pitas, dobijes odgovor ili barem - odgovor zasto NE MOZES
>dobiti odgovor :-))

Pa kasnije sam i tebe zamolio da odgovoriš na pitanja no dobro, samo
ti ignoriraj....

> [...]

>bez neke velike karijere, napraviti posao da se itekako pojedinacna
>osig.kuca probije u Top5 na ljestvici...

Eto i sada kada si potvrdio većinu mojih tvrdnji zar i dalje tvrdiš da
nisam imao pravo zahtjevati dodatna objašnjenja pa i malo žešće
krenuti na tipa koji se reklamira na tako magloviti način a u biti se
radi o jako dobroj prevari... a koji se više niti ne javlja jer shvaća
vjerojatno da mu je kontraproduktivno istinito odgovoriti na pitanja.

> [...]

>proviziju. Drugo, samo po sebi, osim kroz prvo, ne donosi u pravilu nista.
>(osim mozda malo optimizma agentu :-))) ).

Znači radi se, slobodnim govorom, o tome da ta organizacija traži one
koji će joj nači nove žrtve bilo da će ih nazvati prodvačima ili
kupcima.

>:: Argumenti... a ?to ?e? kada nitko da se spusti na nivo realnosti ve?
>:: sve pri?aju o raznim tehnikama i prodaju maglu non stop
>:: apstrahiraju?i (ili ti ga idu u Miltona if you know what I mean :))
>:: a ja jednostavno ?elim znati konkretno odgovore na pitanja - pa evo,

>:: postavio sam ih bio 3 zar ne...
>
>Valjda ces ih i dobiti...

Ajmo se kladiti da neću. Tip je teška podvala i točka. :)

>:: Ne ?elim konkretne primjere o drugim sustavima. ®elim konkretno ovaj

>:: primjer.
>
>Cekam prozvanog, skupa s tobom. No ipak cu stajati u drugom redu i najprije
>malo posmatrati :-)))

Eh, niti mi ti nisi nešto konkretan kada se traži ha :)

>Ovaj vikend je bio kulminacija (klimaks :-) ). Slijedeci ce biti lakse za
>disati, a na dalje onda drasticno lakse...

Ma lani sam se barem mogao ugurati kod Doma Zdravlja a sada skoro pa
do Monvi-a moram...

>Imas mjesta za parking negdje oko osnovne skole gore prema pizzeriji Maslina
>(prema Centeneru), prema kampovima, najcesce...

A pauka naravno nigdje nema - ljudi fakat ludo parkiraju. Trebao si
vidjeti tipa koji se mrtav kladan parkirao na pješački prijelaz i
odšetao u pravcu grada - i to talijan naravno - no moram priznati da
je tome pauk došao - provjereno ;)

>A da ides ujutro? :-)

pa što ću u gradu ujutro, tada sam na plaži... no sada je to daleko.
Eto mene nazad na poslu... vidjeti ćemo sljedeći vikend.

>:: U kojem si mjestu?
>Pazin. Redovito na potezu prema Rovinju, a i ostalim mjestima dosta cesto...

Da nisi radio u ICE-u sa Bertošom :) ili imaš kakve veze sa Guštinom
:=) ?

m.artin

**********

[...]

*********

Ova pitanja mislis? Ako se o njima radi, odgovore si vec dobio, ne
taksativno, ali kroz tekst, pogotovo mojih par zadnjih postova.
Vezano za njegov posao mislim da bi on bio kompetentniji, no ako ne odgovori
mogu i ja, ako proradi site... :-)

> Eto i sada kada si potvrdio većinu mojih tvrdnji zar i dalje tvrdią da
> nisam imao pravo zahtjevati dodatna objaąnjenja pa i malo ľeąće

> krenuti na tipa koji se reklamira na tako magloviti način a u biti se

> radi o jako dobroj prevari... a koji se viąe niti ne javlja jer shvaća

> vjerojatno da mu je kontraproduktivno istinito odgovoriti na pitanja.

Na tipa da, ali ne na sve u globalu. Jest da je tesko tako nesto
razgraniciti, ali se moze, a ti to nisi bas previse pokusavao, nego si
krenuo silom. Na sve. Tu sam ja uletio kao dobar samaritanac. :-)
Zasto se ne javlja ne znam.

> Znači radi se, slobodnim govorom, o tome da ta organizacija traľi one
> koji će joj nači nove ľrtve bilo da će ih nazvati prodvačima ili
> kupcima.

Karikiras. Odgovor sam ti dao, krivo ga interpretiras u svadljive svrhe.
Stajem.

> Eh, niti mi ti nisi neąto konkretan kada se traľi ha :)

Diplomacy. Cekam dvije zavadjene strane, divide et impera. :-)

> Ma lani sam se barem mogao ugurati kod Doma Zdravlja a sada skoro pa
> do Monvi-a moram...

Kod *Doma zdravlja* ?!? Tamo si nasao mjesta??

> A pauka naravno nigdje nema - ljudi fakat ludo parkiraju. Trebao si

> vidjeti tipa koji se mrtav kladan parkirao na pjeąački prijelaz i
> odąetao u pravcu grada - i to talijan naravno - no moram priznati da
> je tome pauk doąao - provjereno ;)

Ugodno za cuti :-)

> pa ąto ću u gradu ujutro, tada sam na plaľi... no sada je to daleko.

> Eto mene nazad na poslu... vidjeti ćemo sljedeći vikend.

Joke... :)
"vecernji izlazak ujutro(tm) (R)".

> Da nisi radio u ICE-u sa Bertoąom :) ili imaą kakve veze sa Guątinom
> :=) ?

haha. Neee, ali ih znam. Bio sam u ICE tu i tamo svojim "poslom" kao rani
srednjoskolac malo svrljati. Tata mi ih je sve poznavao pa sam se tu i tamo
prosvercao.
Gustina poznajem takodjer, neki dan smo se vidjeli. Dugo ga inace nisam
vidio, no mislim da je sve nepromijenjeno.
Ti ih znas? Radite zajedno na necemu?

--
martin

Croatian LAMer

On Mon, 16 Aug 2004 23:52:07 +0200, "m.artin"
<mcotar_GO_@_4_email_IT_.htnet.hr> wrote:

>m.artin wrote:
>:: Croatian LAMer wrote:
>
>Rude, 18 Kb teksta....

pa treba biti uporan zar ne :)

Croatian LAMer

> [...]

>glediste. Nije vrag da si bas tako crno-bijel? Ja sam LAMer, a ovo je moj
>crno-bijeli svijet, crno-bijeli svijet :-)

Eh ma svijet je pun svilia, svjetla i sjene upravo zato i ima toliko
muljatora koji se skrivaju u njima (da kažemo to ovako pjesnički).
Stvar je da je veći do svijeta danas vođen businessom i stalno se
izmišljaju novi načini kako da se zaradi novi cache i ovo je samo
posljedica istoga kako god ga mi nazvali.

>Prodaja je prodaja. No i pored toga se trziste siri, koliko god pesimisticno
>govorio i sagledavao.

Da, da... to dokazuju i umjetno izazvani ratovi... (čist da ostanem na
liniji pesimizma)

> [...]
>veze. Mislim, naci ces ju kako-tako ako zelis, ali realno bas i nemaju :-)

Moralnost firme se širi od vrha prema dole a marketingaši su obično
iznad prodavača pa ti zaključi da li je to realan utjecaj ili ne...

Sve u nekoj firmi ima uzročno posljedičnu vezu.

>Ma podrucje je siroko, i ako ti kazem neke stvari, a ne nastavim psalmima,
>reci ces da se okolisa, da sam ja jedan od Njih, da je to magla itd.

A što naravno većim dijelom nije istina. Tako je, do sada si samo
pokušao objektivno sagledati stvari i to tako što si konkretan problem
podigao na apstraktni nivo (pa si isti zamaglio) i počeo mijenjati
temu na druge modele, nepravednosti napada i sl.

> [...]
>Mislim da pomalo skacemo s jednih na druge, a ti takodjer no ipak se najvise
>baziras na govoru o direktnom zastupnistvu, ne-MLMu.

Dobro, a ja te ponovo pitam - kakav je oglas ono bio i zašto odbija
odgovoriti na postavljena mu pitanja :=)

> [...]

>dijelom razlicite i odvojene stvari. Nije tvoja losija, nisi u krivu, niti

Znači igra gluhog i nijemog - a slijepac još nije našao tipkovnicu.

>A ako se previse razvuce ova zvaka, puno je lakse usmeno, ili ne znam sta...
>telepatijom, kolektivnom :-)

Grupnjaci ha. Eh neće ići ako nema dobrih suradnica u razgovoru...

> [...]
>sany-a?
>Ako je tako, pustam onda najprije njega, a poslije mogu ja ako je potrebno

A ja njega pitao no on ogovora nije dao. Već mi je pomalo dosadno ovo
kada osoba o kojoj se priča vjerojatno mijenja e-mail adresu da bi
postala oglas pod drugim imenom :)

>:: Konkretno molim.
>
>Phu, covjece...
>Zaboli me... prst. :-)

E a sto ćeš, malo vježbe i za prste :)

>koja to plasira i cijij je "clan" to bio, dobiva samarcinu po ugledu i
>renomeu. Cesto ne toliko zasluzna za los rezultat ili poslovni potez.

A ja upravo želim vidjeti da li je SANY zaslužio "šamarčinu po
ugledu"...

>Jel, bar okvirno, u naznakama u daljini pod slabim svjetlom, mrvicu
>shvatljivije? :-))) Dobit ces moj otpali kaziprst u attachu na mail ako
>ovako nastavi...
>:-)

tvoja cura/žena će mi biti zahvalna kada ju zgrabiš sa tako jakim
rukama :))

>:: Mo?da jesam, mo?da nisam, mo?da samo previ?e ?itam pa sva?ta
>:: zaklju?ujem. No lijepo je i dalje teoretizirati i sijati maglu....

>Nije ti nekakav konstruktivan ton, pogotovo ne za raspravu u kojoj zelis
>ista osim ispucati gomile bijesa.

Kolega, kolega, pa valjda ti je jasno da su ovakvi threadovi već
odavno dobili naziv FLAME jer upravo zato i služe :) Istini za volju
ovo nije baš krenulo kao standardni FLAME no obzirom da si bio toliko
rječit a usto i podložan riječi "magla" to je vrlo uspješno evoluiralo
u isti. Šalu na stranu, drago mi je što želiš pomoći u informiranju
nas "lamera" o područiju prodaje polica osiguranja no nije mi drago
što si ti preuzeo ulogu branitelja a osoba koja se pita ništa ne
poduzima po tom pitanju. Vjerojatno su do sada i BUG-ovci riknuli od
dosadašnjeg obimnog prepucavanja...

>:: Dakle, prvo si ti postavio pitanje od "?ega se to mora? odmarati
>:: popodne?" a sada odjednom nevino tvrdi? da me to nitko nije pitao.
>:: Alo, da li ti pamti? ili ?ita? ?to si TI napisao a ?to netko drugi?

>Alo, mozak? Pase ovaj ton...

Ah, ne odgovara ti ton sada... prvo se gubiš u pitanjima a sada si
osjetljiv na ton - da nisi možda kakava plavuša :)

> [...]
>sto si argumentirao kako se te neke agente tjera da rade I popodne.
>S obzirom da znas nacin rada u nekakvoj klasicnoj agenturi, znas da se radi

Čuj ja sam, koliko se sjećam, rekao da u prodaji osiguranja često ne
postoji radno vrijeme a ne da ih netko tjera da rade popodne. Tjeraju
oni sebe da bi uspješno našli (toliko obiman i sve rasteći broj - ovo
je sarkazam a ne ozbiljna konstatacija - op. ur. :) ) kupca. Do tada
nisam niti rekao da postoji POTREBA odmaranja već da u popodnevnim
satima ako imaš stalno radno vrijeme imaš slobodnog vremena za
bavljenje i sa ostatkom života - od odmaranja, obitelji, hobija, ....
uglavnom nisi "zombi" koji radi i spava.

> [...]
>nametnutu obavezu, onda jasno da se trebas "odmoriti". Ako ne gledas tako,

A joj, ajmo mi to sada podizati na općenite vrijednosti i kako sam ja
to shvatio. Ne, ako ćemo o shvaćanju, mislim da sam bio dovoljno jasan
i to: postoji vrijeme za rad, postoji vrijeme za hobije, postoji
vrijeme za obitelj i vrijeme za spavanje, vrijeme za učenje i vrijeme
za zabavu ... i sve to u biti čini čovjeka. Ako istoga shvatimo samo
kao vršitelja rada tada je to smeće od života. Ovo vrijedi bez obzira
da li je posao "težak" ili nije. I da ti je posao i najljepši (a meni
se moj jako sviđa) ne želim odustati od familije, učenja, zabave,
odmora, spavanja, druženja i svih ostalih aktivnosti koje me
upopunjavaju. Prestani sa imputiranjem teksta kojega nigdje nisam
rekao - to što je moguće da braniš dugotrajan posao možda je razlog u
tome što si ti u neku ruku možda i prisiljen raditi isti pa ti je
lakše ako nađeš neko opravdanje za to.

>Catch my drift?
Eto ti ga na, ponovo u filozofskim vodama. A konkretno kada bih te
pitao u kada se onda odvija druženje sa drugim, zabava, učenje i sl.
ti bi mi rekao vjerojatno - "pa ja nigdje nisam rekao da nema
slobodnog vremena" a ja lijepo kažem da mora se imati slobodnog
vremena a ti do sada tvrdiš da je to sve "posao" ili "odmor"... ma
čudan si ti meni... :)

>Mozes se prestat svadjat? Djelujes nekonstruktivan. NHF (no hard feelings)!

Ma da, dosadno mi kada nemam s kime :)

>... ovisi sto ti znaci probiti se... :-)))
>No, slozili smo se. Napredak! :-)

Ne, ti si se napokon složio... :)

> [...]
>
>Dobra je izreka. Obje. Samo sto si sada negativno nastrojen :-)
>Odnosilo se na procjenjivanje mog privatnog profila.

Da, da... pustimo sada posao, a slobodno vrijeme.... :)
Što se tiće posla - to je i moja filozofija, ali to je posao i ništa
drugo (naravno, ako nemaš ništa drugo tada ti je to sve).

>Zasto se to ne bi moglo raditi prije, ako si kao prepreku tome mislio na
>neki ovakav posao?

Ping-pong, malo smo za stalni rad, malo smo za dovoljno vremena za
odmor... pin-pong

>:-)))
>Ne poznajemo se nitko od nas trojice.

Možda da, možda ne, ovisno o tvojim odgovorima u prošlom postu :)
Svijet je mali, a sve je manji kako godine prolaze...

> [...]

>svjesno usao u nesto. Svi ti poslovi mogu pruziti to sto pricaju, samo je
>pitanje koliko je matematika primjenjiva u praksi, pogotovo na vise od

Da, svijesno je ušao ako je upoznat sa time što ga čeka. Stvar je u
tome, i to ja zastupam od početka ovoga threada, da se najčešće ne
daju nikakave ili malo/lažne informacije o poslu te time privlači brdo
naivnih jadnika - nisi svijestan koliko je ljudi podložno tuđem
osmjehu i samouvjerenosti - iskorištavanje takvih mi se gadi i zato
sam reagirao na ovaj oglas.

> [...]
>nista, onda zato jer sam i ja tebi prije davao za pravo nekoliko puta :-) ).

Da, u kupoprodajnom ugovoru često to piše. No isto tako, u
kupoprodajnom ugovoru znaš imati i reference na neke zakone koji
nigdje u ugovoru nisu navedeni. Također imaš i različite veličine
slova, različite pozicije kritičnih tekstova unutar ugovora, prilikom
potpisivanja ugovora često imaš pored sebe barem dvije osobe koje te
nastoje nagovoriti/odvratiti ti pažnju ako je ugovor nepovoljan za
tebe - lako je kasnije reći - pa sve ti je pisalo u ugovoru. Treba se
djelovati prije potpisivanja istoga. Ako si razumio poantu...

> [...]
>12 + 3 + 1 + 6 = 22.000 kuna. Dodaj jos 7 za benzin, mozes i 10. Zaokruzimo
>na 35-40.000 kuna sa svim troskovima puta. Stvara sliku, nadam se..

Sve je to lijepo, no činjenica je da se za prodavače traži najčešće
profil osobe koja to sve neće moći uzeti u obzir. Koja ima SSS ili
manje i koja treba doći do novaca. Kada bi svi ti oglasi bili
namijenjeni osobamo koje će ispravno pristupiti poslu (i selektivno
eliminirale pri intervijuu nepodobne osobe), a ne ciljane za mase da
ih se iskoristi što više tada ne bih imao ništa protiv takvoga
sustava... za sada je to krađa!

> [...]
>nakon 3 godine posla, mjesecno izvlaci 50-100.000 kuna. Ima ih. Dakle,
>kalkulacija stoji, samo je stvar pojedinca da li ce upasti u malobrojne.

Pa pitam se pitam zašto tako recimo Pliva ne razmišlja pa u uvjetima
za radno mjesto ne stavi - svi su dobrodošli a onda ćemo vidjeti tko
će preživjeti.

> [...]
>i izdrzis cijelo to vrijeme.
>Zajeb je kad ti u medjuvremenu firma/agencija propadne :-))

Bio bi kada ne bi bilo marketingaša :)

>Vec se tresem od straha pred tipkanjem jer imam osjecaj da ces me pitati od
>kud mi sve te brojke... uff :-)

Ne, samo ih prosljeđujem poreznoj na provjeru :)

>:: I daj ve? jednom konkretno pa i odgovori na ona tri pitanja.

>Ej, znas kamo ti stavim ta tri pitanja... :-)) Daj barem ih nemoj MENI
>stalno povlaciti pod nos! :-)

Pa neka mi SANY odgovori pa ću imati drugu žrtvu :)

> [...]
>tebe nije bilo 3 dana... :-P
>
>p.s. da skratimo? Otpadose mi prsti, zaozbiljno!

ave!

Croatian LAMer

On Tue, 17 Aug 2004 11:24:44 +0200, "m.artin"
> [...]

>taksativno, ali kroz tekst, pogotovo mojih par zadnjih postova.
>Vezano za njegov posao mislim da bi on bio kompetentniji, no ako ne odgovori

Ne, pitanja koja sam taksativno naveo ka 1), 2) i 3) negdje prije, ne
da mi se tražiti - valjda je to toplina, idem uključiti klimu

> [...]
>razgraniciti, ali se moze, a ti to nisi bas previse pokusavao, nego si
>krenuo silom. Na sve. Tu sam ja uletio kao dobar samaritanac. :-)

Ah sto ćeš kada su domaći za suživot sa svim nacijama pa tako i
mišljenjima :)

>Karikiras. Odgovor sam ti dao, krivo ga interpretiras u svadljive svrhe.
>Stajem.

Stani (no bitno je reći da ne smatram da kada u istoj rečenici kažeš
karikiraš i krivo interpretiraš tada sam sebe pobijaš).

>Diplomacy. Cekam dvije zavadjene strane, divide et impera. :-)

Ma jedna se već pokrila po glavi i čeka da oluja prođe...

>Kod *Doma zdravlja* ?!? Tamo si nasao mjesta??

Da, koji put i iza rampe jer poznajem tamo neke ljude...

>haha. Neee, ali ih znam. Bio sam u ICE tu i tamo svojim "poslom" kao rani
>srednjoskolac malo svrljati. Tata mi ih je sve poznavao pa sam se tu i tamo
>prosvercao.

Tata ti ih je sve poznavao? Hm, koje si ti godište 1980 na ovamo :)

>Gustina poznajem takodjer, neki dan smo se vidjeli. Dugo ga inace nisam
>vidio, no mislim da je sve nepromijenjeno.
>Ti ih znas? Radite zajedno na necemu?

Pozdravi ga no ako ti sada kažem kako ga znam tada bih se odao zar ne
:)

Recimo samo da se odavno poznajemo - još čak iz doba ICE-a :) Iako sam
mu bio i doma i u njegovoj firmi i poznajem Šurana itd... ma previše
sam rekao!

m.artin

Croatian LAMer wrote:
[...]

Vidis da mozes biti i duhovit... :-)

::: Kod *Doma zdravlja* ?!? Tamo si nasao mjesta??

::
:: Da, koji put i iza rampe jer poznajem tamo neke ljude...

Ti si domaci u ovim prostorima?

[...]

Tata im je svima bio profesor.
Nesto stariji. Godistem.

[...]

Ne vjerujem. Zar se nas dvojica od nekud znamo?!? Ne povezujem te ni sa
cime...

:: Recimo samo da se odavno poznajemo - još čak iz doba ICE-a :) Iako

:: sam mu bio i doma i u njegovoj firmi i poznajem Šurana itd... ma
:: previše sam rekao!

Ahhh, znači znas cijelu ekipu... Ne brini se, necu povezati, ne vidim clue.

Jel vidis sad koliko ti je bespotrebna bila sva ona gorcina? Mogao si dobiti
na mail sva objasnjenja od mene, uz put bismo i kavu popili negdje jer bih
na vrijeme znao da dolazis u Rovinj. Lameru! :-)) :-P

--
martin

m.artin

Croatian LAMer wrote:
::
:: Moralnost firme se ąiri od vrha prema dole a marketingaąi su obično

:: iznad prodavača pa ti zaključi da li je to realan utjecaj ili ne...
::
:: Sve u nekoj firmi ima uzročno posljedičnu vezu.

I da i ne. Ti gledas na iskljucivo pravilo ovo, a ja bih gledao kao nesto
sto ovisi od slucaja do slucaja. Iskljuciv si.

:: Dobro, a ja te ponovo pitam - kakav je oglas ono bio i zaąto odbija

:: odgovoriti na postavljena mu pitanja :=)

Ne znam zasto ne odgovara.
90% pologa dajem na stranu da je posao MLMa.

[...]

:: Znači igra gluhog i nijemog - a slijepac joą nije naąao tipkovnicu.

LOL! :-)

[...]

:-))
Gubis smisao sarkazma, kritike, postajes duhovit. To ne sluti na dobro...

[...]

:: tvoja cura/ľena će mi biti zahvalna kada ju zgrabią sa tako jakim
:: rukama :))

Haha!
Krivo! Vec si konstatirao kako nemam privatan zivot, kako sam jadan, i da
radim ujutro i popodne TO. Odluci se... :-))

(p.s. inace vodim jedan omanji bordel i zastupam mega-poligamiju; eto, da
unesem malo nereda :-) )

:: Kolega, kolega, pa valjda ti je jasno da su ovakvi threadovi već
:: odavno dobili naziv FLAME jer upravo zato i sluľe :) Istini za volju
:: ovo nije baą krenulo kao standardni FLAME no obzirom da si bio toliko
:: rječit a usto i podloľan riječi "magla" to je vrlo uspjeąno
:: evoluiralo u isti. ©alu na stranu, drago mi je ąto ľelią pomoći u

:: informiranju nas "lamera" o područiju prodaje polica osiguranja no

:: nije mi drago ąto si ti preuzeo ulogu branitelja a osoba koja se
:: pita niąta ne poduzima po tom pitanju. Vjerojatno su do sada i BUG-
:: ovci riknuli od dosadaąnjeg obimnog prepucavanja...

We'll see, rekos slijepci... :)

[...]

:: Ah, ne odgovara ti ton sada... prvo se gubią u pitanjima a sada si
:: osjetljiv na ton - da nisi moľda kakava plavuąa :)

Ajoj neeeee, na jednoj drugoj grupi plavusa gradi apartmane od nekoliko
desetaka tisuca eura, a onda pita gdje se racuni najjefitnije placaju,
zbunjuje ju cinjenica sto je kod zabe skocilo s 5 na 10 kuna po transakciji.
Obrt smatra visokosofisticiranom poslovnom djelatnoscu, PDV je Nesto, za
Netbanking je cula.
Na kraju joj se u muci upucavaju tamo neki koji nemaju cure ni zene ni
prileznice, a ona se mora od toga grcevito braniti...
:-)))

:: Čuj ja sam, koliko se sjećam, rekao da u prodaji osiguranja često ne

:: postoji radno vrijeme a ne da ih netko tjera da rade popodne. Tjeraju

:: oni sebe da bi uspjeąno naąli (toliko obiman i sve rasteći broj - ovo

:: je sarkazam a ne ozbiljna konstatacija - op. ur. :) ) kupca. Do tada

Osjecam. Nemoj tako duboko :-)

:: nisam niti rekao da postoji POTREBA odmaranja već da u popodnevnim
:: satima ako imaą stalno radno vrijeme imaą slobodnog vremena za
:: bavljenje i sa ostatkom ľivota - od odmaranja, obitelji, hobija, ....

:: uglavnom nisi "zombi" koji radi i spava.

Sad ti polako doklizavas na moje. Lijepo. :)

:: A joj, ajmo mi to sada podizati na općenite vrijednosti i kako sam ja

:: to shvatio. Ne, ako ćemo o shvaćanju, mislim da sam bio dovoljno

(nestalo mi magle)

:: Prestani sa imputiranjem teksta kojega nigdje nisam
:: rekao - to ąto je moguće da branią dugotrajan posao moľda je razlog u
:: tome ąto si ti u neku ruku moľda i prisiljen raditi isti pa ti je
:: lakąe ako nađeą neko opravdanje za to.

Opa, mogla bi biti i ova zadnja tvrdnja. Uzet cu to u pamcenje i
upotrijebiti drugdje u diskusijama. Fala! :-)
Sto se drugoga tice, podrzavam.
Ono sto sam ja mislio jest da se ode beyond limits, bez pravila kad se nesto
radi.
Dalje, da se ne bjezi od rada bas u svacijem zivotu, pogotovo sto mrzim
klasican odnos spram poslu koji ljudi imaju. No tu nije stvar o poslu, ljudi
imaju takav stav o svome zivotu, ko da su i oni i zivot i posao i sve skupa
jedno veliko smece. I alergican sam na taj stav; Jung bi rekao da sam mozda
pokusao eskivirati poistovjecivanje s istim pa sam zato tako reagirao.

::: Catch my drift?

Od kad smo spomenuli Guątina, ICE & comp postao si razgovorljiv. :-)

::: :-)))

::: Ne poznajemo se nitko od nas trojice.

::
:: Moľda da, moľda ne, ovisno o tvojim odgovorima u proąlom postu :)

:: Svijet je mali, a sve je manji kako godine prolaze...

Ne znam tko si. Ocito znas neke ljude odavde...

:: Da, svijesno je uąao ako je upoznat sa time ąto ga čeka. Stvar je u
:: tome, i to ja zastupam od početka ovoga threada, da se najčeąće ne
:: daju nikakave ili malo/laľne informacije o poslu te time privlači
:: brdo naivnih jadnika - nisi svijestan koliko je ljudi podloľno tuđem
:: osmjehu i samouvjerenosti - iskoriątavanje takvih mi se gadi i zato

:: sam reagirao na ovaj oglas.

Svjestan sam i znam. Medjutim, njihov je problem ako padaju na takve stvari
i rade nesto zbog osmjeha a ne zbog posla i mogucnosti koje isti pruza.
Necu kupiti auto za 30.000 eura koji vrijedi 3 ako mi se prodavac smijesi.
mislim, onaj tko to napravi sam je kriv.

:: Da, u kupoprodajnom ugovoru često to piąe. No isto tako, u
:: kupoprodajnom ugovoru znaą imati i reference na neke zakone koji
:: nigdje u ugovoru nisu navedeni. Također imaą i različite veličine

:: slova, različite pozicije kritičnih tekstova unutar ugovora, prilikom

:: potpisivanja ugovora često imaą pored sebe barem dvije osobe koje te
:: nastoje nagovoriti/odvratiti ti paľnju ako je ugovor nepovoljan za

:: tebe - lako je kasnije reći - pa sve ti je pisalo u ugovoru. Treba se
:: djelovati prije potpisivanja istoga. Ako si razumio poantu...

Razumijem. No svi takvi poslovi se isto tako mogu saznati. Mislim da je
problem u lakovjernosti i razmisljanju o brzoj. laganoj, velikoj zaradi bez
truda. Koliko je problema takvih "sarlatana", toliko je problem i samih
ljudi koji na takav nacin ulaze u tako nesto.

[...]

:: Sve je to lijepo, no činjenica je da se za prodavače traľi najčeąće
[...]

:: ih se iskoristi ąto viąe tada ne bih imao niąta protiv takvoga

:: sustava... za sada je to krađa!

Ne radi se takva selekcija, nikad. Jednostavno je profil ljudi takav da
dodjes do toga. Otprilike kao head-shoulders nivo - Gaussova krivulja
distribucije. Imas svakojakih profila ljudi a posao se ne moze zasnivati
samo na onima koji su svega svjesni, koji imaju dovoljnu knjizevnu,
financijsku, poslovnu i inu pismenost. Ni u kojem poslu, pa tako ni ovdje.
Ni vi ne prodajete programe ili usluge svima koji kuze sto dobiju, a cesto
su upravo informaticari ti koji cuclaju novac na neukosti klijenata.
Npr, iz prakse evo ti ovo: dodjes kod zene koja vidi da komp i digitalni
fotic ne rade, frajer vidi da je samo stvar u tome da je neki parametar u
pitanju u programu ili se USB kabel malo pomakao. Ali prcka po kompu kakvih
pola sata da bi naplatio 150 kuna, a ja to telefonski rijesim drugi puta i
smijem joj se dok ona polu-ljuta, polu nasmijana na svoj racun, psuje po
ovome kako ju je preveslao.
Poznata situacija? :-)

:: Pa pitam se pitam zaąto tako recimo Pliva ne razmiąlja pa u uvjetima
:: za radno mjesto ne stavi - svi su dobrodoąli a onda ćemo vidjeti tko
:: će preľivjeti.

Objasnio sam ti. A kad bi znao kako se u Plivi neke stvari postavljaju
(slucajno imam neke kontakte), onda bi vidio koliko je u takvim firmama masa
stvari na neprofesionalnom nivou. Plus sto oni mogu isto raditi na principu
MLMa, samo mislim da nisu financijski niti know-how spremni za tako nesto.
A to kakve managere traze... trebao bi vidjeti sto je tamo manager, ili na
osnovu cega se stavljaju oglasi za radna mjesta... no nemojmo o tome.
Selekcija postoji zato da se ne pojavi razni sljam, a i da se - nitko ne
mora primiti. Jer trebaju ljude iz vana, veze, rodbinstva itd itd. You know
THE stuff!

::: Zato je to stvar osobnog odabira.
::
:: Bio bi kada ne bi bilo marketingaąa :)

Ma nabijem ti ih znas kamo ... :-)

--
martin

Croatian LAMer

>Ti si domaci u ovim prostorima?

:)

>Tata im je svima bio profesor.
>Nesto stariji. Godistem.

Opa, sin od Čotara :) Upoznao sam ti i staroga :) Ali ček, što je on
predavao? Znam da je to onim kemičarima nešto imao.... Povijest
umjetnosti?

>Ahhh, zna?i znas cijelu ekipu... Ne brini se, necu povezati, ne vidim clue.

znači clueless...

>Jel vidis sad koliko ti je bespotrebna bila sva ona gorcina? Mogao si dobiti
>na mail sva objasnjenja od mene, uz put bismo i kavu popili negdje jer bih
>na vrijeme znao da dolazis u Rovinj. Lameru! :-)) :-P

Vidi, gorčina nije tebi namjenjena. Ton i informacije koje sam dao su
tu radi drugih čitatelja da se ne bi zalijetali u nešto a da ne
razmisle o tome - a što bi očito odgovaralo samo SANY-ju ;)

Ah, LAMer a ne lamer molim :)

Croatian LAMer

On Wed, 18 Aug 2004 08:29:32 +0200, "m.artin"
<mcotar_GO_@_4_email_IT_.htnet.hr> wrote:

>Croatian LAMer wrote:
>::
>:: Moralnost firme se ?iri od vrha prema dole a marketinga?i su obi?no
>:: iznad prodava?a pa ti zaklju?i da li je to realan utjecaj ili ne...
>::
>:: Sve u nekoj firmi ima uzro?no posljedi?nu vezu.

>I da i ne. Ti gledas na iskljucivo pravilo ovo, a ja bih gledao kao nesto
>sto ovisi od slucaja do slucaja. Iskljuciv si.

Eh ovo ti je drugi put da mi pjevaš crno-bijeli svijet. Jednostavno
imam za reći, ako se pravila ponašanja u firmi ne propagiraju od vrha
prema dolje tada je uprava te firme loša.

>Ne znam zasto ne odgovara.
>90% pologa dajem na stranu da je posao MLMa.

shmrc, nikada nećemo saznati :)

>:-))
>Gubis smisao sarkazma, kritike, postajes duhovit. To ne sluti na dobro...

Ma sda kada mi nema ozbiljnog sugovornika tada ni ne moram biti
sarkastičan. Uostalom, ja ti volim i druge tipove humora :P

>Haha!
>Krivo! Vec si konstatirao kako nemam privatan zivot, kako sam jadan, i da
>radim ujutro i popodne TO. Odluci se... :-))

Ah ne, molim lijepo, rekao si da se tu ne zaletavam pa sam napravio
Reevaluate()

>(p.s. inace vodim jedan omanji bordel i zastupam mega-poligamiju; eto, da
>unesem malo nereda :-) )

Uh, .ebate, a sin profesora. Uvijek takvi ispadaju van normi :)

>We'll see, rekos slijepci... :)

i skočiše bez padobrana...

> [...]

>Obrt smatra visokosofisticiranom poslovnom djelatnoscu, PDV je Nesto, za

OK, OK, možda si brineta :) Ipak toliko radikalnim te ne mogu
prozvati.

>Na kraju joj se u muci upucavaju tamo neki koji nemaju cure ni zene ni
>prileznice, a ona se mora od toga grcevito braniti...
>:-)))

Eh da nisam dao Reevaluate() ...

>:: nisam niti rekao da postoji POTREBA odmaranja ve? da u popodnevnim
>:: satima ako ima? stalno radno vrijeme ima? slobodnog vremena za
>:: bavljenje i sa ostatkom ?ivota - od odmaranja, obitelji, hobija, ....

>:: uglavnom nisi "zombi" koji radi i spava.
>
>Sad ti polako doklizavas na moje. Lijepo. :)

Znači i ti zastupaš stalno radno vrijeme a ne posao od jutra do
popodne - ok, Reevaluate()

>:: Prestani sa imputiranjem teksta kojega nigdje nisam

>:: rekao - to ?to je mogu?e da brani? dugotrajan posao mo?da je razlog u
>:: tome ?to si ti u neku ruku mo?da i prisiljen raditi isti pa ti je
>:: lak?e ako na?e? neko opravdanje za to.

>Opa, mogla bi biti i ova zadnja tvrdnja. Uzet cu to u pamcenje i
>upotrijebiti drugdje u diskusijama. Fala! :-)

Molim no da razmislim o tome da zahtjevam Copyright notice? hm...

> [...]
>pokusao eskivirati poistovjecivanje s istim pa sam zato tako reagirao.

Carpe Diem je i moj moto ali sam ga malo rasporedio ne samo na
posao...

>::: Catch my drift?
>
>Od kad smo spomenuli Gu?tina, ICE & comp postao si razgovorljiv. :-)

Ne, to je bilo od onda kada sam zaključio da se SANY neće više
javljati...

Ako pod razgovorljiv misliš na elokventan, čak sam i prije pisao
dovoljno teksta. Sada isti samo više nije napadački jer nemam koga
napadati...

>:: Mo?da da, mo?da ne, ovisno o tvojim odgovorima u pro?lom postu :)

>:: Svijet je mali, a sve je manji kako godine prolaze...
>
>Ne znam tko si. Ocito znas neke ljude odavde...

Moguće, moguće....

nastavak slijedi sutra jer je kraj vremen i ja trebam familiji :)

m.artin

Croatian LAMer wrote:
::: Ti si domaci u ovim prostorima?
::
:: :)

Opet filozofiraą i bacaą maglu. Budi konkretan :-)))

::: Tata im je svima bio profesor.
::: Nesto stariji. Godistem.
::
:: Opa, sin od Čotara :) Upoznao sam ti i staroga :) Ali ček, ąto je on
:: predavao? Znam da je to onim kemičarima neąto imao.... Povijest
:: umjetnosti?

Filozofija i marksizam, kasnije Logika, Sociologija i Filozofija i joą neąto
strukovnim smjerovima - Etika i kultura, evo sjetih se :-)
Mama je bila ovo ąto si naveo, otprilike.

::: Ahhh, zna?i znas cijelu ekipu... Ne brini se, necu povezati, ne
::: vidim clue.
::
:: znači clueless...

Je.

[...]

:: tu radi drugih čitatelja da se ne bi zalijetali u neąto a da ne
:: razmisle o tome - a ąto bi očito odgovaralo samo SANY-ju ;)

Dobar samaritanac prije nego je to pitanje i djelovanje uopće potegnuto s
moje strane? Pa ti si straąan... :-P
:-))

:: Ah, LAMer a ne lamer molim :)

Niti to nije istina, viąe niti u ovako doslovnom smislu. Smekąo si se pod
mojom dirigentnstkom palicom. :-))))
A uskoro ćeą reći i pravi identitet, makar na mail. :)
Iako ću onda vjerojatno biti razočaran. Tako je to uvijek kod velikih
tajnovitosti... :-)

--
martin

m.artin

Croatian LAMer wrote:
[...]

:: Eh ovo ti je drugi put da mi pjevaą crno-bijeli svijet. Jednostavno
:: imam za reći, ako se pravila ponaąanja u firmi ne propagiraju od vrha
:: prema dolje tada je uprava te firme loąa.

U klasičnim firmama apsolutno, egzistencijalnog značaja. U MLMu je situacija
ipak drugačija.

[...]

"Spas u poslednji čas" :)

::: (p.s. inace vodim jedan omanji bordel i zastupam mega-poligamiju;

::: eto, da unesem malo nereda :-) )
::
:: Uh, .ebate, a sin profesora. Uvijek takvi ispadaju van normi :)

Ni ne slutią koliko si blizu Spoznaje. :-)

::: Sad ti polako doklizavas na moje. Lijepo. :)
::
:: Znači i ti zastupaą stalno radno vrijeme a ne posao od jutra do
:: popodne - ok, Reevaluate()

A-a. Ne. Ja zastupam freelancing, kako u poslu tako i svemu drugome.

::: Od kad smo spomenuli Gu?tina, ICE & comp postao si razgovorljiv. :-)
::
:: Ne, to je bilo od onda kada sam zaključio da se SANY neće viąe
:: javljati...

Aha, ajd ti to mačku o rep :-)

:: Ako pod razgovorljiv mislią na elokventan, čak sam i prije pisao
:: dovoljno teksta. Sada isti samo viąe nije napadački jer nemam koga
:: napadati...

Ne stoji baą, prije si mene napadao. Također. :-)
Od ICEa na dalje, stvari su se radikalno promijenile (prije toga također,
mada manje) :-)))

Lameru :-)
Papučar.

--
martin

Croatian LAMer

I slijedi najavljeni nastavak....

> [...]

>Necu kupiti auto za 30.000 eura koji vrijedi 3 ako mi se prodavac smijesi.
>mislim, onaj tko to napravi sam je kriv.

Eh, onda malo znaš o ljudima. Većina ljudi je lakovjerno i naivno. I
to je ono dobro u njima. Zar se baš svaki čovjek treba pretvoriti u
okorjelog nevjernika koji druge gleda sa nožem u zubima?

> [...]
>truda. Koliko je problema takvih "sarlatana", toliko je problem i samih
>ljudi koji na takav nacin ulaze u tako nesto.

Točno i zato se ja držim one: oni svjesniji su tu da pomažu
"nesvjesnijima" - mislim da je to nekada netko važan rekao možda u
nekom drugom obliku.... hm.... tko li bi to mogao biti...? :)

> [...]
>samo na onima koji su svega svjesni, koji imaju dovoljnu knjizevnu,
>financijsku, poslovnu i inu pismenost. Ni u kojem poslu, pa tako ni ovdje.

Točno. I svaki posao zahtjeva određenu stručnost koja se provjerava
prilikom zapošljavanja. Stvar je u ovakvim poslovima da oni svijesno
zavaravaju ljude da su sposobni to raditi - i to pretežno zato da bi
izvukli koje dodatno osiguranje od njih samih. Ljudi često sebi
umišljaju da mogu svašta raditi i zato tu treba uvijek i kod svakog
posla postojati određeni vid provjere znanja. Pa čak i ako si običan
šljaker poslodavac će te pitati što znaš raditi kada te zapošljava.

> [...]
>smijem joj se dok ona polu-ljuta, polu nasmijana na svoj racun, psuje po

Da. No da li se i tebi čini da si možda sada izjednačio one koji
zapošljavaju osobe u prodaji osiguranja (i kao takvi ne bi trebali
imati direktnok kontakta sa korisnicima) sa onima koji direktno rade
sa korisnicima. Ne čini li ti se onda da su u biti prodavači u ovom
slučaju jasno definirani kao korisnici a ne pružatelji usluga :)

>Selekcija postoji zato da se ne pojavi razni sljam, a i da se - nitko ne
>mora primiti. Jer trebaju ljude iz vana, veze, rodbinstva itd itd. You know
>THE stuff!

O ovome sam već rekao nešto - ukratko: da, ali tamo ima selekcije

>::: Zato je to stvar osobnog odabira.
>::

>:: Bio bi kada ne bi bilo marketinga?a :)

>Ma nabijem ti ih znas kamo ... :-)

Eto ti ga na, znao sam ja da i ti ne voliš marketingaše :)

Croatian LAMer

On Wed, 18 Aug 2004 21:19:40 +0200, "m.artin"
<mcotar_GO_@_4_email_IT_.htnet.hr> wrote:

>Filozofija i marksizam, kasnije Logika, Sociologija i Filozofija i jo? ne?to

>strukovnim smjerovima - Etika i kultura, evo sjetih se :-)

Da, da, sada mi kao iz magle isplivavaju ti momenti.... makar je
Marksizam koji put zajedno sa obranom mijenjao Đemo - zgodno bi bilo
kada ti se tip sa kosom do ramena pojavi sa gitarom na nastavi i da ti
da rastaviš M72 a onda se dobacuje sa ručnom granatom i s istom svira
gitaru - ah ta dobra star hippijevska vremena :))

>Mama je bila ovo ?to si naveo, otprilike.

Da, da... mračna soba u predjelima knjižnice, slajdovi i nešto se
pričalo no obzirom da je većina pisala kodove za 6510 (C64) tada ne
znam baš što... :)

>:: zna?i clueless...
>
>Je.

still? :) Ne brini se, ne budem više pričao o tome, pa niti mailom :)

>Dobar samaritanac prije nego je to pitanje i djelovanje uop?e potegnuto s
>moje strane? Pa ti si stra?an... :-P
>:-))

Ah, netko mora i to biti...

>:: Ah, LAMer a ne lamer molim :)
>

>Niti to nije istina, vi?e niti u ovako doslovnom smislu. Smek?o si se pod
>mojom dirigentnstkom palicom. :-))))

Uh što si dižemo moral (i etiku :)) a istina je već izrečena davno
prije i svima jasna - "neprijatelj" se povukao i sada sam samo sa
neutralcima...

>A uskoro ?e? re?i i pravi identitet, makar na mail. :)

neću, neću...

>Iako ?u onda vjerojatno biti razo?aran. Tako je to uvijek kod velikih
>tajnovitosti... :-)

Obzirom da smo već eliminirali kavu tada ni nemam razloga za
predstavljanje a ti za žalovanje....
.... no, you never know.... svijet je mali i što si stariji to je
manji... no to sam već spomenuo prije...

asta la vista!

sany

> police osiguranja.
>
> Misliš police osiguranja nekretnine vinkulirane u korist banke.
Ne, mislim police osiguranja zivota vinkulirane u korist banke. Ipak nemaju
svi na svjetu nekretnine...

sany

> [...]
> tu radi drugih čitatelja da se ne bi zalijetali u neąto a da ne
> razmisle o tome - a ąto bi očito odgovaralo samo SANY-ju ;)

Pusti ti Sany-a na miru i drzi se svoje rupe :p...

sany

Jos ne kuzis ima ljudi i na ovoj grupi koji ipak placaju i javili su se za
posao, no ti ih tu i dalje pljujes. Iako je ovo hr.ponuda.posao ti drobis
uvrjede. Mislim da si lagano zreo za ABUSE. Odi uzivaj u plodovima svog rada
u NO NAME firmi koju se bojis i spomenuti kako nebi ostao bez posla cistaca
tipkovnica. Zaista ne kuzim tvoju tvrdnju da prodajemonesto a ljudi neznaju
sto? Ponavljam po stoti puta na www.ponude.com tocno pise o cemu je rijec.
Ukoliko ne nudis neki posao mrdni se sa grupe u hr.janeznamocemu.pricam...

m.artin

Croatian LAMer wrote:
:: On Wed, 18 Aug 2004 21:19:40 +0200, "m.artin"

:: <mcotar_GO_@_4_email_IT_.htnet.hr> wrote:
::
::: Filozofija i marksizam, kasnije Logika, Sociologija i Filozofija i
::: jo? ne?to strukovnim smjerovima - Etika i kultura, evo sjetih se :-)
::
:: Da, da, sada mi kao iz magle isplivavaju ti momenti.... makar je
:: Marksizam koji put zajedno sa obranom mijenjao Đemo - zgodno bi bilo
:: kada ti se tip sa kosom do ramena pojavi sa gitarom na nastavi i da
:: ti da rastavią M72 a onda se dobacuje sa ručnom granatom i s istom

:: svira gitaru - ah ta dobra star hippijevska vremena :))

Nisam ga vidio vec dugo vremena.

::: Mama je bila ovo ?to si naveo, otprilike.
::
:: Da, da... mračna soba u predjelima knjiľnice, slajdovi i neąto se

:: pričalo no obzirom da je većina pisala kodove za 6510 (C64) tada ne

:: znam baą ąto... :)

Sad je joą uvijek tamo, ali kao bibliotekar. :-)
Nokia 6510 onda?!? :-)))

::: A uskoro ?e? re?i i pravi identitet, makar na mail. :)
::
:: neću, neću...

Daa, prepun mi je Inbox. :-P

::: Iako ?u onda vjerojatno biti razo?aran. Tako je to uvijek kod

::: velikih tajnovitosti... :-)
::
:: Obzirom da smo već eliminirali kavu tada ni nemam razloga za

:: predstavljanje a ti za ľalovanje....
:: .... no, you never know.... svijet je mali i ąto si stariji to je

:: manji... no to sam već spomenuo prije...

Isplivat će kad-tad. :-)

:: asta la vista!

I'll be back.

p.s. zasto mi ne valja kodna stranica s nasim slovima? kako god stavio...

--
martin

m.artin

Croatian LAMer wrote:
[...]

:: Eh, onda malo znaą o ljudima. Većina ljudi je lakovjerno i naivno. I
:: to je ono dobro u njima. Zar se baą svaki čovjek treba pretvoriti u
:: okorjelog nevjernika koji druge gleda sa noľem u zubima?

Mozda malo znam o ljudima, a mozda znam dosta. Tko ce ga znati ciji stav je
ispravan...
Ne znaci da moramo biti apsolutno i neupitno podozrivi, ali doza
egzistencijalne opreznosti je nuzna.

:: Da. No da li se i tebi čini da si moľda sada izjednačio one koji
:: zapoąljavaju osobe u prodaji osiguranja (i kao takvi ne bi trebali

:: imati direktnok kontakta sa korisnicima) sa onima koji direktno rade
:: sa korisnicima. Ne čini li ti se onda da su u biti prodavači u ovom

:: slučaju jasno definirani kao korisnici a ne pruľatelji usluga :)

Ovisi kako gledas i o kakvoj se konstrukciji posla radi.
Po tome bi onda trebalo isto tako eliminirati sve obrtnike, poduzetnike,
privatnike i slicno.
Jer, rade i fakturiranje, pripremu, nabavu, komunikaciju s klijentima i tako
dalje. Ipak nisu svi bas debili, a to sto se takvima prave i cekaju druge da
potegnu, moze biti svjesna odluka za pasivnost, podredjenost i muuukanje do
u nedogled. :-)

[...]

:: Eto ti ga na, znao sam ja da i ti ne volią marketingaąe :)

Ne u tom smislu :-)

--
martin

Croatian LAMer

On Thu, 19 Aug 2004 13:54:41 +0200, "sany" <sanyM...@sanybox.com>
wrote:

>Jos ne kuzis ima ljudi i na ovoj grupi koji ipak placaju i javili su se za
>posao, no ti ih tu i dalje pljujes.

Ne, sory, ja ne pljujem ljude koji su se javili na tvoj oglas na posao
već ih žalim i usto i upozoravam a sa tobom nemam što više razgovarati
ukoliko ne odgovoriš na pitanja koja sam ti postavio.

>Iako je ovo hr.ponuda.posao ti drobis uvrjede. Mislim da si lagano zreo za ABUSE.

Abuse ili ne pitanje je sada - ili je to možda pokušaj da me se ušutka
jer se ne želi pričati o pravim stvarima. Lijepo je šutjeti tjedan
dana a onda se vratiti na prvi post no znaš li ti čitati (a ovo nije
bila uvreda već obično pitanje)? Jer, se ovdje već itekako toga
napisalo pa bi bilo lijepo od tebe da se ne loviš za slamčice
ignorirajući sve što je do sada napisano samo zato što ti to odgovara
već da kreneš napokon odgovarati ili da šutiš :)

> Odi uzivaj u plodovima svog rada u NO NAME firmi koju se bojis i spomenuti kako nebi ostao bez posla cistaca tipkovnica.

ha svatko ima svoj posao što ćeš. Neki pomažu drugima pa makar čisteći
im tipkovnice a drgi iste kradu i varaju :) - što ćeš, život je
raznolik

> Zaista ne kuzim tvoju tvrdnju da prodajemonesto a ljudi neznaju
>sto? Ponavljam po stoti puta na www.ponude.com tocno pise o cemu je rijec.
>Ukoliko ne nudis neki posao mrdni se sa grupe u hr.janeznamocemu.pricam...

Ja kao osoba koja razmatra da li da se javi ili ne na tvoj oglas imam
pravo pitati dodatna objašnjenja. Eto, da budem konkretan - postavio
sam ti ih u prijašnjim postovimai ima ih točno 3 - ako nisi sposoban
odgovoriti u javnosti o čemu se u tom poslu radi tada ne vidim razloga
zašto ne bih upozorio sve na to obzirom da je lijepo da i drugi znaju
što se krije iza tvojega upita.

Croatian LAMer

On Thu, 19 Aug 2004 13:47:03 +0200, "sany" <sanyM...@sanybox.com>
wrote:

>Pusti ti Sany-a na miru i drzi se svoje rupe :p...

Kažeš prevedeno: "ne petljaj mi se u posao jer to nije tvoj posao zar
ne?" - lijepo ćemo silom i prijetnjama osigurati provođenje svoje
ideje - prava civilizacija :)

Karahana

Daj ne kenjaj sajt je očajan ništa ne piše do kraja. Recimo kakva SS je
potrebna (ma nikakva za takav treš job) onda kod kredita VELIKIM slovima
piše "nisu lihvarske kamate" a nigdje ne piše kolke su kamate.....neda mi se
dalje. Inače meni JOŠ UVIJEK nije jasno koji ja tu k... prodajem i kak se
plača mjesečno (moš mislit), ili provizija ili po sklopljenom ugovoru. MALO
VIŠE INFORMACIJA NA SAJT STAVI.

sany

> [...]

> ha svatko ima svoj posao ąto ćeą. Neki pomaľu drugima pa makar čisteći
> im tipkovnice a drgi iste kradu i varaju :) - ąto ćeą, ľivot je

> raznolik

hr.janeznamocemu.pricam...

> Ja kao osoba koja razmatra da li da se javi ili ne na tvoj oglas imam
> pravo pitati dodatna objaąnjenja. Eto, da budem konkretan - postavio
> sam ti ih u prijaąnjim postovimai ima ih točno 3 - ako nisi sposoban

> odgovoriti u javnosti o čemu se u tom poslu radi tada ne vidim razloga
> zaąto ne bih upozorio sve na to obzirom da je lijepo da i drugi znaju

Dobro si mi to rekao... :(

sany

> Kaľeą prevedeno: "ne petljaj mi se u posao jer to nije tvoj posao zar

> ne?" - lijepo ćemo silom i prijetnjama osigurati provođenje svoje
> ideje - prava civilizacija :)

Opet pitanje, nudis li posao ili ga trazis? Ako ga nudis onda to i reci, no
ako ga trazis onda me nazoves da vidimo za sto si sposoban. Vidim da se
pojavljujes precesto u razni grupama i davis ljude svojim vjecitim reply-ima
i komentarima. Ja ti kazem da pustis navodenje moga imena u tudem razgovoru,
no ti potezes pitanje civilizacije! Iako sam vec rekao u davnom postu da se
slazem sa svim tvojim tvrdnjama ti i dalje "valjas". Posto civilizirano
nakon toga ne zelim sudjelovati u tvojoj privatnoj raspravi ti si i dalje
dajes za pravo prozivati mene, moj posao i kolege. Mislim da na abuse ili ne
ide ABUSE.

sany

"Karahana" <mirjan...@zg.htnet.hr> wrote in message
Ne "kenjam"! Kredit je u banci i ako je lihvarski obrati se nasim bankama i
slicnima. Na site-u sasvim dovoljno pise da se stekne znanje da se radi o
poslu u osiguranju, vise o poslu u mom uredu. Vjerujem da i svaki drugi
poslodavac isto napravi, no ako sam ja izuzetak SORY.

Croatian LAMer

>Dobro si mi to rekao... :(

Eto ga na, krenuo je prodavati maglu i izbjegavati odgovore. Ma fakat
si marketingaš a obzirom da smatram da su isti ograničeni u svom
naštrebanom svijetu - nemam više što za reći.

Croatian LAMer

On Fri, 20 Aug 2004 13:12:35 +0200, "sany" <sanyM...@sanybox.com>
wrote:

> [...]
>poslu u osiguranju, vise o poslu u mom uredu. Vjerujem da i svaki drugi
>poslodavac isto napravi, no ako sam ja izuzetak SORY.

dakle sve piše na siteu. Da li su ti to možda rekli drugi pa se ti
samo pridržavaš toga jer ne znaš u biti objasniti o čemu se tu radi.
Imaš tvoja tri pitanja - pa izvoli odgovoriti.

Croatian LAMer

>Opet pitanje, nudis li posao ili ga trazis? Ako ga nudis onda to i reci, no
>ako ga trazis onda me nazoves da vidimo za sto si sposoban.

Vidi, priča je sljedeća. Ti nudiš posao a ja te pitam za dodatna
pojašnjenja. Na žalost recimo da nemam telefona i nemam auto pa ne
mogu do tebe niti te mogu nazvati ali ti mogu koristiti newse (naravno
tu je taj kompjuter pa ja znam slati mail ali to sve ide nekako preko
mreže - što ti ja znam :)). Pun sam želje za radom i tvoj me posao
zanima pa bih ja rado doznao više informacija. Daj mi please odgovori
na ona moja tri pitanja?

> Vidim da se pojavljujes precesto u razni grupama i davis ljude svojim vjecitim reply-ima
>i komentarima.

Vidim da nisi sposoban vidjeti a kamo li shvatiti što ja na ostalim
postovima odgovaram. Ako ne znaš dopusti mi da ti objasnim: to ti je
znaš stručno :) Da li ja njih gnjavim ili ne to prepusti njima da kažu
a da li ja tebi ugrožavam trenutno besplatno reklamiranje i
izrabljivanje ljudi - moguće.

> Ja ti kazem da pustis navodenje moga imena u tudem razgovoru,
> no ti potezes pitanje civilizacije!

Tvoje ime se pojavilo samo u ovome threadu (ili ti ga tematici) i
nigdje drugdje. Obzirom da je isti javan a ti si jedan sudionik istoga
tada se tvoje ime ovdje može pojaviti. Drugo bi bilo da sam tvoje ime
potezao negdje izvan ove tematike a što bi bilo prilično nepristojno.
Znači da zaključimo: ovo nije tuđi razgovor, samo ti nisi određeno
vrijeme odgovarao na pitanja a i dalje izbjegavaš odgovoriti na ista.

> Iako sam vec rekao u davnom postu da se slazem sa svim tvojim tvrdnjama ti i dalje "valjas".

Diskusija ti je ono kada jedan argumentirano govori na jednoj strani
pa onda drugi na te argumente isto tako argumentirano odgovara. Reći
da se ne slažeš a ne argumentirati to ne spada u diskusiju. To što se
ti "joguniš" i izbjegavaš argumentirano govoriti samo ide u činjenicu
da nisi iskren (ili sposoban) na argumente odgovoriti.

>Posto civilizirano nakon toga ne zelim sudjelovati u tvojoj privatnoj raspravi ti si i dalje
>dajes za pravo prozivati mene, moj posao i kolege. Mislim da na abuse ili ne
>ide ABUSE.

Tebe sam prozivao jedino u ovoj grupi i to konkretno tražeći od tebe
neke odgovore. Ja ne vidim kojega sam tvojeg kolegu konkretno
prozivao.
Da ti objasnim, ovo je SLOBODAN medij i ko takav daje ti slobodu da se
REKLAMIRAŠ ali i da drugi mogu nešto reći o tebi. A to što si ti tu
samo kao prodavač magle koji nije sposoban shvatiti sredinu koju
koristi tada ti ja tu ne mogu ništa. Iako sam rekao da sposobniji
trebaju pomoći nesposobnijima moram priznati da si ti propali slučaj.