Google grupe više ne podržavaju nove postove ni pretplate na Usenetu. Stari sadržaj ostaje vidljiv.

Novo!!! HWK FOR UFS , N-BOX, TWISTER

3 prikaza
Preskoči na prvu nepročitanu poruku

gsm-pro

nepročitano,
14. kol 2005. 08:15:5114. 08. 2005.
HOT & NEW
HWK FOR UFS , N-BOX, TWISTER

The HWK is only required for new modules and platforms, if you are happy
with the current modules and supported platforms you do not need to purchase
the HWK.

Example 1 - if new features are added for DCT4, the HWK is not needed.

Example 2 - purchase of the HWK gives support for Nokia fast flashing which
was added in previous release for preview of 200 phones, Samsung D500/D508
support and support for SEMC A1 platform (SONY-ERICSSON MC, LG 3G and Sharp)

price: 160 euro

cloned Motorola SmartClip

Smart-Clip is a professional device that removes SP/SIM/phone/user
lock from Motorola phones. It's works with a wide range of
mobile phone models starting at C3xx series (C250, C260, C266, C330, C331,
C332, C333, C334, C335, C336, C350, C350l, C350V, C353, C359V, C370, C450,
C450l, C550, C650), Exxx series (E380, E370), Vxxx series (V150,V151,
V300,V303, V400, V500, V525, V220, V600), Vxx series (V60, V66, V60i,V66i,
V70),old T-series models (T280, T720, T720i, T722i), new V-series model
V80andA835/A920/A925 or C385 . IN last update added E396, E398, C380,V180,
V220,C115, C116. This simple standalone one-button operation Clip are
Unlocking phones in just a couple of seconds. No PC, disassembling or
special technical knowledge needed.. .
No updates maybe available.
upgraded to 2.05
PRICE: only 99 euro + delivery

SWS-Sagem Unlocker

Supported phones, for unlock by reading code, or direct Unlock

All these phones are using Sagem Test Points:
My - V55 , My - X5-2, My - C4, My - X7, My - C2-2, S 341i
My - V75, My - V65, My - X6, My - X5m, My - X5, My - X3, My - X3-2, My -
X2q,
My - X2, My - C2, My - X1, Mx - 30xx (ARM)

The package Contains:
-SwS-Sag LPT Dongle
- Sag My-V55 Test point adaptor
- Sag My-C2-2 Test point adaptor
- Sag My-X6, V65 .. Test point adaptor
- Sag My-X5, X3 .. Test point adaptor
- Sag My-X2 .. Test point adaptor
- Sag Mx-30xx Test point adaptor

PRICE: ONLY 269 euro + delivery

Sony-Ericsson X-GTI CLIP

Features:

a.. Supports New RSA Protected Models
b.. Old Models Also Supported Inc T28 etc.
c.. Unlocks in 3 Seconds
d.. Reset User Code to default
e.. Easy to use
f.. Portable Clip
g.. No PC Or Battery Required !!

Compatible to work with:

a.. T28, T20, T29, R310, R320, R380, A2618, A2628
b.. T39, T65, T68m, T68i, R520, Z200, T610, T630, Z600
c.. T200, T230, T300, T310, P800, P900, P910
d.. T610 RSA, T630 RSA, Z600 RSA
e.. F500, F500i, K500, K500i, K700, K700i, Z1010, S700, V800

PRICE: ONLY 79 euro + delivery

Info : gsm...@net.hr Gsm : 098 9334 850

Gsm Experts Team

nepročitano,
15. kol 2005. 07:13:0115. 08. 2005.
OVA VAM JE DOBRA :)
Hwk se prodaje?!
Pozdrav,
Roman

"gsm-pro" <gsm...@net.hr> wrote in message

gsm-pro

nepročitano,
16. kol 2005. 14:15:3116. 08. 2005.
Daaaa.... Naravno!
Zainteresiran???

"Gsm Experts Team" <in...@gsm-experts.com> wrote in message

Roberto Posavec @ GSM-Java

nepročitano,
16. kol 2005. 17:10:3316. 08. 2005.
On Tue, 16 Aug 2005 20:15:31 +0200, gsm-pro wrote:

> "Gsm Experts Team" <in...@gsm-experts.com> wrote in message

Gle, bolje prodavati HWK nego varati Martecha...

Jel tako Romane?!

--
http://www.gsm-java.com
All for your Mobile needs...

"Business has only two basic functions - marketing and innovation."
Peter Drucker

gsm-pro

nepročitano,
17. kol 2005. 12:14:5317. 08. 2005.
He he he Ova vam je dobra ;)

"Roberto Posavec @ GSM-Java" <REMOVE...@gsm-java.com> wrote in message

Gsm Experts Team

nepročitano,
18. kol 2005. 08:52:0618. 08. 2005.
Moras jos puno papati..
da prodajes neke stvari gsm java..
mislim da ti je najbolje da se drzis ti tvojih slicica i melodija
i sugavih siemens telefona

"Roberto Posavec @ GSM-Java" <REMOVE...@gsm-java.com> wrote in message

gsm-pro

nepročitano,
18. kol 2005. 15:50:3618. 08. 2005.
... ha ha ha, ajd ti lijepo ohladi. Imaš dobru spiku ali ne tako dobru kao
što su moji boxevi i td. ( a i cijene, jel u tome možda problem? u
cijenama? ) nisi ni znao što je dekodiranje dok sam ja radio boxeve !!!
...pa ako imaš neke probleme javi se pa da to riješimo, ima načina ... ;)

"Gsm Experts Team" <in...@gsm-experts.com> wrote in message

Gsm Experts Team

nepročitano,
19. kol 2005. 06:58:0619. 08. 2005.
Prijatelju...
gsm-pro?
mozda mijenjas nickname?
nemam pojma tko si kao prvo..
kao drugo..
cijene su ti katastrofa!
sve klonirana,besplatna ili na pola radeci uredjaji!
Mislim da ti neznas sta je dekodiranje ili vec prodaja boxeva
kad se tu reklamiras a i ovaj java..

p.s
ja ovdje ne reklamiram neku pustim vam samo dobbre cijene da znate za
dalje..
tu nitko nista nece kupit budi siguran..

"gsm-pro" <gsm...@net.hr> wrote in message

Roberto Posavec @ GSM-Java

nepročitano,
20. kol 2005. 05:21:3620. 08. 2005.
On Thu, 18 Aug 2005 14:52:06 +0200, Gsm Experts Team wrote:

> Moras jos puno papati..
> da prodajes neke stvari gsm java..
> mislim da ti je najbolje da se drzis ti tvojih slicica i melodija
> i sugavih siemens telefona

Papam puno... Valjda cu brzo narasti...

Ne prodajem neke stvari.

Ne drzim se slicica, melodija, a posebica Siemens telefona.

Ti se radije sakrij u svoj Kawasaki ili tako nesto - ili vrati ljudima
novce.

Amaro

nepročitano,
20. kol 2005. 07:17:1820. 08. 2005.

> [...]
>
> Ne drzim se slicica, melodija, a posebica Siemens telefona.
>
> Ti se radije sakrij u svoj Kawasaki ili tako nesto - ili vrati ljudima

Ovo sa vracanjem novaca mi se dopada i trebalo bi i napraviti.
Naime kod doticnog svercera Romana Rakipa iz "teama" (ako se tako moze
nazvati) sam kupio SETool2 i nakon dva mjeseca zajebancije sa suportom i
raznim pasvordima ukida mi se podrska za isti.
Program je navodno krekiran i izlazi nadogradnja za SETool3 ali treba
dokupiti novi dongle za zastitu.
Kod ovlastenih svercera dongle kosta 60 eurica (po preporuci proizvodaca) a
kod doticnog svercera je 100 eura + dostava.
Buduci da nisam u mogucnosti promijeniti svercera jer je to nekako vezano sa
proizvodacem odustajem od kupnje do daljnjega.
Prevario je jos neke ljude cija imena necu da spominjem bez njihovog
odobrenja.
Zato ako zelite sacuvati zivce i novce ne kupujte nista kod doticnog
pljackasa i lesinara.
Ovaj mladi i nadobudni svercer moje novce vise nece vidjeti.

-----
ama...@yahoo.com
031 351 357
Ivan (ICQ 149001659)
-----

Roberto Posavec @ GSM-Java

nepročitano,
20. kol 2005. 08:40:4920. 08. 2005.
On Sat, 20 Aug 2005 13:17:18 +0200, Amaro wrote:

> [...]
> pljackasa i lesinara.
> Ovaj mladi i nadobudni svercer moje novce vise nece vidjeti.

Ne samo da nece vidjeti tvoje novce, nece on vidjet mnogo novca...

Cujem da je dobio konkurenciju u susjedstvu ;-)

Ti, Amaro - ako trebas nekakvu opremu javi mi se na ICQ ili MSN.

Pozdrav!

--
http://www.gsm-java.com
All for your Mobile needs...

ICQ: 159826495
MSN: sup...@siemens-java.com
SONORK: 100.86699
AIM: siemensjava
YAHOO: siemensjava

Roberto Posavec @ GSM-Java

nepročitano,
20. kol 2005. 08:50:0120. 08. 2005.

Mene radije ne spominji...

--
http://www.gsm-java.com
All for your Mobile needs...

ICQ: 159826495

MSN: sup...@siemens-java.com
SONORK: 100.86699
AIM: siemensjava
YAHOO: siemensjava

"Business has only two basic functions - marketing and innovation."
Peter Drucker

Gsm Experts Team

nepročitano,
20. kol 2005. 09:35:0420. 08. 2005.
Amaro..
vi ste vjerovatno slabi matematicar koliko i gsm serviser (ako se to tako
moze nazvati!
svi setool donglovi su rasprodani i nema vise price o tome
vjerovatno se jos borite za setool2 koji je proslost kao i njegov support
inace,cijena u svijetu je 60 "eurica" kako vi kazete..
dhl vam je 50 eura + slanje wu (ako znate sta je to) oko 20-30 eura
i sad mi recite koliko to dodje?!
normalno vise od 30 musterija se nije bunilo i cak su i sretni bili..
ali jedan pacijent koji je vjerovatno cicija u dusi i koji nema posla ni
kurca moze srati okolo
valjda samo to i znate
p.s
tvoje novce ni ne trebam
Srdacan Pozdrav,
Roman

"Amaro" <ama...@yahoo.com> wrote in message

Gsm Experts Team

nepročitano,
20. kol 2005. 09:39:2620. 08. 2005.
woow..mnogo novaca necu vidjet?!
ajme ajme kojih se ja gluposti u ovom postu nacitam da je to cudo..
Molim Vas nastavite (ful dobra razbriga nakon napornog tjedna ;)
konkurenciju?!
mora da se salis
a za opremu..mora da ce se netko tebi javiti..
sjecam se kad si me davio za neke stvari po emailu,telefonu,icq,sonorku..
Ljudi..
ako zelite kupit neku opremu znate kome se trebate javiti ;)
A ima i par jako dobrih decki u Zagrebu..
Pozdrav,
Roman

"Roberto Posavec @ GSM-Java" <REMOVE...@gsm-java.com> wrote in message

Gsm Experts Team

nepročitano,
20. kol 2005. 09:35:4720. 08. 2005.
no comment
;-)

"Roberto Posavec @ GSM-Java" <REMOVE...@gsm-java.com> wrote in message

Gsm Experts Team

nepročitano,
20. kol 2005. 09:40:0220. 08. 2005.
ajme..
citaj majstore..

"Roberto Posavec @ GSM-Java" <REMOVE...@gsm-java.com> wrote in message

Roberto Posavec @ GSM-Java

nepročitano,
20. kol 2005. 09:51:4320. 08. 2005.
On Sat, 20 Aug 2005 15:39:26 +0200, Gsm Experts Team wrote:

> [...]
> Ljudi..
> ako zelite kupit neku opremu znate kome se trebate javiti ;)
> A ima i par jako dobrih decki u Zagrebu..

Ja sam za razliku od tebe, spreman decku pomoci sa sigurno 30% nizom
cijenom nego kod tebe.
Gnjavio sam te stvarno jako, da me je tvoj umisljeni stav uspio odbaciti na
kilometar, a isto tako i druge.

Sve u svemu, varalica si, to je jedino bitno.

Gsm Experts Team

nepročitano,
20. kol 2005. 11:46:1420. 08. 2005.
Kao prvo,ti nemas pojma o nicemu!
a kamoli da prodajes nekome neku opremu!
decku si spreman pomoci?!
kao prvo to je po glasu neki "malo stariji decko" ;)
he..he..ja mislim da ti moze biti tata!
30% nizom cijenom?!
hoces se kladiti?
SVAKA CAST..(pa cak i ti znas da si me davio,tako da sam te pobrisao sa svih
kontakata..
mislim da si prvi covjek koji mi je isao na "ignore" ;)
zadnji put da si spomenuo varalica i to ozbiljno mislim..
sa drugim stvarimo slobodno..

"Roberto Posavec @ GSM-Java" <REMOVE...@gsm-java.com> wrote in message

Roberto Posavec @ GSM-Java

nepročitano,
20. kol 2005. 13:29:5220. 08. 2005.
On Sat, 20 Aug 2005 17:46:14 +0200, Gsm Experts Team wrote:

> [...]
> mislim da si prvi covjek koji mi je isao na "ignore" ;)
> zadnji put da si spomenuo varalica i to ozbiljno mislim..

Prodajem neku opremu, samo onu s kojom sam radio i za koju znam da radi.
Nista drugo. Nista u cega se ne razumijem. Za sve ostalo sredit cu mu ako
zeli nabavne cijene.

Sta ? Nisi Martechu duzan novce ;-)?

btw. mozda sam ja prvi koji je tebi dosao na ignore, ali hvala bogu ti meni
nisi bio prvi ;-)

Amaro

nepročitano,
20. kol 2005. 15:18:5220. 08. 2005.

> [...]
> svi setool donglovi su rasprodani i nema vise price o tome
> vjerovatno se jos borite za setool2 koji je proslost kao i njegov support

SETool2 sam platio u cetvrtom mjesecu a izgubio u sestom
Nakon dva mjeseca traljavog suporta i mijenjanja sifri nije niti cudo sto je
proslost
Nadogradnju na SETool3 sam trebao dobiti za 60 eura (toliko je kod ostalih)
Zahvaljujuci tebi i tvojoj bolesnoj pohlepi nisam dobio nadogradnju.

> inace,cijena u svijetu je 60 "eurica" kako vi kazete..

Lazes, cijena u svijetu je 50 $
Zbog malo "komocije" sverceri to zaokruzuju na prihvatljivih 60 eura.

> dhl vam je 50 eura + slanje wu (ako znate sta je to) oko 20-30 eura
> i sad mi recite koliko to dodje?!

Malo si mutav, jel?
Kada bi to bilo tako onda bi svi prodavali po 100+ eura a ne po 60.
Tu svoju matematiku si nabij znas kuda.
Preporucena cijena od strane proizvošaca je 50$ .
Kao ovlasteni sverceri imate veliki rabat.
Znaci tebe u nabavi kosta najvise 35 - 40 $
U cemu je problem?
U tebi i tvojoj pohlepi.

> normalno vise od 30 musterija se nije bunilo i cak su i sretni bili..

Sretan sam i ja kada je sve u redu .
Vjerovatno nije bilo niti 20 musterija a ne 30 i nesto

> ali jedan pacijent koji je vjerovatno cicija u dusi i koji nema posla ni
> kurca moze srati okolo
> valjda samo to i znate

Ovo su teske rijeci za jednog propalog, zvalavog svercera koji misli da je
popio svu pamet svijeta
Ja bar nesto radim i to posteno za razliku od balavog svercera.
Stvarno si nula od covjeka a nakon ovoga iznad jos si nistavniji u mojim
ocima i ocima mojih kolega koji su upoznati sa tvojom gramzivoscu.

> p.s
> tvoje novce ni ne trebam

Trebas ti, trebas samo sto su ti oci malo previse narasle pa ne vidis dalje
od nosa.

> Srdacan Pozdrav,
> Roman

Mogu si misliti nakon onoga gore...

Amaro

nepročitano,
20. kol 2005. 15:28:4820. 08. 2005.

> Kao prvo,ti nemas pojma o nicemu!
> a kamoli da prodajes nekome neku opremu!
> decku si spreman pomoci?!
> kao prvo to je po glasu neki "malo stariji decko" ;)
> he..he..ja mislim da ti moze biti tata!

Naravno da nisu svi balavi kao ti.
Ima tu ljudi i sa malo vecim stazom koji bi i tebi mogli biti tata.
Ovo "malo stariji decko" cu shvatiti kao kompliment.:c))
Ne znam sta ti je u nastavku smijesno.
Vjerovatno ne znas niti ti.
Kakve to ima veze sa tvojim prevarama?

Gsm Experts Team

nepročitano,
21. kol 2005. 06:00:1621. 08. 2005.
To je izmedju mene i martecha a ne izmedju tebe i mene ?!
jasno?

"Roberto Posavec @ GSM-Java" <REMOVE...@gsm-java.com> wrote in message

Gsm Experts Team

nepročitano,
21. kol 2005. 06:01:5821. 08. 2005.
Balavi?!
vi ste covjek koji sigurno nemate ni kurca posla a ni znanja ..
a ni kinte za kupit neku opremu..ili za support
prebacite se na agrokulturu..
Srdacni Pozdravi

"Amaro" <ama...@yahoo.com> wrote in message

Roberto Posavec @ GSM-Java

nepročitano,
21. kol 2005. 06:04:2721. 08. 2005.
On Sun, 21 Aug 2005 12:00:16 +0200, Gsm Experts Team wrote:

> To je izmedju mene i martecha a ne izmedju tebe i mene ?!
> jasno?

Dobro, bitno je da si "priznao" :-)

Gsm Experts Team

nepročitano,
21. kol 2005. 06:12:1021. 08. 2005.
je ti ja licim na setool team?!
nadogradnu za setool3 si trebao platit 100 eura
i kad ste me zvali pio sam Becks (pivu) i jebalo mi se iskreno za vasih 100
eura
ili za vasih 60 eura..ili bilo koliko..
da ja lazem..
stvarno neznate ni engleski..
pa ajmo..
www.setool.net
pod "PRICES"
70 USD je sluzbena cijena,ajde sad to pretvorite u eure?!
57 EURA (rusi su to malo slabo iskalkulirali ;)
pa sta niste kupili u Rusiji ili u Europi po tih 57 eura?!
u cemu je problem?!
57 eura (dongle) + 50 dhl + 20 eura WU
= 127 eura (i cekanje 3-4 dana)
Amaro..nisam ja sa vama cuvao ovce da mozemo na ti
vi iste sretni,jer vama smo trebali i naplatit i Molit vas da kupite
setool3 dongle..
a nama se cisto ...
vjerovatno..(jako upitno)
vidim kako radis..
odg. na post tipu koji zeli popravit mikrofon..
dajte bankovne detalje,uplatit cu vam ja za kafu,kad niste napravili onaj
mikrofon!
to vam sve govori!

> [...]
> Tu svoju matematiku si nabij znas kuda.

> Preporucena cijena od strane proizvođaca je 50$ .

Gsm Experts Team

nepročitano,
21. kol 2005. 06:47:4521. 08. 2005.
bravo..

"Roberto Posavec @ GSM-Java" <REMOVE...@gsm-java.com> wrote in message

Amaro

nepročitano,
3. ruj 2005. 15:38:4203. 09. 2005.

"靶ercer" <in...@gsm-experts.com> wrote in message

> je ti ja licim na setool team?!

Kad te bas zanima, sve vise mi licis na probuseni kurton iz kojega curi
smrdljivo pivo.

0 novih poruka