Google grupe više ne podržavaju nove postove ni pretplate na Usenetu. Stari sadržaj ostaje vidljiv.

Porodajem Canon EF 100-400/4.5-5.6L IS USM

9 prikaza
Preskoči na prvu nepročitanu poruku

volks66

nepročitano,
25. ožu 2010. 06:21:3825. 03. 2010.

Amaro

nepročitano,
25. ožu 2010. 08:16:3025. 03. 2010.

"volks66" <vol...@gmail.com> wrote in message

> Star oko godinu i pol..
>
> Sluzio kao balast u torbi!!!
>
> Cijena 5800 Kuna

Dobra cijena za *balast*
:)

volks66

nepročitano,
25. ožu 2010. 09:31:5425. 03. 2010.

Dodatne informacije:

Iz Zagreba sam, kupljen u B&H negdje krajem rujna 2008, koristen par puta,
ne vise od 500 snimaka.

U kakvom je stanju?

Onakvom kako obicno izgleda objektiv koji je bio par puta na aparatu a
ostalo proveo spavajuci u svojoj futroli.

Inace sam na vagi , dali da ga prodam ili cuvam, pa ak netko brzi, stigne sa
perjem mozda ne odustanem od prodaje.

BRUJO

nepročitano,
25. ožu 2010. 09:50:4725. 03. 2010.

"volks66" <vol...@gmail.com> wrote in message
> Star oko godinu i pol..
>
> Sluzio kao balast u torbi!!!
>
> Cijena 5800 Kuna

pa ja ga prošle godine kupio od jednog lika u ZG, u odličnom stanju... za
8.600 kn
eh, da sam znao... čekao bi do sad... još bi ti i večeru platio i taxi do
Krka i nazad... (Kod nas je taksi po razumnoj cijeni :-) )

volks66

nepročitano,
25. ožu 2010. 09:55:1325. 03. 2010.

"BRUJO" <bo...@bodul.com> wrote in message
> pa ja ga proąle godine kupio od jednog lika u ZG, u odličnom stanju... za
> 8.600 kn
> eh, da sam znao... čekao bi do sad... joą bi ti i večeru platio i taxi do
> Krka i nazad... (Kod nas je taksi po razumnoj cijeni :-) )

Brujo, treba mi lova, zato je takva cijena.

d.

Lidija

nepročitano,
25. ožu 2010. 15:07:2725. 03. 2010.

"volks66" <vol...@gmail.com> wrote in message
> Star oko godinu i pol..
>
> Sluzio kao balast u torbi!!!
>
> Cijena 5800 Kuna

Da trenutno imam toliko gotovine, mislim da ne bih puno razmisljala :((

--
http://lidijazizic.com

volks66

nepročitano,
25. ožu 2010. 18:00:2225. 03. 2010.

"Lidija" <lidija.zizic_M@KNI_gmail.com> wrote in message

tjesi se i ja suze lijem!! ;)

al' ga najmanje koristim....pa je prvi na redu...

BTW imas super fotki...vidi se da se trudis.

Izgleda, da puno vremena trosis na fotkanje.

Denis Pero�

nepročitano,
26. ožu 2010. 04:45:4526. 03. 2010.
Jel objektiv prodan?

"volks66" <vol...@gmail.com> wrote in message

PAUL JEDRISKO

nepročitano,
26. ožu 2010. 06:12:0126. 03. 2010.
On 25 ožu, 14:31, "volks66" <volk...@gmail.com> wrote:

> [...]
> ostalo proveo spavajuci u svojoj futroli.
>
> Inace sam na vagi , dali da ga prodam ili cuvam, pa ak netko brzi, stigne sa

možeš mi poslat broj mobitela zainteresiran sam ozbiljno za taj
objektiv

PAUL JEDRISKO

nepročitano,
26. ožu 2010. 06:27:4326. 03. 2010.

plaćam odmah

volks66

nepročitano,
26. ožu 2010. 08:16:5626. 03. 2010.
Prodan, jucer!

Novi vlasnik bu se, nadam se pohvalil na njuzima!?

Ostal je u "familiji"!

Lp d.

Lidija

nepročitano,
26. ožu 2010. 09:57:0126. 03. 2010.

> tjesi se i ja suze lijem!! ;)

Vjerujem ti :))

> BTW imas super fotki...vidi se da se trudis.
>
> Izgleda, da puno vremena trosis na fotkanje.

Hvala :)) Da, vremena na to trosim u ogromnim kolicinama.
Zakacila sam se :DDD

--
http://lidijazizic.com

volks66

nepročitano,
26. ožu 2010. 11:51:2026. 03. 2010.

"Lidija" <lidija.zizic_m@nki_gmail.com> wrote in message

> Hvala :)) Da, vremena na to trosim u ogromnim kolicinama.
> Zakacila sam se :DDD

Da primjetil sam, u zadanjih godinu dana, svako malo naletim na tvoje fotke.

A vidim da si se i na PS zakacila ili vec kaj rabis za fljenja.

I isto sam skuzil da pratis trendove, kaj se fura.

Jesi kad vidla koju svoju fotku na 70x50 ili nekaj slicnom?

Fotke na kantama, su jedna prica, a fotke na zidu, velikog formata, cist
nekaj drugo.

Probaj si napraviti, ako nisi, par slika na 40x30 barem.

IMHO1

Lp d.

Lidija

nepročitano,
26. ožu 2010. 18:42:0926. 03. 2010.

> Da primjetil sam, u zadanjih godinu dana, svako malo naletim na tvoje
> fotke.
> A vidim da si se i na PS zakacila ili vec kaj rabis za fljenja.

Sta je 'fljenja'?

> I isto sam skuzil da pratis trendove, kaj se fura.

Ne znam bash. Slikajem i radim sta mi se svidja, malo me nekad ispljucaju
zbog toga, al me nije pretjerano briga :))

> Jesi kad vidla koju svoju fotku na 70x50 ili nekaj slicnom? Fotke na
> kantama, su jedna prica, a fotke na zidu, velikog formata, cist nekaj
> drugo.

Ono sto je do sada bilo isprintano na toj velicini je izgledalo odlicno,
visi mi ih par i na zidu :))
Apsolutno bolje izgledaju tako, ako si aludirao na to da su 'unakazene'
obradom pa se na printu sve vidi (s obzirom da me pitas za PS)?
Nisu one toliko obradjene koliko ja uvijek biram takve scene i doba dana.
Netko me nedavno pitao na grupi nesto kao: 'Uvijek mora bit izlazak/zalazak,
a?' :DD
Volim sareno, sta cu... :)

> Probaj si napraviti, ako nisi, par slika na 40x30 barem.

Napisah gore. :))
A u vrlo bliskoj buducnosti kad nabavim A3 printer, onda ce ih bit puno vise
isprintanih. I jedva cekam :)

--
http://lidijazizic.com

volks66

nepročitano,
26. ožu 2010. 19:15:5626. 03. 2010.

> "volks66" <vol...@gmail.com> wrote in message
>
> Sta je 'fljenja'?

ma mislil "frljenja"

> Ne znam bash. Slikajem i radim sta mi se svidja, malo me nekad ispljucaju
> zbog toga, al me nije pretjerano briga :))

Ma nismo se skuzili..

> [...]
> Apsolutno bolje izgledaju tako, ako si aludirao na to da su 'unakazene'
> obradom pa se na printu sve vidi (s obzirom da me pitas za PS)?

Ne, fora je da fotka je fotka tek kad je u printu...

> Nisu one toliko obradjene koliko ja uvijek biram takve scene i doba dana.
> Netko me nedavno pitao na grupi nesto kao: 'Uvijek mora bit
> izlazak/zalazak, a?' :DD

To sam skuzil, ja uvijek zakasnim par sati....

> Volim sareno, sta cu... :)

Skroz krivo...

> Napisah gore. :))
> A u vrlo bliskoj buducnosti kad nabavim A3 printer, onda ce ih bit puno
> vise isprintanih. I jedva cekam :)

E to ti je "must have"

I nemoj zuriti, skupi lovu za posteni....

Lp d.

Lidija

nepročitano,
26. ožu 2010. 19:51:0826. 03. 2010.

> Ma nismo se skuzili..

Vjerojatno :))

> Ne, fora je da fotka je fotka tek kad je u printu...

Totalno se slazem. Mislim da je steta cuda raditi za primjerak 800x500
piksela.

> Skroz krivo...

Kako?

> E to ti je "must have"
>
> I nemoj zuriti, skupi lovu za posteni....

Definitivno. koji ti imas? Ako imas.
Prvo sam mislila Canon 9000 ili 9500, ali bi rado jednog koji podrzava papir
u roli, da barem do nekog formata mogu sama printati panorame. To podrzava
Epson r1900 ili tako nesto. Konkurent canonu 9000.
Imas li kakvih iskustava sa takim printerima? Prijedlog ili slicno?

--
http://lidijazizic.com

volks66

nepročitano,
27. ožu 2010. 04:41:3627. 03. 2010.

> "volks66" <vol...@gmail.com> wrote in message

Lidija, imas dobrih, fotki, puno truda ulazes i rezultati su vidljivi.

I meni se svidjaju neke sarene, sive, mracne, bijele itd...fotke dijelim na
one kaj mi se svidjaju i one koje ne!!!
Znaci dvije vrste. .
Isto tako ih ne komentiram
Moj osobni stav

Ince,vise sam na strani filma, jel to radim dugi niz godina....sada rijetko
jel ne stignem zbog posla, vremena imam sve manje i manje. to sve radim zgog
vlastitog zadovoljstva.

Hough!

E sad printer.:

imam dugo vec 9500 i zadovoljava moje potrebe, za vece formate idem kod
nekog ko mi se cini da moje zahtjeve moze zadovoljiti.Naprimjer u LabArt jel
se znamo dugo, dugo godina. li idem i kod drugih.

Uglavnom prvo napravim nesto kao "kontak" na 10x15 pa onda izaberem i
printam na raznim papirima, te sam isprobao sve Canone, pa Ilforda,
itd.Razlicite Art papire....

Sve to radim za gust!

Sto se tice 800x600 pixela, to ti je jedno velko sranje, zato niti ne saljem
svoje fotke jel ubija dusu fotki na tako maloj rezi.

Fotka na papiru je uglavnom ono kaj sam htel!

Ince fotografijom, amaterski se bavim vise od 30 godina...

Jednom kad dojdes i ako dojdes, na Fotopivu javi unaprijed.pa cemo pricati.

U zurbi sam, pa se nadam da opet nekaj Pitijevski nisam napisal!

lp d.

Niner

nepročitano,
27. ožu 2010. 06:29:3827. 03. 2010.
Bum se pohvalil cim mi ga frend donese ;)
Sad kad moji nikonasi skuze :D

Niner

nepročitano,
27. ožu 2010. 06:31:5527. 03. 2010.
On 27.3.2010 0:51, Lidija wrote:
> [...]
> podrzava Epson r1900 ili tako nesto. Konkurent canonu 9000.
> Imas li kakvih iskustava sa takim printerima? Prijedlog ili slicno?

Malo da se ubacim....
Imam HP DJ130 (sa drzacem role i ugradjenim rezacem - znaci sad je
DJ130NR) na prodaju. Star je niti godinu dana (kupio veci) i za nekih 6k
kn bih ga udomio. Primam optiku (od sad i nikon i canon) pod racun ;)

lp

volks66

nepročitano,
27. ožu 2010. 10:01:0827. 03. 2010.

"Niner" <ni...@HIHIHIhi.htnet.hr> wrote in message

> On 26.3.2010 13:16, volks66 wrote:

> Bum se pohvalil cim mi ga frend donese ;)
> Sad kad moji nikonasi skuze :D

Pod moras!!!!

Lidija

nepročitano,
27. ožu 2010. 17:48:1427. 03. 2010.

> [...]
>
> Ince,vise sam na strani filma, jel to radim dugi niz godina....sada
> rijetko jel ne stignem zbog posla, vremena imam sve manje i manje. to sve

Posteno! Bas mi je zao ako sam ista krivo razumjela :((
I slazem se sa tvojim stavom o svidjanju. U potpunosti. :)

> [...]
>
> Uglavnom prvo napravim nesto kao "kontak" na 10x15 pa onda izaberem i
> printam na raznim papirima, te sam isprobao sve Canone, pa Ilforda,

:))))
Onda, kad se odlucim za printer, mogu pitati par stvari i za papire? To mi
je totalna nepoznanica.
Rado bih te Canone (9000/9500), citala sam dosta pozitivnih reviewova o
njima, ali bih rado i mogucnost za papir u roli.

> Sto se tice 800x600 pixela, to ti je jedno velko sranje, zato niti ne
> saljem svoje fotke jel ubija dusu fotki na tako maloj rezi.

Ubiju ih totalno... Nekad skuzim da me fotka totalno 'uvuce' ako je gledam
barem kao desktop wallpaper (bar malo vecu),
a onako mala bude jadna i bljedunjava.

> Fotka na papiru je uglavnom ono kaj sam htel!

Apsolutno! Zato ja jedva cekam printer da ih barem malo vece mogu gledati, a
da ne moram nositi okolo.

> Ince fotografijom, amaterski se bavim vise od 30 godina...

Uh!!! :) Onda te imam sto stizati. Ja sam taman ovaj mjesec navrsila 2
godine bavljenja fotografijom. Koji newbie! :DD

> Jednom kad dojdes i ako dojdes, na Fotopivu javi unaprijed.pa cemo
> pricati.

A gdje budu te fotopive? To se na fotozineu dogovara? (tamo sam vidjela
jednom)

> U zurbi sam, pa se nadam da opet nekaj Pitijevski nisam napisal!

nope! :))

--
http://lidijazizic.com

Lidija

nepročitano,
27. ožu 2010. 17:49:4527. 03. 2010.

> [...]
> DJ130NR) na prodaju. Star je niti godinu dana (kupio veci) i za nekih 6k
> kn bih ga udomio. Primam optiku (od sad i nikon i canon) pod racun ;)

Pogledat cu malo reviewove tog printera.
Koliko je otprilike isprintao?

--
http://lidijazizic.com

Niner