!!!! Upozorenje svima koji prelaze s T-Com MaxAdsl i MaxTV na OptiTV !!!!

Legend

to marija...@gmail.com
1. Službenik/ca u Optimi će vam obećati bilo što kako bi vas namamio/
la da potpišete ugovor.
- moje iskustvo:
"Koliko ću dugo biti bez interneta i TV-a kada mi T-Com ugasi
uslugu i prije nego što je vi pustite?"
- odgovor OT službenice:
"Ma brzo. To ide začas. Najviše pola dana."
- stvarnost:
Prošlo je tjedan dana. Telefon mi je odmah prebačen. Internet i
TV ne. Zvao sam valjda 50 puta OT službu za korisnike i svaki put mi
je rečeno da će poslati požurnicu i da očekujem ubrzo poziv
tehničara......

2. "Opće uvjete" nisam čitao, kao prvo jer te stvari nikad ne čitam a
kao drugo jer mi ga nisu niti dali. Na zahtjevu koji sam potpisao na
dnu piše tekst (čini mi se pisan fontom od 2pt koji s normalne
udaljenosti izgleda kao 4 malo deblje linije) kako potpisom istog
zahtjeva izjavljujem da prihvaćam "opće uvjete". "Opće uvjete" sam
jedva našao na njihovom siteu i pročitao da vidim šta mi je za činiti
pošto sam evidentno "zjahan".
Pored ostalih truć-puć gluposti našao sam i nešto čega se treba čuvati
ako ste jedan od onih iz naslova teme.

citat članka 2. st. 7. općih uvjeta:
"Pretplatnik je suglasan da u slučaju nemogućnosti pružanja OptiTV
usluge, nastavlja koristiti one usluge
OT-a iz paketa koje su mu dostupne i za koje ima tehničke mogućnosti
te da preuzima sva prava i obveze
kako su one određene izabranim paketom usluga. ...."

"...Ukoliko pretplatnik u gore opisanom slučaju ne postojanja
tehničkih mogućnosti za korištenje OptiTV usluge, zatraži
raskid svih ugovorenih usluga, OT će Pretplatniku naplatiti ugovornu
kaznu za prijevremeni raskid u skladu
s Uvjetima korištenja za DSL i Općim uvjetima poslovanja za usluge OT-
a."

Recimo da koristite telefon, internet i MaxTV od T-Com-a. i živite na
mjestu gdje je antenski prijem TV-a užasno loš (kao ja) tako da je
jedina kvalitetna alternativa IPTV.
Odlučite se na prelazak na Optimu. Raskinete u T-Comu. Potpišete
ugovor u Optimi. Tjednima ste bez TV-a i onda dobijete pismo da zbog
teh. problema nećete niti dobiti TV ali ste sretni jer možete
koristiti telefon i internet i to narednih 24 mjeseca.
Nazad na MaxTV ne možete osim ako platite kaznu Optimi.
Znači osuđeni ste na šugavu analognu TV sliku.

Možda ćete reći da vam je službenik OT-a provjerio vaš tel. broj i
rekao da imate uvjeta za OptiTV pa neka ne seru.
Ali ne....

citat općih uvjeta čl.2. st.4.:
"OT će prije potpisa zahtjeva za uslugu OptiTV-a izvršiti osnovnu
provjeru dostupnosti usluga. Osnovna provjera dostupnosti usluga nije
jamstvo da će instalacija OptiTV usluge biti uspješna. Izjave
djelatnika i drugih ovlaštenih predstavnika OT-a koje bi upućivale na
to da je osnovna provjera jamstvo kvalitete i postojanja mogućnosti
pružanja usluge neće proizvoditi nikakve pravne učinke u odnosu s
pretplatnikom."

Naročito mi se sviđa to da se ograđuju od bilo kakvih izjava "...
djelatnika i drugih ovlaštenih predstavnika OT-a ...". Sick.

Postoji domena "nijefer.com". Uskoro će proraditi i site. I tamo će
zasigurno naći svoje mjesto i optima na poddomeni "optima.nijefer.com"

Nadam se da ću barem nekog od vas spasiti velikih neugodnosti i
problema.

P.S. Obrt mi se zove "ON-LINE". To je bilo OK dok sam bio na "ne-više-
tako-mrskom-t-com-u". Od kako sam na "sve-više-mrskoj-optimi" sve više
razmišljam da promjenim ime obrta u "OFF-LINE".

Navajo

In news: f684f7cf-91be-4c3a...@l31g2000vbp.googlegroups.com,
Legend [lege...@gmail.com] typed:

> Pro?lo je tjedan dana. Telefon mi je odmah preba�en. Internet i
> TV ne. Zvao sam valjda 50 puta OT slu?bu za korisnike i svaki put mi
> je re�eno da �e poslati po?urnicu i da o�ekujem ubrzo poziv
> tehni�ara......

Koliko je to bilo radnih dana? Pretpostavljam 5?
Ajde napi�i koliko si �ekao spajanje MaxTV-a kod T-Coma od dana
potpisivanja ugovora? Ja sam MaxTV �ekao 13 radnih dana.

> Naro�ito mi se svi�a to da se ogra�uju od bilo kakvih izjava "...
> djelatnika i drugih ovla?tenih predstavnika OT-a ...". Sick.

To je standardni "disclaimer" kojeg ima i T.Com i BNet i svi drugi
operateri u svojim ugovorima sro�en na gotovo uvijek isti na�in, kao
da su prepisivali jedan od drugog. Samo je pitanje koji se operater
naj�vr?�e dr?i ugovora i svih njegovih odredbi. Po mojim iskustvima,
jedino T-Kr? ima pravnu slu?bu koja mi nalikuje na Pit-Bulla (neka mi
oproste ljubitelji pasa) i ne pu?taju kad te dohvate. Kod njih nema
dogovora ili kompromisa... Sa BNetom i OT-om sam se uvijek uspijevao
dogovoriti i na�i kompromisno rije?enje, i to je jedan od glavnih
razloga �to sam totalno otfrljao "Deutschland �ber alles"

Ili ?to ti je napisao Slepix na bugovom forumu:
"ali ne tebi je da li ces potpisat ili ne, nitko ti nije drzao pistolj
na glavi i prijetio..."

> Postoji domena "nijefer.com". Uskoro �e proraditi i site. I tamo �e
> zasigurno na�i svoje mjesto i optima na poddomeni "optima.nijefer.com"

Kad ti OT nije fer, za?to nisi ostao kod T-Konja, i po?tedio sebe i
nas, i �itatelje bugovog foruma itd itd...? ;-)
Kad bi svi "zadovoljni" korisnici T-Konja pisali svoja neugodna iskustva
sa svojim "dragim" operaterom, imali bi site ve�i od wikipedije:-((

To ALL: ne bih se upu�tao u ovu raspravu da nisam jutros najranije
na par foruma i news grupa zamijetio C/P post istog autora koji mi
nalikuje na T-provokatora... Npr. na bugovom forumu se registrirao
neposredno prije posta?!

--
Live long and prosper,

Navajo

Legend

Na Max sam čekao cca. 2 tjedna ali mi je bilo rečeno da će mi uslugu
isporučiti u roku 30 dana.
Optima, tj. službenica OT-a, na upit koliko se čeka je rekla najviše
pola dana?!?!
O čemu mi ovdje pričamo?
Meni je postalo sve jasno kada sam proučio Opće uvjete.
Uprava je dala službenicima zeleno svjetlo da bez beda lažu i mame
nove korisnike a oni se od toga ograđuju "...neće proizvoditi nikakve

pravne učinke u odnosu s
pretplatnikom."

Naravno da mi nitko nije prislonio pištolj na glavu da potpišem s OT,
ali postoji i drugi način "prisile" - OBMANA. Kažnjivo u normalnim
državama.

Ja nisam T-Com provokator za razliku od tebe koji si OTpropagator. U
pola sata si sročio čak 3 posta s pohvalama Optimi. Koja ti je norma
na sat. 6 postova?
S T-Com-om sam u ratu već dugo godina. Sve mobitele prebacio sam na
VIP, čim je Optima ponudila TV bio sam sretan kao malo dijete da ću se
konačno riješiti T-Scuma.
Ali da sam znao da ću biti bez neta i TV-a ovoliko dugo (vjerojatno i
puno duže) ne bi prelazio.

Ovaj post je dobronamjerno upozorenje.
Ti ako ga ne želiš čitati ili te zamara slobodno odskrolaj dalje.

I naravno da sam se registrirao na BUG-u prije posta. Ne dopuštaju
postanje neregistriranim korisnicima.

On 21 list, 08:15, "Navajo" <nav...@server1.net> wrote:
> [...]

> razloga ąto sam totalno otfrljao "Deutschland über alles"

> Ili ?to ti je napisao Slepix na bugovom forumu:
> "ali ne tebi je da li ces potpisat ili ne, nitko ti nije drzao pistolj
> na glavi i prijetio..."

> Kad ti OT nije fer, za?to nisi ostao kod T-Konja, i po?tedio sebe i

> nas, i čitatelje bugovog foruma itd itd...? ;-)

> Kad bi svi "zadovoljni" korisnici T-Konja pisali svoja neugodna iskustva

> sa svojim "dragim" operaterom, imali bi site veći od wikipedije:-((
>
> To ALL: ne bih se upuątao u ovu raspravu da nisam jutros najranije

Brada

Na Max sam �ekao cca. 2 tjedna ali mi je bilo re�eno da �e mi uslugu
isporu�iti u roku 30 dana.

Lol ja sam na MaxTv cekao od 22.12.2008 do 13.2.2009. da bi nakraju
jos idioti napravili ugovor s osobom istog imena i prezimena al u Ivanic
gradu
(ja iz Zagreba) hihih. Jadan covjek dobivo moje racune nit kriv nit duzan.
Nakon 3 mj. iskljucen pizdek maksic, ja zovem pitam zasto iskljuceno, veli
druga strana zice nepodmireni troskovi u iznosu bla bla bla cca 400 kn. Ne
samo da su htjeli naplatit kamate na neplacene racune neg su se pravili ludi
i htjeli naplatit mislim punu cijenu za uredaj posto je uzet van akcije ili
koja
je vec cijena inog (btw ugovor je potpisan za vrijeme akcije). Nakon ugodnog
razgovora (ah bilo je vatreno :P ) i pisanje prituzbe uh njihove velike
isprike
dali su mi jos 3 mjeseca gratis. Nakon tog sam sam odjavio to cudo i eto
malo vise od 6 mj. uzivo u vise od 4 trenutno gledljiva programa nase bajne
drzave. Uglavnom iskustvo od susjeda je da je ceko vise od 8 mj. mislim,
tak da ste svi sretnici sto vam je i stiglo za 2 -3 tjedna i nemojte kukat
onda !!!

piperoni

Zadovoljan sam OT-om i konačno ne plaćam usranom t-skumu koji me
pljačkao godinama.Spreman sam isti iznos dati nekom drugom samo ne
skumu a onda je došao OT koji je gotovo u pol cjene...Jebote koja
razlika...Pa kad vidim plačenike kako kenjaju po OT- neka oni samo
kenjaju!