iskone moj, sto je na 89.164.99.xx subnetu ?

probni...@gmail.com

nisam siguran je li cijeli subnet u pitanju, ali vi cete znati

suma konekcija cim startam neki torrent, svakih 3, 6,13, 24 itd
sekunde

tic_tac

> nisam siguran je li cijeli subnet u pitanju, ali vi cete znati
>
> suma konekcija cim startam neki torrent, svakih 3, 6,13, 24 itd
> sekunde

to sam i ja primjetio, iako skidam sa private trackera samo, 2-3 puta sam
skidao sa mininove i izabaci neke IP-ove u tom range-u (uTorrent koristim),
ocito vrijedi samo za public torrent siteove, jer na privatnima nisam
primjetio takve "probleme".

Quoter

Jesam ja na torrentleechu.

Ono �to me veseli je da mi je torrent leechan s tih ip-eva do ratio-a 1.

probni...@gmail.com

mozete li se sjetiti sto ste skidali ?

tip podataka. glazba, filmovi, programi ?

Quoter

probni...@gmail.com wrote:
> mozete li se sjetiti sto ste skidali ?
>
> tip podataka. glazba, filmovi, programi ?

Glazba

probni...@gmail.com

> Glazba

isto tako glazba

PowerUser

<probni...@gmail.com> wrote in message

> nisam siguran je li cijeli subnet u pitanju, ali vi cete znati
>
> suma konekcija cim startam neki torrent, svakih 3, 6,13, 24 itd
> sekunde

I? �to si zaklju�io iz toga?

!!!PowerUser!!!

probni...@gmail.com

> I? (c)to si zaključio iz toga?

zasad nista konkretno

aj da vidimo

1.prilikom skidanja torrenta navala konekcija s bar 10tak adresa,
sukcesivno , sve unutar navedenog subneta, svaka adresa krene s
leechanjem, na gomili torrenta ispitano da je u pitanju UVIJEK
leechanje

2.nijedna od adresa iz tog ranga nikad nije seeder, prije i poslije
prikljucenja

3.ako se subnet blokira ipfilterom, mijenja ip adresu ( vise od 30
razlicitih adresa u jednom pokusu kad mi se dalo citati log ) unutar
navedenog subneta i siba po nekoliko pokusaja sa svake adrese

4.ako se blokira subnet firewallom siba po tocno 6 pokusaja spajanja
2,6,12,24,48 sekundi tipicno, zatim odustaje
pri sljedecem kontaktu sa torrent serverom najcesce promijeni adresu,
i dalje u navedenom subnetu, te ponavlja sekvencu pkusaja spajanja

5. adrese u navedenom subnetu nisu u poolu koji se dodjeljuje pppoe
korisnicima

sto TI iz ovoga zakljucujes ?

jpop

In article <61e0c9c1-0097-443f-8046-177f5a24002c@
21g2000vbk.googlegroups.com>, probni...@gmail.com says...

> sto TI iz ovoga zakljucujes ?

Da bi trebao naci backup pristup kod nekog drugog providera, da nam mozes
javiti sto su ti ucinili jednom kad zakljuce da imaju dovoljno dokaznog
materijala. :-)

probni...@gmail.com

> Da bi trebao naci backup pristup kod nekog drugog providera, da nam mozes
> javiti sto su ti ucinili jednom kad zakljuce da imaju dovoljno dokaznog
> materijala. :-)

backup za ovaj phuckup ? :D

bogme su pretjerali, radili to za svoj racun ili se iznajmili
zampirima, riaa i slicnim
saprofitima

kako je ugovor istekao, misim da je to to

amis, here i come :D

probni...@gmail.com

jedini mi je gust kaj su se branitelji estrade svih fela i vrsti
naskidali od mene bachovih kantata i buxtehudeovih pedala, hahaha