neka patka opet

zwer

Zove unknown broj, ja zujim, javim se, halooo? nista. haloooo?
klik, upali se neka automacka posta, neka kucketina veli da je
iz PTT picke materine govorne poste...

I tak, uz klasicno obavjestavamo vas za bla bla bla... "osvojili
ste 3000 kuna bla bla". Molimo nazovite sljdeci broj radi
preuzimanja nagrade bla bla.

0088213881854

:))) Opsovo sam automatu mater i reko zajebi, al' me ipak zanima
od kud je taj broj i jel imao netko slicnih pizdarija?

--
zwer

zwer

zwer wrote:

> [...]
>
> :))) Opsovo sam automatu mater i reko zajebi, al' me ipak zanima
> od kud je taj broj i jel imao netko slicnih pizdarija?

Evo, nazvala i drugu liniju... Vec vidim kako ce u prvom mjesecu
bit psovanja majke HT-u kad ekipa popusi ovo i nazove :)

--
zwer

Mislav

In news:cq1mgp$lrc$2...@ls219.htnet.hr,
zwer <zw...@intel.com> typed:

He, a ja osvojio 4000 Kn, javila Ivana Kolar iz PTT sluzbe za korisnike u
Hrvatskoj, zvala je sa ovog broja: 0018668493243 [USA/Canada], a trebao bi
se javiti isto na neki s 0088. Apropos, jucer su na TV-u, objavili da T-com
obavjestava korisnike da ne nasjedaju na ovo. Ne kuzim samo zasto to nisu
uvrstili u dnevnik.

LP M

Boris Cikota

Bome i ja dobio istu poruku. :) Bilo mi je sumnjivo odmah kad je rekla
PTT. :) Gledao sam malo na 'Netu, mislim da je 88 Banglades. :)

zare

meni kazu da se javim na 0088213881853
dobitak je 3000 kuna
Lidija Matic mi je ostavila poruku
Od javljanja nema nista jer vidim da T com ima dosta love i bez mene
zare
"Boris Cikota" <Boris....@ri.htnet.hrMAKNUTI> wrote in message

tanya

"Mislav" <mislav...@gmail.com> wrote in message

> [...]
T-com
> obavjestava korisnike da ne nasjedaju na ovo. Ne kuzim samo zasto to nisu

bilo je na RTL-u u vijestima navecer...

Radoslav Dejanovic

Mislav wrote:

> se javiti isto na neki s 0088. Apropos, jucer su na TV-u, objavili da
> T-com obavjestava korisnike da ne nasjedaju na ovo. Ne kuzim samo zasto to
> nisu uvrstili u dnevnik.

Zato što DT ne misli vraćati novac prevarenima?
Mislim, ovo je zbilja podlo. Riječ je o prevari kojoj će nasjesti stotine
građana i to je MORALO biti rečeno na središnjem dnevniku, a ne u nekoj
opskurnoj emisijici u 23.59h. Tcomu to paše jer oni nisu dužni vraćati
novac (nisu ni krivi za prevaru), a fino će si uzeti dio novca naivnih.
To bi se inače u normalnim zemljama moglo provući kao sudjelovanje u
prevari, obzirom da nisu blokirali broj čim su shvatili da je riječ o
muljaži.

Adon Keber

Da bar - to bi bilo jeftino...

www.wtng.info:
+882 13 : Telespazio S.p.A. EMS Regional Mobile Satellite System @

cijene 45-60 kn/min

a.

Boris Cikota

Au... Nije mi jasno zasto ne objave u novinama da je to prijevara,
hrpa ljudi ce nasjesti...