Google grupe više ne podržavaju nove postove ni pretplate na Usenetu. Stari sadržaj ostaje vidljiv.

hitna PC sluzba :))))

64 prikaza
Preskoči na prvu nepročitanu poruku

Dincha

nepročitano,
5. pro 2010. 09:49:5705. 12. 2010.
http://www.hitna-pc-sluzba.hr/

danas svaki bedak moze biti serviser :P

Petar

nepročitano,
5. pro 2010. 10:02:5905. 12. 2010.
On 5 pro, 15:49, Dincha <ddin...@gmail.com> wrote:
> http://www.hitna-pc-sluzba.hr/
>
> danas svaki bedak moze biti serviser :P

Facepalm.

-sve probleme obično rješavaju šablonski (formatiranjem).

na ovo sam skoro umro.

Koliko se čini na prvo pogled, nije legal :)

Petar

nepročitano,
5. pro 2010. 10:13:4005. 12. 2010.
Pazi ovaj biser:

"Sa Linuxom, Macom i Mackintoshem se ne bavimo zbog njihove slabe
rasprostranjenosti. U godini dana na našoj stranici je bilo oko 10 000
posjetitelja njih 97% je koristilo Windows operativni sustav od čega
je 89% bio Windows XP. 2% je imalo Linux a manje od 1 % Apple."

Mislim da nema potrebe dalje raspravljati.

Igor lukanic

nepročitano,
5. pro 2010. 10:58:1105. 12. 2010.

Dincha

nepročitano,
5. pro 2010. 11:06:2405. 12. 2010.
On 5 pro, 16:58, Igor lukanic <iluka...@gmail.com> wrote:
> http://skrati.net/dinchek

jožek, jel vidiš ti kakvi ti sve ilegalci kradu posao. nigdje ne mogu
naci podatke o toj firmi :/

Igor lukanic

nepročitano,
5. pro 2010. 11:18:4105. 12. 2010.

tja, da nam bar kradu, ovak ima i previse posla, al barem bu para za
Porec :-)) i jos bu ostalo... samo ti potcjenjuj dinjare i dalje, al
dok ti frend kitu cvijeca doma slaze vec godinu dana, ja i cura bumo
se kupali i uzivali u wellnesu. a sta bi bilo da sam iscekivao posao
za administratora il profesora... buljio doma u tv... kaj god mislili
o meni nisam toliko bogat poput nekih da imam luksuz biranja sta cu
radit. meni je ovo mila majka nasprem alternative - a i iskustvo ide,
staz...

ajmo...nismo dugo natkuli off od 50 poruka

Dincha

nepročitano,
5. pro 2010. 11:32:3705. 12. 2010.

nisam nista rekao protiv tebe, samo sam rekao da mi smrde ovi
ilegalci :///

Petar

nepročitano,
5. pro 2010. 11:33:0505. 12. 2010.
On 5 pro, 17:18, Igor lukanic <iluka...@gmail.com> wrote:

btw, piše se cura i ja, to bi kao DTP urednik morao znati. Lijepo da
radiš, nadam se da ćeš biti serviser i napredovati do pozicije
servisera. Ovo si napisao kao da sam ti zavidan. Ovo je topic o HPCS,
na znam zašto opet spominješ curu.
Ima li netko na ovim newsima isto curu? Ili posao? Ili Golf? (ajde
golfa nitko ne želi)

Nego reci, samo me ovo zanima. Odkud tebi iskustvo u Netware? Napisao
si u CV.

Poruka je izbrisana

Petar

nepročitano,
5. pro 2010. 11:50:5205. 12. 2010.
> btw cuo si za pojam virtualizacija?

Da jesam, to me upravo i muči jer mi proc ne podržava to :(((

Ok, dobio sam jasan odgovor ;-)

Pital sam te zato jer sam se susreo s Netware samo jednom u životu. Ne
znam gdje to pronaći :))

Poruka je izbrisana

Igor lukanic

nepročitano,
5. pro 2010. 11:56:0405. 12. 2010.

i zamijenio si pojmove DTP urednik i lektor. ja kao "DTP urednik"
uopce nemoram znat ni jezik
materijala koji uredjujem a kamoli pravopis. tak da ne...ja to ne bi
trebao znat. al generalno znam da se pise "marko markovic i ja", "moji
kolege i ja", al mi ne pada na pamet na njuzima glumit lektora.

jebiga, prebrzo odgovaras :-)

Dincha

nepročitano,
5. pro 2010. 12:04:5505. 12. 2010.

jožek, ti tak brzo brišeš odgovore da ni google ne stigne reagirati ://

pavel...@gmail.com

nepročitano,
6. pro 2010. 09:32:3406. 12. 2010.
On 5 pro, 15:49, Dincha <ddin...@gmail.com> wrote:
> http://www.hitna-pc-sluzba.hr/
>
> danas svaki bedak moze biti serviser :P

Jednog dana kada završite taj fakultet i budete tražili posao
zapamtite da ga kod ovog bedaka nećete naći.

www.hitna-pc-sluzba.hr

pavel...@gmail.com

nepročitano,
6. pro 2010. 09:35:1906. 12. 2010.

Vi kad radite u fušu to nije legal.
Ako ne vjerujete nazovite i demonstrirat ću Vam i način rada
i napisati Vam pravovaljani račun pa ćete onda moći sumnjati
da li je kod Vas bila prava firma ili ne.

www.hitna-pc-sluzba.hr

pavel...@gmail.com

nepročitano,
6. pro 2010. 09:37:4006. 12. 2010.

A što Vam tu nije jasno?

Windows drži 94% svjetskog tržišta
Apple 4%
Linux 2%

ako imate druge podatke pokažite ih
pa da vidim kome će presjesti smijeh.

www.hitna-pc-sluzba.hr

pavel...@gmail.com

nepročitano,
6. pro 2010. 09:40:3106. 12. 2010.

Još malo pa Jožeku neće ništa ostati za fuš.
A pravo zaposlenje u ovoj firmi ni za njega niti za Vas neće biti.

www.hitna-pc-sluzba.hr

Poruka je izbrisana

Petar

nepročitano,
6. pro 2010. 10:05:0706. 12. 2010.

Poštovani,
iz Vašeg statističkog rezultata

> [...]
> posjetitelja njih 97% je koristilo Windows operativni sustav od čega
> je 89% bio Windows XP. 2% je imalo Linux a manje od 1 % Apple."

se može zakljuičti da se Linux i ostali Unix-oidi ne kvare ili traže
pomoć negdje drugdje. Ali napisati slaba raspostranjenost???
Odakle Vama informacija da samo 2 posto ljudi koristi Linux??? Za
početak si pročitajte http://en.wikipedia.org/wiki/Linux.
Ako ne znate popravljati Unix-oide, nemojte pisati nebuloze.
Puno uspjeha u radu.

Petar

nepročitano,
6. pro 2010. 10:10:4606. 12. 2010.
>a niti za Vas neće biti.

:'(

Klik Me

nepročitano,
6. pro 2010. 10:15:4406. 12. 2010.
On Dec 6, 3:40 pm, "pavel.d...@gmail.com" <pavel.d...@gmail.com>
wrote:

Ajde majmune sta se seres. Kratkim pogledom na web stranicu jasno je
da je to maturalni rad polupismeng srednjeskolca. Jadne li nam
profesorice hrvatskog sto svakome moraju dati dvojku.

Jedan Foiovac bi vas najprije naucio knjizevni.

Dincha

nepročitano,
6. pro 2010. 11:08:0006. 12. 2010.

gle, i ja morem kupiti tekicu s racunima i pisati ih rucno okolo, ti
meni pokazi dokaz da placas drzavi porez, to je ono kaj mene zanima.

Poruka je izbrisana

Petar

nepročitano,
6. pro 2010. 15:36:2006. 12. 2010.

Pozovi ga u pomoć ako ti "zaštekaju" Windowsi, pa budeš vidio :P

Nisam ovo znao, zastupljenost Linuxa je puno manja nego što sam
mislio
(desktop), izgleda da sam trolao haha. No ipak slaganje Lin nije isto
ko i slaganje Win, mislim da treba malo više od Next, Apply,
Start ;-)
Salut

Igor lukanic

nepročitano,
7. pro 2010. 01:48:2507. 12. 2010.
. No ipak slaganje Lin nije isto
> ko i slaganje Win, mislim da treba malo više od Next, Apply,
> Start ;-)

Nije. jednostavnije je :-) najkompliciranija stvar bi bilo
odredjivanje mount point particija a i za to je u 99% slucajeva
dovoljno staviti root ( / ) i home ( /home). a da je instalacija
ubuntua te njegovih derivata u rangu sa windozama - je (po "tezini",
instalacijska procedura je daleko bolje napravljena - datoteke se
kopiraju dok upisujes vremensku zonu te odredjujes korisnike dok je
kod windoza to zaseban korak koji zahtijeva odredjeno vrijeme praznog
hoda). linux je daleko dogurao od kada su ga preuzele privatne
korporacije, bilo da se radi o juznoafrickim ili americkim. nikako se
ne radi vise od tekstualnim setupima, posebice od kada imamo wubi.

naravno, za bilo kakve EE verzije potrebno je nesto predznanja
(odredjivanje domena, adresa.... i sta vec se podrazumjeva kada imas
vise od 2-3 racunala), ali nista sta ne bi uz bolesnu kolicinu
dokumentacije koja se nalazi na svakom koraku prosjecan informaticar
napravio. ak sam ja bas prije koji dan uspio doma upogoniti mandrivu
ES na te ju umreziti sa ostala 2 racunala na kojima je 7ca, a sve samo
uz pomoc dokumentacije koja se prilaze uz distribuciju, onda stvarno
znas da nije kao prije 10tak godina.

Poruka je izbrisana

Petar

nepročitano,
7. pro 2010. 02:00:4107. 12. 2010.

Mislim da postoje naprednije stvari od instalacije Ubuntača, ali
nećemo o tome :)
Budeš videl prvi put kad ti se X neće dići ili nešto drugo.

Više nema smisla postati...
Salut

Igor lukanic

nepročitano,
7. pro 2010. 02:17:3707. 12. 2010.

bez brige, been there done that. nije bas da svaka distra ima drivere
za pretpotopne chipsete (a to se najvise vidi kada slazes NAS pa
slazes freeNAS ili freeBSD). ali i tu pomaze datoteka xorg.conf. nema
smisla kad neas pojma o cem pises :-)

Petar

nepročitano,
7. pro 2010. 02:23:3907. 12. 2010.

FreeBSD???
Sve mi je jasno.

Petar

nepročitano,
7. pro 2010. 02:27:2807. 12. 2010.
Što je sad sljedeće? Mreže?

Jotzo

nepročitano,
7. pro 2010. 02:29:0807. 12. 2010.

> FreeBSD???
> Sve mi je jasno.

dapace, mislim da ti bas nista nije jasno:
http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/faq/introduction.html#WHAT-IS-FREEBSD

malo prouci cemu sluzi, da ti pomognem: http://www.freebsd.org/projects/newbies.html

Petar

nepročitano,
7. pro 2010. 02:32:5407. 12. 2010.
S ovim zadnjim postom si me ubio, mislim da više nemam snage za newse.
Poruka je izbrisana

Igor lukanic

nepročitano,
7. pro 2010. 02:50:3807. 12. 2010.
On Dec 7, 8:32 am, Petar <petar.bogo...@gmail.com> wrote:

> S ovim zadnjim postom si me ubio, mislim da više nemam snage za newse.

najveci problem kod tebe je kaj mislis da ti samo frend proucava
nekakve pametne stvari dok svi ostali se oslanjamo na DHCP i "rastavi
i sastavi". nemas pojma ko kaj doma radi i na svome poslu a pravis se
pametan u najmanju ruku ko da radis sa mnom popodnevnu smjenu :-)
zacudio bi se koliko malo zapravo dobivamo racunala sa windozma na
servis. bas su u pitanju takve pizdarije - srusen X ili razmontirane
particije a bitni podaci gore. pa recimo ljudi dosta samostalno slazu
NAS-eve a naravno da se na takve specificne konfiguracije ne instalira
7ca pa onda moramo konfigurirati bas freeNAS, pa koruptiran MFT a ne
smijes formatirat.... dapace, 90% racunala imaju soft a ne hard
problem, tak da ti servisi o kojima ti pricas su funkcionirali prije
10tak godina kada je bila "hocu internet" generacija. "serafciger" ne
primim sve skupa 3 puta u ruke tokom radnog vremena.

ne potcjenjujes mene, potcjenjujes sve danasnje mlade ljude ak mislis
da ne znaju reinstalirati windoze ili umreziti 2 racunala pa da sa
takvim zahtjevima dolaze na servis. i da ce bilo tko platiti 140 kn
samo da mu se reinstaliraju windoze. uopce postavljanje takve
konstrukcije u namjeri da diskreditiras mene vidi se da neas pojma o
cem pricas i da se iskljuciva namjera pricanje pizdarija i
diskreditacija. skup sa frendom ti.

Petar

nepročitano,
7. pro 2010. 03:00:3007. 12. 2010.
Lol

Igor lukanic

nepročitano,
7. pro 2010. 03:03:1807. 12. 2010.
On Dec 7, 9:00 am, Petar <petar.bogo...@gmail.com> wrote:
> Lol

a smij se, sta ti drugo preostaje :-) aj sad neam vremena vise sa
tobom raspravljat, mozda navece :-))

Dincha

nepročitano,
7. pro 2010. 04:42:2107. 12. 2010.

jožek, i kaj ak ti ja onda dodjem sa dva kompa i donesem ti jedan
cisco ili juniper layer3 switch i dam ti popis stvari koje mi moras
iskonfigurirati gore, i dam ti za to recimo 2-3 sata. jedan kvalitetan
informaticar bi to rijesio u tom roku jer bi mu tako postavio zadatak,
a ti?
nekak sumnjam, ak se vrednujes sa poslovima od 140 kn :/

Igor lukanic

nepročitano,
7. pro 2010. 05:32:2707. 12. 2010.

> [...]
> a ti?
> nekak sumnjam, ak se vrednujes sa poslovima od 140 kn :/

aj dinjar po 100ti put te molim....ne seri.

i neces ti meni stopati nikakvo vrijeme jer to ne funkcionira na takav
nacin. postoji sustav provjere stanja servisnog naloga na internetu,
gdje svaki klijent moze provjeriti u kojoj je fazi njegovo racunalo
(tj nalog). nakon svakog veceg zahvata, upise se tko je i sta radio a
nakon cjelokupnog servisa klijent se obavjestava da moze doci po
racunalo ili komponentu. a to kaj tebi stopaju vrijeme na minutu -
zato i jesi tak isfrustrian. to kod nas ne ide tako. imas apsolutno
vremena koliko ti je potrebno jer se takvi poslovi ne rade na brzinu i
traljavo.

a to kaj ti opet iz konteksta vadis - naviko sam na to. jebiga, kad
nemas argumenata to se radi. nisam ja nikada rekao da se itko vrednije
poslovima od 140 kn vec da samo jedna stavka servisa (instalacija
vindoza iznosi 140 kn i da to gotovo nitko ne zahtjeva). jebalo te
iskrivljavanje rijeci i vadjenje konteksta vise. to me najvise kod
tebe zivcira kaj post okreces kak ti pase, iskrivis kontekst, dodas
nest sa neke 16te grupe, i onda guras rijeci u usta koje nikada nisam
rekao (bar ne na takav nacin kako ti to prikazujes), i tako stalno....
i ak to nije definicija trolanja onda ne znak kaj je.

a sad treba ic radit....

Poruka je izbrisana

Dincha

nepročitano,
7. pro 2010. 06:23:1707. 12. 2010.

sorkač kaj sam te uzrujao prije posla :)
po meni ako ti korisnik kaze da je hitno, onda je hitno, ako ti plati
ekstra da bude hitno, onda je opet hitno. a to kaj tebi treba vremena
jer nemas znanja za konkretan problem pa se pravdas "da se to ne moze
na brzinu napraviti da ne bude traljavo", e to je druga stvar, takvih
informaticara sam isto sreo brdo, koji svoje neiskustvo i neznanje
pravdaju sa milijun obrazlozenja.
bokičččč

Igor lukanic

nepročitano,
7. pro 2010. 06:52:4107. 12. 2010.

a provociras li ga provociras da ocitije ne moze.... a jesi gad
stvarno.... gad gadina i seronja...zalim ako i imas neke suradnike,
zalim ih da vise ne mogu... kad argumenti nestanu, pocinju
provokacije... i kak te onda covjek ne bi vrijedjao kad
jednostavno...seres i provociras

kod nas nema stavke "hitno", da netko i milijun plati ne moze preko
reda. nema veze znanje, nema veze neiskustvo koje ti meni
predbacujes.... ne mogu ja neku instalaciju (ili backup nedajboze)
prekinuti u sred posla sam zato kaj tatin sinek oce igrati igrice odma
danas. postoje procedure, postoji red, nema hitnosti prijatelju moj u
poslu vec samo razuman rok u kojemu se nesto mora napraviti...i nikome
se ja ne pravdam, a najmanje ne tebi, samo dajem na znanje da si pun
kurac u krivu i da ti je jedina namjera provokacija, a to je tako
ocito da fakat ne znam ko sa imalo zdravog razuma to ne bi vidio.

Dincha

nepročitano,
7. pro 2010. 07:26:0607. 12. 2010.
> ocito da fakat ne znam ko sa imalo zdravog razuma to ne bi vidio.- Sakrij citirani tekst -
>
> - Prikaži citirani tekst -

gle, ne moras eksplodirati odmah :) chillout malo. dobro ti bude Poreč
došao...

greetingz

nepročitano,
7. pro 2010. 09:00:2607. 12. 2010.

I feel a disturbance in the force...

Zakaj stavljaš / i /home odvojeni? Ak je riječ o Ubuntuu, to ti
netreba već par izdanja. Uvijek znaš točno kolko mjesta ti treba na /
(čitaj baba Vanga princip)?

GNU/Linux preuzele južnoameričke korporacije? Pa sjedište Canonicala
je u Londonu, to od kud je Mark,nema veze. A wubi je u najbolju ruku
prva pomoć, nikako ne trajno rješenje.

Mandriva ES? Pa više od polovice developera je pobjeglo iz firme prije
par mjeseci i odlučili su forkat distribuciju, ne znam kolko tu ima
kruha. Osim toga, nadam se da imaš licencu za nju, inače je bez
security updateova to veća rupa od Windowsa il bilo čega drugog. Ne
vidim koju prednost to ima, osim lakše administracije. Bolje da si
CentOS il Debian peglal, IMO.

A kaj se tekstualnih installera tiče, njih bude tak dugo dok postoji
serijska konzola, a to bude još jedno vreme. Ili dok buš htel recimo
Ubuntu na LVM ili RAID instalirat:)

Petar

nepročitano,
7. pro 2010. 10:30:1607. 12. 2010.

Mislim da to on zna, ipak snima freeBSD na NAS. :P

Dobro da ne snimaju Solaris na bežični telefon...uglavnom meni je fora
što će napisat :)

Petar

nepročitano,
7. pro 2010. 10:39:0707. 12. 2010.
Samo čekam tren kad će početi objašnjavati mreže. Valjda ne zna da
mreže dobivaju smisao tek kad se spaja >100 računala (mogu slobodno i
reći 1000). Ovo sve ostalo je LANić ili možda PAN :)
No, više mi se i ne da polako postat. Jednostavno više nije fora, JP
čita Bug i više zna od mene. Ako počne čitat Mreže, ubit će me.

Uglavnom, JP uživaj, ja se idem spremati za CCNP, pa neću imati više
vremena.

Salut i sretno :-)

John Smithsonian

nepročitano,
7. pro 2010. 16:55:3807. 12. 2010.
On 6 pro, 16:15, Klik Me <ijasamucit...@gmail.com> wrote:
> Jedan Foiovac bi vas najprije naucio knjizevni.

uf, tu si se malo zajebo, na foi-u ima i nekih profesora koji pisu
covijek i uvijeti itd .... a bome ima i kod onih koji su diplomirali
takvih i slicnih primjera
u konacnici .... zakaj bi neko uopce moral biti pismeni da popravi
komp? :)

pavel...@gmail.com

nepročitano,
8. pro 2010. 01:35:4108. 12. 2010.
On 6 pro, 16:05, Petar <petar.bogo...@gmail.com> wrote:

> [...]
> početak si pročitajtehttp://en.wikipedia.org/wiki/Linux.
> Ako ne znate popravljati Unix-oide, nemojte pisati nebuloze.

Nekad Amiga je bila savršena i uprvo zbog toga se ugasila.
Isto bi se moglo dogoditi i Applu.
Jer jednom kad ga kupiš više ne stvara novce.
Zapamtite najbolje nije uvijek najbolje.
Ali Vi ste premladi da bi to mogli razumjeti i shvatiti.

www.hitna-pc-sluzba.hr

pavel...@gmail.com

nepročitano,
8. pro 2010. 01:39:0108. 12. 2010.
On 6 pro, 16:10, Petar <petar.bogo...@gmail.com> wrote:

> :'(

Čak niti u Irskoj.
Jučer je bilo na televiziji da je Irska propala.
Nema fuša, nema Irske.
a diploma ne donosi kruha.

www.hitna-pc-sluzba.hr

pavel...@gmail.com

nepročitano,
8. pro 2010. 01:44:4408. 12. 2010.
> [...]

> profesorice hrvatskog sto svakome moraju dati dvojku.

> Jedan Foiovac bi vas najprije naucio knjizevni.

Jedan Foiovac može znati književni ili hrvatski
ali to zna još najmanje 4,5 milijuna ljudi malo
bolje ili malo lošije.
Neki od tih ljudi koji su polupismeni bolje žive
i imaju više nego što će taj jedan Foiovac ikad
u životu imati.
Na kraju krajeva novac je nagrada za vrijednost
obavljenog posla. Znači ako nešto možeš pokazati
onda nešto i vrijediš.
Što možete pokazati još osim riječnika i umjetnosti
s kojom se služi još 4,5 milijuna ljudi?

www.hitna-pc-sluzba.hr

(i pazite može se otkriti tko ste a zapis ostaje vječno za dokaz)

pavel...@gmail.com

nepročitano,
8. pro 2010. 01:50:0208. 12. 2010.
On 6 pro, 17:08, Dincha <ddin...@gmail.com> wrote:

> gle, i ja morem kupiti tekicu s racunima i pisati ih rucno okolo, ti
> meni pokazi dokaz da placas drzavi porez, to je ono kaj mene zanima.- Sakrij citirani tekst -

> - Prikaži citirani tekst -

Kupite tko Vam brani.
Košta 15 kuna.
Izrada pečata košta 200 kn.
Za izradu pečata je potrebno imati upis
u registar poslovnih subjekata.
Kriva upotreba pečata se smatra za krivotvorenje
i je kažnjivo.
Kada napišem račun na njemu je osnova + PDV.
Sve to naplatim od Vas.
Vi ste platili i jedno i drugo.
PDV proslijedim državi a osnova je dobit.
Je li Vam treba još neko objašnjenje.

www.hitna-pc-sluzba.hr

pavel...@gmail.com

nepročitano,
8. pro 2010. 01:56:3708. 12. 2010.
On 6 pro, 21:36, Petar <petar.bogo...@gmail.com> wrote:

> [...]
> (desktop), izgleda da sam trolao haha. No ipak slaganje Lin nije isto

> ko i slaganje Win, mislim da treba malo više od Next, Apply,

Mojim strankama niti meni to ne treba.
Tko se hoće baviti kvantnom fizikom
i linuxom neka izvoli.
Neće se puno omastiti.

www.hitna-pc-sluzba.hr

pavel...@gmail.com

nepročitano,
8. pro 2010. 02:11:0508. 12. 2010.
> došao...- Sakrij citirani tekst -

> - Prikaži citirani tekst -

Evo vidiš
posvađali ste se međusobno.
Nemojmo skretati s teme.
Tema ovdje je koju je nazočni postavio:
Danas svaki bedak popravlja kompjutere.
a možda i niste skrenuli s teme?

www.hitna-pc-sluzba.hr

pavel...@gmail.com

nepročitano,
8. pro 2010. 02:16:2708. 12. 2010.

Hajde nabroj mi tri firme u kojima ćeš ti to
slagati mrežu na preko 100 kompjutera ili više.
Koliko takvih ima u Hrvatskoj?
I kako velika faca si ti da upravo ti dobiješ taj posao?
A ako ga i dobiješ ne znam da li se možeš veseliti ili žaliti
jer će ti platiti nekad ili prije nikad.
Pa ti malo razmisli o nekim praktičnim stvarima.
Zarađeni novac koji je kod drugih nije tvoj.
Novac koji naplatiš poslije par godina nakon
obavljenog posla ne možeš prije trošiti.
Kilo kruha košta 6 kn i treba kupiti svaki dan.
Evo toliko o visokoj nauci.

www.hitna-pc-sluzba.hr

pavel...@gmail.com

nepročitano,
8. pro 2010. 02:18:1308. 12. 2010.

Svaka čast.
Evo nekoga tko dobro zapaža stvari.
Pred Vama je velika budućnost.
Nemojte nikad odustati od svog zdravog razuma.

www.hitna-pc-sluzba.hr

Petar

nepročitano,
8. pro 2010. 02:26:0108. 12. 2010.

LOL.

Mislim da takvih firmi ima dosta, a to ako Vi ne znate za njih...to je
druga priča. Pa samo fakultet ima više od toliko računala. Da li sam
ja faca da dobijem taj posao? Nadam se ;-) Po Vašoj teoriji, faks ne
valja i svi bi trebali raditi poslije srednje? U najmanju ruku
servisirat? Možda niste nikad bili u nekoj od većih firmi, gdje ima
hrpa računala, clusteri pod linuxom, voip telefonija.

Dincha

nepročitano,
8. pro 2010. 02:47:3408. 12. 2010.
> www.hitna-pc-sluzba.hr- Sakrij citirani tekst -

> - Prikaži citirani tekst -

Ok, mogu pitati - koliko stručnjaka imate u firmi, tipa, da znaju
raditi s Cisco, Jupiner opremom, da bi znali rješavati komplicirane
probleme na WinServer-u 2008(kad već Linux ne rješavate :( ), na
Oracle/MSSSQL Server bazi, na Windows Sharepoint-u, tj da bi bili
sposobni raditi sa malo većim firmama koje koriste navedene stvari, a
ne ovim sa vašeg popisa referenci?

pavel...@gmail.com

nepročitano,
8. pro 2010. 04:53:3208. 12. 2010.
> hrpa računala, clusteri pod linuxom, voip telefonija.- Sakrij citirani tekst -

> - Prikaži citirani tekst -

Takve Vama prepuštam sa zadovoljstvom i svima
radostima koje iz toga proizlaze.

www.hitna-pc-sluzba.hr

pavel...@gmail.com

nepročitano,
8. pro 2010. 04:59:2908. 12. 2010.

> [...]
> sposobni raditi sa malo većim firmama koje koriste navedene stvari, a
> ne ovim sa vašeg popisa referenci?- Sakrij citirani tekst -

Takvog nijednog niti ga trebam niti ću ga vjerojatno ikad trebati.
To moje stranke ne koriste.
To nije moje ciljano tržište.
Ja radim sa kućnim korisnicima i malim tvrtkama koje si ne mogu
priuštiti plaćati vlastitog informatičara i ja im vrhunski brzo,hitno
i povoljno rješavam njihove probleme s kompjuterima.
I s time sam i ja i oni u potpunosti zadovoljni.
Veliki sustavi, velike firme i korisnici me nimalo ne zanimaju.
To ostavljam ostalima koji sanjaju o milijunima i čekaju
da im se ostvare snovi.

www.hitna-pc-sluzba.hr

Dincha

nepročitano,
8. pro 2010. 05:11:1408. 12. 2010.

> [...]
> Veliki sustavi, velike firme i korisnici me nimalo ne zanimaju.
> To ostavljam ostalima koji sanjaju o milijunima i čekaju

okej, moze jos jedna zamolba, posto kazet da izdajete racune, mogu li
dobiti Vaš(tj firmin) OIB ili matični broj, čisto me zanima
financijsko izvješće u Fini koje je javno objavljeno na njihovim
stranicama za sve firme i po zakonu ga sve firme moraju predavati.
Tražio sam po nazivu ali nisam mogao ništa naći.

pavel...@gmail.com

nepročitano,
8. pro 2010. 11:06:3608. 12. 2010.

> [...]
> stranicama za sve firme i po zakonu ga sve firme moraju predavati.
> Tražio sam po nazivu ali nisam mogao ništa naći.- Sakrij citirani tekst -

Sve će to pisati na računu kada Vam
ga napišem poslije obavljene usluge kod Vas.

www.hitna-pc-sluzba.hr

Dincha

nepročitano,
8. pro 2010. 11:56:3208. 12. 2010.

> Sve će to pisati na računu kada Vam
> ga napišem poslije obavljene usluge kod Vas.
>
> www.hitna-pc-sluzba.hr- Sakrij citirani tekst -

> - Prikaži citirani tekst -

Možete mi ga poslati i na mail, ne mora biti ovdje. ipak bi to trebao
biti javno dostupan podatak.
a ja sam uvijek takav, sumnjičav pa volim istraživati stvari, ništa
osobno :)

Ivan

nepročitano,
8. pro 2010. 11:56:4908. 12. 2010.
"Dincha" wrote

[...]

Daj Dinjar odnesi covjeku radnu knjizicu i to je to :D

Dincha

nepročitano,
8. pro 2010. 12:08:3908. 12. 2010.

> Sve će to pisati na računu kada Vam
> ga napišem poslije obavljene usluge kod Vas.
>
> www.hitna-pc-sluzba.hr- Sakrij citirani tekst -

> - Prikaži citirani tekst -

primjer kako to neke firme imaju:

http://www.itlab.hr/o-nama
http://www.kis.hr/o-nama
http://www.hgspot.hr/kontakti
http://www.t.ht.hr/grupa/podaci.asp

mogao bi tako nabrojati brdo firmi...

i sad recimo, ja imam top security podatke na svom disku, krepa mi
komp, ja Vam ga donesem tamo i kako da ja imam povjerenja u Vas, a
kamoli da se nedaj Bože nešto desi neželjeno u našoj poslovnoj
suradnji, kako da rješavam nesporazume ako vi službeno, potencijalno
ne postojite... :///

Poštovanje!

Dincha

nepročitano,
8. pro 2010. 12:09:4808. 12. 2010.
On 8 pro, 17:56, "Ivan" <ivan...@net.hr> wrote:
> [...]

> <Tra io sam po nazivu ali nisam mogao ni ta na i.

> Daj Dinjar odnesi covjeku radnu knjizicu i to je to :D

radna mi je kod poslodavca kojeg ne mislim tako skoro mijenjati...
pozdrav!

Ivan

nepročitano,
8. pro 2010. 13:06:4608. 12. 2010.

"Dincha" wrote

primjer kako to neke firme imaju:

<cut>

[...]

Pa ti ne nosis njima, nego oni dolaze tebi, na tome im je bazirano cijelo
poslovanje!!
Joj, joj pa daj citaj sta covjek pise i jedno 10 puta na njihovoj stranici
^^
I covjek ti taj cas uz tvoju prisutnost sve sredi....

pavel...@gmail.com

nepročitano,
8. pro 2010. 14:11:2708. 12. 2010.

Na racunu poslije obavljene usluge ce pisati sve sto mora pisati i sve
sto je propisano i poslije mozete provjeravati koliko god hocete.
Koliko znam OIB je osobni zasticen podatak i ne dijeli se na
promotivnom materijalu i bilo kome.

www.hitna-pc-sluzba.hr

pavel...@gmail.com

nepročitano,
8. pro 2010. 14:17:1908. 12. 2010.
Ivan wrote:
> [...]

> <Tra�io sam po nazivu ali nisam mogao ni�ta na�i.

> Daj Dinjar odnesi covjeku radnu knjizicu i to je to :D

Rekao sam da ovaj gospodin nikad nece dobiti posao kod ovog bedaka
koji popravlja kompjutere.
Inace ako znate njegove podatke ovo za bedaka je javna uvreda, znate
ja volim istrazivati.....

www.hitna-pc-sluzba.hr

pavel...@gmail.com

nepročitano,
8. pro 2010. 14:25:0508. 12. 2010.

Do mene bi dosli zbog preporuke
koje su objavljene i na stranici i ne
bi imali potrebe postavljati si glupa
pitanja.
Uostalom nitko Vas ne sprijecava
da odete onima koji bi htjeli biti nasa
konkurencija i uzivate u njihovoj losijoj usluzi. Birate sami.

www.hitna-pc-sluzba.hr
> Poštovanje!

pavel...@gmail.com

nepročitano,
8. pro 2010. 14:28:3408. 12. 2010.

Vjerojatno na zavodu za zaposljavanje.

www.hitna-pc-sluzba.hr

pavel...@gmail.com

nepročitano,
8. pro 2010. 14:34:0508. 12. 2010.
Ivan wrote:
> [...]

> ^^
> I covjek ti taj cas uz tvoju prisutnost sve sredi....

Evo sve pise.
Treba samo pozorno citati
a ne unaprijed stvarati bedake
u mislima. Nekako mi to pocinje
sve vise smetati. Sad cu ja saznati...

www.hitna-pc-sluzba.hr

Dincha

nepročitano,
8. pro 2010. 15:24:4308. 12. 2010.
> www.hitna-pc-sluzba.hr- Sakrij citirani tekst -
>
> - Prikaži citirani tekst -

gle stari, bio sam fin dosad, al nema smisla :))) znam da radis na
crno, sad to samo zelim dokazati. a sad ako ti meni kazes da ti ne
mozes meni dati oib svoje firme, a jebeni HT, Tele2, Vip, HGSpot ili
neki manji LEGALNI servisići/obrti mogu i da je to sve top-secret
podatak, sereš, ipak mi je diploma medju ostalim dala i poticaj da sve
zivo i mrtvo okrenem naglavacke da dobijem informacije koje trebam....
na temelju oib-a ja ne mogu nista saznati o tebi osim provjeriti
podatke u fini kojoj bi trebao dostavljati financijska izvješća do
kojih bi ja sasvim legalno mogao doć jer tako pise u zakonu i
pravilnicima. ako želiš, napravim ti izlistaj svih tih zakona/
pravilnika.

čekam oib ako stojis iza toga da si uspjesan poduzetnik, da provjerim,
u suprotno, pokrij se ušima. a ja ću popljuvati sebe ako dokažeš da su
moje tvrdnje besmislene.

byeee

pavel...@gmail.com

nepročitano,
8. pro 2010. 15:49:4208. 12. 2010.

I dalje stoji da ce ti podaci biti napisani na racunu poslije
obavljene usluge.
Ostali podaci su dostupni u obrtnom registru.
I ocekujem veliku javnu ispriku ili cu je potraziti na drugom mjestu.
Nece mene nitko nazivati bedakom.

www.hitna-pc-sluzba.hr

pavel...@gmail.com

nepročitano,
8. pro 2010. 16:09:4908. 12. 2010.

Da vidimo jesi li od rjeci.
Inace doci cu na FOI Varazdin ovih dana da se pozdravimo i da mi
pogledas u oci. Meni ce trebati tvoj OIB. Ako mi ga ti ne das dobijem
ga u kadrovskoj. Sam kazes da je to javno dostupan podatak. Onda nema
problema.

www.hitna-pc-sluzba.hr

Dincha

nepročitano,
8. pro 2010. 16:24:2808. 12. 2010.
On 8 pro, 21:49, "pavel.d...@gmail.com" <pavel.d...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Ostali podaci su dostupni u obrtnom registru.
> I ocekujem veliku javnu ispriku ili cu je potraziti na drugom mjestu.

Evo, JAVNO SE ISPRICUJEM G. PAVELU JER SAM PROVJEROM DOKAZAO DA IMA
REGISTRIRAN OBRT.

pavel...@gmail.com

nepročitano,
8. pro 2010. 16:35:5808. 12. 2010.

Ovo neka bude dokaz da Pavel uvijek govori istinu i da je covjek od
rijeci.

A Vama savjetujem da malo usporite sa izjavama tipa Bedak jer se to ne
da izbrisati i nepobitan je dokaz.

www.hitna-pc-sluzba.hr

next_1

nepročitano,
20. pro 2010. 08:02:0520. 12. 2010.
Koja svada :)))
A mogli bi ste barem terminologiju popravit, i na stranici i na forumu ;-)

"Dincha" <ddi...@gmail.com> wrote in message

> [...]

poruka je provjerena programom ESET NOD32 Antivirus.

20. pro 2010. 15:37:2520. 12. 2010.
Pa vidis da te boli kad se toliko svadas. Jako ti je stalo da ti svi vjeruju
kad se tolko prepucavas.
Ili nema posla pa u trenutcima dosade se prepucavas.

Za servisiranje racunala istini za volju i ne treba nikakva skola, samo
dosta iskustva i vjestina pracenja
novih tehnoloskih dostignuca.

Uhvatili ste se FOI-a koji uopce ne sluzi za proizvodnju serviserskog kadra,
a to znaci da nitko u ovoj raspravi
nema pojma o cemu prica.

Dajte ohladite malo.

Ta stranica je puna gluposti, ali kome smeta neka je ne gleda. Covjek ako
radi i drugi su zadovoljni pa sto sto
mozda nije zavrsio nikakvu skolu (jer ocito je kivan na sve vrste diploma).
Bitno je da je klijentela koja ga okruzuje
zadovoljna. Ova rasprava je ociti primjer hrvatskog jala. Ako misle da nekom
mozda nesto ide udri po njemu.
A olicenje je i velike gluposti ulaska u raspravu sa ljudima koje sigurno
doticni nece na svoj mlin navesti.

Evo sad sam se i ja javio pa sad svi zajedno ozezite po meni, ali ja u
raspravu ne ulazim. Jednostavno nisam
mogao, a da ne dam i svoj doprinos hrpetini gluposti izrecenih u ovoj
raspravi sa obe strane.

Pozdrav svima i zelim Vam vise veselja a manje bijesa.

"Igor lukanic" <iluk...@gmail.com> wrote in message

> [...]
> uvrijedjen.
>
> btw cuo si za pojam virtualizacija? i zamijenio si pojmove DTP
> urednik i lektor. ja kao "DTP urednik" uopce nemoram znat ni jezik
> materijala koji uredjujem a kamoli pravopis. tak da ne...ja to ne bi
> trebao znat. al generalno znam da se pise "marko markovic i ja", "moji
> kolege i ja", al mi ne pada na pamet na njuzima glumit lektora.

> __________ ESET NOD32 Antivirus informacija, verzija baze podataka

> virusnih potpisa 5718 (20101220) __________

> poruka je provjerena programom ESET NOD32 Antivirus.

__________ ESET NOD32 Antivirus informacija, verzija baze podataka virusnih potpisa 5718 (20101220) __________

Sickboy

nepročitano,
27. pro 2010. 17:01:4327. 12. 2010.
On 6.12.2010. 16:15, Klik Me wrote:
> [...]
> profesorice hrvatskog sto svakome moraju dati dvojku.

> Jedan Foiovac bi vas najprije naucio knjizevni.

Josipe Po�ega, je li to novi nick koji ti slu�i da mo�e� slobodnije
vrije�ati?

Igor lukanic

nepročitano,
29. pro 2010. 13:32:2829. 12. 2010.

> Josipe Po ega, je li to novi nick koji ti slu i da mo e slobodnije
> vrije ati?

E jeb'ga sad si me razotkrio :-( Stancam nickove i mejlove po webu
sam da mogu vrijedjati...zato sam zavrsio fax i to mi je smisao
zivota. Sad kad je to razotkriveno, moram naci novi smisao... svakako
bi trebao razmisliti da se javis Horatiu Cane-u jer ovako nesto
razotkriti... a i USKOK te ne bi odbio...pred tobom je buducnost..

drugim rijecima - epic fail jer to nisam ja, a sad vjerovao ti u to il
ne, men, rodjo, al na isto dodje :-)

Sickboy

nepročitano,
30. pro 2010. 20:29:0630. 12. 2010.
On 29.12.2010. 19:32, Igor lukanic wrote:
> drugim rijecima - epic fail jer to nisam ja, a sad vjerovao ti u to il
> ne, men, rodjo, al na isto dodje :-)

Uzevši u obzir okolnosti - ne vjerovao. BTW, nauči kvotati.

Igor lukanic

nepročitano,
31. pro 2010. 04:03:3131. 12. 2010.
On Dec 31, 2:29 am, Sickboy <mnogoREMOVEmedvjedaT...@gmail.com> wrote:

> Uzev i u obzir okolnosti - ne vjerovao. BTW, nau i kvotati.

uzevsi u obzir okolnosti - jednostavno si ispao glup, jer to ZAISTA
nisam ja. zaista nemam potrebe za zmisljanjem nickova i mejlova jer
ima ljudi koji drkaju na IP snuffing a dozivljaj zivota im je virenje
u headere pa ukoliko ne idem prek proxya, a zaista nemam potrebe za
time, jednostavno me se otkrije. BTW necu :-)

ak meni ne vjerujes da nisam to ja, nek ti troll prosnjufa IP i header
ak vec sam ne znas i vidjeti ces da si jednostavno - ispao glup, jer
kao i neki - totalno bubas na pamet bez ikakvih argumenata, dokazi da
to ja saljem i onda me optuzuj, a ovak bubati na pamet... "prema
okolnostima"....ti bas nist ne znaci

Sickboy

nepročitano,
31. pro 2010. 09:22:4031. 12. 2010.
On 31.12.2010. 10:03, Igor lukanic wrote:
> uzevsi u obzir okolnosti - jednostavno si ispao glup, jer to ZAISTA
> nisam ja. *zaista nemam potrebe za zmisljanjem nickova i mejlova* jer

Ovo kaže čovjek koji je jedno 4-5 nickova koristio na grupi.
Daj razmisli prije nego što pišeš. Nakon što napišeš pročitaj. Ako si
napisao glupost, obriši.

> ima ljudi koji drkaju na IP snuffing a dozivljaj zivota im je virenje

http://en.wikipedia.org/wiki/Snuff_film
Ja osobno ne drkam na snuff.

> u headere pa ukoliko ne idem prek proxya, a zaista nemam potrebe za
> time, jednostavno me se otkrije. BTW necu :-)

> ak meni ne vjerujes da nisam to ja, nek ti troll prosnjufa IP i header

Tako je, jer svi znaju da su IP adrese i headeri statični i neraskidivo
vezani uz identitet osobe koja posta. Ti si se ono hvalio znanjem mreža?

> [...]
> kao i neki - totalno bubas na pamet bez ikakvih argumenata, dokazi da
> to ja saljem i onda me optuzuj, a ovak bubati na pamet... "prema

Ne moram ja ništa dokazivati, tvoja povijest u tom kontextu mi je više
nego dovoljna. A na kraju krajeva, jesi-nisi, nije važno. Sjeti se one
stare "The boy who cried wolf". Doživotno ćeš biti sumnjiv.

Petar

nepročitano,
31. pro 2010. 10:12:0231. 12. 2010.
Kaj je to IP snuffing? Imam cert iz mreža, a nemam poima kaj je to.
Pliz objašnjenje.

Igor lukanic

nepročitano,
31. pro 2010. 10:40:0531. 12. 2010.
Do ivotno e biti sumnjiv.

sad nocima necu moc spavati :'-(

ovo je cak i zabavno...jesam li to ja, ili nisam, ili mozda jesam :-)
ma nisam, ma jeeesi majke mi.... rasprava na razini zavrsenog faxa u
svakom slucaju :-)

uostalom, to kaj sam ja tebi za nekaj na njuzima sumnjiv - gledaj
sad..ovo ti je papir, sad sam njime presao po guzi,i sad taj papir ima
nekaj po sebi, i sad koliko mi je stalo do tog papira, toliko i do
toga kaj sam ja za tebi nekaj sumnjiv :-) dovoljno slikovito :-)

i ja se skruseno ispricavam sta sam pogrijesio u jednome slovu -
mislio sam na IP sniffing, iskreno iskrene isprike dezurnim lektorima

Petar

nepročitano,
31. pro 2010. 11:31:5031. 12. 2010.
> mislio sam na IP sniffing, iskreno iskrene isprike dezurnim lektorima

:P

Ajde na feštu više, za par sati Nova.

Igor lukanic

nepročitano,
31. pro 2010. 12:32:2931. 12. 2010.

evo, za sat vremena dolaze drugari pa bacam zadnji pogled na njuze :-)
meza spremna, vina na cisterne, sampanj na ledu, playlista vec se
danima preuredjuje i da bude veselo, bude, i tako svima zelim da
bude... :-)

Sretno!

Dincha

nepročitano,
31. pro 2010. 13:06:5731. 12. 2010.

al to nije to... Poreč :((((

Igor lukanic

nepročitano,
2. sij 2011. 02:20:4302. 01. 2011.

> al to nije to... Poreč :((((

nije, al znas kaj je? zivot...preporucam da ga negdje nadjes, doduse
malo bude teze islo, ali jednom kada se nadje, super je. zasto? iz
mnogih razloga, a jedan od njih je sta prestanes pratiti svako slovo
na njuzima i praviti se pametan, pa recimo bolje je od virenja ljudima
u headere, kada ga jednom nadjes mozda (ali samo mozda) prestanes biti
toliko zajedljiv i bezobrazan cinik, preporucam...i tebi i petru
(doduse njemu bi i posao dobro dosao jer koliko vidim trenutno si sa
certom i diplomom moze rit obrisat, pod "trenutno" mislim na zadnjih
godinu dana, budimo realni, al glavno da se meni svako slovo mjeri, ja
neam certifikate (trenutno) ali barem posteno radim i nisam bas nikome
na trosak), pa mozda kada bi to imali ne bi imali toliko slobodnog
vremena srati po meni i njuzima pa bi i mozda (ali samo mozda) i bolje
izgledali kao ljudi i kolege...a do tada se jednostavno moram pomiriti
sa time da cete mi mjeriti svako slovo, svaki nick, jer bez zivota,
cure i posla...sta bi drugo i radili?

Poruka je izbrisana
Poruka je izbrisana

Petar

nepročitano,
2. sij 2011. 05:18:2202. 01. 2011.
> petru

Petru

> (doduse njemu bi i posao dobro dosao jer koliko vidim trenutno si sa
> certom i diplomom moze rit obrisat,

Trenutno hara financijska kriza u kojoj samo pojedinci
zapošljavaju pripravnike, jer je tržište prepuno FER-ovaca koji znaju
mreže, programiranje i imaju obavljen pripravnički staž. Istina,
nisam
slao CV-e u servise. :)

Papir od certa je pretvrd, nemam ni za brisanje koristi od njega.

Nikola Ostrun

nepročitano,
2. sij 2011. 06:18:2902. 01. 2011.
Petar <petar....@gmail.com> writes:

> [...]

> zapošljavaju pripravnike, jer je tržište prepuno FER-ovaca koji znaju
> mreže, programiranje i imaju obavljen pripravnički staž. Istina, nisam

Znači, nisi spreman napustit svoj životni san (biti mrežar, jelte)
niti toliko da nađeš neki posao pa da ne budeš na grbači drugih? Samo
ti mudro sjedi i čekaj da kriza prođe.

BTW vidim da imaš naviku rugati se ljudima koji zarađuju za život
(recimo čovjeku iz Hitne PC službe) ili onima koji su spremni raditi
bilo što (čak i sa diplomom servisirat računala) pa ono, WTF? Mislim,
to su teme u kojima ti nipošto nebi trebao sudjelovati ;)

--
VI = Virtually Incomprehensible.

Igor lukanic

nepročitano,
2. sij 2011. 06:41:1002. 01. 2011.

>   Zna i, nisi spreman napustit svoj ivotni san (biti mre ar, jelte)
> niti toliko da na e neki posao pa da ne bude na grba i drugih? Samo
> ti mudro sjedi i ekaj da kriza pro e.
>
>   BTW vidim da ima naviku rugati se ljudima koji zara uju za ivot
> (recimo ovjeku iz Hitne PC slu be) ili onima koji su spremni raditi
> bilo to ( ak i sa diplomom servisirat ra unala) pa ono, WTF? Mislim,
> to su teme u kojima ti nipo to nebi trebao sudjelovati ;)

evo sad ce me i za ovo optuzit da sam isto ja napisao sa drugim
nickom :-) da nije zalosno, bilo bi smjesno

evo tocno to i ja govorim. covjek koji sjedi na guzici doma i odbija
poslove koje bi mogao bez pol frke dobiti jer mu je ispod casti raditi
kao serviser ili prodavac ili ne znam kaj tek toliko da nije drugima
na grbaci, se izvlaci na neku krizu, i jos sto je najsmjesnije - uzima
si pravo drugima koji se trude nesto zaraditi brojati svako slovo,
biti i informaticar i jezikoslovac i administrator i profesor rvackog
jezika. i vrijedjati ih i omalovazavati. stvarno ti se cudim tvojim
starcima prijatelju kak im se vise da trutinu odrzavat, a vjerojatno
im iz dana u dan govoris kak nema posla. pa kako sam ga ja nasao i bez
"veze" i bez burze i bez icega, ni nakon 2 mjeseca od zadnjeg ispita,a
ti jos imas i cert....treba imati volju raditi a ne pametovat drugima
iz topline svojeg ucmalog kauca vec godinu dana. pogledaj sebe koje i
kakvo razmisljanje imas, petre, a onda pametuj drugima.

i onda se cudimo kak nam je gospodarstvo na najnizim mogucim granama,
pa kad ljudima je ispod casti raditi cak i posao u struci, vec cekaju
"posao iz snova" kao prvi posao u zivotu, i radije ce sjediti doma na
guzici i cijediti starce od nemila do nedraga nego se neceg primit

Petar

nepročitano,
2. sij 2011. 07:53:3102. 01. 2011.
On Jan 2, 12:18 pm, nikola.ost...@email.t-com.hr (Nikola Ostrun)
wrote:

>   Zna i, nisi spreman napustit svoj ivotni san (biti mre ar, jelte)
> niti toliko da na e neki posao pa da ne bude na grba i drugih? Samo
> ti mudro sjedi i ekaj da kriza pro e.

Nije istina, učim Javu trenutno jer posao s mrežama je nedostižan
nažalost. Programiranje nije loš posao, ali servisiranje računala mi
je smiješno :)

> [...]
> bilo to ( ak i sa diplomom servisirat ra unala) pa ono, WTF? Mislim,
> to su teme u kojima ti nipo to nebi trebao sudjelovati ;)

???

Petar

nepročitano,
2. sij 2011. 07:54:5502. 01. 2011.

Pobogu, ti si serviser igličnih printera. Zašto se praviš važan s time?

Petar

nepročitano,
2. sij 2011. 07:56:4302. 01. 2011.

BTW nisam nezaposlen, samo ne stavljam bilokakve gluposti na newse.

Igor lukanic

nepročitano,
2. sij 2011. 08:43:0002. 01. 2011.

> Pobogu, ti si serviser igličnih printera. Zašto se praviš važan s time?

pobogu, ti si bolestan covjek u glavu jer mene nisi vidio ima 2
godine, nemas pojma di radim, sta radim (da li uopce radim, mozda
cijelo vrijeme serem), ali glavno da si u svojoj psiholoski
poremecenoj glavi slozio scenarij mene sa printerom. najlakse je druge
vrijedjati. napad najbolja obrana jel tako?

ja i ti ne mozemo nikako razgovarati na istoj razini, ponajprije jer
ja radim i zaradjujem dok si ti jos uvijek starcima na grbaci tak da
samo sebe sramotis sta iz svoje ucmale fotelje cekas posao iz snova ,
izvlacis se na nekakvu krizu, i apsolutno si ZADNJI koji moze
vrijedjati tudja zaposlenja, ma kakva ona bila. tako da ja u ovome
trenutku prekidam svaku konverzaciju sa tobom a ti samo nastavi
ponizavati tudja radna mjesta, samo od sebe radis budalu

Igor lukanic

nepročitano,
2. sij 2011. 08:51:1202. 01. 2011.

> Nije istina, učim Javu trenutno jer posao s mrežama je nedostižan
> nažalost. Programiranje nije loš posao, ali servisiranje računala mi
> je smiješno :)

meni je smjesno sta covjek od 26, 27 godina nema ni zivota ni cure ni
posla a uzima si pravo ponizavati druge. a meni se prigovara da zivim
na teret staraca, a di ces veceg tereta od sina koji odbija poslove i
ne zeli raditi jer si daje toliki luksuz u danasnje vrijeme birati
prvo radno mjesto u zivotu. svjestan nisi koliko ispadas jadan i glup
sa ovakvim izjavama. servisiranje racunala je tebi smjesno? ma nemoj.
rad je tebi smjesan. i cudimo se sta nam drzava odlazi u kurac sa
ovakvim stavom. sa ovakvim ponizavanjem si se diskreditirao za sva
vremena

Petar

nepročitano,
2. sij 2011. 11:37:2302. 01. 2011.
Je li sad tvoja taština nahranjena? Ako ja ne pišem ko ti na newse da
imam auto, curu, roštilj, poker, pekinezera, 23 cm palicu, plasmu 107
cm, HTPC, odijelo za 4500 kuna, 200 kvadrata poslovni prostor, posao,
znanje netwarea, jel to znači da sam luzer? Ako i nemam posao (makar
radim). Za to vrijeme sam puno učio i više zaboravio nego ćeš ti ikad
znati. Nego pitanje, zašto dolaziš na grupe? Ne možeš bez nas ili
tvoja mora bit zadnja :)

Petar

nepročitano,
2. sij 2011. 11:52:1602. 01. 2011.
> meni je smjesno sta covjek od 26, 27 godina nema ni zivota ni cure ni
> posla

Ovo si presudio po sebi?

> [...]
> ne zeli raditi jer si daje toliki luksuz u danasnje vrijeme birati
> prvo radno mjesto u zivotu. svjestan nisi koliko ispadas jadan i glup

??? Ne, nego ispadam netko ko bi želio raditi nešto bolje od zamjene
tonera, zato jer znamda mogu bolje.

servisiranje racunala je tebi smjesno? ma nemoj.

S tvojim CV-om, rad u servisu je sramota. Ovo što si naveo na svojim
stranicama govori o kompenetnom čovjeku i visokostručnom pojedincu.
Mislim da bi trebao dati otkaz i biti direktor. Tko ne vjeruje, neka
pogleda tvoje stranice.

> rad je tebi smjesan. i cudimo se sta nam drzava odlazi u kurac sa
> ovakvim stavom. sa ovakvim ponizavanjem si se diskreditirao za sva
> vremena

Ovo nisam skužio.

P.S.

Počeo je opet chat, ajde uživaj.