Re: Ajmo mala pomoc oko ideje za naziv obrta

Marin

Severina

pero

"A" <a@a.a> je napisao u poruci interesnoj
grupi:h09icn$9ip$1...@gregory.bnet.hr...

> Ima neko nekakvu idejicu s obzirom na navedene djelatnosti gore? Bilo
> kakvi prijedlozi dobrodosli...

Bas bilo kakvi? ;)

"Dobre veze", "Virtualno" , "Monitor", "Prozor u svijet", "Ekran" ...
--
pozdrav pero

Dražen Trnski

A wrote:
> [...]
> jednu djelatnost. Obrt se bavi racunalima, programiranje, web, internet,
> marketing, prodaja, izdavastvo.
>
> Recimo imena tipa "klik" ili "algoritam" su ok, naravno originalnija od toga
> i da ne postoje vec u upotrebi
>
> Imena tipa ono kako ekipa slaze od inicijala recimo "horvat joza i barica"
> pa smisle superoriginalno "HorJoBa d.o.o." i misle si da su super su mi
> uzas, takav klisej bi izbjegao (95% firmi se tako zove, totalno
> konfekcijski).

> Ima neko nekakvu idejicu s obzirom na navedene djelatnosti gore? Bilo kakvi

Frend je iskoristio jedno od imena iz bajki Ivane Brli� Ma�urani�.
Takva su imena vje�na.

Pogledaj:
Potjeh
Palunko
Regoďż˝
Stribor
Jaglenac
Rutvica
Toporko
Jagor

P.S. I ja mislim da mi je naziv firme baďż˝ super. :)

--
Pozdrav
Dra�en Trnski

Infarkt d.o.o.

Analna psorijaza d.o.o.

pero

"A" <a@a.a> je napisao u poruci interesnoj
grupi:h09icn$9ip$1...@gregory.bnet.hr...

> Koji se bavi racunalnim i srodnim djelatnostima. Ne mora ime biti nuzno
> usko

"Dobra ideja" ;)
--
pozdrav pero

roger

rozenblumentalovic & sin

tvrdi

mis

kokosov orah

kum

"pero" <netrebak...@post.t-com.hr> wrote in message

Darko_swl

Marin wrote:
> Severina

Valjda "Serverina"
:)

pero

"Darko_swl" <9a3li_...@hamradio.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:h0b3h5$mgv$3...@news2.carnet.hr...

Nije lose. ;)
--
pozdrav pero

Marin

Daaa :) Ja glasam za Serverinu.

> Jagor

jagor.srce.hr .... to budi sjecanja... :)

samo ne serverina... znam je naime :D

> Rutvica

daj zamisli ozbiljnu IT firmu koja se zove Rutvica... dobar dan... ja sam
taj i taj... cime se bavite... windows server 2003, 2008, linux, vista, web
design... aha... ok, dajte mi recite kak se zove vasa firma... rutvica!
kako? rutvica? jel vi mene... s oprostenjem... znate kaj... idemo mi nazvati
"gigalab" da nam odradi posten posao :) ...

hmm... gigalab :D... mozda terralab :P terracomp. terrasoft ooo da to je
pretenciozno, bolje nego microsoft :)

> Analna psorijaza d.o.o.

ta mi je u rango "mo�no d.o.o." (danas sam vidio). bave se prodajom kafe
aparata. mo�no!!

kita u bila

prima-net d.o.o.
bono-comp d.o.o.
exa-web d.o.o.

i sve moguce kombinacije...
:)

Marko

Koliko je meni poznato strane rijeci tipa: net, comp, web
nemogu se staviti u ime tvrtke(d.o.o), mislim da to vrijedi i u slucaju
obrta, u svakom slucaju raspitaj se..

:)

"kita u bila" <v...@dre.rew> wrote in message

> Koliko je meni poznato strane rijeci tipa: net, comp, web
> nemogu se staviti u ime tvrtke(d.o.o), mislim da to vrijedi i u slucaju
> obrta, u svakom slucaju raspitaj se..

mogu se staviti rijeci s engleskim korijenom ako ne postoji odgovarajuci
prijevod na hrvatski.
moze i cijelo ime biti na engleskom u odredjenim slucajevima... primjeri?
Croatia Records, HG Spot... itd.

> prima-net d.o.o.
> bono-comp d.o.o.
> exa-web d.o.o.

e ovo je vec upotrebljivo, thanx

Adagio

A wrote:

> Imena tipa ono kako ekipa slaze od inicijala recimo "horvat joza i barica"

Neo i Trinity daju....

Neotrin???

Na�i na netu neki europski rije�nik pa pogledaj kako se na latinskom,
engleskom, talijanskom ka�e npr. podatak, veza (datalink ve� postoji),
obrada, ra�unanje itd, itd.... Mo�da ti padne ne�to na pamet a mo�da i
ne, treba probati.

Moj prijdlog

DATABOX.

A.

Dražen Trnski

Ra�unaj da �e ti trebati i domena a crtica u nazivu ti i nije ne�to, vjeruj mi.

The Machine

Pozz!

Najbolje ime je ono koje ce na najzvucniji nacin povezati tvoje ime firme s
tvojom djelatnoscu.
Tvoja forma je dosta opcenitog informatickog karaktera, nije
specijalizirana, pa trebas i tako opcenito ime. Znaci IvicaSoft, ili
IvicaComp ne dolazi u obzir. :)

Najbolje da pitas nekog lingvistu za tako nesto.

Recimo: WebMark, InfoStudio, i sl.

Evo jedne dobre stranice za generiranje imena prema kljucnim rijecima
prefiksa i sufiksa.
Mislim da ti moze pomoci.

:)

> [...]

> toga i da ne postoje vec u upotrebi
>

> Imena tipa ono kako ekipa slaze od inicijala recimo "horvat joza i barica"

The Machine

Zaboravih staviti link:
http://www.company-name-generator.com/advanced-company-name-generator

"The Machine" <thema...@nomail.com> wrote in message

9ARUB

> [...]
> prijevod na hrvatski.
> moze i cijelo ime biti na engleskom u odredjenim slucajevima... primjeri?

Ovisi na kojeg suca i onoga tko mu sastavlja spis,naletis.
ako imas skracenicu trazit ce te (ovisi o sucu) objasnjenje naziva,tu
nesmijes pogriesiti,izmisli neki logican naziv od skracenice na hrvtskom...i
prolazis

dragica....@gmail.com

Knjizara fotokopiraona printanje uvez

DiVeRgEnT

dragica....@gmail.com wrote:
> Knjizara fotokopiraona printanje uvez

Malo je predug naziv.

--
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.

http://zavjere.net (forum) | http://zavjere.com (blog)

Bla

<dragica....@gmail.com> wrote

> Knjizara fotokopiraona printanje uvez

kopiraona "dragica" :)

--
signatjur nije moja furka ;)

zvonimir....@gmail.com

Dana petak, 5. lipnja 2009. u 09:11:57 UTC+2, korisnik Marin napisao je:
> Severina

otvarao bi firmu elektro instalacije, klime, informatika, video nazor.. ali mi ide ne ide i ne ide, moze pomoc