Cross: Placanje na netu sa debitnom karticom

Marin/Tony/Igor

Cuo sam da se odnedavno u nekoj banci u HR moze dobiti debitna kartica koja
se prihvaca na netu i da se s njom moze placati po web siteovima. U kojoj
banci je to moguce dobiti?
BTW, moze li se negdje dobiti kreditna kartica ako nisam stalno zaposlen,
nego privremeno, na godinu-dvije i tek sam poceo raditi?

marko

"Marin/Tony/Igor" <marint...@gmail.com> wrote in message

Uvjet je, naravno, da imas otvoren devizni racun u toj banci, a za devizni
tekuci nije potrebno biti nigdje zaposlen.
Trenutna situacija: PBZ sigurno i mozda Erste Bank izdaju takve devizne
debitne (VISA Electron), no nije bas svugdje na netu moguce placanje ovakvim
karticama. Kvaka je u tome da moras imati vidljiv CVV kartice (3 ili 4
broja) koji upisujes u takvim transakcijama (konkretno ZABA i druge banke
zasad izdaju debitne kartice bez te sifre).

v E k Y @email.htnet.hr I v E k Y

"marko" <ma...@nemamejla.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:enj97c$vk9$1...@news1.carnet.hr...

obicna kunska debitna VISA splitske banke ti ima navedene sifre na poledjini
ali za amazon ti netreba ta sifra

Goran K

"marko" <ma...@nemamejla.hr> wrote in message

> [...]
> ili 4 broja) koji upisujes u takvim transakcijama (konkretno ZABA i druge
> banke zasad izdaju debitne kartice bez te sifre).

Visa Electron PBZ-a navodno funkcionira na PayPal-u i na nekim drugim
stranicama koje zahtjevaju CCV no postoji jedan drugi problem.... doticna
kartica ima odredjeni dnevni limit tako da za nesto skuplje stvari ne
funkcionira...

Mate

> [...]
> stranicama koje zahtjevaju CCV no postoji jedan drugi problem.... doticna
> kartica ima odredjeni dnevni limit tako da za nesto skuplje stvari ne

Koliki je limit?

Goran K

"Mate" <ma...@imocanin.im> wrote in message

nemam pojma ali znam da postoji

http://www.pbz.hr/default.asp?gl=200105030000008
c/p
Dnevno moľete podići gotovinu ili izvrąti plaćanje karticom najviąe do
iznosa propisanog aktima Banke ili u deviznoj protuvrijednosti ukoliko
karticu koristite u inozemstvu. Dnevne limite Banka komunicira putem
mjesečnog izvatka. Ovo ograničenje predviđeno je zbog Vaąe zaątite, u cilju
sprječavanja zloupotrebe u slučaju gubitka ili krađe kartice. Ukoliko Vam je
potreban veći iznos gotovine od iznosa dnevnog limita propisanog aktima
Banke, moľete ga podići u poslovnicama Privredne banke Zagreb.

Gordon Gekko

"marko" <ma...@nemamejla.hr> wrote in message

> Trenutna situacija: PBZ sigurno i mozda Erste Bank izdaju takve

> devizne debitne (VISA Electron), no nije bas svugdje na netu moguce
> placanje ovakvim karticama.

ERSTE devizna visa electron radi,ja je imam i uredno je provucena kroz
paypal i autorizirana.
Netko mi je pricao da je placao sa njom i po drugim net trgovinama,ali
za to ne mogu jamciti

Miron

"Marin/Tony/Igor" <marint...@gmail.com> wrote in message

Za kreditnu sam siguran da RBA daje MasterCard, deponiraš u banku
iznos koji želiš i toliki ti je limit na kartici.

--
Miron

1GB prostora i 5GB prometa besplatno uz svaki reseller paket !
Hosting : www.studio4web.com
Domene : www.studio4web.net

MP

Buduci da je bilo dosta postova koji tvrde da debitne kartice pbz-a i
erste banke rade sa paypalom isao sam provjeriti i u pbz sluzbi za
kartice receno mi je da iskljucivo kreditne/revolving kartice rade s
tim. Ista stvar je u zabi, a erste nisam pitao. Ima li netko da mu
zaista electron kartica radi?

Tomislav

"MP" <mpet...@online.hr> wrote in message

Visa electron od ziroracuna iz pbza radi kao obicna visa. Ja sam se
registrirao preko paypala i uredno platio vec 4-5 racuna ovaj tjedan.

MP

> Visa electron od ziroracuna iz pbza radi kao obicna visa. Ja sam se
> registrirao preko paypala i uredno platio vec 4-5 racuna ovaj tjedan.

e, ovo je sad nova stvar da radi i ziroracun kartica od pbz-a.
najbolje da otvorim tekuci, devizni i ziro pa nesto od tog bude proslo.