!!! QUAKE 3 ARENA RECENZIJA !!!

Inkognito

In article <38467B12...@vidi.hr>, silvan...@vidi.hr says...
> Ok, pa zasto ja sve ovo drobim... smatram ovo uvredom za citatelje i za
> sve postene pisce koji se bave informatickim novinarstvom. OVO JE
> SRAMOTA! ZAR HAKEROVCI MISLE DA SU CITATELJI DEBILI???

Nazalost, da. I u rijetkim slucajevima ih postuju.
Inkognito

Matija Kisicek /Lorduke/

> Evo kupim ja novi Hacker (da... da... i PC Playev urednik kupuje hacker,
> ne bi ziv covjek vjerovao) i imam sto i vidjet!? Recenzija Quake 3
> Arene??? BHUHHHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAAHHA :)))))))))

Pa covjece to ti je review verzija doio sam hacker tajnim kanalima ;))
Ma ovo je cisti dokaz skidanja recenzija sa neta :(
Iznimke postujem ali ovako nesto, uf sramite se.

--

matija...@vz.tel.hr , lor...@quake3nation.com
UIN:2945314

Rino

Silvano Bucic [PcP_Mag] <silvan...@vidi.hr> wrote in message

> Evo kupim ja novi Hacker (da... da... i PC Playev urednik kupuje hacker,
> ne bi ziv covjek vjerovao) i imam sto i vidjet!? Recenzija Quake 3
> Arene???

Mislim da je posve jasno kako su Hacker i PcPlay na potpuno istoj razini
neprofesionalnosti i nekvalitete kao PcChip (to je lose.) , dok je Bug za
njih po svemu drugi svemir (jedini koji vrlo uspjesno parira stranim
casopisima) , iako obradjuje tematiku nevezanu iskljucivo igrama.
Uostalom zasto Silvano trazi da mu citatelji sugeriraju prijedlozima, kako
uciniti PcPlay boljim ?... Pa to bi sam trebao skuziti.
Zbilja je ponizavajuce da ti trazis od citatelja da ti oni pametuju. To bi
jos bilo OK da ste vi dosegli neku visoku razinu kvalitete pa da trebate
neke sitne promjene, ali ste jos daleko od toga, a takve distancu je glupo i
opisivati ako ti to ne vidis.
Pa covjece, zapitaj se po cemu je to sve Bug bolji od PcChipa, pa ako nesto
jos i uocis probaj to primjeniti izmedju Hackera i PcPlaya.

azga...@yahoo.com

On Thu, 2 Dec 1999 16:52:28 +0100, "Rino" <stay...@usa.net> wrote:

>Uostalom zasto Silvano trazi da mu citatelji sugeriraju prijedlozima, kako
>uciniti PcPlay boljim ?... Pa to bi sam trebao skuziti.

Ovdje se nebi slozio s tobom.Uvijek je korisno pitati citatelje za
prijedlog jer ce se uvijek iz gomile izvuci neki dobar prijedlog koji
bi donekle pridonio kvaliteti casopisa.Treba casopis prilagoditi
citateljima a to se ne moze napraviti ako se ne zna sto oni zele.

======================
Poki
Anar kaluva tielyanna!
======================

azga...@yahoo.com

On Thu, 02 Dec 1999 14:58:42 +0100, "Silvano Bucic [PcP_Mag]"
<silvan...@vidi.hr> wrote:

>Pozivam sve vas na netu da se oglasite na ovu temu i napisete svoje
>misljenje o ovom.

Neka netko od hackerovaca kaze nesto o tome.Bas me zanima sto ce reci
o ovoj temi.

D. Martinic [Dx]

> Za mene bi trebali kao prvo imati dobar uvez tj da mi stranice ne ispadaju.
> :-)))
> Ne stvarno, trebali bi iamti realnije recenzije tipa Rukavine iz Hackera
> koji svaku igru koja je srot popljuje do krova. Ja nemogu vidjeti da je neka

Rukavinin kvazihumor je na razini osmogodisnjaka. A pljuvanje igara koje
su stvarno totalno smece samo trosi prostor u casopisu.

> igra dobila preko 90%. U 90% igre su spadale Unreal, Q2, DukeN., i sve
> legende. sranja kao TS koji je samo C&C sa dva tri dodatka i malo lijepsim
> slikicama nemoze nikako imati preko 90% i niti jedan nastavak to ne
> zasluzuje osim ako stvarno nesto ne revolucionarno promjeni.

A sta je Q2 do Q1 s malo lijepsim slikicama? Ne mozes tako gledat.

> Ocjeni bi trebali dati najmanje 2 recenzenta(valjda se tako pise) jer netko
> vise favorizira strategije a drugi simulacije........, znaci treba cuti
> ocjenu koji nevoli taj zanr jer je to objektivnije.

O objektivnosti ocjena od u postotcima koju daje jedna osoba nema
se sto govoriti. To jednostavno ne moze biti objektivno, pogotovo
kad ta osoba igru igra 2-3 dana pa onda zakljucuje. Jedina objektivna
ocjena bila bi anketa.

--
If your parents never had children, chances are you won't either.

D. Martinic [Dx]

> Q3A ce biti bolji.

Ko da ima veze sta je bolje. Vazno je sta je sarenije i debilnije. :)

NTCryst

Silvano Bucic [PcP_Mag] <silvan...@vidi.hr> wrote:

> PC Play se prodaje sasvim dobro, hvala na pitanju... A kako po tvome
izgleda
> kvalitetna igracka novina?

Ja kod sebe na policama drzim nekoliko primjeraka PC Powera, koje vec
refleksno s ceznjom pogledavam kadgod procitam neku umotvorinu
nazovirecenzenata domacih casopisa. Njihovi tekstovi su idealna mjesavina
objektivnosti, informativnosti i duhovitosti.

> Mozda bi igrace novine u hrvata bile i bolje kad ne bi svako kenjao tipa
> "joooooj kak ste koma, ovo ono... ser ser... truc truc..." i dao neki
konkretan
> prijedlog. Mozda poslalo i koje inteligentno pismo urednistvu i sl.
> Najlakse je srati.

Nego da je lako srati! A nije tesko ni to sranje stavit na papir i proglasit
casopisom. Al zasto ja to tebi govorim...

~ N T C r y s t ~
"Too bad stupidity isn't painful." -- A. S. LaVey

NTCryst

Silvano Bucic [PcP_Mag] <silvan...@vidi.hr> wrote:
> Sorry, jos uvijek nisam toliki egoista da mislim da sam ja uvijek u pravu,
a da
> svi ostali samo seru govna. Poanta je da ja postujem PC Playeve citatelje
jer > od njih zivimo i ja i moji autori, pa smatram da i oni imaju pravo
glasa,
> stovise volim kad mi citatelji iskreno ukazu na moje pogreske ili necije
> druge pogreske u PC Playu jer se onda mozemo korigirati.

*sniff... sniff*
Jel' to nesto smrdi na uvlacenje citateljima u poslovicni supak, il' mi se
samo cini?

Jedno je kad osluskujes sto citatelji traze, a sasvim drugo kad ti njih
molis za naputke kako napraviti casopis.

Ipak, here's a dime in your cup...
Kupuj strane casopise, proucavaj posjecene stranice na Netu, procitaj nesto
od svjetske knjizevnosti - da razvijes literarni ukus i elokvenciju.
Pogledaj sve Monty Pythone i Crne Guje. Gledaj Seinfelda tu i tamo. Onda
malo opet citaj knjizevna djela. Lather, rinse, repeat.

> Ipak Silvano ima brdo posla oko PC Playa i drugih Vidijevih projekata da
> fizicki nije uvijek u stanju poloviti sve zivo i nezivo (ne bi vjerovao
jos je
> i od krvi i mesa te nema fotografsko pamcenje ;)

A da Silvano ode na odmor? Poduzi?

~ N T C r y s t ~

"Wit is well-educated insolence." -- Aristotle

Dr.J

Rino <stay...@usa.net> wrote in message news:82646b$q4$1...@bagan.srce.hr...

> Uostalom zasto Silvano trazi da mu citatelji sugeriraju prijedlozima, kako
> uciniti PcPlay boljim ?... Pa to bi sam trebao skuziti.
PA nije on mozak hrvatske gejmershtine, nemoze on sve zakljuciti, mozda je
po njegovom ukusu bolje staviti Pamelu kako ju dere Hydralisk na zadnju
stranu nego Gandalfa ali po citateljstvu nije, uvijek je dobro cut
komentare......

> [...]
> neke sitne promjene, ali ste jos daleko od toga, a takve distancu je glupo

Nije ponizavajuce, sasvim je normalno....

> Pa covjece, zapitaj se po cemu je to sve Bug bolji od PcChipa, pa ako
nesto
> jos i uocis probaj to primjeniti izmedju Hackera i PcPlaya.

Meni je PcChip bolji od Buga zbog nekakvog stila rada a ti kupuj Bug ja cu
PcChip......

Damir D.

Ima, dao je Nocturneu uspjesnih 75% ;)

--
Damir Durovic
uredivacki kolegij - novosti

D. Martinic [Dx]

> Bar se jedini usudi popljuvati neku igru, kad pogledas ostale vidis samo
> 90,92 nekad zna uletiti i nesto ispod. Onda kupis igru i totalno smece i
> jedini ima dvije dobre slike koje si vidio u casopisu.

Red)-(ead [PcP_Mag]

BUG????? Ti ces meni o BUG-u?

Tebi je BUG uzor profesionalnosti i objektivnosti????
Kako bi ono za tebe rekli...ah da, BUG-ov Troll...

BTW, BUG je bio neobjektivno izdanje(a tako govore i pisci /off the
record, naravno/- poznajes li kog?) sa Barnyjem, a sada je jos gori....

Red)-(ead [PcP_Mag]

Upravo tako.
Ali opet, ne obaziri se na mene - tj. na moj nick....neka "neutralni"
kazu svoje.

Red)-(ead [PcP_Mag]

Bobi wrote:

> Za mene bi trebali kao prvo imati dobar uvez tj da mi stranice ne ispadaju.
> :-)))

To moras pitati tiskaru.....i Hacker i BUG i PC Chip i VIDI i PC Play
imaju isti nacin uveza pa krivnja lezi na tiskarama koje stvarnmo ne
rade svoj posao.....
Iako u zadnjih par mjeseci sve ide OK, s par iznimki(prosli broj PC
Chipa mi je ostao u ruci)

> [...]

> slikicama nemoze nikako imati preko 90% i niti jedan nastavak to ne
> zasluzuje osim ako stvarno nesto ne revolucionarno promjeni.

Koliko je ono TS dobio u Pc Playu? 100% mozda?
Jedan od razloga sto sam poceo raditi za doticni casopis je i cinjenica
da je PC Play barem "Stao na loptu" sto se ocijenjivanja tice. Iako je
to jos daleko od idealnog(jos bi trebalo postroziti kriterije, ali
vidjet cemo)...

Takodjer 5 nastavak Nid for Kriv ne moze dobiti viske ocijene ako se ne
ponudi NESTO NOVO.....inace se gubi smisao ocijenjivanja(evo imali ste
NFS prije 6 mjeseci, pa to vam je tak i sada)

> Ocjeni bi trebali dati najmanje 2 recenzenta(valjda se tako pise) jer netko
> vise favorizira strategije a drugi simulacije........, znaci treba cuti
> ocjenu koji nevoli taj zanr jer je to objektivnije.

Good piont. To se tako vani radi...

> Jako dobre Testove kartica i procesora isto mora biti a ne 2 stranice
> napisati nego ako treba 10 - 5 strana grafikona i tablica, i sve to treba
> testirati sa 5-10 razlicitih testova. Ostalo malo popraviti usminkati.
> Kad se sjetim bueem jos dodal.

Tu sam se malo zgubil sto je autor htio reci...."Jako dobre.....kaj????"

Nazgul [PcP_Mag]

In article <38469C52...@os.tel.hr>, milenko...@os.tel.hr says...
> Cdovi su vam uglavnom isti...

Pa nisu bas... Nas ima vise drivera i patcheva. O sucelju koje se ne rusi
necu ni pricati :)

--
One post to rule them all, one post to find them,
One post to bring them all, and in the joyness bind them.

Nazgul [PcP_Mag]

In article <826ni5$8tn$5...@as102.tel.hr>, dott...@softhome.net says...

> Meni je PcChip bolji od Buga zbog nekakvog stila rada a ti kupuj Bug ja cu
> PcChip......

To sam bas ja zelio postati... Samo kaj se meni Pc Chip vise svidja zbog
Linuxa.

Silvano Bucic [PcP_Mag]

> [...]
> nazovirecenzenata domacih casopisa. Njihovi tekstovi su idealna mjesavina
> objektivnosti, informativnosti i duhovitosti.

Jel' to moze malo opisno... zanima me sto za tebe znaci objektivnost,
informativnost i duhovitost?
PC Playevi tekstovi su objektivni i informativni...
Imas ti mozda neki univerzalni humor? Pa, daj covjece... evo, podjeli ga s nama,
jedva cekam da ga cujem.

> Nego da je lako srati! A nije tesko ni to sranje stavit na papir i proglasit
> casopisom. Al zasto ja to tebi govorim...

Mozda zato sto smo na istom nivou ;)

Silvano

Dark+Phoenix

evo bi se i ja htio malkice umjesat u raspravu
naime ne bi htio nikoga gadit, ali pcplay-evci su mi nekako blizi nama
citateljima naime koliko god mail-ova sam poslao pcplayu uvijek sam dobivao
odgovore direktno od Silvana dok kod hackera to nije slucajnost, ali ipak me
neke stvari ismetaju kod pcplaya
naime prohod za baldur's gate-a (da znam sad ce te reci gdje sam bio do
sada) nije nista drugo nego skinut s Avault.com-a i preveden, a i smeta mi
to prepucavanje izmedju vas, mislim da to nije u redu ipak IZBORI'99
obuhvacaju samo politcke stranke ( sorry ako grijesim) i to nas citatelje ne
zanima ( dobro neke i zanima ).
Jer ipak imamo "samo" dva casopisa o PC igrama, pa malkice se suzdrzite i ta
misljenja jednih o drugima zadrzite za sebe ili se nadjite u nekoj mracnoj
ulicici pa raspravite sve nesuglasice (pogotovo one koje bi trebao imati
Silvano :)) s hackerom).

P.S.
ekipi s news grupe:
nemojte me gadit, htio sam bit sto iskreniji...

Silvano Bucic [PcP_Mag]

> *sniff... sniff*
> Jel' to nesto smrdi na uvlacenje citateljima u poslovicni supak, il' mi se
> samo cini?

Halucinacije sinko, halucinacije...

> Jedno je kad osluskujes sto citatelji traze, a sasvim drugo kad ti njih
> molis za naputke kako napraviti casopis.

Nikog ja nista ne molim, samo sam iznio svoja stajalista...

> [...]
> Pogledaj sve Monty Pythone i Crne Guje. Gledaj Seinfelda tu i tamo. Onda
> malo opet citaj knjizevna djela. Lather, rinse, repeat.

Kupujem strane casopise, na netu sam uglavnom svaki dan, citam svjetsku
knjizevnost kad ulovim malo vremena, pogledao sam 50% Monty Pytheonova i sve
Crne Guje. Za Seifelda nemam vremena...
E kad bi imao vremena samo za razonodu i zajebanciju PC Play ne bi nikad izisao.

> A da Silvano ode na odmor? Poduzi?

Silvano bi rado, a da mi ti lijepo svaki mjesec saljes cek od nekih soma marona,
pa ce se Silvano lagano odmarat do kraja zivota. Ili mi bar platis jedno
zimovanje eto, tek toliko da mi das malo motivacije da bolje radim? Btw. neki
ljudi trebaju i raditi da bi zaradili za zivot...

Silvano

Christian Zibreg

Primjeti da u trenutku pojave HAckera na kioscima NIJE bilo recenzije Q3 na
Netu, a pogotovo tjedan dana prije izlaska kada smo zakljucili broj...
Cris

Renato

"Nazgul [PcP_Mag]" wrote:

> In article <38469C52...@os.tel.hr>, milenko...@os.tel.hr says...
>
> Pa nisu bas... Nas ima vise drivera i patcheva. O sucelju koje se ne rusi
> necu ni pricati :)

Istina ,vas je melem za oci jer ja imam usrani Philips 14" monitor na
kojem rezolucija 800x600 izgleda ko da je neko sjekirom pravio
geometriju slike a tolko je tamna da mi treba reflektor bit uperen u nj
da bi se nesto vidjelo..A nas hacker Uporno i Uporno
stavljao sucelje na 800x600..A kvaliteta Cdova..Pa to je za
plakat..Copcvjece oni iz bugarske su prime time quality za
Hackerove...Jedino sto su stavljali goodiese za neke igre i ona dva puta
one Patcheve za igre....Ali Vama svaka cast na Driverima i kasnijim
patchevima... A negdje sam rekao i da su Recenzije iste.Vise manje a ja
nemam modem preko satelita da mogu skidati patcheve od po 10mb.. Itd..
Zato keep up the good work!!!!

Renato

Silvano Bucic [PcP_Mag]

Christian Zibreg wrote:

> Nakon duzeg izbivanja, kolege iz redakcije su me upozorile da se sluzbeno
> ocitujem glede Silvanove poruke. Dakle ovako...
> Hacker je svoju recenziju Quakea 3, bas kao i britanski PC Gamer, temeljio
> na review code inacici koju smo dobili od proizvodjaca.

Cudno da niste poslikali CD koji ste dobili od Activisiona??? Jos cudnije je da
nitko u Activisionu u opce nezna da vam je poslan cd... hmm... Slikate one koji
su mnogo nevazniji a jedan Q3A ne? Zanimljivo...

> Sto se kvalitete teksta tice, on je napravljen onoliko dobro koliko je to
> bilo moguce u dva dana koliko smo imali za recenziranje.

Da? I tako je Q3A ispao savrsen... cudno... niti jedna zamjerka...

> Sto se tice slika, vecina ih je sa popratnog press kita, medjutim pitam se
> sto je tu cudno?

Mozda to sto nema niti jednog screenshota iz igre koju ste igrali?

> Sto se Tai Fua tice, mi imamo zlatni CD poslan iz Activisiona koji je u to
> vrijeme bio autoriziran za recenziju, a sto mogu, ako treba, dokazati i
> kopijom dostavnice iz DHL-a - izazivam Silvana da pokusa nedvosmisleno
> argumentirati svoje navode jer mu direktno pljuvanje po ostalim casopisima,
> a sto je obicaj i navika njegovog sefa koji i kroz Silvana prigovara,

Eto, covjek iznese neke cinjenice i onda se drugi nadju uvrijedjenima, te se
potom prica kako pljuje po drugima... jel' moze neko izvaditi neku recenicu iz
mojih postova gdje ja direktno pljujem po hackeru?

> [...]
> casopisa koji je, toboze, izradila nezavisna tvrtka Omnia Consulting, a po
> kojem se vidi da "Vidi" i "Pc Play" imaju, treba li to i sumnjati, daleko
> najvecu nakladu i najmanju remitendu od svih casopisa u Hrvatskoj. Poznato
> je da Omnia nikad nije napravila doticno istrazivanje i da je protiv vas
> bila dignuta tuzba, a ovo govorim samo zato jer neargumentirano potezes
> pitanje poslovnosti i preofesionalnosti pa smatram logicnim da ljudi budu
> upoznati sa neposlovnom i krajnje neposlovnom politikom vaseg poduzeca.

Gluposti, iznosenje prljavog vesa pred javnost... pateticno... evo recimo na
ovaj nivo se necu spustiti... samo bi pripomenuo o onom "faxu oglasivacima" od
strane Hackera, Buga i PC Chipa... mislim da znas o cemu se radi...

> Na kraju, nije mi jasno sto bi trebalo znaciti da "naravno, nismo niti mogli
> recenzirati igru jer nije izasla" kada je svima osim tebi jasno da novinari

I ja i ti znamo kako Activision radi, a radi tako da niti tebi niti meni nije
poslao ekskluzivan kod za recenziju iz jednostavnog razloga jer im je u interesu
da se igra recenzira kad izadje kod domacih izdavaca, a to nece biti prije
bozica, tj. malo ste preuranili decki...

> im je najbolji buraz Romero i Carmack koji im uvijek posalje VRUCE, VRUCE,
> TURBO EKSKLUZIVNE materijale. Samo, izgleda da je ovaj put buraz Carmack
> poslao CD na krivu adresu, ali sigurno ne zabunom...

E kad bi mi buraz bio Romero i Carmak, ne bi se ja puno ovdje zadrzavao ;) No
da, kontakte imamo...

> Sorry na ostrom tonu Silvano, ali moram braniti interese poslovne etike i
> kulture poduzeca kojeg zastupam.
> Shvacam tvoj pogled na stvar i razumijem razloge radi kojih si ovih dana
> iznerviran, ali ti kuzis da smo mi samo napravili svoj posao...

I'c OK! Ovo je prvi put da ste napravili kapitalni FUCK UP... bas me zanima sta
ce Activision reci?

> A za informaciju ostalim citateljima, Quake 3: Arena se 5. prosinca ove
> godine (dakle za dva dana)

Kao sto smo svi mogli procitati na AVaultu :)

Silvano

Novocaine

> Definitivno si u pravu, PCP nije savrsen... daleko od toga. Ono sa SE
Europe i
> nije bio neki potez, slazem se - krivi potez.

cut
> Da smo dobili Q3A za review mi bi ga definitivno opisali i stavili na
> naslovnicu, no on bi sadrzavao "actual game screnshots" a ne neka sranja s
press
> materijala.

cut
> Slazem se s tobom i milsim da to treba promijeniti... zar smo mi gluplji
pisci
> od nekog britanca ili amera? Cemu prekucavanje s neta, opis treba biti
osobni
> dozivljaj recenzenta...

cut
> Isitna, dobili smo vec nesto ovakvih kritika i smatram da su citatelji
potpuno u
> pravu sto cete moci vidjeti i u Bozicnom izdanju PCP-a...

covjece pa mi se u svemu slazemo , dis is d bigining of a bjutiful
frendship.

NTCryst

> Halucinacije sinko, halucinacije...

Ocigledno, samo ne znam na kojoj strani.

> Nikog ja nista ne molim, samo sam iznio svoja stajalista...

A stajaliste ti se sastoji od toga da ne znas zapravo sto ne valja u tvom
casopisu, i da trazis konstruktivne prijedloge. Geddit?

> [...]
sve Crne Guje. Za Seifelda nemam vremena... E kad bi imao vremena samo
> za razonodu i zajebanciju PC Play ne bi nikad izisao.

Ajoj...
Nisi me, cini mi se, shvatio. Knjizevnost, etablirane casopise i poznate
komicare trebas PROUCITI kako bi NAUCIO sto i kako pisati, te sto i zasto ne
valja u vasim tekstovima. Ucenje nije zajebancija, a nije ni pisanje
casopisa.

> [...]
> jedno zimovanje eto, tek toliko da mi das malo motivacije da bolje radim?
> Btw. neki ljudi trebaju i raditi da bi zaradili za zivot...

OK, skuzio sam, nema vise intelektualnih provala, sad samo na kruske i
jabuke...

Odi na odmor od ovog posla, i to sto duzi. Ilitiga, nadji drugi posao.

NTCryst

> Jel' to moze malo opisno... zanima me sto za tebe znaci objektivnost,
> informativnost i duhovitost?
> PC Playevi tekstovi su objektivni i informativni...

Ovak mozemo do preksutra. Navoditi argumente za kvalitetu tekstova u cjelini
je prilicno tesko preko Useneta. Uzivo, s par primjeraka PC Playa i PC
Powera u ruci, bi to puno lakse islo.

Uglavnom - objektivni, ponekad; informativni, rijetko. Duhoviti bas nikad.

> Imas ti mozda neki univerzalni humor? Pa, daj covjece... evo, podjeli ga s
> nama, jedva cekam da ga cujem.

Nemam neki koji ce se svima svidjati (iako Pythoni i Seinfeld uspjesno
nasmijavaju vecinu svjetske populacije), ali vase pretpubertetske fore su
uvreda za rijec humor. Mozda je to smijesno klincima, al onda bi bilo u redu
da se napokon shvatite kao casopis za klince. Samozavaravanje nikad nikoga
nije obogatilo.

> Mozda zato sto smo na istom nivou ;)

Keep telling that to yerself... B^}

NTCryst

Red)-(ead [PcP_Mag] <teo....@zg.tel.hr> wrote:
> [...]
>
> BTW, BUG je bio neobjektivno izdanje(a tako govore i pisci /off the
> record, naravno/- poznajes li kog?) sa Barnyjem, a sada je jos gori....

Ak je BUG "los", treba se ozbiljno zapitati kako bismo okarakterizirali
Vidi, PC Chip, PC Play ili Hacker...

~ N T C r y s t ~

"Diplomacy is a delicate weapon of a civilized warrior." -- A. the Hun

Silvano Bucic [PcP_Mag]

> Ovak mozemo do preksutra. Navoditi argumente za kvalitetu tekstova u cjelini
> je prilicno tesko preko Useneta. Uzivo, s par primjeraka PC Playa i PC
> Powera u ruci, bi to puno lakse islo.

Hoces reci da ti u biti pojma nemas sto bi htio, no bilo bi dobro da prekopiramo
PC Power... ak cemo kopirati, meni se vise svidja CVG iako nije mag za piceka.

> Uglavnom - objektivni, ponekad; informativni, rijetko. Duhoviti bas nikad.

Brdo se citatelja ne bi slozilo s tobom... znam da su fore nekad ovakve, nekad
onakve, no tko moze cijelo vrijeme nasmijavati sve citatelje i pogoditi sve
ukuse. Pa zato i postoje reznorazni casopisi sa svojim nacinima izrazavanja.
Nis, kupuj Hacker... mozda te on moze nasmijati.

> [...]
> da se napokon shvatite kao casopis za klince. Samozavaravanje nikad nikoga

Pa recimo da se manjem dijelu populacije svidjaju fore ala Monthy jer ih
uglavnom ne razumiju. A sto se nasih fora tice one su takve kakve jesu...

> proglasit

> Keep telling that to yerself... B^}

Jos uvijek ne vodim monologe...

Silvano

Christian Zibreg

> [...]
koji
> su mnogo nevazniji a jedan Q3A ne? Zanimljivo...

Tko je uopce spominjao Activision? Spomenuo sam da smo review code inacicu
dobili od proizvodjaca igre, a to je id Software... A slikanje review code
CD-ova nismo nikad, osim u jednom jedinom slucaju, prakticirali jer gotovo
svaka igra koju dobijemo je review code. Kad smo vec kod toga, niti PC Play,
niti PC Gamer, niti PC Zone, niti BUG ne slika review code CD-ove...
Zanimljivo...

> Da? I tako je Q3A ispao savrsen... cudno... niti jedna zamjerka...

Nigdje ne pise da je ispao savrsen... Vidjet cemo koje ce mu zamjerke naci
PC Play...

> Mozda to sto nema niti jednog screenshota iz igre koju ste igrali?

Trebas bolje pogledati... Ili zelis da ti ja mejlam slike iz igre za koje
ces opet tvrditi da su sa press CD-a?

> [...]
recenicu iz
> mojih postova gdje ja direktno pljujem po hackeru?

Najgore je sto se posprdno podsmjehujes u zavijenim izjavama. Ili si
direktan ili nema fora tipa "neki casopisi", "neke redakcije", "odredjeni
ljudi" itd.

> [...]
oglasivacima" od
> strane Hackera, Buga i PC Chipa... mislim da znas o cemu se radi...

Pa reci ljudima do kraja o kojem faksu se radi... To je upravo ono o cemu
sam pricao. Nakon tog faksa je uslijedila i tuzba pa rasvijetli slucaj do
kraja - medjutim vec si priznao da se radi o "prljavom vesu".

> [...]
> da se igra recenzira kad izadje kod domacih izdavaca, a to nece biti prije
> bozica, tj. malo ste preuranili decki...

Kad izadje kod domacih izdavaca ili nesto prije. U svakom slucaju im niej u
interesu da se recenzija pojavi poslije kad se igra vec pocne prodavati...
Uistinu mi nije jasno o cemu pricas kada je uobicajena praksa u svijetu da
se mjesec dana prije izlaska igra posalje novinarima da bi prije ili uoci
pojave u trgovinama ljudi mogli procitati recenziju.

VRUCE,

> E kad bi mi buraz bio Romero i Carmak, ne bi se ja puno ovdje zadrzavao ;)
No
> da, kontakte imamo...

:)

> I'c OK! Ovo je prvi put da ste napravili kapitalni FUCK UP... bas me
zanima sta
> ce Activision reci?

I opet si u krivu - nismo napravili FUCK UP! No cak i da jesmo, izjava
izravno iz tvojih ustiju da nam je to PRVI kapitalni FUCK UP ikad uistinu
zvuci kao kompliment :)

> Kao sto smo svi mogli procitati na AVaultu :)

Ili istu informaciju dobiti izravno od izdavaca :)

Anthony

Berislav Kucan [BHZ] <b...@net-security.org> wrote in message
> Evo toliko od mene i stvarno mislim da bi i jedan i drugi caopis mogao
imati
> svoju publiku i bez blacenja suparnika...

Tochno tako.Po meni oba urednika su pretjerala...

Goran Zec [PcP_Mag]

Christian Zibreg wrote:

> Primjeti da u trenutku pojave HAckera na kioscima NIJE bilo recenzije Q3 na
> Netu, a pogotovo tjedan dana prije izlaska kada smo zakljucili broj...
> Cris

ja sam to, recimo primijetio iz samog teksta. jer da je bilo recenzije na netu,
onda bi patrik mozxda prepisao ponesxto i o samoj igri, umjesto da trabunja o Q3
kao drusxtvenom fenomenu.

goran zec

darkom

Christian Zibreg <a...@me.hr> wrote in message

> Hacker je svoju recenziju Quakea 3, bas kao i britanski PC Gamer, temeljio
> na review code inacici koju smo dobili od proizvodjaca.

sto nama igracima znaci "review code inacica" ? - to dakle nije finalna
verzija
i kao takva nije dovoljna za review vec samo za preview!?

> Sto se kvalitete teksta tice, on je napravljen onoliko dobro koliko je to
> bilo moguce u dva dana koliko smo imali za recenziranje.

dakle opet to potvrduje gornju tezu i ne objasnajva bombasticnu
najavu na naslovnici!

> Sto se tice slika, vecina ih je sa popratnog press kita, medjutim pitam se
> sto je tu cudno?

nemam nista ni protiv prenesenih clanaka, ali onda se napise: "preneseno
iz XY.." - nama igracima je vazna iformacija, a sekundarno je od kuda
ona dolazi.

> Smatram da u ovom trenutku jedino Hacker i BUG raspolazu konkretnim
papirima
> kojima mogu dokazati tvrdnju da su najprodavaniji casopisi, svaki u svojem
> podrucju, dok vama ostaje ili da se naucite poslu ili da se pokrijete s
> dekom po glavi...

konkurencija je divna stvar....:))

moje je osobno misljenje da nije vazno imati "prvu" vec "potpunu"
informaciju
i zato bih zelio vidjeti cim potpunije recenzije, pa makar i sa par tjedana
zakasnjenja!
zelim usto reci (mrzim sam sebe zbog ovoga!), kako oba casopisa
zadovoljavaju
kriterije aktualnosti i profesionalnosti - ostalo je stvar ukusa!
d.

Vorador

Meni nije jasno zasto kazes da je ovo preslo granicu???
Pa ovo je jedino zabavno do sada na newsama.
Inace provedem citajuci newse 2-3 minute ali ovo citam vec 2 sata
koliko je zabavno.

Silvano Bucic [PcP_Mag]

Christian Zibreg wrote:

> Upravo to! DA nije bilo onog "BUAHAHAH" pristupa, i mi bismo bili
> obazriviji.
> Time ,naravno, ne opravdavam niti svoj energicniji ispad :)
> Chris

??? o cemu ti to? bili biste obazriviji??? u svezi glede cega? Sorry Chris, ja
pojma nemam o cemu ti to... nisam u nikakvom nadzornom odboru tvrke i sto rade
vlasnici me se uopce ne tice, tako da je svaki tvoj post koji govori o nekakvim
navodnim "lazima" tvrtke VIDI-TO, takve stvari nemaju veze sa mnom, a cini mi se
ni s temom mog prvog posta...

Nego, a da se vi ne prepucavate vise sa mnom vec da pocmete odgovarati na
postove vasih citatelja s vase news grupe... ili mozda ne bi jer im se ne mozete
opravdati.

Bas me zanima sto cete reci nekom tko je dao 33 kune, zasto ste recenzirali Q3A
koji uopce niste imali? Zaboravio sam spomenuti Indianu Jonesa, koji isto btw.
ima slike s press materijala, a ne iz igre... Jeste li bar to odigrali ili isto
"niste imali vremena".

Silvano

Silvano Bucic [PcP_Mag]

> Tko je uopce spominjao Activision? Spomenuo sam da smo review code inacicu
> dobili od proizvodjaca igre, a to je id Software... A slikanje

Zanimljivo, no slucajno znam da to nije bilo moguce posto proizvodjac ima ugovor
prema izdavacu da to ne smije napraviti... hoces reci da bi Activision sada
trebao tuziti id Software? Sumnjam, nitko od njih ne bi poslao finalnu inacicu
bez odobrenja Activisiona.

> Nigdje ne pise da je ispao savrsen... Vidjet cemo koje ce mu zamjerke naci
> PC Play...

Vjeruj mi, vec smo mu u demou nasli hrpu, a kod recenzije finala mislim da ce
biti i vise ;)

> Trebas bolje pogledati... Ili zelis da ti ja mejlam slike iz igre za koje
> ces opet tvrditi da su sa press CD-a?

Ne tvrdim samo ja, kolko primjecujem isto tvrde i citatelji koji su pronasli
iste na raznoraznim www siteovima?

> Najgore je sto se posprdno podsmjehujes u zavijenim izjavama. Ili si
> direktan ili nema fora tipa "neki casopisi", "neke redakcije", "odredjeni
> ljudi" itd.

Zao mi je, cini se da ste si to sami napravili... ja vam nisam naredio da
recenzirate nesto sto nemate. Sami ste se uvalili u govna pa se sad vadite iz
njih.
Evo recimo jednog vrlo laganog i bezbolnog nacina, kako bi potvrdili da imate
Q3A origigi pozovite PR managericu Activisiona Sarah Richutti da vam to potvrdi
u ovoj news grupi, i raspravi ce biti kraj, a ja cu se jos poslije toga javno
ispricati.
Sto kazes na to?
Mislim da to ne bi trebao biti problem vama koji ste opisali "cijelu inacicu
Q3A"?

> [...]
> sam pricao. Nakon tog faksa je uslijedila i tuzba pa rasvijetli slucaj do
> kraja - medjutim vec si priznao da se radi o "prljavom vesu".

Da ne zamaram ljude s glupostima, stvarno ne znam detalje, a to nije ni moj
posao.
A inace sam misljenja da je to vas prljavi ves, a ne nas...

> [...]
> se mjesec dana prije izlaska igra posalje novinarima da bi prije ili uoci
> pojave u trgovinama ljudi mogli procitati recenziju.

Kad je to uobicajena praksa, kako to da je vi niste dobili?

> I opet si u krivu - nismo napravili FUCK UP! No cak i da jesmo, izjava
> izravno iz tvojih ustiju da nam je to PRVI kapitalni FUCK UP ikad uistinu
> zvuci kao kompliment :)

Drago mi je da tako mislis i u tom smjeru te ohrabrujem... samo naprijed! TOOO!
TAKO JE!!! Evo ti prijedlog za slijedeci broj, recenziraj Duke Nukem Forever...
zasto ne, a? Dobro bi izgledao na naslovnici, a citatelji su ionako ovce koje
nista ne kuze...

Silvano

Cyber Demon

> Pa recimo da se manjem dijelu populacije svidjaju fore ala Monthy jer ih
> uglavnom ne razumiju.

Objasni kaj ovo znaci.

--
When I speak I cross my fingers.
Will you know you've been deceived?

Rage

> Jel' to moze malo opisno... zanima me sto za tebe znaci objektivnost,
> informativnost i duhovitost?
> PC Playevi tekstovi su objektivni i informativni...

Pc Play objektivan? Tko tu koga laze?
Bug vlada

Rage

> [...]
izrazavanja.
> Nis, kupuj Hacker... mozda te on moze nasmijati.
|| || || ||
Ovo gore je jedina pametana stvar ovdje recena

Dr. Basta

Moze, nemas beda.

Upadas kao vanjski suradnik (mislim - operiras po vani i dovodis nam
tinejdjerke!)

Placa je 300 DM i jedno pivo (po radnom satu :))
Dr.Basta

Maintance and design of UT Hr Centar,
which is a part of Croscene.
http://croscene.quake3nation.com/ut
ba...@quake3nation.com

> a ja za rasturanje (obrijanih) tinejdjerica :-)

Inkognito

In article <8291ak$c2u$1...@as102.tel.hr>, vorador_g...@hotmail.com
says...
Jako tocno.
Inkognito

Novocaine

Rage <mirosla...@zg.tel.hr> wrote in message

covjece za procitat tvoj post treba poprilicno intelektualne snage i
vjestine ninje
daj molim te napravi bar jednu liniju razmaka

Gjuro Pedala

"Goran Zec [PcP_Mag]" <gora...@hotmail.com> scripsit:

>goran zec

daj se cheshche javljaj na njuze :))

--

AhRiMaN

http://ahri.cjb.net
http://hrmaghacker.cjb.net
I Am A Man Who Walks Alone

Gjuro Pedala

"Dark+Phoenix" <muta...@geocities.com> scripsit:

>P.S.
>ekipi s news grupe:
>nemojte me gadit, htio sam bit sto iskreniji...

E moj mejdenash
da si cheshche online, pa malo u hr.rec.music.metal ... pa tako malo
:)))

Silvano Bucic [PcP_Mag]

Rage wrote:

> Silvano Bucic [PcP_Mag] <silvan...@vidi.hr> wrote in message

> se

> Ne bih rekao, sve sa Pc Playove strane se svodi na ovo: hacker je los, PC
> Play je dobar ,
> kupujte Pc Play. E pa nebi islo.

daj procitaj bar jedan moj post pa ces vidjeti da se sve ne svodi na to...

Silvano

Bobi

> In article <829cjj$hnq$1...@as102.tel.hr>, dott...@softhome.net says...
>
> -snip-snip

> Da se nakurci Hacker pred Pcplayom, ono mi smo prvi iamli to, a ne vi
> papci...
> Ma sramotno, i onda mi jos kazu da nisu mogli bolje jer su pisali 2 dana
> prije izlazenja broja?
> Pa mogli su radije uopce preskocit ovaj broj koliko pogresaka i propusta.
> Cita ko iz Janusa to, pa da padne koja glava.

Neznam jesi li primjetio ali sve igre su dobili 2 dana prije zakljucenja,
koji su kurac onda radili osatlih 28 dana kad su cijeli broj naopisaliza 2
dana i sve igre su dobile preko 90% (samo 5 od 20 komada nije)
Ovo je jedan od najgorih koji sam imao u rukama i kupio sam ga jedino da
vidim te sve gluposti, i rekao sam hvala lijepo ali ja vise NE.

Bobi

Dr. Basta <bas...@usa.net> wrote in message

> [...]
> tinejdjerke!)
>
> Placa je 300 DM i jedno pivo (po radnom satu :))
dali jemoguce imati 2 posla istovremeno :-)))

Dr. Basta

Moze, sve ti je to dogovor i odokativno :)
Ja cu imati 3 posla....

Novocaine

> Moze, sve ti je to dogovor i odokativno :)
> Ja cu imati 3 posla....

zabolite qurac ionako cemo skidat recenzije s neta

Goran Zec [PcP_Mag]

Gjuro Pedala wrote:

> daj se cheshche javljaj na njuze :))
>

> AhRiMaN

al' kad je tezxak zxivot u studentskom domu... nema cxovjek gdje ni
modem rinut.

zec

Nazgul [PcP_Mag]

In article <38467B12...@vidi.hr>, silvan...@vidi.hr says...
<cap>
Bravo, po broju replya uspio si presisati Marinu :-)

--
One post to rule them all, one post to find them,
One post to bring them all, and in the joyness bind them
--Naz

Dr. Basta

Toooooo......

Dr.Basta

Maintance and design of UT Hr Centar,
which is a part of Croscene.
http://croscene.quake3nation.com/ut
ba...@quake3nation.com

> Kaj sa neta, cekat cemo da Hacher i PC Play naprave recenzije onda cemo mi
> to lijepo kopirati, od jednih cemo uzeti tekst a od drugih slikice :)
> Jos cemo naci nekog tko malo konta engleski tko da mozemo nesto napiati na
> engleskom i praviti se pametni i vrijedati ostale :-)))

XRazor [PcP_Mag]

Nazgul [PcP_Mag] <naz...@nonamehr.cjb.net> wrote in message

a kaj ti sam znas countat replyove? :-)))

[ Night Rider ]

>Ok, pa zasto ja sve ovo drobim... smatram ovo uvredom za citatelje i za
>sve postene pisce koji se bave informatickim novinarstvom. OVO JE
>SRAMOTA! ZAR HAKEROVCI MISLE DA SU CITATELJI DEBILI???

Nazalost. Ne kupujem to vec koju godinu, ali oni prijasnji brojevi su
bili dovoljan razlog da 30 Kn upotrijebim bolje ... Prvo pizdarije sa
stranicama (povecali smo casopis za 2 stranice, mi smo genijalni, fore
suxaju), ako su face neka naprave casopis debljine PC Chipa pa ce im
se mozda i odati pocast radi takvog poteza. Zatim je tu urednik koji
silom hoce ugurati svoju sliku negdje, da, svaki put drukciju, da mi
vidimo sve te ljepote... Glupo ocjenjivanje .. Pica Sindikejt je dobio
neku 90+ ocjenu (hmm, je li itko to igra),,, Zatim odnos prema ljudima
u smislu 'tko vas jebe, dok vi dajete 30 Kn mjesecno mi smo sretni',
tu spada nepojavljivanje redakcije na netu, neupdejtanje sajta (jebes
to, kome je nesponzorirani web donio lovu, tko ce se zajebavat
bezveze),, pisma citatelja, kao da oni koji ih biraju uzivaju u
maloumnosti i sretni su kao prasci kad netko rece 'vi ste najbolji
casopis na svijetu, potpis : Pero, 12 godina',,, zatim je tu i majti
Damir koji je ocito kao sto Dx rece pao s marsa pa nema pojma o
nicemu, ukljucijuci kvotanje i HTML, odgovara okretanjem teme i
slicno...
Anyway, ja ne kupujem Hacker, pa se moje misljenje mozda nece uvazit,
ali who carez ... demokracija, valjda smijem reci sto mislim ...

: Night Rider [nrx.cjb.net]
: Fear Is The MindKiller ...

[ Night Rider ]

>ID Software iz Teksasa su napravili prvo Wolf 3D onda Doom, onda kvejk, sve
>su bile zakon igre. Puno se je Q2 igro u mrezi pa se i Q3 samo igra u mrezi,
>e da ima i botova, botovi su jako pametni. Napreduje se kroz razrede, puno
>modova igre, izbalansirana oruzja, igra je jako dobro radila na mom P466 sa
>TNT2 u 1280*1024, to vas sve jako zanima jer to svi vjerojatno imate doma, e

Sto bi ovo trebalo biti, smijanje u facu citateljima koji nemaju love
za 'vako mocni hardver kojim se recenzent moze pohvaliti ... I onda ce
od te love koju tu jadnici daju za hacker kupiti Athlon 1000 i onda se
jos vise rugati onima kojima je to nesto iz drugog svijeta. Sjajan
pristup nema sto ...

>da mozda najinformativnija stvar u cijelom tekstu je da se moze igrat
>televizoru.

Kewl, novost, to se nije prije moglo ni sa jednom igrom, je li tako ?
;)

NTCryst

Red)-(ead [PcP_Mag] <teo....@zg.tel.hr> wrote:
> O kojoj ti kategoriji casopisa pricas? PA BUG se sa svojim smislom za
> igre moze u supu sakrit(doduse, rado cu s njima partijicu u GP3..).
> Ali casopis koji svrsava na On-line letacke igre ne moze se niti u kojem
> slucaju, usporediti s casopisom u kojem su igre zakon.

Istina. Za "casopis u kojem su igre zakon", izgleda, moras bit infantilan,
ne bas najbolje obrazovan i nerazvijenog smisla za humor. E da, i
elokvencija mora biti na nivou srednjoskolca (nizih razreda). Barem u
Hrvatskoj.

Ozbiljno govorec, a kakve veze ima ukus BUGovaca za igre s njihovom
sposobnoscu da napisu recenziju? Meni su BUGove recenzije igara generalno
dosta dobre, objektivne, informativne. Vjerojatno bas zato sto su radjene
nekako s distance, opusteno, neovisno o pranju mozga reklamama i slicnim
sranjima. BUG jako rijetko dijeli ocjene preko 80%. Mislim da je to prilicno
znakovito.

> Vice versa. Za "ozbiljne" primjene imas drugo izdanje kuce VIDI-TO,
> VIDI. I kad si vec kupis VIDI, procitaj one skole(10-11 nastavak) i to
> usporedi s skolom programiranja, 4 dio. Khm...

VIDI je za informaticke casopise otprilike ono sto je "Canadian Royal Farce"
za humoristicne serije. Nuff said.

NTCryst

Red)-(ead [PcP_Mag] <teo....@zg.tel.hr> wrote:
> IMHO:
>
> BUG - Imali su svoje grijehe u proslosti, koji su jos uvije teski, pa
> ne razmisljam o doticnome

BUG ima svojih dobrih strana, i radi njih ga citam. Lose me ne opterecuju
toliko. Sto ne znaci da ih nema. S BUGom ipak imam najmanje osjecaja da sam
bacio 35 kuna u vjetar. CD im je zakon.

> Hacker -No comment. Procitaj ovaj broj.....tak i tak me nazivaju
> lazovom, a ni sam neznam(nit me zanima) sto su sve izmislili o
> meni.....ufff.
> Iako je dosta zanimljivo da me pljuje onaj koji me je pitao za savjet
> u svezi skolovanja. Zanimljivo....

Procitao. Smece.

> PC Chip-Pa nekako najozbiljniji casopis, ali Barney - gluposti na
> kvadrat i to u svakom broju, ufffff..

Najozbiljniji, mozda. Najdosadniji svakako.

> PC Play-Igraci casopis, podsjeca me na PC Player, ZOne i sl. Ima
> prostora za poboljsanja, ali barem ima doticnog prostora

Isto smece k'o i Hacker. Ni bolji ni gori. Ima ponesto sto Hacker nema, nema
ponesto sto Hacker ima. U totalu, bacen novac.

> VIDI - "Americki" casopis, sa svim dobrim i losim stranama. Zato mi se i
> svidja.

Meni se gadi bas zato sto je "americki". Sareno i prazno. Fuj.

NTCryst

[ Night Rider ] <ff...@yahoo.com> wrote:

> Glupo ocjenjivanje .. Pica Sindikejt je dobio neku 90+ ocjenu (hmm, je li
> itko to igra),,,

Drazen Zecic je popularan, iako je vjerojatno najvece sranje u povijesti
estrade. Isto tako, P.S. mozda nema planetarnu popularnost recimo Fife, ali
je dobra igra. Ima dosta dobrih igara koje se ne prodaju - ili su neobican
zanr, ili je reklama nikakva. To svejedno ne znaci da su igre lose. Ili da
je Zecic dobar.

IMNSHO, ocjena je u redu.

~ N T C r y s t ~

"It is in the doom of men to forget." -- Merlin the Sorcerer ("Excalibur")

Christian Zibreg

Indiana Jones je, koliko sam upoznat, u prodaji u Algoritmovim trgovinama, a
mi smo dobili originalnu kutiju sa igrom. Ti mene stvarno tjeras da se
slikam s kutijom i CD-om u rukama i objavim to na webu?

A onome tko je dao 33 kune za casopis necu reci nista jer smo u 24 sata
objavili recenziju Quakea 3 kojeg SMO IMALI kao review code. I to je to -
slozio se ti s time ili ne...
Chris

Matija Kisicek /Lorduke/

In article <82gugi$pb9$1...@as102.tel.hr>, a...@me.hr says...

> A onome tko je dao 33 kune za casopis necu reci nista jer smo u 24 sata
> objavili recenziju Quakea 3 kojeg SMO IMALI kao review code. I to je to -
> slozio se ti s time ili ne...

Da lijepo se ti meni odnosis sa citateljima, fuj, koje tebi dao mjesto
urednika?

Christian Zibreg

"darkom" <a...@SoftHome.net> wrote in message

> Christian Zibreg <a...@me.hr> wrote in message

> sto nama igracima znaci "review code inacica" ? - to dakle nije finalna
> verzija
> i kao takva nije dovoljna za review vec samo za preview!?

upravo pogresno! postoje preview code inacice koje smiju posluziti
iskljucivo za izradu najava i review code inacice na temelju kojih se radi
recenzija. Inace, svaka review code inacica koju dobijes od izdavaca mora
dodatno biti potvrdjena za recenziju (dobijes faks na kojem je potpisana
odgovorna osoba i na kojem na dnu pise "signed for review"). Dakle, sam
izdavac ti u biti svojim potpisom garantira "OK, ovo je verzija za koju vam
izdajemo dozvolu za recezniju jer predstavlja 99% gotovog proizvoda".
Vjeruj mi, nijednom izdavacu nije u interesu novinarima dati na recenziju
80% dovrsenu stvar punu bugova koji ce u konacnici smanjiti ocjenu. Nisu ti
ljudi pali sa kruske...

> dakle opet to potvrduje gornju tezu i ne objasnajva bombasticnu
> najavu na naslovnici!

opet - ne potvrdjuje. A na naslovnici nista nije bombasticno - pise samo
"Hrvatski ekskluziv" i to je istina? Jesi citao negdje drugdje recenziju
prije Hackerove?

> nemam nista ni protiv prenesenih clanaka, ali onda se napise: "preneseno
> iz XY.." - nama igracima je vazna iformacija, a sekundarno je od kuda
> ona dolazi.

Upravo ti i pise... Pogledaj malo bolje recenziju, negdje bi trebalo pisati
ovo:
"PISE: Patrik Pencinger"
To je nas jedini izvor.

Ako ne pise, onda cemo morati otpustiti nekoga u DTP-u

A kad si vec kod navodjenja izvora, u recenziji Indiane Jonesa ces vidjeti
stinim slovima vertiklano uz neke slike copyright poruku "All images
copyright LucasArts" ili nesto slicno zato sto tako zahtijeva izdavac igre.
Mi igramo fer...

I ja nisam taj koji ce otici u PC Play news grupu vrijedjati bez argumenata
Silvana da su prepisali neku recenziju samo zato jer ju Hacker nema ili jer
mi moj "cudan osjecaj u zelucu" govori tako.

Ja im priznajem da su igrali fer u slucaju onog nekog Quake 3 previewa kojeg
su prenijeli iz PC Gamera i to napisali na dnu strane (a mogao sam im
uletjeti sa forom da samo "prenose" informacije i da nisu u stanju nista
sami napisati kako treba"). Isto tako, PC Play je prije nas imao neke druge
igre na naslovnici i to je OK - sto sad, to je posao i tu nema mjesta
emocijama i ljutnji.
Mene jedino uzruja kada to ne kuzi i druga strana...

> [...]
> zadovoljavaju
> kriterije aktualnosti i profesionalnosti - ostalo je stvar ukusa!

I to je to...
Chris

Christian Zibreg

Upravo si izvadio uvod koji ima svaki teks u Hackeru, PC Playu, BUG-u i
svakom normalnom casopisu. Koja je uopce poanta?
Primjeti isto tako da se radi o recenziji na 4 strane, a ne necemu na pola
strane - u kojem slucaju bi tvoj argument o "popunajvanju prostora" imao
smisla.
Chris

Christian Zibreg

> [...]
>
> -snip-snip

> Da se nakurci Hacker pred Pcplayom, ono mi smo prvi iamli to, a ne vi

Niti u jednoj recenici u Hackeru ne pise da mi to imamo prvi, a PC Play
nema. MEdjutim, to je, kao sto si i sam primjetio, bjelodana cinjenica.

> Ma sramotno, i onda mi jos kazu da nisu mogli bolje jer su pisali 2 dana
> prije izlazenja broja?

Da - to je cinjenica. To je najbolje sto se moglo u dva dana. Koji dio ove
tvrdnje ti nije razumljiv?

> Pa mogli su radije uopce preskocit ovaj broj koliko pogresaka i propusta.
> Cita ko iz Janusa to, pa da padne koja glava.

Mogli su - istina. Ali ovo je ozbiljan posao i mi imamo nekakvu javnu
obavezu podastrijeti ljudima informaciju i dojmove - NA VRIJEME.
Chris

Christian Zibreg

"Bobi" <dgr...@ka.tel.hr> wrote in message news:82bbbb$gfp$1...@as102.tel.hr...

> [...]
> Ovo je jedan od najgorih koji sam imao u rukama i kupio sam ga jedino da
> vidim te sve gluposti, i rekao sam hvala lijepo ali ja vise NE.

Nadamo se da si zadovoljan svojom odlukom.
Chris

Christian Zibreg

> Sorry, PCP citatelji su vec poodavnije rekli da zele urednika koji je zivo
bice
> te ima svoje misljenje. Isti je KUPIO novi Hacker na kiosku, tj. potrosio
33
> kune na njega, pa isti misli da ima pravo kao covjek iskritizirati stvari
koje
> ga kao citatelja vrijedjaju...

Naravno da ima. Ali, jedno je potuziti se na "nedovoljno kavlitetnu
napravljenu recenziju Quakea 3" - kao citatelj - a drugo pokusati misljenje
citatelja profurati iz urednicke perspektive. Pri tome mislim da fraze
"niste to mogli dobiti jer igra nije izasla", pa izjave kako "ti nisi dobio
nikakav review code" te tvrdnje "da smo sve to prepisali"...
Ja ti odgovaram kao urednik citatelju:
"Dragi citatelju, quake 3 smo dobili 24 sata prije zakljucenja broja kao
review code inacicu izravno od proizvodjaca i u tako kratkom vremenu smo
pokusali napraviti sto bolju recenziju. Nadamo se da cijenis taj trud, a mi
cemo, budi u to uvjeren, u sljedecim brojevima jos mnogo pisati o Quake 3 i
UT-u".
Chris

Christian Zibreg

> In article <3847CC98...@vidi.hr>, silvan...@vidi.hr says...

> A neki ce i dobiti ju tog datuma postom :))
> Ma Plavuas ima smisla za dilanje cd-e, sjeti se Kris samo FOI-a i Super
> MAria ne?

ha :)
To kazem...

Silvano Bucic [PcP_Mag]

> [...]
> cemo, budi u to uvjeren, u sljedecim brojevima jos mnogo pisati o Quake 3 i

Bullshit (2)

Silvano

Silvano Bucic [PcP_Mag]

> A onome tko je dao 33 kune za casopis necu reci nista jer smo u 24 sata
> objavili recenziju Quakea 3 kojeg SMO IMALI kao review code. I to je to -
> slozio se ti s time ili ne...
> Chris

Bullshit...

Silvano

Matija Kisicek /Lorduke/

In article <82h3eu$4vk$1...@as102.tel.hr>, a...@me.hr says...

> Zar ti u prvojo recenici vidis uvredu upucenu citatelju?

Ne nego se stvara dojam.

> BTW, druga recenica je upucena Silvanu...

DA pa gdje pise da je upucena njemu?

> A onome tko je dao 33 kune za casopis necu reci nista jer smo u 24 sata
> objavili recenziju Quakea 3 kojeg SMO IMALI kao review code. I to je to -
> slozio se ti s time ili ne...

Pa gdje je tu Silvano?

Renato

"Silvano Bucic [PcP_Mag]" wrote:

> E da, umalo da zaboravim... kako objasnjavas Mortyr (poljaci jos uvijek nisu
> nasli izdavaca)? Za one manje informirane IMagic je prije tri mjeseca odustao od
> izdavanja Mortyra, a poljaci jos uvijek traze izdavaca.

E pa mogu ti ja reci za Mortyra.. Meni je moj pirat (kojeg su nazalost
uhvatili) to ponudio jos kada ste vi casopisi bili stavili demo na
Cd..Pa sam ga ja pitao kako on moze imati cijelu igru kad ste vi tek
stavili demo..A on mi je rekao BETA sine BETA...

Renato

Berislav Kucan [BHZ]

Evo citam vase "diskusije". Njemu kazes da stalno prica o nakladi etc, a
tebi je svaki odgovor vezan uz Quake3, makar pitanja nemaju veze sa time...

Berislav Kucan
aka BHZ
====================
Help Net Security
b...@net-security.org
http://net-security.org

Security Zone
b...@monitor.hr
http://security.monitor.hr
====================

EmptyHead

> Mogli su - istina. Ali ovo je ozbiljan posao i mi imamo nekakvu javnu
> obavezu podastrijeti ljudima informaciju i dojmove - NA VRIJEME.
> Chris

Znas na sta je licila vasa "informacija ljudima na vrijeme"?
Mirkec je dobio novu nogometnu loptu. I umjesto da tu loptu pokaze
frendovima i da se igraju s njom, Mirkec je drzi u ormaru i kurci se kako
ima najbolju loptu i kako ju je prvi dobio. I sta imaju prijatelji od toga
sto je Mirkec prvi dobio loptu od svih?
Mi nismo dobili NISTA od q3-a. Dobili smo samo informaciju, koja nemora
bit istinita, a i za koju me cisto zaboli kita, da ste je vi prvi dobili.
Nisam vam dao pare da bi se vi meni smijali i hvalili kako ste vi najbolji i
imate veze svuda, ja sam vama dao te pare da saznam brdo informacija o q3.

EmptyHead
iq: 8602115
mailto: empt...@boa.hr
http://impulse9.cjb.net
So remember kids: "Dressing like Hitler in school, isn't cool!"

Matija Kisicek /Lorduke/

In article <82h08d$v51$1...@as102.tel.hr>, a...@me.hr says...

> [...]
> 80% dovrsenu stvar punu bugova koji ce u konacnici smanjiti ocjenu. Nisu ti

I to je samo dobio Hacker i jos jedan casopis?
u cijeloj Europi?
I ja da ti vjerujem.

Pa Patrik je reako da je imao jednu noc samo za recenziju, ko tu koga?

> opet - ne potvrdjuje. A na naslovnici nista nije bombasticno - pise samo
> "Hrvatski ekskluziv" i to je istina? Jesi citao negdje drugdje recenziju
> prije Hackerove?

Jos uvijek to nazivas recenzijom?
IMO da sam na tvojem mjestu pokrio bi se usima i nebi se javljao vise
nikada, ti si roden za politiku.

Matija Kisicek /Lorduke/

In article <82h0hn$ttl$1...@as102.tel.hr>, a...@me.hr says...

> Niti u jednoj recenici u Hackeru ne pise da mi to imamo prvi, a PC Play
> nema. MEdjutim, to je, kao sto si i sam primjetio, bjelodana cinjenica.

Nigjde ne pise, ali samo corav i mutav to nebi skuzio, ubacio si to u
casopis samo da bi bili prvi u CRo ne?
A bila te briga sta recenzija ne vredi pisljivog boba.

> Da - to je cinjenica. To je najbolje sto se moglo u dva dana. Koji dio ove
> tvrdnje ti nije razumljiv?

Ma jebote sta si glup, vec mi je pun kufer gluposti.
sada CAPS LOCK:
KAKO TI KAO UREDNIK MOZES DOPUSTITI DA TAKVA RECENZIJA KAO STO JE QUAKE3
RECENZIJA DOBIJE TAKO MALO DANA ZA IZRADU?
KUZIS SADA? IGRA ZASLUZUJE DA SE ODIGRA NAMIRU KOJIH TJEDAN DANA I DA SE
ONDA NAPISE RECENZIJA A NE VI BI TO U 2 DANA I JOS TO NAZOVETE
RECENZIJOM?
PA GDJE JE BILOKAKVA INFORNMACIJA O Q3 TAMO?
SVE SMO TO I PRIJE ZNALI.
Gdje je broj levela, izgled levela, popsi power upova, nacini igre (CTF,
DM..) Mislim da bi to citatelje vise zanimalo nego neke bljezgarije
iznesene nakon preleta igre.

> Mogli su - istina. Ali ovo je ozbiljan posao i mi imamo nekakvu javnu
> obavezu podastrijeti ljudima informaciju i dojmove - NA VRIJEME.

Kakvo fucking vrijeme?
Igra nece doci u Algoritma jos kojih tjedan - dva.
Ko zeli takvu informaciju?
Barem si ti isao na FOI pa znas sta je vrijednost pravodobne i istinite
informacije.

Matija Kisicek /Lorduke/

In article <82h0sc$2i2$1...@as102.tel.hr>, a...@me.hr says...

> "Dragi citatelju, quake 3 smo dobili 24 sata prije zakljucenja broja kao
> review code inacicu izravno od proizvodjaca i u tako kratkom vremenu smo
> pokusali napraviti sto bolju recenziju.

Cek cek neko tu laze.
Sada kazes da ste ju dobili 24 sata sto je jedan dan, a 4-5 postova nize
tvdis:

> [...]
> to bilo moguce u dva dana koliko smo imali za recenziranje.
> dakle opet to potvrduje gornju tezu i ne objasnajva bombasticnu

I da ti vjerujem?
Pa vidis da i sam neznas sta bi jos izmislio.

Matija Kisicek /Lorduke/

In article <82h2sf$720$1...@as102.tel.hr>, a...@me.hr says...

> A te su slike, opet, potakle sa press CD-a. Ili su ih mozda crtali
> webmasteri? Mislim, vrtimo se u krug. DA, objavili smo vecinu slika sa press
> CD-a, DA neke smo i sami povadili. U cemu je problem?

Problem je sta ti neznas sa koje site-a sve te slike potjecu i da ti
decki sa kojima se ismijavas su bili 5-6 puta u sjedistu idSoftware-a u
Texasu i testirali nekoliko puta napredak Q3.
Tako da se znas ravnati.

Anthony

Christian Zibreg <a...@me.hr> wrote in message
> Niti u jednoj recenici u Hackeru ne pise da mi to imamo prvi, a PC Play
> nema.
A naslovnica?Hrvatski ekskluziv?Kako se to zove?

Silvano Bucic [PcP_Mag]

"Berislav Kucan [BHZ]" wrote:

> [...]
> tebi je svaki odgovor vezan uz Quake3, makar pitanja nemaju veze sa time...

Pa tema je trenutno vezana uz Q3A (ili sam ja mozda priglup pa ne vidim da svi
ovdje pricaju o nakladi?), a sto se naklade tice o tome smo vec jednom vodili
raspravu i ispostavilo se da nitko nista nikom ne moze dokazati... sto znaci
mlacenje prazne slame.

Silvano

Silvano Bucic [PcP_Mag]

> [...]
> Cd..Pa sam ga ja pitao kako on moze imati cijelu igru kad ste vi tek
> stavili demo..A on mi je rekao BETA sine BETA...

A ja mislio da su oni dobili direktno od izdavaca, kao i sve ostalo (Q3A npr...)

Silvano

Berislav Kucan [BHZ]

A smijao sam se napocetku, kasnije me sve izfrustriralo :))

Berislav Kucan
aka BHZ
====================

http://net-security.org
http://security.monitor.hr
====================

> Ma suti i smij se ko ja...:-)

Christian Zibreg

Khm...
Nisi :((((((((((((((((((
Da se pokrijem s dekom po glavi???

U ponedjeljak ide sve gore...
http://hacker.janus.hr
Chris

Anthony

Christian Zibreg <a...@me.hr> wrote in message
> Msilim, tko tu koga jebe u mozak?
> Ajde se ti lijepo skuliraj - u svakom slucaju cu preskakati neko vrijeme
sve
> tvoje postove jer si pao s kruske, ne znas sto hoces i o cemu pricas i
samo
> mi trosis vrijeme.

Ajde se malo smiri.Pokazhi tu Hrvatsku kulturu...

EmptyHead

> Apsolutno!
> Nije valjda Q3 jedino radi cega si kupio casopis?

Casopis sam kupio radi Q3. Iako bi odluka bila ista i da je to slijedeci
broj. Takodjer cu kupit i PC Play kad izadje s Q3 recenzijom.
Ali kao sto ces i vidit gore, dobio si otkaz. Da sutra recenziras Q7, pare
nebi isle na Haker.

azga...@yahoo.com

On Tue, 07 Dec 1999 22:14:26 +0100, "Silvano Bucic [PcP_Mag]"
<silvan...@vidi.hr> wrote:

>Tako ce to i biti ;)

Kad si vec kod novog broja kad izlazi?
======================
Poki
Anar kaluva tielyanna!
======================

Matija Kisicek /Lorduke/

In article <82jds4$hjf$1...@as102.tel.hr>, antonio...@ri.tel.hr says...

> Ajde se malo smiri.Pokazhi tu Hrvatsku kulturu...

On pa sve vise sta ga prcamo to je nekulturniji, sada se vidi pravo lice.

--

mailto: matija...@vz.tel.hr , mko...@barok.foi.hr
UIN:2945314, GSM: 091-502-0041

Matija Kisicek /Lorduke/

In article <82it7m$eg0$1...@as102.tel.hr>, antonio...@ri.tel.hr says...

> Ma daj se chovjeche smiri.Ja mislim da bi se ti trebao isprichati na jako
> loshu recenziju Q3A a ne Matija tebi...

Plavusa si umislila da kujemo urotu protiv njega i da neko zeli njegovo
mjesto, pih.

Matija Kisicek /Lorduke/

In article <82jb2o$cge$1...@as102.tel.hr>, a...@me.hr says...

> Pogotovo ako je taj neki "citatelj" SLUCAJNO i urednik konkurentskog
> casopisa za igre koji zeli isprovocirati situaciju koja bi pogodovala
> njegovim interesima.

Ma jebote jez Canjuga je nula prema tebi, Empti save-as to za arhivu, pa
da stavis na page?

Matija Kisicek /Lorduke/

In article <384D402F...@vidi.hr>, silvan...@vidi.hr says...

> Btw... obrati se i ostalim Hackerovim citateljima da se ne osjecaju zapusteno...
> pa nisam ja jedini ovdje koji tvrdi da niste niti vidjeli Q3A.

Jesi jesi, sta se sada izvlacis ;))

Matija Kisicek /Lorduke/

In article <82jboa$g1u$1...@as102.tel.hr>, a...@me.hr says...

> To je drugo, ali uvjeravam te da je taj dojam pogresan.

Ti jos svasta uvjeravas ali kao sto vidis broj nezadovoljnih raste.

> vidi se iz konteksta. A naglasio sam to i u replyu na tvoj post.

Ko vidi iz konteksta, opet mislis da su svi iste pameti ko i ti, sta ja
mogu znat kome ti pises?
Bez imena se obracas cijeloj grupi i sada si ti misli.

> to -

> Izgubio se u tkanju prostor-vremena koje definira razliku izmedju
> "citatelja" i urednika casopisa za igre :))

Da sada smajli ne izvlaci.

Matija Kisicek /Lorduke/

In article <82jcpm$ggl$1...@as102.tel.hr>, a...@me.hr says...

> pa ocigledno se to vidi zato sto je tako! To je cinjenicno stanje stvari, a
[cut the crap]

Da, ali od mojeg osobnog stava ti zivis, kuzis?
Ja i takvih gro slicnih tebe placaju kupovinom casopisa, pa bi mogao malo
respekta pokazati.
BTW ovo gore je drobljenje IMO, ko skolska zadaca nekog strebera.

> ETO TAKO! IGRA NIJE MOGLA DOBITI TJEDAN DANA JER JE DOSLA 24 STA PRIJE
> ZAKLJUCENJA BROJA - SHVATI TO VEC JEDNOM. I SHVATI DA TA RECENZIJA
> PREDSTAVLJA KOMPROMIS IZMEDJU NASE TEZNJE DA NAPRAVIMO NAJBOLJI MOGUCI TEKST
> I ZELJE DA BUDEMO SADRZAJEM EKSKLUZIVNIJI I ISPRED OSTALIH.

E moze pitanje?
Dali ti se digao dok si pisao sa Caps lockom?

> Slazem se, medjuitm o takvim stvarima cemo pisati u sljedeceim brojevima,
> ok?

Ne nije ok, ja vise necu kupit Hacker zbog toga, PCplay ce prije to
objavit.

> Tko je sada tu lud i glup? Prvo pitas za "fucking vrijeme" i "tko zeli takvu
> (pravodobnu) informaciju",

Dali treba?
Odgovori.

> da bi nakon toga konstatirao da sam i ja pohadjao
> FOI pa bi trebao znati kako samo pravodobna i istinita informacija ima
> vrijednost (BTW, informacija, kolega, u principu nije "istinita" ili
> "lazna" - sjedni, jedan!).

Vidi se koliko si ti pohadao i ucio ovdje gore, zato si uspio zbog
ovakvih izjava. Jer kada sam ja spomenuo laznu informaciju?

> Msilim, tko tu koga jebe u mozak?

Mi tebe normalno, ti si uvijek u pravu o plavuso moja ;)

EmptyHead

> Ma jebote jez Canjuga je nula prema tebi, Empti save-as to za arhivu, pa
> da stavis na page?

Ma ovaj je sam sebi najveci neprijatelj :). Samo ga pusti da "misli" i prica
:).

EmptyHead

> Koji page impulse ili? Pitam jel sam vidio Dxov sajte, onaj q2cro i bila
je
> koljektivna razvaljotka po podu sobe pa me zanima da nije i emtijev
> takav......

Na klanskim stranama nema patkica koje rade kwa kwa niti tuljana koji
zajebavaju eskime - to su oni sto zive u onim ledenim lalala i slicno :)) i
ostalih kvalitetnih proizvoda snifanja neostika :)). Al bit ce :)).

D. Martinic [Dx]

"Dr.J" wrote:

> Koji page impulse ili? Pitam jel sam vidio Dxov sajte, onaj q2cro i bila je
> koljektivna razvaljotka po podu sobe pa me zanima da nije i emtijev
> takav......

khm.. mislis na ovaj novi s patkicom ili stari koji je bio normalan?
:). Impulse9 sajt je ozbiljan.

--
If your parents never had children, chances are you won't either.

[http://deiks.cjb.net] * [http://impulse9.gamenet.hr]

Gandalf

EmptyHead <empt...@boa.hr> wrote

> Casopis sam kupio radi Q3.

Bilo ti je lakse do kioska nego do mene na revans iz Djuka? Blento a tvojo
primjerak Hackera te ceka jos uvijek. U najlonu naravno.
Bedak.
:-))
GAND

Matija Kisicek /Lorduke/

In article <82mj06$tok$1...@as102.tel.hr>, dott...@softhome.net says...

> Koji page impulse ili? Pitam jel sam vidio Dxov sajte, onaj q2cro i bila je
> koljektivna razvaljotka po podu sobe pa me zanima da nije i emtijev
> takav......

\Nisi bio na Impuljs strani?
Ajde trk na http://impulse9.cjb.net/ pa umri ;)

Matija Kisicek /Lorduke/

In article <82mp0c$6gd$1...@as102.tel.hr>, gan...@avalon.hr says...

> Bilo ti je lakse do kioska nego do mene na revans iz Djuka? Blento a tvojo
> primjerak Hackera te ceka jos uvijek. U najlonu naravno.
> Bedak.

Boji se poraza, tako vise ne dolazi na quake na netu :))

EmptyHead

Gandalf <gan...@avalon.hr> wrote in message

> [...]
tvojo
> primjerak Hackera te ceka jos uvijek. U najlonu naravno.

Al imao bi griznju savjest se zalit ondak :)).

Nikola Lustig AKA Bulja

On Thu, 02 Dec 1999 14:58:42 +0100, "Silvano Bucic [PcP_Mag]"
<silvan...@vidi.hr> wrote:

Silvano zar je ovo "dobronamjerno ukazivanje gresaka"?
:))))))))

--
By
He Who Makes Mortals Tremble

Neven [BottleMoon]

D. Martinic [Dx] <d...@iname.com> wrote in message
> Ma da sad ocu ponovo nesto tako napravit, nebi islo :))

Sigurno si bio u nekoj vrsti "forme" kad si to radio... :-))

D. Martinic [Dx]

> Sigurno si bio u nekoj vrsti "forme" kad si to radio... :-))

Eh, u nekoj vrsti, doista :)).

Neven [BottleMoon]

> Eh, u nekoj vrsti, doista :)).

Hehe, ludnica ti je sajt. :)))))))

--
What did I see? Can I believe that what I saw
that night was real and not just fantasy?

It is loading more messages.