Patent ili sto vec??

think

Hmm neznam dali je to patent ali... evo imam jednu ideju napraviti web
stranice koje bi pruzale odredene usluge odredenim ljudima tj. firmama,
obrtima najvise ugostiteljskim objektima. Takvo nesto jos nisam ni cuo ni
vidio da postoji a projekt bi bio jako velik i trebala bi mi pomoc
programera i ostalih ljudi.
Sad mene zanima moze li se ta ideja nekako zastititi kao nekakav patent??

tnx

Zvonimir Buzanic

Imam ti hint, daj napravi patent za internet / mreľu i naplacuj svima koji
koriste takve mreľe.

Frodo

On Wed, 4 Oct 2006 15:49:28 +0200, Zvonimir Buzanic wrote:

> Imam ti hint, daj napravi patent za internet / mrežu i naplacuj svima koji
> koriste takve mreže.

Samo neka pazi da ne pokuša zaštititi ono "www", to je već patentirano.
Isto kao i pojmovi "slešdot" i "dotnet"

--
There WAS a house in New Orleans,
They callED the Rising Sun

sphx

heh nemoze to tako, mozes ti nesto zaštititi, ali ako netko kopira (a ne
ukrade) nemoš mu niš, vec je bila jedna takva rasprava nedavno na grupi
u vezi nekog TISPTER sustava

Nenad Petkovic

ali može patentirati uslugu koju nudi putem tog weba. odnosno preciznije
način na koji nudi tu uslugu tako da ako i netko odluči kopirati to
direktno krši njegov patent, ali mislim da mu je najbolje otiči u ured za
patente i tamo se raspitati.
--
Life is like a coin, you can spend it anyway you like, but you can spend it
only once

stj...@gmail.com

Evo ti izvatka tj. jedne točke iz Top ten geek business myths
http://rondam.blogspot.com/2006/10/top-ten-geek-business-myths.html

Myth #3: Someone will steal your idea if you don't protect it.

Reality: No one gives a damn about your idea until you actually succeed
and by then it's too late. Even on the off chance that you do manage to
stumble across someone who is as excited about your idea as you are, if
they have any brains they will join you rather than try to beat you.
(And if they don't have any brains then it doesn't matter what they
do.)

Patent protection does serve one useful purpose: it can make investors
feel warm and fuzzy, especially naive investors. But I strongly
recommend that you do your own patent filings. It's not hard to do once
you learn how (get the Nolo Press book "Patent it Yourself"). You'll do
a better job than most patent attorneys and save yourself a lot of
money.

Nenad Petkovic

nemoj se uvrediti ali frajer je malo skrenuo s puta poduzetnog čovjeka za
šta se predstavlja.

Nije Nego

Uzmi primjer www.milliondollarhomepage.com - dečko je jedini realizirao
ideju, tisuće su ga kopirale, na sve moguće načine, sve do
www.svijet-reklame.com, i nije bilo načina da on to spriječi, niti je
morao, Nitko drugi nije uspio prići niti blizu.

Ukoliko imaš dobru uslugu, i ukoliko postane uspješna, imati ćeš značajnu
prednost nad ostalima.
Budi siguran kako će te kopirati, i to drži dobrom stvari, konkurencijom
koja će te gurati da popravljaš stvari a ne samo spavaš na lovorikama, što
bi zaštita patentnom (ili bilo čim već) omogućila.

--
Tko misli da je 'nemoguća misija' udati se, razvesti, naći novog dečka i
ostati trudna za samo šest meseci, vjerovatno nije čuo za Lanu Pavić

stj...@gmail.com

Nemam se kaj uvrijediti, razgovaramo.

S obzirom da sam i sam bio samostalni poduzetnik s idealima o tome kako
će moj dobar program pobijediti loše programe koje rade drugi, mogu
iz prve ruke i iz vlastitog iskustva potvrditi da čovjek uglavnom
tvrdi ono što se u realnosti stvarno događa.

think

"Nije Nego" <"nije\"nego"@net.hr> wrote in message

> Uzmi primjer www.milliondollarhomepage.com - dečko je jedini realizirao
> ideju, tisuće su ga kopirale, na sve moguće načine, sve do
> www.svijet-reklame.com, i nije bilo načina da on to spriječi, niti je
> morao, Nitko drugi nije uspio prići niti blizu.
>
> Ukoliko imaą dobru uslugu, i ukoliko postane uspjeąna, imati ćeą značajnu
> prednost nad ostalima.
> Budi siguran kako će te kopirati, i to drľi dobrom stvari, konkurencijom
> koja će te gurati da popravljaą stvari a ne samo spavaą na lovorikama, ąto
> bi zaątita patentnom (ili bilo čim već) omogućila.

> [...]

Da imas pravo ali problem je u sljedecem, recimo da imas ideju razradis je i
ta ideja se pokaze dobra, profitabilna, ali je nisi u mogucnosti sam
realizirati, znaci trebas pomoc. Ako trazis ljude za pomoc moras im reci
svoju ideju i o cemu se radi i tu dolazi do problema, tko ti garantira da
onaj od koga trazis pomoc nece ukrasti tvoju ideju i prikazati je kao
svoju???? Tu vise nije stvar konkurencije.

EKE

"think" <NOdh...@hotmai.comSPAM> wrote in message

> ... onaj od koga trazis pomoc nece ukrasti tvoju ideju i prikazati je kao
> svoju???? Tu vise nije stvar konkurencije.

Patenti i ugovori?

EKE

Robert

On Wed, 04 Oct 2006 15:39:12 +0200, think wrote:

> Sad mene zanima moze li se ta ideja nekako zastititi kao nekakav patent??

AFAIK u europi nema softverskih patenata (zasad)

Zvonimir Buzanic

> www.svijet-reklame.com, i nije bilo načina da on to spriječi, niti je

Lik je propao čim je napravio optimizirano za IE... btw. stranica sucka
totalno

Berislav Lopac

On Oct 4, 10:04 pm, "think" <NOdhl...@hotmai.comSPAM> wrote:
> [...]

> onaj od koga trazis pomoc nece ukrasti tvoju ideju i prikazati je kao
> svoju???? Tu vise nije stvar konkurencije.

Stvar je vrlo jednostavna: ideja ti ne vrijedi apsolutno nista. Ako
ulazis s nekim u partnerstvo, i ako u to partnerstvo nisi u stanju
donijeti nista vise od same ideje, onda zaboravi cijelu pricu. Kako je
Stef gore napisao, stvar je u realizaciji.

Imati ideju je prema stvaranju biznisa kao imati pimpek prema odgoju
djeteta: da, to je prvi preduvjet, ali sve ono sto dolazi nakon toga je
neusporedivo vaznije i teze.

Druga je stvar ako u partnerstvo mozes nesto unijeti i sam. Npr.
zamislimo da se ideja tice nekog podrucja u koje se razumijes, ali npr.
ukljucuje izradu softvera a ti ne znas programirati. U tom slucaju ti
treba partner programer, koji ce stvar isprogramirati, ali on treba
tebe da mu budes SME (subject matter expert) i objasnis pravila igre.

Berislav

B.r.K.o.N.j.A

Berislav Lopac wrote:

> Imati ideju je prema stvaranju biznisa kao imati pimpek prema odgoju
> djeteta: da, to je prvi preduvjet, ali sve ono sto dolazi nakon toga je
> neusporedivo vaznije i teze.

:))

--

B.r.K.o.N.j.A = Bionic Robotic Knight Optimized for Nocturnal Judo and
Assasination

Boris

"Nenad Petkovic" <nenp...@gmail.com> wrote in message

> [...]
> način na koji nudi tu uslugu tako da ako i netko odluči kopirati to
> direktno krši njegov patent, ali mislim da mu je najbolje otiči u ured za

ma npr uslga web hostinga - taj ko se prvi toga sjetio - nije to mogao
patentirat :)

nemres otkrit vatru i ocekivat zaradu os svakog koji kresne upaljac :))

Nije Nego

Zato sam i postavio link tu, kao protutežu jednom uspješnom projektu.

--
top:28.43%;left:2.88%;width:100.0%;height:6.02%'><span
style='font-size:88%;

http://www.svijet-reklame.com

IE ONLY! Made with PowerPoint!

Marko aka [M4rk0]

Nije Nego je napisao/la:

> [...]
> style='position:absolute;top:33.97%;left:6.49%;width:92.59%;height:6.02%'><span
> style='font-size:88%;color:#FF3300'>upoznati s

xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office"
xmlns:p="urn:schemas-microsoft-com:office:powerpoint"
xmlns:oa="urn:schemas-microsoft-com:office:activation"
xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40">

Nemogu vjerovati :-|