Google grupe više ne podržavaju nove postove ni pretplate na Usenetu. Stari sadržaj ostaje vidljiv.

izrada internet stranica i oglas

0 prikaza
Preskoči na prvu nepročitanu poruku

dario

nepročitano,
19. ruj 2005. 11:59:0219. 09. 2005.
Zelite li imati vlastitu internet stranicu i jos uz to link sa jedne druge
stranice i oglas sve za cijenu internet stranice te uz mogucnost da vi
postavljate slike i dodajete kad vam treba tekst ili bilo sto drugo obratite
se nama jer kod nas imate sve. www.webshopcity.tk. Pozdrav

Looka

nepročitano,
19. ruj 2005. 13:16:5219. 09. 2005.

"dario" <dario.b...@zg.htnet.hr> wrote in message

Cekaj malo,

Dobijem internet stranicu i jos dobijem i link sa jedne druge stranice?
Jos mi na to lupis i oglas, a sve to za cijenu internet stranice?

Super ponuda!

Cuj, nemoj se ljutiti ali nejde ti interpunkcija nikako :)

R3d_Sc0rpi0n

nepročitano,
19. ruj 2005. 13:31:0219. 09. 2005.

Ja bi narucio izradu stranica kod Vas.
Recite mi kolko bi me to sve skupa doslo.

Platio bih racunom (R1)

Hvala

--
..::R3d_Sc0rpi0n::..

Ars longa,vita brevis...

dario

nepročitano,
19. ruj 2005. 13:50:5819. 09. 2005.
Ovako stranica bi vam se zvala www.vaąafirma.webshopcity.tk zatim dobivate
oglas na stranici www.webshopcity.tk i joą link na vaąu stranicu te kada se
dogovorimo vi imate stranicu istu minutu i moľe se početi raditi na njoj.
Sada cijena je stvar dogovora. 1. Da li treba slikati i obrađivati slike
2. Da li ľelite da vam ja odrľavam stranicu ili ćete Vi
Ali eto cijena osnovna bi bila znači sa 240 Eura + PDV + 10 eura koliko je
moj rad i to je godiąnja cijena.
Sve ostalo ąto Vas zanima imate na stranici www.webshopcity.tk
Ako ste zainteresirani ostavite broj mobitela ili fiksnog telefona radi
brľeg kontakta pa ćemo se naći i dogovoriti sve ostalo. Ja sutra ne mogu ali
preksutra se već moľemo dogovoriti. Hvala

manny

nepročitano,
19. ruj 2005. 14:12:5119. 09. 2005.
"dario" <dario.b...@zg.htnet.hr> wrote

Ja bih isto htio naruciti izradu web stranica sa html tehnologijom, ukoliko
je to moguce.
Recite mi, da li se tih 240 eura mora ponovno platiti nakon jedne godine?
Mozete li ovdje napisati neke referencije, zahvaljujem Vam unaprijed!

R3d_Sc0rpi0n

nepročitano,
19. ruj 2005. 14:34:4119. 09. 2005.

hmmm ja bi htio da mi bude www.mojafirma.hr jeli mogu to nekako dobiti?

>zatim dobivate
> oglas na stranici www.webshopcity.tk i još link na vašu stranicu te kada se

> dogovorimo vi imate stranicu istu minutu

istu minutu?

>i može se početi raditi na njoj.

aha znaci iste minute pocinjete raditi na mojoj stranici.:)

> Sada cijena je stvar dogovora. 1. Da li treba slikati i obrađivati slike

treba

> 2. Da li želite da vam ja održavam stranicu ili ćete Vi

Vi

> Ali eto cijena osnovna bi bila znači sa 240 Eura + PDV + 10 eura koliko je

> moj rad i to je godišnja cijena.

dali moram svake sljedece godine platiti taj iznos?

> Sve ostalo što Vas zanima imate na stranici www.webshopcity.tk

neznam nekako se bas i ne snalazim na Vasoj stranici

dario

nepročitano,
19. ruj 2005. 14:23:1819. 09. 2005.
da godisnje je 240 eura i placa se svake godine ali dobijete i mjesto na
serveru i domenu i sve za te novce a svuda se server placa godisnje i to
ohoohoo a ovdje imate i server i internet stranicu za te novce. Moj mail je
dario.b...@zg.htnet.hr pa recite koje Vas reference zanimaju. Pozdrav

dario

nepročitano,
19. ruj 2005. 14:36:3919. 09. 2005.
Po toj cijeni i sa mojom uslugom kod mene naľalost ne.

manny

nepročitano,
19. ruj 2005. 14:59:5619. 09. 2005.
"dario" <dario.b...@zg.htnet.hr> wrote

ali ako Vam placam godisnje cca 1800 kn, to je recimo za 5 godina 9000 kn.
u tih 9000 kn dobijem:
- web sumnjive kvalitete
- crappy (shrot) domenu (iako mogu dobiti besplatnu .hr)
- upitan web prostor, a o bandwidthu da ne govorimo

S druge strane, ako mi treba manji web mogu ga platit nekoj firmi
za...recimo 2500-3000 kn.
dobijem:
- ne moram placati u eurima :)
- samostalno odrzavanje
- imam .hr domenu, i to dok god mi firma traje. Besplatno. I nije crappy .tk
i jos k tome poddomena :)
- recimo da uzmem neki obicni hosting...to mi je ajmo rec 400 kn godisnje.
To mi ispada 3000 + 400 * 5 = 5000 kn
+ svaka nova godina mi je SAMO ZA HOSTING

Znaci, za manje para

Drugim rijecima, za manje love dobijem vise & bolje.
Dakle, Vi, dragi moj kolega, ili prodajete maglu, ili ne kuzite da na ovu
grupu zalaze i ljudi koji znaju malo vise, ili:
imate faking prejebene reference za dizajn i programiranje koje opravdavaju
Vase cijene i smijesnu ponudu.
Stoga, kako bi mi dokazali da se radi bas o tome - prejebenim referencama,
zamolio bih Vas da ovdje ostavite par linkova nekih Vasih uradaka.

"koje Vas reference zanimaju"
- bilo koje, ono cime se Vi najvise ponosite. Neki odlican web projekt.

Hvala lijepo

R3d_Sc0rpi0n

nepročitano,
19. ruj 2005. 15:10:3519. 09. 2005.
dario wrote:
> Po toj cijeni i sa mojom uslugom kod mene nažalost ne.

Pa dobro za koje novce bi mogao dobiti to sto zelim kod Vas?

luka

nepročitano,
19. ruj 2005. 15:47:0819. 09. 2005.

jarane svaka ti dala, vidi se da si jedva tolko pametan da znaš složit
mambo al ne i tolko da skužiš da te ljudi tu malo podjebavaju!!! a i
našo si pravu grupu di ćeš se reklamirat, inteligentno nadasve :)))

dario

nepročitano,
19. ruj 2005. 15:57:0219. 09. 2005.
a kaj ćeą

R3d_Sc0rpi0n

nepročitano,
19. ruj 2005. 16:07:4919. 09. 2005.
dario wrote:
> da godisnje je 240 eura i placa se svake godine ali dobijete i mjesto na
> serveru i domenu i sve za te novce a svuda se server placa godisnje i to
> ohoohoo a ovdje imate i server i internet stranicu za te novce.

ROTFL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
buahhahahahahahahahahhaha

--
..::R3d_Sc0rpi0n::..

Ars longa,vita brevis...

http://www.elevenfeelings.com
http://www.cro-invest.hr

Prekoplotic

nepročitano,
19. ruj 2005. 16:20:0619. 09. 2005.
> a kaj ćeą

Za mene pivo, za pičku sok!

--
http://www.dojaja.biz

dario

nepročitano,
19. ruj 2005. 16:44:0119. 09. 2005.
Ma jebite nekoga drugoga

Looka

nepročitano,
19. ruj 2005. 16:39:4319. 09. 2005.

"Prekoplotic" <ne...@mail.com> wrote in message

> "dario" <dario.b...@zg.htnet.hr> wrote in message
> >

> Za mene pivo, za pičku sok!

Uff, sjela ti je :))

Looka

nepročitano,
19. ruj 2005. 16:52:2119. 09. 2005.

> Ma jebite nekoga drugoga

A sorry, nisam tebe htio uvrijediti, al moras priznati da mu je sjela :))

Barefooteds

nepročitano,
20. ruj 2005. 04:03:1020. 09. 2005.
dario wrote:
> Ma jebite nekoga drugoga

Hahahahaha!
Ovo je ludo, OBOZAVAM kad netko povrsan nadobudno uleti s nekom svojom
reklamom, i onda ga naprosto zgaze momci iz ove grupe!!!
Znam da je perverzno, al ne mogu si pomochi!

;)

space

nepročitano,
21. ruj 2005. 13:07:1521. 09. 2005.
reci samo jel sam web prostor na tk., koliko ti placas godisnje??
posto i ja sam izradujem stranice za sebe i imam free web na t-com-u,
zanimalo bi me cijena.

hvala

"Barefooteds" <gskel...@yahoo.com> wrote in message

Kolja

nepročitano,
4. stu 2005. 13:46:4304. 11. 2005.
buohuoiuohahahahahahahahahahahahahahaha

A ljigavog li poduzetnika!

(Ja sam prodao stranice koje bi neko naplatio 5000 za 15000, ali ovo
prevrsava svaku mjeru)

Pozdrav!

K.

PS: Dario, ovdje neces naci musterije za svoj cunning plan. Odi do lokalne
smrdljive birtije i potrazi menadjere. (One debele, dlakave, masne s
brkovima)

"manny" <m...@xyz.com> wrote in message news:dgn1qs$set$1...@ss405.t-com.hr...

0 novih poruka