shareit i sl.

dominik

imam neki drekic koji radim u slobodno vrijeme, blizi se kraju i mislil sam
pustit van kao shareware.. pa posto paypal moze cicat lovu van sad, al ne
mozemo jos nista primati - jel ima netko iskustva sa shareit ili nekim
drugim slicnim servisom za prodaju sharewarea?

thx

--
Ide vrijeme, dođe rok, Eto vraga skok na skok!

domagoj

domagoj

...sad sam pročitao post opet :), ne nemam iskustva ni s jednim, naąao
popis...

dominik

domagoj wrote:
> ...sad sam pročitao post opet :), ne nemam iskustva ni s jednim, naąao
> popis...

:) svejedno hvala, budem malo njuskal okolo vidjel kaj se dogadja i tak, ne
zuri mi se nigdje heh