problemi s hostingom!!!

canis

Odavno muku mučim da pronađem kvalitetan web hosting. Sa svima do sad imam
uľasnih iskustava. Za poludit!!! Trebao bih preporuku. Programiram u php-u.
Na ąto moram voditi računa? Zadnji hosting kao platformu koristio je
Windowse, ali kod njega mi pola funkcija nije radilo. Zamolio bih vas za
preporuku. Ovo je pitanje vjerovatno bilo x puta, ali nema veze.

Fritz

"canis" <lupu...@lupusart.net> wrote in message

plus.hr

tamo vrtim sve...
i sve radi....

jedino ja za njih ne, jer me smatraju amaterom :)

Dominik Susmel

plus.hr i nemas problema

--
Ide vrijeme, dođe rok, Eto vraga skok na skok!

Looka

"canis" <lupu...@lupusart.net> wrote in message

Ne radim reklamu ali sam stvarno zadovoljan sa www.totohost.com
Svaki mjesec nesto besplatno dodaju, ili prostor ili poddomene ili tako
nesto.
Cijena mrak, a kad sam god poslao email dobio sam odgovor unutar 10
minuta...

Vedran Krivokuca [mANiaC]

On Wed, 5 Jul 2006 22:16:12 +0100, Looka wrote:

> Ne radim reklamu

Čovjek traži *kvalitetan* hosting.

Elem, također preporučam Plus.

--
- "Tata, zašto plačeš?"
- "Nebo je noćas crno iznad Frankfurta, sine. Crno nebo hrvatsko!"

BobRock

canis wrote:
> Na ąto moram voditi računa? Zadnji hosting kao platformu koristio je
> Windowse, ali kod njega mi pola funkcija nije radilo. Zamolio bih vas za
> preporuku. Ovo je pitanje vjerovatno bilo x puta, ali nema veze.

Eto i moje dvije lipe.. Sve svoje projekte hostamo na croadria-i
(http://www.croadria.com/), nikakvih problema nismo imali. User support
je uvjek na rapolaganju a od kada ih je kupio iskon, serveri su
smjesteni u susjedstvu.

CU

Eden Kirin

Također glas za plus.hr.

--
www.context.cx

GameBookers

"Fritz" <fr...@g.com> wrote in message news:e8h5r3$3h5$1...@ss408.t-com.hr...

> "canis" <lupu...@lupusart.net> wrote in message
>
> plus.hr

presao na plus , sve 5, potpisujem

Grga

"canis" <lupu...@lupusart.net> wrote in message

Ak hoces free host
odi na a-host.info, 10 postova na forumu, ak hoces subdomain onda mora sve
na engleskom
ak je domena moze i na iditoskom jeziku, domenu mozes naci za 30 kn ali je
.info na http://www.totohost.com/domene/
a sve ostale 55kn =)

Spider

Na gospodnji dan Wed, 05 Jul 2006 14:04:05 -0700, BobRock je naskrabao:

> [...]
> (http://www.croadria.com/), nikakvih problema nismo imali. User support
> je uvjek na rapolaganju a od kada ih je kupio iskon, serveri su

slazem se da su serveri brzi, ali nemres nista sam :-)

--
D.

http://www.sesvete-online.info/
http://www.paucina.com/

TROOPER

BobRock wrote:

> [...]
> (http://www.croadria.com/), nikakvih problema nismo imali. User support
> je uvjek na rapolaganju a od kada ih je kupio iskon, serveri su

Moja firma radi s Croadriom (izmedju ostalih, za sada).. bjezi od toga.

POP3 server im je konstantno zagusen (ako to nekog smeta), podrska
nikako nije takva kakvu si opisao, ima neki cudan mod rada - pogotovo s
hendlanjem fajlova (chmod).

Btw. to je jedini hosting u kojem mi CMS nije radio, niti cu ikada
saznati zasto (jednostavno neki moduli puknu - nit errora nit warninga..
nista) - na *svim* ostalim (cube, orbis, plus..) radi bez najmanjeg
problema.

.. a cak ni 'pico' nemaju pod shell-om, i zato ih mrzim najvise :)

Dakle, jedino sto ih donekle izvlaci jest brzina servera.

Frodo

On Wed, 5 Jul 2006 23:19:31 +0200, Eden Kirin wrote:

> Također glas za plus.hr.

Shit, već sam nahvalio Vogon kad sam skužio da mu treba za php :>

--
There WAS a house in New Orleans,
They callED the Rising Sun

BobRock

TROOPER wrote:
> [...]
>
> .. a cak ni 'pico' nemaju pod shell-om, i zato ih mrzim najvise :)
>
> Dakle, jedino sto ih donekle izvlaci jest brzina servera.

Ok, uglavnom mi nismo imali nikakvih problema.. Moze biti da smo malo
manje zahtjevni.. Inace imamo i jedan site hostan na plusu i tu je bilo
nekih problema, no sada mi se cini da sve radio dobro i na tom siteu.

CU

canis

OK! Onda plus.hr. Pokuąat ću s njima.
Puno hvala svima na odgovorima!

domagoj

> [...]
> nesto.
> Cijena mrak, a kad sam god poslao email dobio sam odgovor unutar 10

podrľavam...

mike

> OK! Onda plus.hr. Pokuąat ću s njima.
> Puno hvala svima na odgovorima!

Plus.hr ima affiliate program. Zato ga svi "hvale".

Neven Kajic - Zih3r

On Wed, 05 Jul 2006 21:51:25 +0200, canis <lupu...@lupusart.net> wrote:

> Odavno muku muèim da pronaðem kvalitetan web hosting. Sa svima do sad
> imam
> u¾asnih iskustava. Za poludit!!! Trebao bih preporuku. Programiram u
> php-u.
> Na ¹to moram voditi raèuna? Zadnji hosting kao platformu koristio je

> Windowse, ali kod njega mi pola funkcija nije radilo. Zamolio bih vas za
> preporuku. Ovo je pitanje vjerovatno bilo x puta, ali nema veze.

Pošto su se svi razvikali sa svojim favoritima evo i moj:

http://www.inside.hr/

--
"Prokleta mogućnost izbora, mora da postoji ...."

GameBookers

"mike" <offic...@gmx.net> wrote in message

> "canis" <lupu...@lupusart.net> wrote in message

> Plus.hr ima affiliate program. Zato ga svi "hvale".

Ja nisam ukljucen u program, ali ga hvalim, jer kod njih moze i što drugi ne
dozvoljavaju, otvoreni port itd..

Sve šljaka i jedan cms s kojim sam imao dalje problema da ne spominjem
itd...

Mozda imam samo malo zamjerku na brzinu servera ili mi je ipak to moja
subjektivna ocijena, nisam nikada nista testirao, neka me netko ispravi ako
grjesim

Fritz

"mike" <offic...@gmx.net> wrote in message

ja sam i reseller pa hvalim njih a ne sebe....
tako da ponekad je hvaljenje iskreno i bez neke namjere....
ima mjesta za svih...a oni vrijede...

R3d_Sc0rpi0n

"canis" <lupu...@lupusart.net> wrote in message

> Zamolio bih vas za
> preporuku.

+.hr

:D

Davorin Vlasic

mike kaze:

> Plus.hr ima affiliate program. Zato ga svi "hvale".

...uz to su oni obicni reselleri posto su im serveri smjesteni u Dallasu
(Texas, USA). I ako su zaista tako kvalitetni, to nije njihova zasluga ;-)

--
http://www.quercus-lab.com/ | GnuPG: 0x716D34D5
Please, remove my socks before replying :)

Fritz

"Davorin Vlasic" <dav...@queSOCKSrcus-lab.com> wrote in message

> mike kaze:

> ...uz to su oni obicni reselleri posto su im serveri smjesteni u Dallasu
> (Texas, USA). I ako su zaista tako kvalitetni, to nije njihova zasluga ;-)

Ne prica se o kvaliteti servera nego usluge hostinga koja je kod Plusa
besprijekorna, sa brzim supportom i rjesavanjem svakojakih pitanja i
problema...
Subjektivni stav opet...neplacen opet...mada bih sad vec mogao fakturu
poslati :)

Tko ima svoje servere? Tnx but no tnx.

dax

A vidim da si jos ziv..
hehe
Pozdrav Vanja...

Gale

nemaju cpanel, za sve moraš zvati

Looka

"BobRock" <bob.r...@gmail.com> wrote in message

Ma kakva Croadria...

Frodo

On Thu, 06 Jul 2006 19:21:29 +0200, Gale wrote:
> nemaju cpanel, za sve moraš zvati

A ako pitaš za parent include kažu da ne može radi security issues.

druid

http://www.plus.hr

--
MojPortal
http://www.mojportal.com.hr/

Zbora EQ

www.sirius.hr

tamo sam nekih godinu i neąt.. i sve super radi, nikakvih problema

Joza Gambiroza

> [...]
> (Texas, USA). I ako su zaista tako kvalitetni, to nije njihova zasluga ;-)

Ako su im serveri smjesteni u Dallasu ne znaci da su reselleri. Ili ti bas
nije nesto jasno?

Davorin Vlasic

Joza Gambiroza kaze:

> Ako su im serveri smjesteni u Dallasu ne znaci da su reselleri. Ili ti bas
> nije nesto jasno?

Nego sto su? Osim ako nisu odnjeli svoje ormare tamo :-) No tako svejedno,
ionako nisam njihov korisnik :-)

Davorin Vlasic

dax kaze:

Dugo je proslo, ni glasa od tebe :-) Odustao si od .NET-a?

Joza Gambiroza

> Joza Gambiroza kaze:

> Nego sto su? Osim ako nisu odnjeli svoje ormare tamo :-) No tako svejedno,
> ionako nisam njihov korisnik :-)

Reselleri bi bili da ne zakupljuju svoje dedicated servere nego da na
postojecem serveru kojeg netko odrzava oni zakupe prostor pa ga preprodaju..
Ovako oni sami brinu o svojim serverima, mogu si (a i korisniku) instalirati
nesto ako zele i sl.

dax

Ma ja sam u sasvim novim vodama..Delphi,php,jscript.- svastarim..

Dominik Susmel

Joza Gambiroza wrote:
> mogu si (a i
> korisniku) instalirati nesto ako zele i sl.

ili npr brinuti o tvom serveru ;)

--
Ide vrijeme, dođe rok, Eto vraga skok na skok!

Davorin Vlasic

Joza Gambiroza kaze:

> Ovako oni sami brinu o svojim serverima, mogu si (a i korisniku) instalirati
> nesto ako zele i sl.

Imas pravo! Nisu zakupili prostor nego hard disk.
My bad... Ispricavam se

Xman

Marko

Ako imate obrt ili d.o.o. tada vam ne preporucam hosting kod Avalona. Poceli
su dostavljati racune elektonickim putem (na e-mail) koji nisu pravno
valjani. Citiram sto pise na racunu:

"Racun je zašticen naprednim digitalnim potpisom i dostavljen elektronickim
putem u skladu sa Zakonom o elektronickom potpisu."

Sto uopce ne odgovora istini. Racun nije zasticen nikakvim digitalnim
potpisom, a kamoli nekim naprednim koji se navodi. Vidio sam taj racun kod
prijatelja.

Znam o cemu pricam posto radim u poreznoj upravi.

Marko Raspor

> [...]
> prijatelja.
>
> Znam o cemu pricam posto radim u poreznoj upravi.

Dobro, mozes mi reci kako znas da racun nije zasticen digitalnim
potpisom? Ne zelim biti bezobrazan, nego me samo zanima sto porezna
uprava smatra digitalnim potpisom, buduci da ne zna puno toga kada ja
pocnem s njima razgovarati o informatici uopce. Da mozda PU ne smatra
digitalnim potpisom samo ono sto FINA izdaje?!?!? A to je veliki
promasaj...

Definicija Zakon o elek. potpisu http://tinyurl.com/e7nnm)

Marko

> Dobro, mozes mi reci kako znas da racun nije zasticen digitalnim potpisom?

Mogu odgovoriti samo za konkretni slučaj od Avalona. Na e-mail ąalju običan
PDF dokument koji nije zaątićen digitalnim, tj. elektroničkim potpisom. Kako
to znam? Vrlo lako. Dokument nije moguće nikako verificirati poznatim
metodama:

1. poąto je to PDF dokument on moľe biti interno elektronički potpisan.
Postupak verifikacije moľeą vidjeti na:

http://bon.fina.hr/BONweb.web/images/doc/Upute_za_provjeru_elektronickog_potpisa.pdf

ili joą bolje na
http://www.ascertia.com/products/pdfsigner/testdrive2.aspx?topbar=false gdje
imaą i primjer elektronički potpisanog PDF dokumenta
( http://www.ascertia.com/Downloads/pdfs/Signed_Ascertia_license-Good.pdf ).

2. u prilogu poąte nema datoteke koja sluľi za verifikaciju glavnog
dokumenta. Ako se koristi ta metoda tad treba negdje biti objaąnjeno kako se
vrąi verifikacija. Tako da bilo koja osoba moľe izvrąiti verifikaciju.

Iz Zakon o elektroničkom potpisu, I. Opće odredbe, Članak 2.

"8. Podaci za verificiranje elektroničkog potpisa - znače podatke poput
kodova ili javnih kriptografskih ključeva koji se koriste u svrhu
verificiranja (ovjere) elektroničkog potpisa." - taj dio nedostaje kod
Avalonovog računa

Kod Avalonovog računa je problem ąto se na njemu navodi neąto ąto nije
istina. Bez spornog navoda račun bi bio viąe/manje ispravan.

uY

On Sun, 9 Jul 2006 12:27:35 +0200, "Marko" <nos...@anon.com> wrote:

>Kod Avalonovog računa je problem ąto se na njemu navodi neąto ąto nije
>istina. Bez spornog navoda račun bi bio viąe/manje ispravan.

Ma, to je poanta.
Samo trebaju izbaciti tu recenicu sa racuna.
Koga briga za digitalni potpis na racunu ?
Pa vec odavno se izdaju racuni bez pecata i potpisa samo zato
sto su "izdati na racunalu" i nitko oko toga ne pravi probleme.

Za Avalon ima toga dosta za i protiv, ali ovakva glupost svakako ne bi trebala
biti kriterij za odabir hostinga.

Marko Raspor

[...]

> [...]
> vrąi verifikacija. Tako da bilo koja osoba moľe izvrąiti verifikaciju.

Da, onda su u Avalonu po obicaju izgleda malo zeznuli stvari...eh eh..

Marko

> Za Avalon ima toga dosta za i protiv, ali ovakva glupost svakako ne bi
> trebala biti kriterij za odabir hostinga.

Bas i nebi rekao da je to glupost ako je racun za pravnu osobu. Kad dodje
"teta" u kontrolu i pronadje racun koji nije valjan pa da vidis problema.
Moj savjet za one koji su kod Avalona je neka traze racun postom (to vrijedi
ako dobiju racun koji je navodno zasticen elektronickim potpisom).

Grizzly

Primatelj na temelju racuna od svoje porezne obveze za PDV odbija
iznos PDV-a sadrzan u primljenom racunu. Prekrsaj nastaje ako onaj
koji je izdao racun iznos PDV-a nije prikazao kao svoju poreznu
obvezu.
--
"Ti si netolerantni fundamentalisticki anarholiberal koji
pljuje i hracka po svetoj Crkvi iskljucivo iz svoje
sotonisticke mrznje."
"Vidim ja da je KLEVETA liberalna vrijednost za koju se TI
zalazes! Bljuv... Sacuvaj me Boze ovakvih budaletnina
netolerantnih, fasistickih, lazljivih!!!"
"Ti si zatucani protukatolicki taliban, zadojen agresivnom
mrznjom protiv vjere koju ne poznajes i koju ne pokusavas upoznati."
"... da vi niste fanaticni i militantni protukatolicki fundamentalisti,
ove rasprave ne bi ni bilo." T.H. kod 1978. posta
"Ako se mene pita, bitnije je povuci crtu pred fanaticnim i
militantnim sekularnim fundamentalizmom - beskrupuloznom i opasnom
ideologijom koja na najvulgarniji nacin pljuje po tudjim svetinjama
i rusi pred sobom sve kulturne i civilizacijske dosege zapadnog svijeta.
T. H. na hr.soc.politika

Marko Raspor

> 1. poąto je to PDF dokument on moľe biti interno elektronički potpisan.
> Postupak verifikacije moľeą vidjeti na:

Daj mi molim te reci jer u redu samo-potpisivati samo-izdanim potpisom
i onda distribuirati javni kljuc? Kako porezna gleda na to i jel bas
treba potpis biti potvrdjen od trece strane (koja jamci da je taj
potpis te i te tvrtke). Ili predlazes da se jos uvijek drzi one stare
"..na racunalu te je stoga valjan bez pecata i potpisa."?

poezija

> Znam o cemu pricam posto radim u poreznoj upravi.

ne znas.

nisam advokat avalonu ali taj racun koji stize na mail uvijek prati i racun
koji stize obicnom postom. Dakle avalon salje dupli racun ,jedan na mail
drugi klasicno pretpotopni snail mail.

Ne valja napadati ljude i tvrtke ma kakvi oni bili na osnovi
poluinformacija.

Sa druge strane , elektornicki potpis nije potreban da bi racun izdan putem
racunala bio pravovaljan.Isto kao sto ni na obicnom racunu nije potreban
pecat. Isto kao sto je racun u najobicnijem wordu jednako pravovaljan kao i
kada je isprintan na papir.Isto kao sto je i ugovor izmedju dvije osobe
napisan na salveti pravovaljan ako su ga te dvije osobe vlastorucno
potpisale.

No racunovodstva i porezna uprava obicno traze sve arhivirano na papiru u
16 000 kopija jer su informaticki nepismeni ili polupismeni i sto jos
mentalno pa i tehnicki funkcioniraju austrougarski ( ne ljuti se -ne mislim
na tebe- ali i sam vjerovatno znas koliko ljudi uistinu zna raditi sa
racunalima u drzavnim i inim ustanovama)

Ili se to zakon mozda nedavno promijenio u ovoj drzavi na bolje ?

No ispravi me ako grijesim, ali nije li cinjenica da se taj elektronicki
potpis treba pohraniti (ili dobiti-povrsno sam citao o tome) u Fini ili
gdjevec i da se to placa nemale novce?

Pa da to nije razlog ovih pisanja?

Isprika zbog skepticizma o dobronamjernosti tvoje tvrdnje.
:)

GameBookers

"poezija" <poe...@poezijaonline.com> wrote in message

> ne znas.

I ja kazem da neznaą !

> [...]
> drugi klasicno pretpotopni snail mail.
>
> Ne valja napadati ljude i tvrtke ma kakvi oni bili na osnovi

I tu se slaľem

> [...]
> kada je isprintan na papir.Isto kao sto je i ugovor izmedju dvije osobe
> napisan na salveti pravovaljan ako su ga te dvije osobe vlastorucno

potpisujem

> [...]
> na tebe- ali i sam vjerovatno znas koliko ljudi uistinu zna raditi sa
> racunalima u drzavnim i inim ustanovama)

Zbog istih sam zatvorio firmu, bas zbog idiota koji tamo sjede (mozda, ali
samo mozda ima 1% onih koji su maheri u struci)
jer traze i kruha preko pogace, 2 puta sam vodio sud protiv "drzave" zbog
takvih kretena koji tamo rade, dva puta izgubio brdo zivaca i novaca, ali i
dva puta dobio parnice.

Zbog toga nikad vise ne zelim imati posla s bilo kim u poreznoj upravi, po
cijenu da budem gladan !

> Ili se to zakon mozda nedavno promijenio u ovoj drzavi na bolje ?

Kad na vrbi rodi groľđe, i to samo moľda!

> No ispravi me ako grijesim, ali nije li cinjenica da se taj elektronicki
> potpis treba pohraniti (ili dobiti-povrsno sam citao o tome) u Fini ili
> gdjevec i da se to placa nemale novce?

Kome to ovdje u HR uopce treba, bolje da pitam tko to uopce zna ąta je, a ne
čemu sluľi i kako se koristi. (1 %o promil moľda)

Miro

> [...]

> racun koji stize obicnom postom. Dakle avalon salje dupli racun ,jedan na
> mail drugi klasicno pretpotopni snail mail.

Da se i ja ukljucim posto imam hosting kod Avalona za obrt. U posljednja
cetiri mjeseca sam dobio 2 racuna (3 mjeseca pretplata) na e-mail (PDF
datoteka) za hosting. Postom nije stigao nikakav racun kako tvrdis. Jedino
je dosao racun postom za domenu. Tako da tvoja tvrdnja ne stoji da salju
dupli racun.

Koliko vidim rasprava je pokrenuta zbog toga sto se na racunu navodi da je
zasticen elektronickim potpisom (sto nije).

Mene najvise zanima zasto je Avalon maknuo svoj forum?

poezija

> [...]
> zasticen elektronickim potpisom (sto nije).
>
> Mene najvise zanima zasto je Avalon maknuo svoj forum?

Slali su, barem prije 4 mjeseca kada sam dobio zadnji racun od njih.
Mozda su uveli novu politiku, to ne znam. U svakom slucaju ova drzava ne
zahtijeva elektronicki potpis da bi elektronicki racun bio pravovaljan i oni
ne cine nista protuzakonito .

A zasto je avalon maknuo forum? e ,to i mene zanima.

Jedino sto pretpostavljam kao moguci razlog je taj da im se cinjenicno
usluga u zadnjih pola godine uzasno pokvarila, pa su maknuli mogucnost
korisnika da ih javno prozovu (odnosno da potencijalni buduci korisnici
valjda ne citaju koliko problema su imali zadnjih mjeseci sto se lijepo
moglo vidjeti kroz forum kako im kvaliteta usluge pada).

Ovo je naravno samo moja pretpostavka posto avalon nigdje nije sluzbeno
naveo razlog ukidanja foruma (ili bar ja to jos nisam nasao)

Inace, od kraja '99 sam njihov korisnik i stranice su mi vise bile offline
zadnjih pola godine nego svih 5 godina prije toga zajedno.

Da im je od nove godine na ovamo kvaliteta hostinga pala bar za 50% u
odnosu na svih proteklih 5 godina koristenja njihove usluge- i to stoji.

Da sam do nove godine bio prezadovoljan korisnik avalona a sada trenutno
vrlo nezadovoljan i to stoji.

I da prvi puta u skoro 6 godina ozbiljno razmisljam o drugom hosting
provideru- i to stoji (na zalost moju) iako sam mislio da to nikada necu
ciniti.

Dajem im jos 2-3 mjeseca da se srede. Ako ne- odo ja nekom drugom.
Ipak je ovo doba kapitalizma.

Da je sve ovo o avalonu moje subjektivno misljenje- i to stoji :)

Miro

> Slali su, barem prije 4 mjeseca kada sam dobio zadnji racun od njih.

Istina je da su prije slali obican racun na e-mail i postom "papirnati"
racun.

> Mozda su uveli novu politiku, to ne znam.

Izgleda da je nova politika.

> [...]
>
> Ovo je naravno samo moja pretpostavka posto avalon nigdje nije sluzbeno
> naveo razlog ukidanja foruma (ili bar ja to jos nisam nasao)

Slazem se.