redhat ce ugasiti fedora projekt??? :(

CelticSoul

Steta..... nema nam jos jedne besplatne distre! ;(((

??After some wonderful years of having fun with OSS development, Fedora
Linux 10 will be the crown of the successful project Fedora. It seems like
further open source development goes on the more??
standard truck of??
software development based on direct Red Hat Enterprise Linux? support.
President??

http://www.press.redhat.com/2008/06/06/fedora-project-summary-and-aw,?????

Pise da ce se od sada nadalje snapshoti beta verzija rhela moci skidati sa
fftp servera ali dali ce bit novih paketa i reposa nije jos jasno kako i kada.

Gurui pomagajte!Na stoj je bolje prijeci pocetniku? ubuntu ili suse...

--
<+><+><+> CelticSoul <+><+><+>
(*) http://celtic-culture.com/ (*)

Marijana Novakovic

On 2008-06-06, CelticSoul <ne...@spam.eri.ma_pitaj_me> wrote:
> Gurui pomagajte!Na stoj je bolje prijeci pocetniku? ubuntu ili suse...

Ne veruj nicem drugar dok se ambasador ne ocituje, lazi i obmane.

Ivan Tisljar

CelticSoul wrote :

> [...]
> standard truck of??
> software development based on direct Red Hat Enterprise Linux? support.

Kakav ti je ovo engleski, i gdje je misteriozno nestao članak?

Ivan.

--
The BBC would like to apologize for the next announcement.
visit me @ http://hlloyge.funpic.de

Miroslav Zubcic

Marijana Novakovic wrote:

Nema članka ... četristočetiri. Tikvar je pejstao link loše, a možda
samo jebe po tavanu. No, ako je istina, mislim da će <netko> puknut k'o
kokica. :-)

--
Copyright (c) 2008 Miroslav Zubcic, All Rights Reserved
THIS IS UNPUBLISHED PROPRIETARY OPINION OF MIROSLAV ZUBCIC

Igor Jagec

Ivan Tisljar <_system_...@yahoo.co.uk> kaže:

>Kakav ti je ovo engleski, i gdje je misteriozno nestao članak?

Vjerojatno se netko zajebava na račun Ambasadora. Moguće Zubčić.

--
Igor

Marijana Novakovic

On 2008-06-06, Miroslav Zubcic <ne...@big-other.com> wrote:
> Nema ?lanka ... ?etristo?etiri. Tikvar je pejstao link lo?e, a mo?da
> samo jebe po tavanu. No, ako je istina, mislim da ?e <netko> puknut k'o
> kokica. :-)

aaa nisam ni otvarala link...

Bozidar Kenig

Pa posto je RedHat najavio kako vise nece raditi RHEL Desktop verziju,
uopce se ne cudim. Vjerojatno ce se sada fokusirati samo na serversko
trziste. Nesto kao SUN-ovci sa Solarisom koje boli kifla za desktop. S
jedne strane dobro, a s jedne strane lose - sad cu morati na neku drugu
distru. :) Mozda Vista. :)

Mladen Gogala

On Fri, 06 Jun 2008 22:35:34 +0200, CelticSoul wrote:

> Gurui pomagajte!Na stoj je bolje prijeci pocetniku? ubuntu ili suse...

Suse. Suse, bas kao i sve Fedore prije 9-ke, ima sysvinit i RPM
distribucije.

--
http://mgogala.freehostia.com

Miroslav Zubcic

Igor Jagec wrote:

> Vjerojatno se netko zajebava na račun Ambasadora. Moguće Zubčić.

A moguće i nemoguće.

Miroslav Zubcic

CelticSoul wrote:

> Steta..... nema nam jos jedne besplatne distre! ;(((

Svi ćete vi to platjeti! Ha Ha Ha !!!

> Gurui pomagajte!Na stoj je bolje prijeci pocetniku? ubuntu ili suse...

AIX!

Miroslav Zubcic

Bozidar Kenig wrote:

> Pa posto je RedHat najavio kako vise nece raditi RHEL Desktop verziju,
> uopce se ne cudim. Vjerojatno ce se sada fokusirati samo na serversko
> trziste.

Nadajmo se.

> Nesto kao SUN-ovci sa Solarisom koje boli kifla za desktop.

Na kraju ispada da su (meni) najbolji "desktopi" oni gdje je ekipu
bolila kifla i nisu se trudili usrećiti korisnika. :-)

> S jedne strane dobro, a s jedne strane lose - sad cu morati na neku drugu
> distru. :) Mozda Vista. :)

:-)

Igor Pozgaj

On 2008-06-07, Miroslav Zubcic <ne...@big-other.com> wrote:

> AIX!

Cuo sam da je pSeries dosta pojeftinila, mozda bi se dalo nesto nabaviti
za doma :o)

Igor Pozgaj | ipozgaj at fly.srk.fer.hr
ICQ: 126002505 | IRC: @thunder (#linux@IdolNet)
PGP: 0xEF36A092 | http://fly.srk.fer.hr/~ipozgaj
http://ipozgaj.blogspot.com (/atom.xml RSS feed)

Miroslav Zubcic

Igor Pozgaj wrote:

> Cuo sam da je pSeries dosta pojeftinila, mozda bi se dalo nesto nabaviti
> za doma :o)

Ja tražim neki place sa velikim dvorištem da mogu naručiti svoj prvi
mobilni data centar. http://www.sun.com/products/sunmd/s20/index.jsp

Vedran Krivokuca [mANiaC]

On Sun, 08 Jun 2008 00:43:38 +0200, Miroslav Zubcic wrote:

> Ja tražim neki place sa velikim dvorištem da mogu naručiti svoj prvi
> mobilni data centar. http://www.sun.com/products/sunmd/s20/index.jsp

Ti se možda zajebavaš, ali znam neke ljude koji su ozbiljno počeli
zbrajati lovu za kupnju otočića na Jadranu radi ovog... :)

--
"Davorin Vlahovic" je srpska rijec za "bananu".

Valent Turkovic

Na Fri, 06 Jun 2008 20:45:51 +0000, Marijana Novakovic napisao:

> Ne veruj nicem drugar dok se ambasador ne ocituje, lazi i obmane.

Tako je! Samo opsjene sire :)

--
http://kernelreloaded.blog385.com/
linux, blog, anime, spirituality, windsurf, wireless

Valent Turkovic

Na Fri, 06 Jun 2008 22:35:34 +0200, CelticSoul napisao:

> Gurui pomagajte!Na stoj je bolje prijeci pocetniku? ubuntu ili suse...

Samo se ti cuvaj savjera gurua :)

Valent Turkovic

RedHat ne moze ugasiti projekt jer je Fedora nije njihova distribucija.

RedHat moze povuci svoj dio sponzoriranja to svakako ne bi ugasilo Fedora
projekt jer on ne ovisi iskljucivo o RehHatu vec o stotinama volontera
koji sudjeluju u Fedora projektu.

ps. steta sto nisam vidio stranicu, ako ju netko ima u cacheu posaljite
mi na email ili makar screenshot :)

Pozdrav,
Valent - Fedora Amabasador za hrvatsku.

Igor Jagec

Valent Turkovic <valent....@gmail.com> kaže:

>RedHat moze povuci svoj dio sponzoriranja to svakako ne bi ugasilo Fedora
>projekt jer on ne ovisi iskljucivo o RehHatu vec o stotinama volontera
>koji sudjeluju u Fedora projektu.

Ali uvelike ovisi. Osim toga, 5 od 9 članova odbora su upravo Red
Hatovi zaposlenici.

--
Igor

Bozidar Kenig

On Sun, 08 Jun 2008 09:58:21 +0000, Valent Turkovic wrote:

> [...]
> Fedora projekt jer on ne ovisi iskljucivo o RehHatu vec o stotinama
> volontera koji sudjeluju u Fedora projektu.

Nemoj biti naivan.

> Pozdrav,
> Valent - Fedora Amabasador za hrvatsku.

Jel to sad sluzbeno ocitovanje Fedora tima?

Mladen Gogala

> [...]

> Fedora projekt jer on ne ovisi iskljucivo o RehHatu vec o stotinama
> volontera koji sudjeluju u Fedora projektu.

Koji bi, naravno, nastavili izdasno financirati Fedoru u slucaju da RH
povuce onih par milijuna dolara godisnje. How yes no.

--
http://mgogala.freehostia.com

Dinko Korunic

On Sun, 8 Jun 2008 09:58:21 +0000 (UTC), Valent Turkovic wrote:
> Valent - Fedora Amabasador za hrvatsku.

Pazi da se jedan dan ne potpises kao Valent, direktor svemira :)

--
NAME:Dinko.kreator.Korunic DISCLAIMER:Standard.disclaimer.applies
ICQ:16965294 JAB:kreat...@jabber.org PGP:0xea160d0b

Bozidar Kenig

On Sun, 08 Jun 2008 13:38:46 +0200, Dinko Korunic wrote:

> Pazi da se jedan dan ne potpises kao Valent, direktor svemira :)

Nije li ta titula vec rezervirana? :)

CelticSoul

Valent Turkovic wrote:
> RedHat ne moze ugasiti projekt jer je Fedora nije njihova distribucija.

svi dobro znaju da prakticki je to njihova distra a da bez njihove
dirigentske palice nema nista :(

> RedHat moze povuci svoj dio sponzoriranja to svakako ne bi ugasilo Fedora
> projekt jer on ne ovisi iskljucivo o RehHatu vec o stotinama volontera
> koji sudjeluju u Fedora projektu.

Kljucni "volonteri" su njihovi developeri zar ne?

> ps. steta sto nisam vidio stranicu, ako ju netko ima u cacheu posaljite
> mi na email ili makar screenshot :)

Nemogu do stanice. usro sam inace onaj prvi link koji sam paste-ao
ovaj je bio
http://www.press.redhat.com/2008/06/06/fedora-project-summary-and-awards
ali su ga vjerovatno makli. Ne serem! Mozda nezele da ljudi prekinu sa
radom na posljednoj Fedori 10 jer pisalo je da to je zadnja a jos su
napisali da ce davati neke nagrade
najboljim volonterima ......glupost..... sto nisu dali zajednici
nastaviti projekt.... mozda i moze se bez njih

zao mi je tebe Valent jer ti si bas ono pomagao ljudima sa Fedorom pa cak
i sa Ubuntuom nesebicno. Bas si se bio zapalio za taj projekat toliko da
si mi bio malo smjesan ponekada a ne samo zlobnim prdezima na forumu

CelticSoul

Bice da je na tu odluku uticala trenutna recesija jer sam citao da svi
smanjuju budzete i rezu troskove u komercijalnom IT-u

Mozda se predomise

Mladen Gogala

On Sun, 08 Jun 2008 15:28:13 +0200, CelticSoul wrote:

> Bice da je na tu odluku uticala trenutna recesija jer sam citao da svi
> smanjuju budzete i rezu troskove u komercijalnom IT-u

Velikodusan mozes biti samo dok i sam imas za davati uokolo. Kada dodje
recesija i rezanje troskova, firme razmisljaju o prezivljavanju, ne o
"pomaganju drustvu". Firme postoje samo i jedino zbog profita a svaki CEO
je odgovoran svojim dionicarima za sto veci profit. Ne donese li dovoljno
profita, ostaje bez lukrativne place, bonusa i dionicarskih opcija.

Recesija koja vec neko vrijeme traje je prilicno ozbiljna, strukturne
naravi i mogla bi potopiti neke visokotehnoloske firme. Kao zaista
ozbiljne kandidate za potonuce vidim, na zalost, SUN i Dell. Firme ce
zeljeti ostvariti cim povoljniji ROI i nece davati lovu za "community"
distribucije poput Fedore. Ubuntu, OpenSuSE i CentOS bi se takodjer mogli
naci na krivoj strani ostrice. Ipak, Fedora me raznjupala odlukom da se
nesto sto je dobro definirano i poznato zamijeni jos nedefiniranim i
nedokumentiranim softwareom. Ako Fedora bude napustena zbog ubuntuizacije,
ja necu plakati. Nakon blamaze s "upstartom", biti cu prvi koji ce je
prestati koristiti.

--
http://mgogala.freehostia.com

Drazen Kacar

Mladen Gogala wrote:
> On Sun, 08 Jun 2008 15:28:13 +0200, CelticSoul wrote:
>
> Firme postoje samo i jedino zbog profita a svaki CEO je odgovoran
> svojim dionicarima za sto veci profit.

To je američka propaganda. Firme koje su d.d. postoje samo i jedino zbog
profita. Firme u privatnom vlasništvu mogu postojati i zbog drugih
stvari, ovisno o ekscentričnosti vlasnika. :-)

> Ubuntu, OpenSuSE i CentOS bi se takodjer mogli naci na krivoj strani
> ostrice.

Cannonical (firma iza Ubuntua) je, kao što vlasnik reče u jednom
nedavnom intervjuu, još uvijek vrlo daleko od pozitivne nule. Ali to je
ekscentrična privatna firma, koja je to imala ukalkulirano od početka.
Recesija, mislim, ne utječe pretjerano na ono što Cannonical radi.

> [...]
> softwareom. Ako Fedora bude napustena zbog ubuntuizacije, ja necu
> plakati. Nakon blamaze s "upstartom", biti cu prvi koji ce je

Jesi prijavio bug?

Kog ti vraga upstart toliko smeta? Sva (ovlašno) vidljiva promjena na
Ubuntuu je da je /etc/inittab zamijenjen datotekama u /etc/event.d
direktoriju[1], što nimalo ne dira ljude koji su navikli na SYSV init
skripte.

[1] U najboljoj tradiciji Linuxa. (Ovo mislim bez sarkazma.)

--
.-. .-. Yes, I am an agent of Satan, but my duties are largely
(_ \ / _) ceremonial.

| da...@fly.srk.fer.hr

Miroslav Zubcic

Bozidar Kenig wrote:

To je diplomatska nota.

Miroslav Zubcic

Valent Turkovic wrote:

> [...]

> RedHat moze povuci svoj dio sponzoriranja to svakako ne bi ugasilo Fedora
> projekt jer on ne ovisi iskljucivo o RehHatu vec o stotinama volontera

:-))

> ps. steta sto nisam vidio stranicu, ako ju netko ima u cacheu posaljite
> mi na email ili makar screenshot :)

Bogme nema stranice. Lik je opet poslao link, ali nema ništa. Možda
jebe, a možda i ne, možda postoje neka previranja.

> Pozdrav,
> Valent - Fedora Amabasador za hrvatsku.

I što se šuška o tome u diplomatskim krugovima Ambasadore? :-)

Miroslav Zubcic

Mladen Gogala wrote:

Ako dođe do toga, treba razumjeti tržište. To su neke nepopularne i
bolne mjere, rezovi koje nitko ne voli i koji će mnoge razočarati, ali
to su nužni koraci kako bi se napravila konsolidacija i obnovila
posrnula svjetska privreda. Nema tu ništa osobno, samo zajedničko
tržište i njegovi zakoni.

Miroslav Zubcic

Drazen Kacar wrote:

> [...]
> ekscentrična privatna firma, koja je to imala ukalkulirano od početka.
> Recesija, mislim, ne utječe pretjerano na ono što Cannonical radi.

Mislim da bi ovaj članak najbolje opisivao (barem meni) takve firme i
takve dobrotvore iza njih: http://www.inthesetimes.com/article/2574/

Miroslav Zubcic

CelticSoul wrote:

> radom na posljednoj Fedori 10 jer pisalo je da to je zadnja a jos su
> napisali da ce davati neke nagrade

Sat, diploma, vaza, igla za kravatu ... to uvijek dobro dođe.

> zao mi je tebe Valent jer ti si bas ono pomagao ljudima sa Fedorom pa cak
> i sa Ubuntuom nesebicno. Bas si se bio zapalio za taj projekat toliko da
> si mi bio malo smjesan ponekada a ne samo zlobnim prdezima na forumu

Da, ovdje ima stvarno nekih užasnih likova koji tlače grupu. To treba
najoštrije osuditi.

Vedran Krivokuca [mANiaC]

On Sun, 08 Jun 2008 18:11:50 +0200, Miroslav Zubcic wrote:

> To je diplomatska nota.

Ja se još nadam da će Fedora povući ambasadora sa hrvatskog useneta, a sve
zbog objave ovakvih prljavih objeda.

Marijana Novakovic

On 2008-06-08, Vedran Krivokuca [mANiaC] <ne...@casastorta.net> wrote:
> Ja se joą nadam da će Fedora povući ambasadora sa hrvatskog useneta, a sve
> zbog objave ovakvih prljavih objeda.

Pa ima jos distribucija, samo za utuntu je veca konkurencija...

Mladen Gogala

On Sun, 08 Jun 2008 15:03:22 +0000, Drazen Kacar wrote:

> To je američka propaganda.

Je. In God We Trust. Sada kada je sigurno da do 2010 necemo u EU, mozda
bi mogli probati postati pedeset i prvom drzavom SAD? (Na ovo masem
americkom zastavicom i pjevam "Star Spangled Banner")

> Firme koje su d.d. postoje samo i jedino zbog
> profita. Firme u privatnom vlasništvu mogu postojati i zbog drugih
> stvari, ovisno o ekscentričnosti vlasnika. :-)

Tocno. Ipak, primijetiti ces da je vecina velikih firmi, mjereno
prihodima, kotirana na burzi te tako spada u kategoriju "d.d.".
Potpuno privatne firme, kao i "d.o.o" su takve samo u pocetku.
Nakon toga, postaju ili egzotikom ili prerastaju u "d.d.".

> [...]
> ekscentrična privatna firma, koja je to imala ukalkulirano od početka.
> Recesija, mislim, ne utječe pretjerano na ono što Cannonical radi.

Osim ako im vlasnik ne prestane doznacivati lovu. U kom slucaju imamo
nesretan kraj price o Ubuntuu. Joj da mi je majko mila da sve ovo samo
snevam, da sve ovo samo snevam, joj, joooj!

> [...]
> Ubuntuu je da je /etc/inittab zamijenjen datotekama u /etc/event.d
> direktoriju[1], što nimalo ne dira ljude koji su navikli na SYSV init

Bug je da je stvar nedokumentirana. To, ako nisu imbecili, vide i sami.
Uvijek nastojim prvo citati o novitetima pa ih tek primijeniti. Smeta me
ideja da se ljudima uzme nesto sto znaju i poznaju, bez da bi se zamjena
adekvatno dokumentirala.

--
http://mgogala.freehostia.com

Valent Turkovic

Na Sun, 08 Jun 2008 14:05:44 +0000, Mladen Gogala napisao:

> [...]
> CEO je odgovoran svojim dionicarima za sto veci profit. Ne donese li
> dovoljno profita, ostaje bez lukrativne place, bonusa i dionicarskih

Dragi moj Google, ajde prvo nauci koristiti google prije nego ispadnes
jos pametniji :)
http://www.linux-watch.com/news/NS9327789877.html

Dakle kao prvo RedHat zaradjuje vise neko ikada, cak bi bilo pametno
kupiti njihove dionice kao mi se cini. Kao drugo novi CEO RedHat-a
koristi Fedoru, zna sto je Fedora i javno je dao podrsku Fedora
projektu. RedHat je povecao budget za Fedoru cak eto se nudi Fedora
ambasadorima da idu na konferencije na trošak projekta (naravno samo
ogranicen broj ljudi). Osnovala se neprofitna udruga u Njemackoj za
bolju redistribuciju sredstava kojih je vise nego prijasnjih godina za
EMEA zemlje (Afrika i Europa). Sve sto ja vidim je da se podrska povecava
a ne smanjuje, a smanjuje se utjecaj RedHata jer sve vise ljudi u Fedora
odboru su "community" ljudi a ne zaposleni u RedHatu.

Ako imate kakva pitanja slobodno se obratite na mailing liste Fedore
projekta jer ja nisam nikakav sluzbeni predstavnik Fedora projekta.
Ako da titula "Fedora Ambasador" zvuci kao nesto posebno i ako ste
primjetili to ne isticem osim kada nije nuzno potrebno ili kada zelim
navuci ego tripere iz njihvih cumeza (kao u prethodnom i ovome postu) ;)

> [...]
> i nedokumentiranim softwareom. Ako Fedora bude napustena zbog
> ubuntuizacije, ja necu plakati. Nakon blamaze s "upstartom", biti cu

good riddance ;)

Super je citati i smijati se vase postove, samo nastavite tako ;)

Postani i ti (ne ti google, vec drugi koji citaju ovaj post) Fedora
Ambasador!

http://fedoraproject.org/wiki/Ambassadors

Valent, za sada najbolji (i jedini) Fedora ambasador u Hrvata ;)

Valent Turkovic

Na Sun, 08 Jun 2008 17:28:38 +0000, Mladen Gogala napisao:

> [...]
> Uvijek nastojim prvo citati o novitetima pa ih tek primijeniti. Smeta me
> ideja da se ljudima uzme nesto sto znaju i poznaju, bez da bi se zamjena

Daj ne kenjaj, hrpe developera radi s time "nedokumentiranim ubuntoizmom"
a samo ti se nasao uvrijedjen sto na prvu nisi nasao dokumentaciju.
Da zelis nasao bi ju, ali ocignedno samo zelis razlog da imas po necemu
kenjati na newsima.

Valent Turkovic

Na Sun, 08 Jun 2008 12:15:54 +0200, Igor Jagec napisao:

> Ali uvelike ovisi. Osim toga, 5 od 9 članova odbora su upravo Red Hatovi
> zaposlenici.

http://arstechnica.com/journals/linux.ars/2008/04/23/fedoras-board-
majority-shifts-towards-the-community

http://snipurl.com/2eksa

sto se mijenja na slijedecim izborima u korist "community" odabranih
ljudi.

za vise infrmacija procitajte:
http://fedoraproject.org/wiki/Board

Valent Turkovic

Na Sun, 08 Jun 2008 10:41:55 +0000, Bozidar Kenig napisao:

> Jel to sad sluzbeno ocitovanje Fedora tima?

Ne zajebavaj, ako ne znas sto su Fedora Ambasadori molim te pruci stivo:
http://fedoraproject.org/wiki/Ambassadors

Za druge; moji stavovi ne odrazavaju sluzbeni stav Fedora projekta ;)

Valent.

Valent Turkovic

Na Sun, 08 Jun 2008 17:19:48 +0000, Marijana Novakovic napisao:

> Pa ima jos distribucija, samo za utuntu je veca konkurencija...

Kakva konkurencija?

Valent Turkovic

Na Sun, 08 Jun 2008 15:28:13 +0200, CelticSoul napisao:

> Bice da je na tu odluku uticala trenutna recesija jer sam citao da svi
> smanjuju budzete i rezu troskove u komercijalnom IT-u
>
> Mozda se predomise

Ma ili si ti nesto dobro pusio ;) ili si neki ubaceni zubin agent ;)

Valent Turkovic

Na Sun, 08 Jun 2008 18:15:10 +0200, Miroslav Zubcic napisao:

> Da, ovdje ima stvarno nekih užasnih likova koji tlače grupu. To treba
> najoštrije osuditi.

+1

Drazen Kacar

Valent Turkovic wrote:

> Daj ne kenjaj, hrpe developera radi s time "nedokumentiranim ubuntoizmom"
> a samo ti se nasao uvrijedjen sto na prvu nisi nasao dokumentaciju.

Za developere je normalno da povremeno rade s bleeding edge,
nedokumentiranim kodom. Ne i za ostale.

> Da zelis nasao bi ju, ali ocignedno samo zelis razlog da imas po necemu
> kenjati na newsima.

Ambasadore, ovo nije bilo taktično.

Marijana Novakovic

On 2008-06-08, Valent Turkovic <valent....@gmail.com> wrote:
> Kakva konkurencija?

Ambasadora

Drazen Kacar

Miroslav Zubcic wrote:

> Mislim da bi ovaj članak najbolje opisivao (barem meni) takve firme i
> takve dobrotvore iza njih: http://www.inthesetimes.com/article/2574/

Ideš mi n kurac sa Žižekom, Hegelom i ostalom bratijom. Da barem
propagiraš vlastite ideje ili nešto do čega si sam došao. Ali iskazuješ
konstantnu nulu vlastitog angažmana.

Glup si, jadan si, i bezvezan si.

Miroslav Zubcic

Valent Turkovic wrote:

> Za druge; moji stavovi ne odrazavaju sluzbeni stav Fedora projekta ;)

Srećom. :-)

Miroslav Zubcic

Drazen Kacar wrote:

> Ideš mi n kurac sa Žižekom, Hegelom i ostalom bratijom. Da barem
> propagiraš vlastite ideje ili nešto do čega si sam došao. Ali iskazuješ
> konstantnu nulu vlastitog angažmana.

Dobro, drugi puta ću se praviti da su to moje ideje i malo promjeniti
riječi da nitko ne skuži, pa ću biti fora jer imam vlastito mišljenje i
vlastite ideje kao svaki pravi individualac.

> Glup si, jadan si, i bezvezan si.

Živci?

Miroslav Zubcic

Valent Turkovic wrote:

> Ma ili si ti nesto dobro pusio ;) ili si neki ubaceni zubin agent ;)

On je Djed Zubo klon #23124. :-)

Miroslav Zubcic

Valent Turkovic wrote:

> http://arstechnica.com/journals/linux.ars/2008/04/23/fedoras-board-
> majority-shifts-towards-the-community

Izgleda da lagano idu van iz projekta.

> sto se mijenja na slijedecim izborima u korist "community" odabranih
> ljudi.

Ako će biti izbora. :-)

Valent

On Sun, 08 Jun 2008 18:24:22 +0000, Marijana Novakovic wrote:

> Ambasadora

Procitaj interview s Paul Frieldsom.

Mladen Gogala

Valent, ti si definivno Fedora verzija Enole Knezevic.

--
Mladen Gogala
http://mgogala.freehostia.com

Valent Turkovic

On Sun, 08 Jun 2008 18:10:44 +0200, Miroslav Zubcic wrote:

> I što se šuška o tome u diplomatskim krugovima Ambasadore?

Pogledaj odgovor na googlov post gore.

Valent Turkovic

On Sun, 08 Jun 2008 18:11:23 +0000, Drazen Kacar wrote:

> Ambasadore, ovo nije bilo taktično.

Ja ne volim taktiziranje vec reci ljudima otvoreno reci u lice.
Da je Googla blesav razumio bih, ali je (kako cujem) vrlo inteligentan, i
da zeli nasao bi on dokumentaciju ili di dosao po prijeko potrebnih
informacija. Vjerujem da medju Fedora developerima ima i zagrizenijih
postovatelja dokumentacije i ako oni mogu raditi s upstart kodom ne vidim
zasto drugi ne bi mogli. Samo treba otici na mailing liste, kontaktirati
ljude koji rade na upstart projektu i to je to. Ali ocignedno da to ne
zeli, i sada "nije takticno" ako naglasim nesto sto je vec vrlo ocigledna
stvar.

Valent.

Valent Turkovic

On Sat, 07 Jun 2008 11:16:50 +0000, Mladen Gogala wrote:

> Suse. Suse, bas kao i sve Fedore prije 9-ke, ima sysvinit i RPM
> distribucije.

Mislis da OpenSuse nece uskoro prijeci na upstart? ;)

Valent Turkovic

On Sun, 08 Jun 2008 21:25:07 +0200, Miroslav Zubcic wrote:

> Ako će biti izbora.

Hoces se kladiti?

Valent Turkovic

On Sun, 08 Jun 2008 21:25:07 +0200, Miroslav Zubcic wrote:

> Izgleda da lagano idu van iz projekta.

Ajde prestani siriti FUD.

Igor Jagec

Valent Turkovic <valent....@gmail.com> kaže:

>Mislis da OpenSuse nece uskoro prijeci na upstart? ;)

Zašto misliš da hoće? Meni se čini da neće tako skoro.

http://en.opensuse.org/Ubuntu_and_Upstart

--
Igor

Valent Turkovic

On Mon, 09 Jun 2008 13:53:03 +0200, Igor Jagec wrote:

> http://en.opensuse.org/Ubuntu_and_Upstart

Pa oni skroz krivo briju. Trebaju se drzati one stare narodne poslovice;
"It's not the speed, stupid." :)

Oni gledaju samo kroz filter brzine upstarta u sysv compatibility modu i
kompletno zanemaruju zasto ce se upstart koristiti - a to je event-driven
service management.

preporucam dodatno stivo:
http://fedoraproject.org/wiki/Features/Upstart

Valent.

Valent Turkovic

On Sat, 07 Jun 2008 11:16:50 +0000, Mladen Gogala wrote:

> Suse. Suse, bas kao i sve Fedore prije 9-ke, ima sysvinit i RPM
> distribucije.

http://fedoraproject.org/wiki/Features/Upstart

Pukao sam od smijeha kada sam skuzio da nisi uopce citao ovu
stranicu! :)))

Ajde dooobro procitaj pa se onda javi dragi google (sada vidim zasot sve
manje ljudi koristi google - stvarno nije nesto sto je nekada bio).

Miroslav Zubcic

Valent Turkovic wrote:

> http://fedoraproject.org/wiki/Features/Upstart
>
> Pukao sam od smijeha kada sam skuzio da nisi uopce citao ovu
> stranicu! :)))

Documentation

* Old sysadmin practices for dealing with the scripts in /etc/init.d
will still apply
* App specifications at http://upstart.ubuntu.com/wiki/

Evo pejstao sam. Meni je to predugačko za čitati. Jel ima nešto kraće?

> Ajde dooobro procitaj pa se onda javi dragi google (sada vidim zasot sve
> manje ljudi koristi google - stvarno nije nesto sto je nekada bio).

Znaš li ti uopće što je to dokumentacija?

Miroslav Zubcic

Valent Turkovic wrote:

> Hoces se kladiti?

U koliko? :-)

Valent Turkovic

Na Mon, 09 Jun 2008 19:29:30 +0200, Miroslav Zubcic napisao:

> [...]
> * App specifications at http://upstart.ubuntu.com/wiki/
>
> Evo pejstao sam. Meni je to predugačko za čitati. Jel ima nešto kraće?

Stvar je u tome sto i dalje se isporucuje sysv paket, dakle ako ti ne
zelis, slobodno ugasi upstart. Zato ti govorim da nisi citao, ili jesi pa
namjerno zanemarujes tu cinjenicu.

> Znaš li ti uopće što je to dokumentacija?

Ovo?

ls -al /usr/share/doc/upstart-0.3.9/
total 104
drwxr-xr-x 2 root root 4096 2008-04-30 18:36 .
drwxr-xr-x 968 root root 36864 2008-06-07 16:52 ..
-rw-r--r-- 1 root root 528 2007-10-11 21:27 AUTHORS
-rw-r--r-- 1 root root 17989 2007-10-11 21:27 COPYING
-rw-r--r-- 1 root root 5060 2007-10-11 23:11 HACKING
-rw-r--r-- 1 root root 17024 2007-10-11 23:31 NEWS
-rw-r--r-- 1 root root 1541 2007-10-11 21:27 README
-rw-r--r-- 1 root root 5372 2007-10-11 22:50 TODO

Valent Turkovic

Na Mon, 09 Jun 2008 19:27:13 +0200, Miroslav Zubcic napisao:

> U koliko?

Eto opklada u 3 mjeseca suzdrzavanja postanja, odgovaranja ili bilo cega
na newsima pod svojim javnim ili bilo kojim drugim pseudonimom :)

Dakle ti i dalje tvrdis da Fedora nece imati izbore? Ja tvrdim da ce ih
biti i da ce sada biti vise izabranih clanova odbora nego onih koje
RedHat nominira sam.

Valent.

Miroslav Zubcic

Valent Turkovic wrote:

> Stvar je u tome sto i dalje se isporucuje sysv paket, dakle ako ti ne
> zelis, slobodno ugasi upstart. Zato ti govorim da nisi citao, ili jesi pa
> namjerno zanemarujes tu cinjenicu.

Fine. Ako mi ikada naleti ovo čudo, sigurno ću ga zamjeniti normalnim
initom gdjegod se išta instalira. To i dalje ne mijenja na stvari da se
za ovo čudo nisu potrudili niti dokumentaciju napisati, a tvoj odgovor
to i potvrđuje implicitno.

> Ovo?
>
> ls -al /usr/share/doc/upstart-0.3.9/
> total 104
> drwxr-xr-x 2 root root 4096 2008-04-30 18:36 .
> drwxr-xr-x 968 root root 36864 2008-06-07 16:52 ..

Tko bi rekao da će direktorij imati "." i "..". Čemu '-a'? Da output
izgleda veći? :-)

> -rw-r--r-- 1 root root 528 2007-10-11 21:27 AUTHORS

AUTHORS?

> -rw-r--r-- 1 root root 17989 2007-10-11 21:27 COPYING

Licenca?

> -rw-r--r-- 1 root root 5060 2007-10-11 23:11 HACKING

Naputci za čeprkanje po internalijama?

> -rw-r--r-- 1 root root 17024 2007-10-11 23:31 NEWS

Wanabee changelog?

> -rw-r--r-- 1 root root 1541 2007-10-11 21:27 README

Mora da je ovo. Kako je samo velik. Možda su čak potrebne 2 A4 stranice
za isprintati to.

> -rw-r--r-- 1 root root 5372 2007-10-11 22:50 TODO

TODO? Mora da je to ...

Dakle ti nemaš pojma što je to tehnička, korisnička i ina informatička
dokumentacija.

Aleksandar Ivanisevic

Miroslav Zubcic <ne...@big-other.com> writes:

[...]

> Dakle ti nemaš pojma što je to tehnička, korisnička i ina informatička
> dokumentacija.

Koji kurac ti opce oces na ovoj grupi? Aj tamo na slowaris i
slicne. Mi ovdje trosimo source i google za dokumentaciju.

--
To sto si frustriran, zavidan tko zna na cemu i sto ne vidis dalje od
svoje guzice je tuzno. Da onda barem imas toliko samokontrole da

Vedran Furač

Miroslav Zubcic wrote:

> [...]
> initom gdjegod se išta instalira. To i dalje ne mijenja na stvari da se
> za ovo čudo nisu potrudili niti dokumentaciju napisati, a tvoj odgovor

[...]

Znači fino se uklapa.

--
Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education.
--Bertrand Russell

Miroslav Zubcic

Aleksandar Ivanisevic wrote:

> Koji kurac ti opce oces na ovoj grupi? Aj tamo na slowaris i
> slicne. Mi ovdje trosimo source i google za dokumentaciju.

Ajde kompajlirati kernel pingvin jedan!

Miroslav Zubcic

Valent Turkovic wrote:

> Eto opklada u 3 mjeseca suzdrzavanja postanja, odgovaranja ili bilo cega
> na newsima pod svojim javnim ili bilo kojim drugim pseudonimom :)

Nisam baš siguran više. Povlačim ponudu.

> Dakle ti i dalje tvrdis da Fedora nece imati izbore?

Ne, ja to ne tvrdim. Nisam više tako siguran.

> Ja tvrdim da ce ih
> biti i da ce sada biti vise izabranih clanova odbora nego onih koje
> RedHat nominira sam.

Vrijeme će pokazati što će dalje biti. Možda izbori i dalje Fedora, a
možda ... bolje je za sada o tome ne misliti.

Valent Turkovic

Na Tue, 10 Jun 2008 14:59:48 +0200, Aleksandar Ivanisevic napisao:

> Koji kurac ti opce oces na ovoj grupi? Aj tamo na slowaris i slicne. Mi
> ovdje trosimo source i google za dokumentaciju.

+1

Dragi djede zubo daj da te naucim necemo sto si do sada trebao vec odavno
nauciti o linuxu.

Pocet cu s poznatim citatom:

“The Linux philosophy is 'Laugh in the face of danger'. Oops. Wrong One.
'Do it yourself'. Yes, that's it.” (Linus Torvalds)

Ako ti treba dokumentacija - napravi ju sam. Ako ti nesto nije jasno
pitaj developere. Sto bi da ti jos sve serviraju i izmasiraju tabane?
Imas i backup, ako ti ne radi upstart koristi sysv i dalje.

Valent.

Bozidar Kenig

On Wed, 11 Jun 2008 08:10:00 +0000, Valent Turkovic wrote:

> [...]
> pitaj developere. Sto bi da ti jos sve serviraju i izmasiraju tabane?
> Imas i backup, ako ti ne radi upstart koristi sysv i dalje.

Linus se je samo zahebavao kad je releasao Linux, nije znao da ce to
prerasti u takav hype i da ce ga siroke mase zaista poceti koristiti...
Kasnije je samo prihvatio nastalu situaciju kao bahati glavonja projekta.

Mladen Gogala

> [...]
> pitaj developere. Sto bi da ti jos sve serviraju i izmasiraju tabane?
> Imas i backup, ako ti ne radi upstart koristi sysv i dalje.

Ne bude li mi radio sysvinit, prebacujem se na OpenSuSE. Vrlo jednostavno.

Valent Turkovic

Na Wed, 11 Jun 2008 08:26:34 +0000, Bozidar Kenig napisao:

> bahati glavonja projekta

Kaze se benevolentni diktator :)

Valent Turkovic

Na Wed, 11 Jun 2008 08:42:46 +0000, Mladen Gogala napisao:

> OpenSuSE. Vrlo jednostavno.

Tko ti brani.

Bozidar Kenig

Napredak je neminovan, stici ce to i u OpenSuSE i u RedHat. :)

Valent Turkovic

Na Wed, 11 Jun 2008 08:50:18 +0000, Bozidar Kenig napisao:

> Napredak je neminovan, stici ce to i u OpenSuSE i u RedHat.

All resistance is futile, prepare to be assimilated :)

Mladen Gogala

On Wed, 11 Jun 2008 08:50:18 +0000, Bozidar Kenig wrote:

> Napredak je neminovan, stici ce to i u OpenSuSE i u RedHat.

Trebamo napisati pravi hrvatski Linux! Tu cemo biti sigurni od Upstarta
za slijedecih 100 godina. To bi mogao biti odlican dar nasoj
reprezentaciji koja se bori protiv mrskog agresora na evropskom prvenstvu.

Bozidar Kenig

On Wed, 11 Jun 2008 09:54:54 +0000, Mladen Gogala wrote:

> [...]
> za slijedecih 100 godina. To bi mogao biti odlican dar nasoj
> reprezentaciji koja se bori protiv mrskog agresora na evropskom

Kako to mislis agresora?! Germani su oplemenili (koliko se je to tada
moglo) ove divljake tu...

Mladen Gogala

On Wed, 11 Jun 2008 10:02:31 +0000, Bozidar Kenig wrote:

> Kako to mislis agresora?! Germani su oplemenili (koliko se je to tada
> moglo) ove divljake tu...

Mislis SuSE-om? Uzalud vam trud sviraci, ako dobije "Upstart".

Bozidar Kenig

On Wed, 11 Jun 2008 10:08:57 +0000, Mladen Gogala wrote:

> Mislis SuSE-om? Uzalud vam trud sviraci, ako dobije "Upstart".

Ne mislim uopce na informatiku sada. :)

Mladen Gogala

On Wed, 11 Jun 2008 11:01:58 +0000, Bozidar Kenig wrote:

> Ne mislim uopce na informatiku sada.

Ah, mislis to sto su Nijemci prihvatili Ivanisevica? Tu se slazem,
to je definitivno civilizatorski utjecaj na ove prostore.

Aleksandar Ivanisevic

Mladen Gogala <mgo...@yahoo.com> writes:

[...]

> Ne bude li mi radio sysvinit, prebacujem se na OpenSuSE. Vrlo jednostavno.

Ovo me podsjetilo na anegdotu kad se cuveni djb lover (ime poznato
redakciji) bunio da nece on redhat jer on ima defaulte u
/etc/sysconfig a to nije ono sto je navikao na svom ljubljenom zuzetu
;)

Miroslav Zubcic

Valent Turkovic wrote:

> “The Linux philosophy is 'Laugh in the face of danger'. Oops. Wrong One.
> 'Do it yourself'. Yes, that's it.” (Linus Torvalds)

Znači ti si daleko od te "filozofije" koliko se to može biti?

> Ako ti treba dokumentacija - napravi ju sam.

:-)

> Ako ti nesto nije jasno pitaj developere.

Vidim da se ti ne ustručavaš. :-)

> Sto bi da ti jos sve serviraju i izmasiraju tabane?

Ne nego dokumentaciju koju (ozbiljniji) vendori isporučuju sa softverom
od kad je softvera, to ti je već rečeno Ambasadore.

> Imas i backup, ako ti ne radi upstart koristi sysv i dalje.

To smo već čuli, a gdje je dokumentacija?

Miroslav Zubcic

Valent Turkovic wrote:

> Kaze se benevolentni diktator :)

Kaže se nesposobni bahati diktator. :-)

Miroslav Zubcic

Bozidar Kenig wrote:

> Kako to mislis agresora?! Germani su oplemenili (koliko se je to tada
> moglo) ove divljake tu...

Germani su oduvijek bili veliki protivnici barbarstva.

Igor Jagec

Miroslav Zubcic <ne...@big-other.com> kaže:

> [...]
>:-)

>To smo već čuli, a gdje je dokumentacija?

Ako ti treba dokumentacija - napravi ju sam.

Vidiš da ti je odgovoreno. Teško izlaziš na kraj sa Ambasadorom, a
kako bi tek sa pravim Fedorašima. Eh djede Zubo.

--
Igor