Vid

Ognjen Strpic

Ljudi,

Vidim da ste već čuli: u ponedjeljak, Vid je umro.

Hvala vam svima koji ste ga posjećivali, pitali za njega i mislili na
njega. Bio je dugo bolestan i već mu je bilo jako teško, ali nije bio u
bolovima i zadnjih sati nije bio pri svijesti.

Sprovod će biti u petak u 12.10 na krematoriju.

Ognjen

Davorin Vlahovic

On 2007-11-06, Ognjen Strpic <ost...@jesenski-turk.hr> wrote:
> [...]
> njega. Bio je dugo bolestan i već mu je bilo jako teško, ali nije bio u
> bolovima i zadnjih sati nije bio pri svijesti.

Moja sucut obitelji i prijateljima.

--
:(

Mladen Gogala

Moje iskreno saucesce. Nisam ga poznavao osobno, osim preko ove grupe,
no i to mi je bilo dovoljno za zakljucak da se radi o izuzetno pametnoj
i zanimljivoj osobi.

--
Mladen Gogala

Dalibor Karlović

Ognjen Strpic wrote:

> Ljudi,
>
> Vidim da ste već čuli: u ponedjeljak, Vid je umro.

Moja sućut.

--
Dado

Tomislav

Moje saucesce.

Spokoj mu dusi.
Tomislav Car

Vedran Rodic

On Nov 6, 9:24 pm, Ognjen Strpic <ostr...@jesenski-turk.hr> wrote:
> [...]
> njega. Bio je dugo bolestan i već mu je bilo jako teško, ali nije bio u
> bolovima i zadnjih sati nije bio pri svijesti.

Upoznao sam Vida dok je radio na IRB-u, a poslje sam ga znao vidjeti
na raznim Linux događanjima. Uvijek je bilo ugodno s njim razgovarati,
i on mi je jedan od najdražih "starih" linuxaša.

Moja sućut.

Igor Jagec

Ognjen Strpic kaže:

> Vidim da ste već čuli: u ponedjeljak, Vid je umro.

Moje iskreno saučešće obitelji i prijateljima. Iako sam s njim
svojevremeno bio razmjenio nekoliko emailova i nebrojeno puta diskutirao
na newsima, nažalost, nikad ga nisam osobno upoznao. Ali i ovako
"virtualno" sam vrlo brzo bio zaključio da je Vid bio inteligentna,
karizmatična, i zanimljiva osoba. Vrlo sam tužan što ga više nema, što
nas je ovako mlad napustio, i jako će mi nedostajati.

--
Igor Jagec

Mario Splivalo

On 2007-11-06, Ognjen Strpic <ost...@jesenski-turk.hr> wrote:
> [...]
> bolovima i zadnjih sati nije bio pri svijesti.
>
> Sprovod će biti u petak u 12.10 na krematoriju.

Moje iskreno saucesce.

Mike
--
"I can do it quick. I can do it cheap. I can do it well. Pick any two."

Mario Splivalo
ma...@fly.srk.fer.hr

Almir

Ognjen Strpic wrote:
> Ljudi,
>
> Vidim da ste već čuli: u ponedjeljak, Vid je umro.

sucut obitelji !
i hvala Vidu na pomoci i svim sugestijma koje mi je dao ovih proteklih
godina....

Almir Arnautovic

Bruno Batarelo

Iskreno saucesce.

Bruno

Daniel Spiljar

Hvala ti na svemu, ti stari pingvinu. Ne mogu ti opisati koliko ces mi
nedostajati.

--
turbo/APC

fraGerrard

Moje saucesce obitelji. Martina sam upoznao jos preko IRCa dok sam
studirao i tek se upoznavao sa internetom i dojmio me se kao osoba jer
je bio voljan pomoci kad god treba, a k tome mi se cinio o veseljko.
Steta...

Pax vobiscum

Luka Ćavara

Za njega mogu uztvrditi, da je kao čovjek postajao sve bolji, što je
bolest više napredovala. Jedno vrijeme smo se dopisivali i u to
sam se mogao uvjeriti.
Neka ga dobri Bog primi u Vječnost!

Darko Prelec

On 2007-11-06, Ognjen Strpic <ost...@jesenski-turk.hr> wrote:
> [...]
> njega. Bio je dugo bolestan i već mu je bilo jako teško, ali nije bio u
> bolovima i zadnjih sati nije bio pri svijesti.

RIP Marquis de RTFM.
Nadam se da ce i u Valhali kompjuteri imat tvoj sig.

Slavko Igric

Ognjen Strpic wrote:

> Vidim da ste već čuli: u ponedjeljak, Vid je umro.

Moje iskreno saučešće.
--
sip:lav...@ekiga.net

Rijeka

Poznavali smo se preko newsa,izuzetan covjek.

Pocivao u miru.

Nikola Zoric, Rijeka

Tomislav Raseta

Ognjen Strpic <ost...@jesenski-turk.hr> wrote in news:fgqi86$kai$1
@sunce.iskon.hr:

> Ljudi,
>
> Vidim da ste ve? ?uli: u ponedjeljak, Vid je umro.
>
> Hvala vam svima koji ste ga posje?ivali, pitali za njega i mislili na
> njega. Bio je dugo bolestan i ve? mu je bilo jako te?ko, ali nije bio u

> bolovima i zadnjih sati nije bio pri svijesti.
>

> Sprovod ?e biti u petak u 12.10 na krematoriju.
>
> Ognjen

Moja iskrena sucut obitelji.

Vid je bio zaista jedinstvena i neponovljiva osoba po karakteru, znanju i
sposobnostima.

RIP.

вввUniQuEввв

/cut

Moja iskrena sucut.

RIP i RTFM

speedy

On Tue, 06 Nov 2007 21:24:06 +0100, Ognjen Strpic wrote:

Ostavio si neizbrisiv trag..
Pocivao u miru

Moje saucesce obitelji i prijateljima

RTFM

--
"It's just an idea. Ideas won't hurt you."

dB

In article <fgrsfb$er$1...@ss408.t-com.hr>, speedy says...

RTFM indeed :(

--
"There's a fine line between an attitude problem and thinking clearly."
dB

Matija Nalis

Nikad vise Velvia nece vuci na plavo u sjeni.
Ali oni koji ostaju ce se sjecati.

Salute!

--
Opinions above are GNU-copylefted.

Nix.HR

Počivaj u miru.

Ivek

"Ognjen Strpic" <ost...@jesenski-turk.hr> wrote in message...

> Ljudi,
>
> Vidim da ste već čuli: u ponedjeljak, Vid je umro.

Pocivao u miru Vide...

Jednom smo se sreli kad sam ga uspio natjerat da popije omiljeni
guinness, a ja svoj kilkenny. Bila je to zanimljiva vecer u kojoj smo
raspravljali o svemu i svacemu ko stare babe...

Ivek

Marinko Filipovic

On 2007-11-06, Ognjen Strpic <ost...@jesenski-turk.hr> wrote:
> Ljudi,
>
> Vidim da ste već čuli: u ponedjeljak, Vid je umro.

Iskrena sucut obitelji i prijateljima.

--
marin

Marko Marenic

On 2007-11-06, Ognjen Strpic <ost...@jesenski-turk.hr> wrote:
> [...]
> bolovima i zadnjih sati nije bio pri svijesti.
>
> Sprovod će biti u petak u 12.10 na krematoriju.

Sucut.

--
smi!s...@kset.org

Dinko Korunic

On Tue, 06 Nov 2007 21:24:06 +0100, Ognjen Strpic wrote:
> Sprovod će biti u petak u 12.10 na krematoriju.

Moje iskreno saucesce. Vid je bio markatna i nesvakidasnja osoba, dobar
prijatelj i zestok sugovornik. Uvijek cu se sjecati vadjenja AT tastature
iz torbe usred kave, natezanja oko omiljene Linux distribucije i flejmanja
na IRC-u.

Vide, zelim ti spokoj i da imas Slackware uvijek pri ruci.

D.

--
NAME:Dinko.kreator.Korunic DISCLAIMER:Standard.disclaimer.applies
ICQ:16965294 JAB:kreat...@jabber.org PGP:0xea160d0b

zeljko

> [...]

> bolovima i zadnjih sati nije bio pri svijesti.
>
> Sprovod će biti u petak u 12.10 na krematoriju.

Moja iskrena sućut obitelji i prijateljima

Miroslav Zubcic

Ognjen Strpic wrote:

> Ljudi,
>
> Vidim da ste već čuli: u ponedjeljak, Vid je umro.

Nije potrebno niti napominjati da ćemo ga se sjećati, budući da je bio
svojevrsna legenda i dugogodišnji posjetitelj fascinantnog broja USENet
grupa i stari geek.

Neka počiva u miru.

--
Copyright (c) 2007 Miroslav Zubcic, All Rights Reserved
THIS IS UNPUBLISHED PROPRIETARY OPINION OF MIROSLAV ZUBCIC

Boris

On Tue, 06 Nov 2007 21:24:06 +0100, Ognjen Strpic wrote:

> Vidim da ste već čuli: u ponedjeljak, Vid je umro.

Moja sućut obitelji i prijateljima.

Vid ostavio svoj trag na domaćoj kompjuterskoj sceni.
U nekoliko navrata su nam se putevi i spojili.

Na žalost, zbog udaljenosti neću moći prisustvovati sprovodu.

Boris

zeljko

Ognjen Strpic wrote:

> [...]

> njega. Bio je dugo bolestan i već mu je bilo jako teško, ali nije bio u
> bolovima i zadnjih sati nije bio pri svijesti.

Pavle.S...@gmail.com

Moja iskrena sućut obitelji i prijateljima.

Počivao u miru.

:'(

Drazen Kacar

Ognjen Strpic wrote:

> Vidim da ste već culi: u ponedjeljak, Vid je umro.

Zao mi je. Moje saucesce obitelji i onima koji su ga poznavali bolje od
mene.

--
none

Miodrag Vlahovic

Ognjen Strpic je napisao:

> [...]
> bolovima i zadnjih sati nije bio pri svijesti.
>
> Sprovod će biti u petak u 12.10 na krematoriju.

Moje saučeąće. Upoznao sam Vida na IRCu, joą prije linkanja carneta sa
undernetom. Bio je stvarno super osoba. Uvijek spreman pomoć, i joą uz to
i slackwareaą.

Stvarno mi je ľao čovjeka.

BuD

Iskrena sucut obitelji i prijateljima.

RIP.

Sasa Protulipac

Moja iskrena sucut obitelji i prijateljima!

Tedo Vrbanec

Ognjen Strpic said the following on 11/06/2007 09:24 PM:

> [...]

> bolovima i zadnjih sati nije bio pri svijesti.
>
> Sprovod će biti u petak u 12.10 na krematoriju.

Pokoj vječni i radost kod Gospodina.

Danijel

Ognjen Strpic wrote:
> [...]
> bolovima i zadnjih sati nije bio pri svijesti.
>
> Sprovod će biti u petak u 12.10 na krematoriju.

Moje iskreno saucheshche obitelji i prijateljima.

Marko Rupcic

Posebna sorta kompjuterasa i prije svega covjeka. Drago mi je da sam ga
imao prilike upoznati. Bog uvijek sebi uzima najbolje, vrijeme je da Vid i
gore ostavi svoj trag..

Iskrena sucut najblizima.

--
There's no place like 127.0.0.1

Mia Carapina

eto Vide, ne vjerujem da vise nisi tu.. pamtit cu te citav zivot.

mia

Lado

[Dienstag, 6. November 2007 21:24] Ognjen Strpic wrote:

> [...]
> bolovima i zadnjih sati nije bio pri svijesti.
>
> Sprovod će biti u petak u 12.10 na krematoriju.

Moja iskrena sucut obitelji a Vidu laka zemlja.
Vida sam poznavao samo preko irca i telefona.
Bio je to jako zanimljiv i nesvakidasnji covjek, borac za svoje vidjenje
svijeta i ideale.
Mislim da je Vid je bio prvenstveno hobby fotograf pa onda sve drugo u
zivotu na sto ma podsjetio ICQ-log sa raspravama tipa "da li bash uvjek se
mora imat jedan zorki 4 pri ruci" i sl. a gdje mi je i zdusno pomagao pri
odabiru moje foto-opreme o kojoj ja inace nisam imao pojma a on se tu
osjecao kao "riba u vodi". Osim sto je imao tajnu ljubav prema rabljenim
ruskim mashinama a posebno objekivima koje je stalno porucivao, Vid je
naravno bio jako znacajno ime i autoritet u HR linux zajednici te je bio i
na vecini skupova iste sto je svjedocila bogata galerija slika na
bofhlet-u. Kod Vida je sve manje vise imalo veze sa fotografijom:-)

Pocivaj u miru Vide

--

Ljep pozdrav
Lado

Sasa Stiasni

> [...]

> bolovima i zadnjih sati nije bio pri svijesti.
>
> Sprovod će biti u petak u 12.10 na krematoriju.

Moje saucesce cijeloj obitelji.
Bas mi je zao da necu moc doc na sprovod.

Trazio sam prekjucer njegov web site i bilo mi je cudno da ga nema.
Zalostan dan...
Neka neko baci grudu zemlje za mene.

Sasa

Dalibor Dukic

> [...]
> njega. Bio je dugo bolestan i već mu je bilo jako teško, ali nije bio u
> bolovima i zadnjih sati nije bio pri svijesti.

Pocivao u miru. Moja sucut obitelji i prijateljima.

Ivan 'ico' Rako

> [...]
> bolovima i zadnjih sati nije bio pri svijesti.
>
> Sprovod će biti u petak u 12.10 na krematoriju.

Vida sam osobno poznavao preko 10 godina. Jos iz doba dok je bio tajnik
HULK-a i clan UDIG-a. A i sjecam se mnogih diskusija i razgovora s njime
na IRC-u. A i na ponekoj kavi IRL. Definitivno je bio osebujna osoba koju
cu pamtiti citav zivot.

Laka ti zemlja, dragi Vide.

Pozdrav,
i.
--
Ivan 'ico' Rako <ir...@srce.hr>

Ivan Capan

Lado <la...@dynamic-IP.dip0.t-ipconnect.de> wrote:
> na vecini skupova iste sto je svjedocila bogata galerija slika na
> bofhlet-u. Kod Vida je sve manje vise imalo veze sa fotografijom:-)

Nazalost, galerija je nedostupna :(

Pocivaj u miru, Vide!

Sucut obitelji.

Andrej Ivanisevic

Igor Pozgaj

On 2007-11-06, Ognjen Strpic <ost...@jesenski-turk.hr> wrote:
> Ognjen

RIP Marquis de RTFM

Igor Pozgaj | ipozgaj at fly.srk.fer.hr
ICQ: 126002505 | IRC: @thunder (#linux@IdolNet)
PGP: 0xEF36A092 | http://fly.srk.fer.hr/~ipozgaj
http://ipozgaj.blogspot.com (/atom.xml RSS feed)

Leon Juranic

On 2007-11-06, Ognjen Strpic <ost...@jesenski-turk.hr> wrote:
> [...]
> bolovima i zadnjih sati nije bio pri svijesti.
>
> Sprovod će biti u petak u 12.10 na krematoriju.

Pocivao u miru.

--
Leon Juranic, Leon.Juranic<at>infigo.hr
Infigo-IS, http://www.infigo.hr

"Born under the lucky star magical, "There's so many different worlds,
but on this world generally tragical". So many differents suns,
- Djordje Balasevic And we have just one world,
But we live in different ones"
- Dire Straits

Bozidar Kenig

On Tue, 06 Nov 2007 21:24:06 +0100, Ognjen Strpic wrote:

> Ljudi,
>
> Vidim da ste već čuli: u ponedjeljak, Vid je umro.

Pocivao u miru.

Stipe [Stajp] Predanic

Moja iskrena sucut obitelji i prijateljima.

Kad su mi rekli tu tuznu vijest, nisam mogao vjerovati. Vjerovao sam da ce
on uvijek biti tu negdje, bez obzira na sve. Neizbrisiv je trag koji je
ostavio u ljudima iza sebe, bio je velik covjek.

--
Stipe [Stajp] Predanic spredan (at) bofhlet.net
* Jucer sam bio pametan. Stoga sam zelio mijenjati svijet. Danas sam

Nikolaj Lazic

Dana Tue, 06 Nov 2007 21:24:06 +0100, Ognjen Strpic <ost...@jesenski-turk.hr> napis'o:

Ivan Popovski

On 2007-11-06, Ognjen Strpic <ost...@jesenski-turk.hr> wrote:
> Vidim da ste već čuli: u ponedjeljak, Vid je umro.

BOFH RIP :'(

Nisam ga osobno poznavao, ali svaki iole stariji korisnik zna za Vida.
Zato bih vas molio da ponovo upogonite site kao podsjetnik na jednu eru.

Vide, vidimo se tamo gdje init salje sve zombie^H^H^H^H^H^H <defunct> procese!

Josip Deanovic

Moja iskrena sucut obitelji, prijateljima i svima kojima ce nedostajati.

Vida sam osobno upoznao prije nesto vise od deset godina, a i prije smo
komunicirali preko newsa, maila i irca. Vid definitivno nije osoba koju se
lako zaboravlja pa kad se okupi staro drustvo siguran sam da cemo ga se
rado prisjetiti.

Vide, Posljednji pozdrav! Zivjet ces u nasim sjecanjima.

--
Josip Deanovic

Kristijan Conkas

Tesko je vjerovati da vise nikada necemo biti u prilici procitati neki
od njegovih legendarnih offtopica. :-(

Vide, neka ti je laka zemlja!

--
v v
Kristijan Conkas

mato....@gmail.com

Danas su me dragi ljudi koji su poznavali i mene i Vida upozorili da
vise nije fizicki medju nama.
Iako vec dugo ne pratim newse, uvijek cu se sjecati svog cudjenja kad
sam u pocetcima svog newsanja na njega nailazio na valjda svakoj grupi
koju bih posjetio.
Covjece, pa bio je produktivniji od Asimova!!!
Upoznao sam ga na jednoj sjednici HULK-a, i svega par puta sreo uzivo,
ali uvijek cu ga se sjecati kao nevjerojatne legende...
Nedostajat ce mi.
Nek mu je laka zemlja...

--
mate

Marko Lerota

Jednom davno dok je bandwidth bio lukzuz, nije ti bilo nimalo teško
spržiti neke distre, odfurati ih nekom (l)uzeru kojeg uopće nisi ni
poznavao, i to sve bez ikakve naknade.

Hvala ti.

--
U jedno sam siguran, internet u Hrvata više nikad neće biti isti...

Nikola Skoric

Dana Fri, 09 Nov 2007 14:33:26 +0100,
Marko Lerota <marko....@zg.t-com.hr> kaze:

> Jednom davno dok je bandwidth bio lukzuz, nije ti bilo nimalo teško
> spržiti neke distre, odfurati ih nekom (l)uzeru kojeg uopće nisi ni
> poznavao, i to sve bez ikakve naknade.

Vidim, ima nas dosta takvih... Htio sam zaobici javljanje na ovaj
topic, al ovaj post me jednostavno previse podsjetio na neke
stvari. Posljednji pozdrav najdrazoj perl skripti....

--
"Now the storm has passed over me
I'm left to drift on a dead calm sea

Daniel Dekovic

Ognjen Strpic wrote:
> Ljudi,
>
> Vidim da ste veæ èuli: u ponedjeljak, Vid je umro.
>
> Hvala vam svima koji ste ga posjeæivali, pitali za njega i mislili na
> njega. Bio je dugo bolestan i veæ mu je bilo jako te¹ko, ali nije bio u
> bolovima i zadnjih sati nije bio pri svijesti.
>
> Sprovod æe biti u petak u 12.10 na krematoriju.
>
> Ognjen

Moje iskreno saucesce obitelji. Iako ne pratim vise newse ostao sam
doista zatecen kada sam vidio vijest na hulkovim stranicama.

Kresimir Marzic

* Ognjen Strpic <ost...@jesenski-turk.hr> [Tue, 06 Nov 2007 21:24:06]:
> [...]
> bolovima i zadnjih sati nije bio pri svijesti.
>
> Sprovod ?e biti u petak u 12.10 na krematoriju.

Tek sam sada vidio ovu tuznu vijesti.
Iskrena sucut svim prijateljima i rodbini.

--
Kresimir Marzic

hvu...@gmail.com

Sucut obitelji i prijateljima...

Vid je otisao, legenda ostaje....

falit ces nam

Rado

Na ispraćaju sam bacio par latica i za one koji nisu mogli biti prisutni.

Hrvoje Vulin

On 2007-11-10, Rado <radoma...@opsus.hr> wrote:

> Na ispraæaju sam bacio par latica i za one koji nisu mogli biti prisutni.

staces kad sam poodavno ispo iz price...

pratim sa strane, iz sjene, al ne sudjelujem vise aktivno i tak
propustim bitne stvari. stvarno mi zao da nisam doso, bas mi kost mogo i
javit...

steta...

Josip Rodin

On Tue, 06 Nov 2007 21:24:06 +0100, Ognjen Strpic wrote:
> Vidim da ste već čuli: u ponedjeljak, Vid je umro.

<sigh> RIP.

--
Joy

Vladmir Horvat

> [...]

> bolovima i zadnjih sati nije bio pri svijesti.
>

> Sprovod će biti u petak u 12.10 na krematoriju.

Moje saućešće obitelji, nisam ga osobno poznavao, ali sam volio kad se
pojavljivao na grupi i ono nekad na BBSovima. Bit' će zapamćen.

ThoRenS

> [...]
> bolovima i zadnjih sati nije bio pri svijesti.
>
> Sprovod će biti u petak u 12.10 na krematoriju.

Ne mogu vjerovati, tek sad sam slučajno vidjela vijest.. Koji šok :(
Eh, Martine, Izgleda da se u ovoj dimenziji ipak nećemo sresti, nakon
tolikih razgovora na IRCu..
Nadam se da si sad našao odgovore na svoja bezbrojna pitanja i da imaš
neki terminal tamo gore..

ThoRenS