molim Vas...

cima

dajte, mucim se 10 dana, poklao se s curom...
citao sam newse, probao 10000000 kombinacija i nista...

imam elconov combo router, dva kompa mrezno povezana s hubom u koji je
piknut i ruter!!!

Ako samo s jednim kompom idem na net to funkcionira, ali mi bi htjeli da
idemo s oba u isto vrijeme!!!

Zbilja bi najljepse molio nekoga s dobrim zivcima, malo vremena i volje da
mi (nam) pomogne!!!

hvala unaprijed!!!

kenzo

na čemu si postavke za spjanje sloľil u ELCON-u ili imaą napravljen diler na
kompu pa se onda preko njega spajaą?
"cima" <gci...@globalnet.hr> wrote in message

Mirko

> imam elconov combo router, dva kompa mrezno povezana s hubom u koji je
> piknut i ruter!!!

Znaci ovako: ako ste piknuli oba kompa u Hub a zatim Hub u ruter to nece
nimalo dobro funkc... zato sto preko Huba samo jedan komp moze na net, tj.
nemozete istovremeno oboje, dolazi do kolizije.

Znaci trebas odj... Hub i uzet Switch.

Ili oba kompa spojit na ruter (ako mozes)!!

Ili spojit komp na komp pa na ruter (onda jedan komp mora cijelo vrijeme
biti upaljen)!!!

Inace se kaze: Ako te netko zaj... ili ga nevolis uvali mu HUB!!!! :) :)
:)

TheNT

"kenzo" <ra...@hi.t-com.hr> wrote in message

> na čemu si postavke za spjanje sloľil u ELCON-u ili imaą napravljen diler
> na kompu pa se onda preko njega spajaą?

dialer ima 100%

kenzo

kupi ruter (npr. D-link DI-604) ,spoji elcon na njega ( ima poseban
priključak za internet-piąe gore) , u tome ruteru podesi postavke za
spajanje, spojią i ta dva kompa na ruter, tim kompovima pod default gateway
stavią ip adresu od toga rutera i pod dns stavią ip adresu od toga rutera i
to je to.....

PJam

On Sun, 28 May 2006 12:36:39 +0200, kenzo wrote:

> kupi ruter (npr. D-link DI-604) ,spoji elcon na njega ( ima poseban

> priključak za internet-piše gore) , u tome ruteru podesi postavke za
> spajanje, spojiš i ta dva kompa na ruter, tim kompovima pod default gateway
> staviš ip adresu od toga rutera i pod dns staviš ip adresu od toga rutera i
> to je to.....

Sve ovo stoji ali ja sad čim vidim D-Link DI-604, odmah mi je hladno oko
srca. Meni je prestao raditi već drugi DI-604. Pametnije je uzeti nekakvog
Linksys-a ili takvo nešto.

PJam.
--
Ako pouzdano znamo koja je brzina svjetlosti,
zasto ne znamo koja je brzina mraka.

kenzo

ja isto imam linksys-a al frend ima d-linka i radi mu za sada OK!
manje više današnje takve stvari su skoro iste sve ovisi na kakvu pošiljku
naletiš nekome radi dobro nekome nikak...

"PJam" <PJamShare3...@globalnet.hr> wrote in message

cima

puno hvala svima na odgovorima - mislio sam da necu morat u ducan, ali nije
bad - glavno da znam sta mi uopce treba!!!
hvala!

Boki

"Mirko" <ante.b...@zg.t-com.hr> wrote in message

pa kaj nemoze jednostavno staviti elcona u router mod , upaliti dhcp i
staviti obtain ip automaticaly i to je to. oba dva ( milijon ) kompova

'ajde

Imam Elcon, imam 2 kompa i imam SWITCH

Tako je.

Ne moze

> pa kaj nemoze jednostavno staviti elcona u router mod , upaliti dhcp i
> staviti obtain ip automaticaly i to je to. oba dva ( milijon ) kompova

Moze. Elcon combo u SWITCH, kompove u switch i IP automaticaly i to je to.
Meni radi.

cima

"'ajde" <a...@c.com> wrote in message news:e5ef8j$iol$1...@sunce.iskon.hr...

puno hvala - znaci samo moram kupiti switch!!!
e da a kako se elcon stavlja u router mod???
pocetnik sam u svemu tome i fakat neznam, sorry ako je glupo pitanje, al
zbilja nemam poima o tome!!!
jos jednom puno hvala!!!

'ajde

> [...]
> e da a kako se elcon stavlja u router mod???
> pocetnik sam u svemu tome i fakat neznam, sorry ako je glupo pitanje, al

c/p jednog prijasnjeg posta (radi):

mabram wrote:
> Kako konfigurirati doticni router tako da s 2 racunala mogu istovremeno
> surfat? Jel treba kaj u windowsima podesavat osim IP? Naravno, sve je
> spojeno preko switcha i radi, trenutrno tako da se samo jedan konektira,
> drugi mora cekat, da se onaj diskonektira!
>
> Zahvaljujem!

Imas na grupi opisan postupak, evo ti ponovo:

***
Logiranje na modem:
un: admin
pass: 0000
***
Nakon logiranja u modem ->Advanced Setup->WAN
Ukoliko tu postoji neka konekcija obrisite je.
Nakon brisanja->Add

1.
VPI:0
VCI:33
Service Category: UBR Withouth PCR
->Next

2.
oznaciti "PPP over Ethernet (PPPoE)"
Encapsulation mode: LLC/SNAP-BRIDGING
->Next

3.
PPP username: (vase korisnicko ime)
PPP password: (vasa lozinka)
staviti kvacicu na "Keep alive"
->Next

4.
staviti kvacicu na "Enable NAT"
staviti kvacicu na "Enable WAN service"
Service Name: pppoe_0_33_1
->Next

5.
->Save

6.
->Finish

Modem se reboota i to je to.
*** postavljanje adresa
klijenti 192.168.1.100, 101
gw: 192.168.1.1
maska: 255.255.255.0
DNS: 192.168.1.1

'ajde

> [...]
> e da a kako se elcon stavlja u router mod???
> pocetnik sam u svemu tome i fakat neznam, sorry ako je glupo pitanje, al

Switch mozes uzeti Canyon, 8port 126kn. Dobar je, malo novaca. Hg-spot

cima

"'ajde" <a@b.c> wrote in message news:e5fhl2$68e$1...@sunce.iskon.hr...

e covjece - svaka ti cast!!!