Google grupe više ne podržavaju nove postove ni pretplate na Usenetu. Stari sadržaj ostaje vidljiv.

upad u mrezu

39 prikaza
Preskoči na prvu nepročitanu poruku

Dakky

nepročitano,
18. sij 2011. 15:02:5618. 01. 2011.
Da li se na neki nacin moze otkriti tko je upao u mrezu zasticenu WEP-om,
susjedu racun dosao 1600 kn za 80 GB prometa, koje sigurno nije sam napravio
jer je na osnovnom 1GB paketu vec 3 godine i nikad nije presao taj 1 GB...
uglavnom, mislio sam pustit mrezu tako otvorenu, i sa nekim alatom cekati da
se lik spoji, i onda malo pregledat sta ima na kompu, ako ima sta sherano,
uglavnom na neki nacin saznati sto vise o toj spojenoj spodobi... pa
teoretski onda uz dokaze ici i na kakvu tuzbicu... pretpostavljam da bi mi
Cain mogao pomoci (ARP spoof-om), pa da mu saznamo sifru od Fejsa ili necega
... :)

Ideje dobrodosle...

Pozdrav

Crni mačak

nepročitano,
18. sij 2011. 15:26:5018. 01. 2011.

Ideja je da postavis bolju zastitu...
I ne ukrades sifru od Fejsa ili necega jer te to cini istim lopovom poput
onoga koji je ukrao "promet"

b166er

nepročitano,
18. sij 2011. 16:55:4618. 01. 2011.

"Dakky" <da...@hi.t-com.hr> wrote in message...
> sifru od Fejsa ili necega Ideje dobrodosle...
>
> Pozdrav
a cuj pusti štakora neka se ulogira pa na routeru ćeš vidjeti njegovu mac
adresu i ip adresu
zatim si fino instaliraš neki sniffer i čekaš da lik pošalje mail ili nešto
putem udp protokola
što nije kriptirano i eto ulovio si štakora a onda fino obavijestiš mup i
ostale i da vidiš kako
će lik najebati i naravno platiti račun...još ćeš i zaraditi koju kintu.
ako ne znaš to sve složiti mogu ti ja pomoći naravno za neku lovicu jer mi
se ne da rizikovati
da me lik poslije ganja što sam ti ga pomogao uloviti :))

RaVeN_1

nepročitano,
18. sij 2011. 17:16:0918. 01. 2011.
Sve to stoji, u slucaju da je zasticena mreza, sa napomenom na zasticena,
znaci WEP, WPA, MAC filtering, ako je kojim slucajem mreza bez ikakve
zastite (a koliko sam skuzio iz Dakkyevog posta mreza je nezasticena ), pa
cak i sa skrivenim SSID-om, sve opcije za tuzbu padaju u vodu jer je vlasnik
svojom "krivicom" ili neznanjem ostavio otvorenu WiFi pristupnu tocku, sto
automatski znaci da kradje nema, jer se svaki pero s ulice moze spojiti, a
to znaci da ne mozes ni prstom pokazati u nekoga i reci on je taj...

"b166er" wrote in message news:ih5298$lvv$1...@sopnews1.vipnet.hr...

MN

nepročitano,
18. sij 2011. 17:27:1518. 01. 2011.

"RaVeN_1" <bruno.smilj...@ri.t-com.hr> wrote in message

> Sve to stoji, u slucaju da je zasticena mreza, sa napomenom na zasticena,
> znaci WEP, WPA, MAC filtering, ako je kojim slucajem mreza bez ikakve
> zastite (a koliko sam skuzio iz Dakkyevog posta mreza je nezasticena ),

pročitaj ponovo prvu rečenicu

Dakky

nepročitano,
18. sij 2011. 17:46:3518. 01. 2011.

"Crni mačak" <crni....@gmali.com> wrote in message

nije mi cilj ukrast sifru od Fejsa nego se ulogirat na taj racun i vidjet
ime i prezime osobe koja ga koristi, i na taj nacin saznati tko je spojen na
WLAN!

Dakky

nepročitano,
18. sij 2011. 18:16:0518. 01. 2011.
> [...]
> znaci WEP, WPA, MAC filtering, ako je kojim slucajem mreza bez ikakve
> zastite (a koliko sam skuzio iz Dakkyevog posta mreza je nezasticena ), pa

Kao sto ti je MN vec rekao, procitaj ponovno moj post :-)

Uglavnom mreza je zasticena WEP-om iako se znalo da je to losa zastita, ali
je lik uvijek govorio "nece nitko"... do sad.

Tako da do imena nekako moramo doc, a onda lik ide u tuzbu vrlo vjerojatno,
ili pokusaj nagodbe prije tuzbe.

Dakky

nepročitano,
18. sij 2011. 18:17:1618. 01. 2011.
"Dakky" <da...@hi.t-com.hr> wrote in message

E da btw posto tek sutra idem to raditi, lik je omotao antenicu alu folijom,
valjda je to dovoljna zastita za nocas :-D

b166er

nepročitano,
18. sij 2011. 18:52:2218. 01. 2011.

> E da btw posto tek sutra idem to raditi, lik je omotao antenicu alu
> folijom, valjda je to dovoljna zastita za nocas :-D
jao nemoj ni�ta �tititi samo isklju�i wlan i obavijesti mup o slu�aju i to
je to...morat �e� platit ra�un
pa tek kad sud rije�i u tvoju korist onda �e� dobit od�tetu...ako sad ne
plati� i �eka� sud biti �e�
kriv i platit �e� kamate o svom tro�ku...zna�i odmah podmiri dugovanje da ne
nahebeďż˝ i ti i on skupa
zajedno jel dr�avu i t-com nije briga tko je kriv.

Dakky

nepročitano,
18. sij 2011. 19:10:0818. 01. 2011.
"b166er" <b16...@net.hr> wrote in message

> "Dakky" <da...@hi.t-com.hr> wrote in message
> jao nemoj ništa štititi samo isključi wlan i obavijesti mup o slučaju i to
> je to...morat ćeš platit račun
> pa tek kad sud riješi u tvoju korist onda ćeš dobit odštetu...ako sad ne
> platiš i čekaš sud biti ćeš
> kriv i platit ćeš kamate o svom trošku...znači odmah podmiri dugovanje da
> ne nahebeš i ti i on skupa
> zajedno jel državu i t-com nije briga tko je kriv.

Ne mogu do sutra iskljucit WLAN a susjed sam ne zna, a nocas mu lik moze
napravit jos 5 gb sto je jos 100 kuna, dakle kao privremeno rijesenje je alu
folijom omotati cijeli ruter, pa nek se spoji ako moze :-)

Dakky

nepročitano,
18. sij 2011. 19:11:3318. 01. 2011.

"Dakky" <da...@hi.t-com.hr> wrote in message

i naravno da ce se racuni podmiriti a onda ici u natezanje, a prije suda i
mupa ce biti kucanje na vrata tog lika, i pokusaj dogovora uz prijetnje
sudom :-)

Dac

nepročitano,
19. sij 2011. 03:34:5019. 01. 2011.

ili prijetnje sa nekakvim ćelavim prijateljima koji u džepovima nose
bejzbol palice

nažalost, zaštita je nedovoljna. probaj samo ugooglati "how to crack
wep" pa da vidiš čuda.. danas to dijete može napraviti.

kalimero

nepročitano,
19. sij 2011. 04:25:4819. 01. 2011.

Pravno gledano, cak i ako uhvatiš i identificiras osobu koja krade promet,
na sudu ces eventualno moci dobiti naknadu stete za period u kojem si ga
pratio.

Da je bas on ukrao promet i prije, neces moci na taj nacin dokazati. Tako da
neces moci naplatiti tih 1.600,00 Kn za promet koji je već napravljeni.

coin

nepročitano,
19. sij 2011. 04:35:4819. 01. 2011.
"kalimero" <a...@net.hr> wrote in message news:ih6amu$p7c$1...@ss408.t-com.hr...

Pravno gledano može mu puhati :) Ne postoji nikakav osnov za tužbu, pratio
ga ili ne.

Damir Simpovic

nepročitano,
19. sij 2011. 06:57:2519. 01. 2011.
coin laid this down on his screen :

> Pravno gledano moľe mu puhati :) Ne postoji nikakav osnov za tuľbu, pratio ga
> ili ne.

Nije li upad na zaštienu mrežu sam po sebi kažnjivo djelo? Može ga
ucjenjivati da mu vrati novce ili će ga tužiti. Nije baš etički ali
nije etički niti popušiti lovu.

coin

nepročitano,
19. sij 2011. 07:19:1319. 01. 2011.
"Damir Simpovic" <dsimpovM...@pcekspert.com> wrote in message

Ni u jednom našem zakonu upad u tuđu zaštićenu mrežu ne tretira kao krivično
ili prekršajno djelo. Drugo je pitanje krađa podataka ali to je praktično
nemoguće dokazati, pogotovo krađa privatnih podataka iz privatnog računala.
S druge strane krađa (nazovimo ih tako) impulsa jest definirana zakonom ali
istragu oko toga tko krade i kako morao bi (nakon prijave i policijskog
naloga) prepustiti Tekomovim stručnjacima. Strah me je i pomisliti na to
koliko bi taj postupak trajao i kako bi završio.
Ova ideja da ga sam pratiš prilično je loša jer bilo kakvo samoinicijativno
riješavanje tog problema može samo tebi donijeti probleme (mislim na ucjene
ili prijetnje). Isto i vi ostali koji ga nagovarate zna to, direktno i javno
vršite krivično djelo poticanja. Ne zajebavajte se s time, barem vaš IP j
tu, na dlanu.
Zaključak - nek taj tvoj plati i nek hitno stavi bolju zaštitu. Nema druge.

Damir Simpovic

nepročitano,
19. sij 2011. 08:34:3319. 01. 2011.

Isto i vi ostali koji ga nagovarate zna to, direktno i javno
> vrąite krivično djelo poticanja. Ne zajebavajte se s time, barem vaą IP j tu,
> na dlanu.

ne nagovaram ja nikoga na ništa, čisto je zanimljiva tema pa pitam. Ti
očito imaš s time iskustva puno više nego ja. Ucjena je malo teška
riječ ali nisam htio ulaziti preduboko u debatu, sad vidim da sam
trebao.

> Zaključak - nek taj tvoj plati i nek hitno stavi bolju zaątitu. Nema druge.

to je nažalost u hrvatskoj zlatno pravilo, rep među noge jer nitko ne
štiti tvoja prava (to vrijedi za sve nas).

Crni mačak

nepročitano,
19. sij 2011. 08:42:1519. 01. 2011.
Dakky wrote:
> nije mi cilj ukrast sifru od Fejsa nego se ulogirat na taj racun i
> vidjet ime i prezime osobe koja ga koristi, i na taj nacin saznati
> tko je spojen na WLAN!

I sto te u tom slucaju cini boljim od njega?

Tizz

nepročitano,
19. sij 2011. 09:19:4819. 01. 2011.

"Crni ma�ak" <crni....@gmali.com> wrote in message

Ali nije na odmet pokusat utvrdit o kome se radi. Onaj tko voli na tudjoj
muci gledat 80 giga filmova ili igrica u jednom mjesecu(!) zasluzuje
rzgovor. Milsim da je hipotetski govoreci, pravo vlasnika "kucne mreze"
imati i uvid u podatke koji idu kroz nju..tako nikome ne mora objasnjavat
kojom je metodom utvrdio identitet jer ima ih bezbroj, vec direktno otici na
vrata i razgovarat s mamlazom. Nisam rekao prijetit, vec razgovarat i
pregovarat o prometu, piratstvu, zakonu, privatnosti i sl., a sve u cilju
rjesavanja neugodne situacije za obje strane. Mozda je rijec o nekom klincu
pa roditelji popuste, mozda o studentu ciji gazda nece biti zadovoljan da
ima problematicnog studenta..ima se prostora za manevre koliko hoce.
Uostalom, treba znat o kome se radi i zbog ostalih susjeda jer to je neki
kvartovski stakor koji nece stat dok mu se ne stavi soli na rep

Crni mačak

nepročitano,
19. sij 2011. 11:12:0219. 01. 2011.
Tizz wrote:
> "Crni mačak" <crni....@gmali.com> wrote in message

Zasto bi to ovaj trebao utvrdjivati?! Takve poslove rade neke druge
institucije u ovoj zemlji. Ovako to radi ilegalno i nije nista bolji od toga
kojeg pokusava pronaci.
Glupo je od njega da ima ukljucenu najslabiju zastitu i da mu "svaki klinac"
moze napravit nesto lose.

Tizz

nepročitano,
19. sij 2011. 11:59:2719. 01. 2011.

> [...]
> toga kojeg pokusava pronaci.
> Glupo je od njega da ima ukljucenu najslabiju zastitu i da mu "svaki

Zato jer zbog njega mora platit 1.600 kn. Meni bi to bio dovoljan razlog i
da ga se sprijeci za ubuduce. Ne vidim zasto bi cackanje po svojoj mrezi
bilo ilegalno. Institucije se izbjegavaju koliko je god moguce, zato i
postoje opomene i nagodbe. Al u ovo prici mi nije jasno, zar ne postoji onaj
govorni automat koji te nazove kada se pojavi povecana potrosnja?

Crni mačak

nepročitano,
19. sij 2011. 15:07:4519. 01. 2011.
Tizz wrote:
> "Crni mačak" <crni....@gmali.com> wrote in message

> Zato jer zbog njega mora platit 1.600 kn.

Glupost.
To mora platiti iskljucivo zbog svoje gluposti i neznanja,
nezainteresiranosti... nastavi niz...
Zasto nije stavio bolju zastitu pa mu se to ne bi dogodilo?!

> Meni bi to bio dovoljan razlog i da ga se sprijeci za ubuduce.

Sprijecavanje nije na tebi nego na institucijama koje se time bave.

> Ne vidim zasto bi cackanje po
> svojoj mrezi bilo ilegalno.

Upad u tudji komp je tebi cackanje po svojoj mrezi?
Kad ti je tata kupio racunalo?

> Institucije se izbjegavaju koliko je god
> moguce, zato i postoje opomene i nagodbe.

Glupost. Postoje izvansudske nagodbe ali u kontroliranim uvjetima. Ti nemas
zakonsko pravo to raditi sam na svoju ruku.

Tako se nije radilo ni na divljem zapadu.

Tizz

nepročitano,
19. sij 2011. 17:38:3219. 01. 2011.

> [...]

> nezainteresiranosti... nastavi niz...
> Zasto nije stavio bolju zastitu pa mu se to ne bi dogodilo?!

Nije lopov kriv jer je pajser jaci od lokota :) I..treba kaznit covjeka sto
nije educiran pa ce drugi put lijepo upisati neki tecaj kriptografije.

> Sprijecavanje nije na tebi nego na institucijama koje se time bave.

Puno je toga nedoreceno u tim "institucijama" pa je dogovorno rjesavanje
problema puno ucinkovitije i brze

> Upad u tudji komp je tebi cackanje po svojoj mrezi?

Samo gledanje prometa koji ide kroz moju mrezu je cackanje po mojoj mrezi

> Kad ti je tata kupio racunalo?

29. 2. 2010.

> Glupost. Postoje izvansudske nagodbe ali u kontroliranim uvjetima. Ti
> nemas zakonsko pravo to raditi sam na svoju ruku.

Nego tko ce radit..halo 92? Da ne bi platio taj iznos treba se javiti
operateru, objasnit situaciju i prilozit kaznenu prijavu protiv nepoznatog
pocinitelja s nalazom vjestaka da on stvarno nije to potrostio. Samo
vjestacenje rutera i kompa je skuplje i gluplje od 1.600 kuna, a i upitno je
i smijesno. Tu tvoje institucije padaju u vodu! Zasnifan promet i MAC adresa
s imenom i prezimenom su zlata vrijedne informacije i njihovo prikupljanje u
ovom slucaju je zakonito te se mogu koristiti kako bi nedvojbeno utvrdili da
je ta i ta osoba napravila taj trosak Uz taj trosak na papiru spomene se
trosak vjestaka, trosak privatne tuzbe, trosak odvjetnika, eventualno
krsenje nekog zakona i naslovi kao opomena pred tuzbu. To je opomena!
Nagodba bi bila da wannabe haker koji je tutorijal nasao na youtubeu dobije
samar od roditelja te da se ubuduce to nece ponavljat uz mogucnost otplate
duga na rate. I sta je tu portukazonito sto je netko napravio na svoju
ruku??

> Tako se nije radilo ni na divljem zapadu.

Nisam bio tamo

Dakky

nepročitano,
20. sij 2011. 09:28:5320. 01. 2011.
"Dac" <dari...@gmail.com> wrote in message

> [...]

>nažalost, zaštita je nedovoljna. probaj samo ugooglati "how to crack
>wep" pa da vidiš čuda.. danas to dijete može napraviti.

Mah, imam ja BT4 na Asusu EEE i skonfanu skriptu koja razbija WEP unutar 3
minute kada je signal dobar. Tako da mi je sasvim jasno da je WEP govno, a
tu nije ni rijec bila o tome, nego o posljedicama za "upadanje" tj.
"crackiranje" tudje zasticene mreze...

Crni mačak

nepročitano,
20. sij 2011. 10:48:2220. 01. 2011.
Tizz wrote:
> Nije lopov kriv jer je pajser jaci od lokota :)

:-)

> I..treba kaznit
> covjeka sto nije educiran pa ce drugi put lijepo upisati neki tecaj
> kriptografije.

Neznanje nije i ne moze biti opravdanje.
Koliku pamet trebas imati i umjesto WEP izabrati WPA ili WPA2...
Ako to ne zna, a ne mora znati, jer nitko ne zna sve, ima tko zna.
Ti si zavrsio tecaj kriptografije?

> Puno je toga nedoreceno u tim "institucijama" pa je dogovorno
> rjesavanje problema puno ucinkovitije i brze

Da, a dogovor na ulici sa bejzbol palicom je super uredjen.

> Samo gledanje prometa koji ide kroz moju mrezu je cackanje po mojoj
> mrezi

Kako ces pronaci njegov pass na svom racunalu?!
Znaci ulazis u njegovo racunalo.

> 29. 2. 2010.

Vidi se :-)

> [...]
> dobije samar od roditelja te da se ubuduce to nece ponavljat uz
> mogucnost otplate duga na rate. I sta je tu portukazonito sto je

Tvoja metoda "bejzbol palice" je svakako brza ali i kaznjiva i to te cini
lopovom kao i tog kojeg trazis.

> Nisam bio tamo

Ali zato ovdje podrzavas i potices takvo ponasanje.

cokic

nepročitano,
20. sij 2011. 10:54:1820. 01. 2011.

"Crni mačak" <crni....@gmali.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:ih9lgj$d6v$1...@news1.carnet.hr...
Pa dobro ljudi dokle mislite raspravljati.Ovo nije tema za ovu grupu.Neka
tip rijeąava svoj problem kako misli da je najbolje. Dosta viąe.

Tizz

nepročitano,
20. sij 2011. 11:02:4320. 01. 2011.

"cokic" <azra....@vk.htnet.hr> wrote in message

> Pa dobro ljudi dokle mislite raspravljati.Ovo nije tema za ovu grupu.Neka

> tip riješava svoj problem kako misli da je najbolje. Dosta više.

Odustajem :) Dakky je trazio misljenje, ja napisao svoje i to je to

Crni mačak

nepročitano,
20. sij 2011. 11:50:3520. 01. 2011.
cokic wrote:
> Pa dobro ljudi dokle mislite raspravljati.Ovo nije tema za ovu
> grupu.Neka tip riješava svoj problem kako misli da je najbolje. Dosta
> više.

Zasto si ostavio sav taj tekst u svom postu? Da nas podsjetis sto smo
napisali ili...?

Crni mačak

nepročitano,
20. sij 2011. 11:51:0820. 01. 2011.

Takodjer :-)

Dakky

nepročitano,
20. sij 2011. 13:00:2620. 01. 2011.

> Kako ces pronaci njegov pass na svom racunalu?!
> Znaci ulazis u njegovo racunalo.

Sutio sam do sad i necu komentirati vase prepiranje, ali ovo sto si napisao
nije sasvim tocno.
Pokretanjem man in the middle napada (APR), ne ulazis u necije racunalo, vec
ga zbunjujes i kazes mu da je tvoje racunalo gateway, pomocu ARP trovanja..
e sad, kad jednom to drugo racunalo pocne ici na Internet ne znajuci da
pakete ne salje direktno routeru nego prvo tvom racunalu, ti prakticki ne
upadas u njegovo, vec kontroliras svoje. To sto su Windowsi glupi i ne znaju
se zastititi od takve vrste napada, nije opravadnje. Ista stvar sa tim
ljigavcem koji se spojio na tudju mrezu. Ako se ne zna zastititi od APR
napada, to ga svrstava u istu kategoriju kao i ovog mog lika koji ne zna da
je WEP govno...

Dakle, citirati cu te:

"Glupost.
To mora platiti iskljucivo zbog svoje gluposti i neznanja,
nezainteresiranosti... nastavi niz...
Zasto nije stavio bolju zastitu pa mu se to ne bi dogodilo?!"

Glup je i ne zna da mu se moze uci u trag po kratkom postupku.
Zar je zasluzio nesto bolje od upozorenja i pokusaja izvlacenja barem dijela
love?

Crni mačak

nepročitano,
20. sij 2011. 13:11:1220. 01. 2011.
Dakky wrote:
> Glup je i ne zna da mu se moze uci u trag po kratkom postupku.
> Zar je zasluzio nesto bolje od upozorenja i pokusaja izvlacenja barem
> dijela love?

Na koji nacin mu mislis izvuci lovu? Ucjenom? Bejzbol palicom? Nesto trece?

Dakky

nepročitano,
20. sij 2011. 13:19:1320. 01. 2011.

"Crni ma�ak" <crni....@gmali.com> wrote in message

Po sistemu APP. Upravo kako je Tizz i rekao. Ako prodje, prodje. Poslati
uvjerljivo napisani dopis u kojem se spominju vremena kada je taj MAC bio
spojen na router (to se vjerujem iz loga routera moze iscitati), konekciju
MAC-a i naziva racunala, te "prijetnju" sudom ako se ne postigne usmeni
dogovor prije. Naravno da se ne bi islo na sud, ali APP... :) .. samo taj
tekst mora biti stvarno uvjerljivo napisan, i mislim da se ne moze faliti...

Nema ucjene, nema bejzbol palice, samo razbacivanje pravnim terminima i
dokazima, svatko normalan bi se pod jedan zapitao da li mu je to trebalo u
zivotu, a pod dva, vjerojatno bi se javio i ako nista drugo, barem
ispricao... :)

Dakky

nepročitano,
20. sij 2011. 13:21:3520. 01. 2011.
"Dakky" <da...@hi.t-com.hr> wrote in message

Nego, veci problem od ovog APP pokusaja je to sto ce mulac ili lik saznati
od koga je krao net, pa ako je debil, izbusiti covjeku gume na autu ili
slicno, u vidu odgovora na taj APP pokusaj... :)

Crni mačak

nepročitano,
20. sij 2011. 13:34:5420. 01. 2011.
Dakky wrote:
> "Crni mačak" <crni....@gmali.com> wrote in message

Samo ti sanjaj. Toga se ne bi preplasilo ni malo dijete :-)

Crni mačak

nepročitano,
20. sij 2011. 13:36:3920. 01. 2011.
Dakky wrote:
> Nego, veci problem od ovog APP pokusaja je to sto ce mulac ili lik
> saznati od koga je krao net, pa ako je debil, izbusiti covjeku gume
> na autu ili slicno, u vidu odgovora na taj APP pokusaj... :)

Eto vidis. Tako ces covjeku nanjeti jos vecu stetu...

Crni mačak

nepročitano,
20. sij 2011. 13:42:5520. 01. 2011.
Dakky wrote:
> [...]
> i dokazima, svatko normalan bi se pod jedan zapitao da li mu je to
> trebalo u zivotu, a pod dva, vjerojatno bi se javio i ako nista

http://dnevnik.hr/vijesti/crna-kronika/uhicen-haker-iz-knina.html

Dakky

nepročitano,
20. sij 2011. 13:43:4120. 01. 2011.
"Crni ma�ak" <crni....@gmali.com> wrote in message

U pravo vrijeme! jos da malo to vise objave po dnevniku ili negdje pa kad
ovaj sutra dobije pismo, ima da se usere :)

Dakky

nepročitano,
20. sij 2011. 13:43:0120. 01. 2011.

> Samo ti sanjaj. Toga se ne bi preplasilo ni malo dijete :-)

Vrijedi probat, ako ne probas, ne znas :)

David

nepročitano,
20. sij 2011. 17:23:1320. 01. 2011.
"Dakky" <da...@hi.t-com.hr> wrote:

> Ne mogu do sutra iskljucit WLAN a susjed sam ne zna, a nocas mu lik moze
> napravit jos 5 gb sto je jos 100 kuna, dakle kao privremeno rijesenje je
> alu folijom omotati cijeli ruter, pa nek se spoji ako moze :-)

A da stavis odmah na flat
Mjenja se u roku 24h, ne ceka se vise novi mjesec

Darko_swl

nepročitano,
21. sij 2011. 04:56:3721. 01. 2011.

Baš tak!
Staviš flat, naivno ostaviš otvorenu mrežu, postaviš alate da ti
skupljaju podatke i onda mu zapapriš.
:)
Dakle, ono što je u tvom računalu je tvoje, čist si ko suza.
:)

Crni mačak

nepročitano,
21. sij 2011. 10:03:4321. 01. 2011.
Darko_swl wrote:
> [...]
> skupljaju podatke i onda mu zapapriš.
> :)
> Dakle, ono što je u tvom računalu je tvoje, čist si ko suza.

Ovo "zapapris" mi ne zvuci kao nesto sto ce biti legalno :-)

Bax

nepročitano,
21. sij 2011. 16:16:0221. 01. 2011.

> [...]
> time, barem vaš IP j tu, na dlanu.
> Zaključak - nek taj tvoj plati i nek hitno stavi bolju zaštitu. Nema
Tocno tako , a sve ovo sto Dakky sanja su pusti snovi ...

Crni mačak

nepročitano,
21. sij 2011. 17:31:1921. 01. 2011.
kalimero wrote:
> [...]

> Da je bas on ukrao promet i prije, neces moci na taj nacin dokazati.
> Tako da neces moci naplatiti tih 1.600,00 Kn za promet koji je već

Plus sto ovaj moze pokrenuti kontra tuzbu zbog iznude, zastrasivanja,
prijetnji...

zeko

nepročitano,
22. sij 2011. 20:36:4822. 01. 2011.

"Crni mačak" <crni....@gmali.com> wrote in message

a mozda je u mrezu upala i krala promet neka picka sa mjerama 90-60-90 pa da
nekako stetu refundira, odluci ostecenom dati picke, supka, da joj svrsava
po sisama, licu...............jebala vas rasprava i argumenti

zeko

nepročitano,
22. sij 2011. 20:43:2222. 01. 2011.

"Damir Simpovic" <dsimpov...@pcekspert.com> wrote in message

> to je na�alost u hrvatskoj zlatno pravilo, rep me�u noge jer nitko ne
> �titi tvoja prava (to vrijedi za sve nas).

Ta tvrdnja stoji ali samo nakon sto si SAM iskoristio sva dopustena sredstva
da se zastitis

Damir Simpovic

nepročitano,
28. sij 2011. 06:28:2128. 01. 2011.
zeko formulated the question :

> "Damir Simpovic" <dsimpov...@pcekspert.com> wrote in message

> Ta tvrdnja stoji ali samo nakon sto si SAM iskoristio sva dopustena sredstva
> da se zastitis

Pa koliko sam shvatio taman da imaš ne znam kako zaštićenu mrežu,
dopušteno je upadati i pokušavati upadati na tuđe mreže. Ili ja tu
nešto ne razumijem?

Sasvim je jasno da ću se zaštititi i za sebe se ne brinem ali 99%
korisnika wirelessa nit znaju nit ih briga kako su zaštićeni. Tko štiti
njihova prava? Ako postoje presedani (ne govorim o onim nekim
preporukama koje je pisala nekakva studentica jer to sam pročitao i to
ima vrlo malenu pravnu težinu) po tom pitanju rado bih znao nešto više
o tome.

Ako moj pas koji ne zna ništa o nasilju i konceptu nasilja ima prava
pred zakonom nekako mi je logično da i ljudi koji se ne znaju zaštititi
također imaju prava pred zakonom?

Mika

nepročitano,
30. sij 2011. 12:58:5630. 01. 2011.

"Tizz" <d...@dd.de> wrote in message news:ih6rsp$2i2$1...@ss408.t-com.hr...

> [...]
> jer to je neki kvartovski stakor koji nece stat dok mu se ne stavi soli na

sve to treba dokazati jer u suprotnom ( jos ako naletis na pravoga ) mozes
dobiti zgodnu povratnu reakciju u obliku pozivanja policije ili privatne
tuzbe za napad, uznemiravanje, prijetnju....nastavi niz :))

Mika

nepročitano,
30. sij 2011. 13:02:1330. 01. 2011.

> [...]
> spodobi... pa teoretski onda uz dokaze ici i na kakvu tuzbicu...
> pretpostavljam da bi mi Cain mogao pomoci (ARP spoof-om), pa da mu saznamo

to ti je kao da kazes da susjed ima pistolj ali ga nije dobro zakljucao u
ormar pa je neki lopov poubijao 10 ljudi za koje sad susjed robija...

Da se razumijemo, ne opravdavam nikoga, ali ako zelis biti miran, upoznaj se
sa alatom kojim radis i dobro ga cuvaj, radi sebe, a ne radi drugih.

Danas bi svaki neuki bleso svasta imao i svasta radio,a to sto pojma nema ni
o cemu je drugi par cipela :)

Slozi susjedu zastitu, kad on vec sam nije sposoban. Ne radi lopova vec radi
susjedovog dzepa :)

Mika

nepročitano,
30. sij 2011. 13:06:4930. 01. 2011.

"Tizz" <d...@dd.de> wrote in message news:ih7p3b$1sd$1...@ss408.t-com.hr...

> "Crni ma�ak" <crni....@gmali.com> wrote in message

> Nije lopov kriv jer je pajser jaci od lokota :) I..treba kaznit covjeka
> sto nije educiran pa ce drugi put lijepo upisati neki tecaj kriptografije.

Pajser je jaci od malog lokota, ali nije od alarma i gladnoga cucka iza tog
lokota.
Drugim rijecima, wep moze skinuti i moj balavac iz prvog osnovne, ali
WPA-PSK + MAC bas i ne moze. Onaj koji to skine je vec dobar maher kojega
takve stvari ni ne zanimaju pa se ne moras brinuti da ce raditi 80gb prometa
skidajuci filmove.

E, ali Wpa-psk slazu oni koji su upute od rutera citali 10 minuta a ne
bacili ih u ormar kao 99,9 % korisnika.
Ne treba nikakva ljuta skola za to :)

Mika

nepročitano,
30. sij 2011. 13:11:5630. 01. 2011.

> [...]
> stvar sa tim ljigavcem koji se spojio na tudju mrezu. Ako se ne zna
> zastititi od APR napada, to ga svrstava u istu kategoriju kao i ovog mog

s zakonskim dodatkom da je slusanje, snimanje, koristenje i disribucija
podataka koji nisu tebi namjenjeni kaznjivo, pa sve sto prodje groz tvoj gw
a ti pokusas koristiti protiv "probijaca sifre" , a posebno na sudu ne znaci
nista, stovise vratit ce ti se kao dobar bumerang u facu , zbog kojega ces
odlezati malo na hladjenju :)

Mika

nepročitano,
30. sij 2011. 13:14:3130. 01. 2011.

> [...]
> dogovor prije. Naravno da se ne bi islo na sud, ali APP... :) .. samo taj
> tekst mora biti stvarno uvjerljivo napisan, i mislim da se ne moze

temeljem toga teksta ti covjek moze pozvati policiju, koja ce te vrlo brzo
privesti zbog npr. iznude :)
ili zbog uznemiravanja, laznih optuzbi....ima toga podosta :)

> [...]
> dokazima, svatko normalan bi se pod jedan zapitao da li mu je to trebalo u
> zivotu, a pod dva, vjerojatno bi se javio i ako nista drugo, barem

Glupost. Tako mozes preplasiti jedino cucka....mozda :)

Mika

nepročitano,
30. sij 2011. 13:19:5330. 01. 2011.

"b166er" <b16...@net.hr> wrote in message

> a cuj pusti ątakora neka se ulogira pa na routeru ćeą vidjeti njegovu mac
> adresu i ip adresu

lol, npr neku prvu slobodnu koju mu dodijeli dhcp, kao 192.168.1.2
E to je podatak koji ce mu pomoci :))

> zatim si fino instaliraą neki sniffer i čekaą da lik poąalje mail ili
> neąto putem udp protokola
> ąto nije kriptirano i eto ulovio si ątakora

naravno, i pripremis se za bajbokanu zbog presretenja podataka koji nisu
namjenjeni tebi, te njihovo koristenje

> a onda fino obavijestią mup i ostale i da vidią kako
> će lik najebati i naravno platiti račun...joą ćeą i zaraditi koju kintu.
> ako ne znaą to sve sloľiti mogu ti ja pomoći naravno za neku lovicu jer mi
> se ne da rizikovati
> da me lik poslije ganja ąto sam ti ga pomogao uloviti :))

LOL...bi malo na abuse zbog oglasavanja ??

Dakky

nepročitano,
30. sij 2011. 21:19:4030. 01. 2011.
"Mika" <mi...@t.hr> wrote in message

> Slozi susjedu zastitu, kad on vec sam nije sposoban. Ne radi lopova vec
> radi susjedovog dzepa :)

Ma sve ok, susjedu ne treba WLAN uopce, ugasili smo ga i adio..

Al ti stvarno tvrdis da ako osoba zakljuca racunalo s pristupom internetu u
kabinet sa lokotom koji se moze razbiti pajserom, i ako druga osoba razbije
lokot, da ti nemas apsolutno nikakve mogucnosti da "kaznis" tu osobu jer je
pristupala internetu preko tog racunala?

Sad dal je to racunalo "Speedtouch sa busybox OS-om i 16MHz procesorom" ili
"pentium 4 napravljen da bude Mikrotik router", bitno je?

Zastita, kakva god bila, je zastita. Ako netko probija zastitu, trebao bi
raditi kazneno djelo, a to sto kod nas to nije tako, samo se uklapa u
stotine drugih stvari koje su kod nas dozvoljene a drugdje zabranjene...

Mika

nepročitano,
31. sij 2011. 02:00:4131. 01. 2011.

"Dakky" <da...@hi.t-com.hr> wrote in message

Sve to stoji, i tretira se kao kazneno djelo, no problem je dokazati da bi
se moglo kazniti. Ti kao neovlasten ne mozes niti smijes takvo sto raditi
jer se na tebe mogu primjeniti isti zakoni.

Dakky

nepročitano,
31. sij 2011. 03:28:5431. 01. 2011.
"Mika" <mi...@t.hr> wrote in message news:ii5mn3$jdu$1...@news1.carnet.hr...

> Sve to stoji, i tretira se kao kazneno djelo, no problem je dokazati da bi
> se moglo kazniti. Ti kao neovlasten ne mozes niti smijes takvo sto raditi
> jer se na tebe mogu primjeniti isti zakoni.

Ali i dalje mi nije jasno kako osoba moze biti neovlastena raditi sto god
pozeli na vlastitoj mrezi?

Mika

nepročitano,
31. sij 2011. 04:47:3131. 01. 2011.

"Dakky" <da...@hi.t-com.hr> wrote in message

Siroko je to podrucje da bi se zvalo "moja mreza" Naknadu radijske
frekvencije placas kroz razne nacine, ali frekvencija nije tvoja.

Bez obzira na to, da ne ulazimo u nepotrebnu debatu oko toga , ovdje je
rijec o prometu i podacima koji nisu namjenjeni tebi. Njih ne smijes
presretati niti koristiti jer je to kaznjivo zakonom. Takodjer isto vrijedi
i za onoga koji je crackao wep, no tvoj problem je sto ti to nekako moras
dokazati, a to ces uciniti pravno ispravno jedino na nacin da slucaj
prijavis, te da hakom i ostali to utvrde temeljem sudskoga naloga. Onda to
mozes upotrijebiti na sudu kao dokaz o upadu u mrezu, ali kako je vec netko
napisao, samo za vrijeme trajanja tog tracea. Sve sto je bilo prije, mozes
zakvaciti macku o rep.

S druge strane, on tebe moze vrlo lako prijaviti po istim temeljima ukoliko
samo posumnja da si se recimo logirao s njegovim passom na fejs ( sto se
vrlo lako utvrdi )

Rekoh, zastita samoga sebe na prvo mjesto i nece biti problema. Pravi maher
se ne bavi takvim stvarima a klincadija ne zna kreknuti WPA2 pa nemas
nikakve brige.
Cak bi dovoljno bilo na onaj stari WEP okinuti MAC filtraciju i vjerujem da
bi klinjo pao na ispitu :))

Slavko Igric

nepročitano,
31. sij 2011. 05:19:2831. 01. 2011.
Mika wrote:

> [...]
> rijec o prometu i podacima koji nisu namjenjeni tebi. Njih ne smijes
> presretati niti koristiti jer je to kaznjivo zakonom.

Kakve ti bedastoće pišeš, nevjerojatno. Kakav promet i podaci nisu
namjenjeni tebi ako je tvoj router? Router radi NAT i jedino kaj se vani
vidi je public IP adresa od routera dakle promet koji ide preko njega je
tvoj kao uostalom i račun.

Mika

nepročitano,
31. sij 2011. 05:32:0931. 01. 2011.

"Slavko Igric" <slavko...@gmail.com> wrote in message

> [...]

> namjenjeni tebi ako je tvoj router? Router radi NAT i jedino kaj se vani
> vidi je public IP adresa od routera dakle promet koji ide preko njega je

Prouci si malo Zakon o telekomunikacijama, nekakav clanak 93 recimo....

Inace, to sto ruter radi NAT, nema apsolutno nikakvog znacaja jer se i iza
njega stosta vidi :)

Osim toga ovdje govorimo o koristenju tih podataka, tako da ruter bas i ne
igra neku ulogu u tome jer ne koristi ruter podatke nego onaj koji ima
namjeru nastupiti s njima i koristiti ih za stjecanje dobiti ( utjerivanje
racuna ) i svih detalja radi kojih se zavrsi na hladjenju kao iz topa :)

Cak i to sto je tvoj ruter, nista ne znaci. Uoci razliku izmedju rutera i
podataka koji nisu namjenjeni javnosti nego tocno adresirani.

Slavko Igric

nepročitano,
31. sij 2011. 07:41:5531. 01. 2011.
Mika wrote:

> Cak i to sto je tvoj ruter, nista ne znaci. Uoci razliku izmedju
rutera i
> podataka koji nisu namjenjeni javnosti nego tocno adresirani.

Što se telekoma tiče iza routera je jedno računalo i vidi se samo ono
što ti port forvardaš ili ručno ili preko upnp. Podaci su točno
adresirani preko tvog routera i ti si odgovoran za eventualnu
zloupotrebu. Dakle, račun moraš platit, a utjerivanje dug.. ovaj računa
možeš dogovorom ili drugačije i nitko ti ne može ništa ako na pređeš
zakonom dozvoljena sredstva.
Naravno, prvo i osnovno treba stavit pravu zaštitu (wpa2) ili isključiti
wlan.

Mika

nepročitano,
31. sij 2011. 07:59:2231. 01. 2011.

> rutera i
>
> ©to se telekoma tiče iza routera je jedno računalo i vidi se samo ono
> ąto ti port forvardaą ili ručno ili preko upnp.

Telekom uopce ne zanima sto radis i koliko je racunala na tvom ruteru. Njima
je jedino bitno da placas racune. takodjer nisu odgovorni za zlouporabu
prikljucka i to jasno stoji u Opcim uvjetima.

Podaci su točno
> adresirani preko tvog routera i ti si odgovoran za eventualnu

> zloupotrebu. Dakle, račun moraą platit, a utjerivanje dug.. ovaj računa
> moľeą dogovorom ili drugačije i nitko ti ne moľe niąta ako na pređeą
> zakonom dozvoljena sredstva.
> Naravno, prvo i osnovno treba stavit pravu zaątitu (wpa2) ili isključiti
> wlan.

Tako je, ali to nije ono sto si ti rekao.
Govorili smo o presretanju poruka i podataka koje nisu namjenjene tebi,
odnosno javnosti. U tu svrhu sam ti spomenuo Zakon o telekomunikacijama i
clanak 93 koji je sasvim jasan.

Slavko Igric

nepročitano,
31. sij 2011. 09:53:3031. 01. 2011.
Mika wrote:

> Govorili smo o presretanju poruka i podataka koje nisu namjenjene
tebi,
> odnosno javnosti.

Krivo, podaci jesu upravo tebi namjenjeni ne i ostalima u susjedstvu
koji se spoje bez tvog pristanka i.e. provale u mrežu. Zbog čega bi
netko tko je oštećen objavljivao bilo što?
Bitno mu je samo da sazna tko krade promet a što će poslije toga
napraviti neka odluči u dogovoru s t-com-om, IANAL. Spajanje na
zaštićenu mrežu bez pristanka vlasnika je krađa ali kako sam već
napisao, nisam odvjetnik. Da je dilao pedofilske materijale onda bi jako
brzo saznao koliko je ISP zainteresiran za to što je radio na svojem
računalu.

Mika

nepročitano,
31. sij 2011. 10:14:2731. 01. 2011.

> tebi,
>
> Krivo, podaci jesu upravo tebi namjenjeni ne i ostalima u susjedstvu
> koji se spoje bez tvog pristanka i.e. provale u mreľu. Zbog čega bi
> netko tko je oątećen objavljivao bilo ąto?
> Bitno mu je samo da sazna tko krade promet a ąto će poslije toga

> napraviti neka odluči u dogovoru s t-com-om, IANAL. Spajanje na
> zaątićenu mreľu bez pristanka vlasnika je krađa ali kako sam već

> napisao, nisam odvjetnik. Da je dilao pedofilske materijale onda bi jako
> brzo saznao koliko je ISP zainteresiran za to ąto je radio na svojem
> [...]

hm....daj ti procitaj jos jednom o cemu smo mi to debatirali. Nekim cudom si
odjednom zamjenio uloge vlasnika rutera i onoga koji je upao u mrezu.

Ako nisi primjetio OP je rekao kako ce presresti promet "upadaca" te ga
iskoristiti kao detekciju identiteta. Kako taj promet ( nametnikov )
zasigurno nije najmenjen vlasniku mreze slijedi sve ono o cemu sam govorio.

(moras pozornije pratiti na nastavi :))

Slavko Igric

nepročitano,
31. sij 2011. 11:11:0131. 01. 2011.
Mika wrote:

> [...]
> iskoristiti kao detekciju identiteta. Kako taj promet ( nametnikov )
> zasigurno nije najmenjen vlasniku mreze slijedi sve ono o cemu sam

Oprosti ali ti poku�ava� amnestirat zlonamjernog tipa koji krade promet.
Kaj ima lo�ega u sniffanju TVOJE mre�e jer mora� se slo�iti da je iza
routera tvoja mre�a, pa ako usput iscuri ne�ija lozinka i korisni�ko ime
ti nisi ni�ta kriv jer je tvoja mre�a.

Tizz

nepročitano,
31. sij 2011. 11:36:3431. 01. 2011.

> [...]
> Kaj ima lo�ega u sniffanju TVOJE mre�e jer mora� se slo�iti da je iza
> routera tvoja mre�a, pa ako usput iscuri ne�ija lozinka i korisni�ko ime

Takodjer i windows daje upozorenje kod spajanje na nezasticenu mrezu da bi
information snet over this network mogla biti visible to others. Ako se
netko "zabije" u zasticenu mrezu mora imati isto to na pameti.

Gotovo svaki router ima source/destination IP pregled, a uz neki dodatni
softver moguce je lijepo vidjet i hostnamove, gdje se mogu naci razni podaci
ako netko ide npr. na facebook/ime.prezime. Sve to ne podrazumijeva i
hvatanje usr i pwd podataka, koji su ionako na certificiranim sajtovima
poprilicno dobro zasticeni upravo zbog takvih stvari.

Po meni, to je isto kao da shvatis da ti se neto negdje s krokodilkama
zakacio na paricu i nabija tel. racun. Nije nista lose ako podignes
slusalicu i slusas tel razvor jer to je "tvoja" linija.. Ili da ides na
ispis poziva pa preko imenika doznas neciju tocnu adresu.

Mika

nepročitano,
31. sij 2011. 11:40:4731. 01. 2011.

"Slavko Igric" <slavko...@gmail.com> wrote in message

> ga
>
> Oprosti ali ti pokuąavaą amnestirat zlonamjernog tipa koji krade promet.
> Kaj ima loąega u sniffanju TVOJE mreľe jer moraą se sloľiti da je iza
> routera tvoja mreľa, pa ako usput iscuri nečija lozinka i korisničko ime
> ti nisi niąta kriv jer je tvoja mreľa.

Ne mozemo razgovarati na nacin da ti ne citas ono sto drugi pisu. Ponovit
cu, ne branim nikoga, posebno ne kriminalce, ali nazalost ne baratas
terminima na nacin kako to zakon nalaze pa je svaki pokusaj da ti to
objasnim besmislen.

Zakljucujem da nisi ni pogledao Zakon o telekomunikacijama.

Jos jednom, nema nista losega u osiguravanju svoje mreze, no presretanje
poruka ( ponavljam vec treci put ) koje nisu namjenjene javnosti ili
direktno tebi je zakonom kaznjivo, sto je puno lakse dokazati nego upat u
mrezu i trosenje prometa koji placa netko drugi.

Da se ne vrtimo u krug, toliko od mene :)

Mika

nepročitano,
31. sij 2011. 11:43:3231. 01. 2011.

"Tizz" <d...@dd.de> wrote in message news:ii6oco$4iv$1...@ss408.t-com.hr...

> [...]
> slusalicu i slusas tel razvor jer to je "tvoja" linija.. Ili da ides na
> ispis poziva pa preko imenika doznas neciju tocnu adresu.

Otprilike tako...s dodatkom da sve to sto radis moras ciniti po nekakvoj
zakonskoj podlozi temeljem koje ces kasnije moci ostvariti svoja prava.

Svi kaubojski nacini dokazivanja i istjerivanja pravde u principu
rezultiraju kasnijim lupanjem glave o zid.

Slavko Igric

nepročitano,
31. sij 2011. 12:16:0331. 01. 2011.
Mika wrote:

> [...]
upat u
> mrezu i trosenje prometa koji placa netko drugi.

O kakvom presretanju poruka ti pričaš, pa nije to man in the middle
attack nego ti skeniraš SVOJU mrežu da bi otkrio eventualne propuste i
to niti jedan zakon ne brani. Lako je provaliti WEP ali nije nemoguće a
pogotovo nije protuzakonito otkriti tko je to napravio a jedini način je
da prisluškuješ promet na svojoj mreži pošto je prvo kaj će napraviti
tip koji krade promet fake-anje MAC adrese.

Mika

nepročitano,
31. sij 2011. 13:20:0531. 01. 2011.

> presretanje
> upat u
>
> O kakvom presretanju poruka ti pričaą, pa nije to man in the middle
> attack nego ti skeniraą SVOJU mreľu da bi otkrio eventualne propuste i

> to niti jedan zakon ne brani. Lako je provaliti WEP ali nije nemoguće a
> pogotovo nije protuzakonito otkriti tko je to napravio a jedini način je
> da prisluąkujeą promet na svojoj mreľi poąto je prvo kaj će napraviti

> tip koji krade promet fake-anje MAC adrese.

jos jednom ( ako dobro brojim , cetvrti put ) ...jedno je presresti poruku i
s njom ne ciniti nista, a drugo temeljem te poruke otkriti identitet i potom
glumiti kauboja.

Zao mi je sto ne razlikujes neke stvari, i zaista ti predlazem da sa
razumijevanjem citas od pocetka o cemu se ovdje debatira.

Sto se mene tice EOD.

Pozdrav

Dakky

nepročitano,
31. sij 2011. 17:36:3031. 01. 2011.
"Mika" <mi...@t.hr> wrote in message news:ii6ugv$eud$1...@news1.carnet.hr...

> Zao mi je sto ne razlikujes neke stvari, i zaista ti predlazem da sa
> razumijevanjem citas od pocetka o cemu se ovdje debatira.

Dobru tezu je postavio Tizz. Dakle netko se tebi zakaci na telefonsku liniju
u ormaricu od zgrade i zove INMARSAT 6 sati dnevno (kad te nema u zgradi),
ti skuzis tek na racunu da si pokraden, i da moras platiti 100.000 Eura
racuna, ti radis sto? Telekom operateru nije bitno kako ces doci do te love,
moras im platiti u roku od 30-60 dana (ako ne platis tuze te), a nase
sudstvo i policija rijesavaju tvoj slucaj godinama. Na kraju ces ti platiti
racun Operateru, a ti od osobe koja te pokrala nikad neces dobiti novac. A
morao si prodati stan da platis racun. Sta onda?

Jednostavno mi nema smisla cijela ta prica, koliko god ona bila opravdana u
Zakonu o Telekomunikacijama

>Sto se mene tice EOD.

Daj mi samo hipotetski jos objasni sta ti radis nakon sto ti se desio gornji
slucaj, i nakon sto moras prodati stan ili dignut kredit koji ces dozivotno
otplacivati "jer je 14-godisnji sin samohrane majke bez njenog znanja
napravio znatan trosak, a ona radi kao cistacica u skoli, i ima placu 2500
kn" .. ako je to vec i kazneno djelo, mulac ce guliti kaznu, ali TI ces
svejedno morati platiti racun... :)

I onda mi reci da se ne smije prisluskivati tudji razgovor na svojoj liniji,
a ako se smije, zakon je blago receno retardiran

Dakky

nepročitano,
31. sij 2011. 17:58:3431. 01. 2011.
> [...]

> i s njom ne ciniti nista, a drugo temeljem te poruke otkriti identitet i

I sad, nakon sto sam procitao taj zakon, postavljam samo jedno inteligentno?
pitanje:

Kaze u zakonu ovako:
"1. neovla�teno doznati, upotrebljavati, objaviti ili proslijediti drugima
sadr�aj radijske poruke koja nije namijenjena javnosti,"

A pitanje je - a sta je sa informacijama u zicama?
Ni u jednom trenutku ove cijele debate nije spomenuto presretanje "radijske
poruke" !

Radijska poruka nije presretnuta nego je neometano dosla do svojeg
odredista - routera. A sta se dalje desava, ne stoji u ovom clanku, niti
igdje da sam ja nasao...

Mika

nepročitano,
31. sij 2011. 18:06:5731. 01. 2011.

> [...]
> dobiti novac. A morao si prodati stan da platis racun. Sta onda?
>
> Jednostavno mi nema smisla cijela ta prica, koliko god ona bila opravdana

Sve sto navodis stoji, i ranije sam se slozio s tim.

> [...]
>
> I onda mi reci da se ne smije prisluskivati tudji razgovor na svojoj
> liniji, a ako se smije, zakon je blago receno retardiran

Zakon je takav kakav je ( iako se slazem da je los u pojedinim segmentima )
Iako ti analogija nije sasvim dobro postavljena, rezultat je otprilike isti.
Ukratko, slusati svoju liniju mozes, ali snimati bez sudskog ( ili
sugovornikova ) naloga (odobrenja) ne smijes.
Osim sto se tebe moze kazniti, ni snimak ti nece koristiti na sudu u parnici
protiv kriminalca.

Za sve postoji pravni nacin kojim se utvrdjuje cinjenicno stanje i pocinjeno
kazneno djelo. Jedno je biti frustriran zbog velikog racuna, a drugo sam
istjerivati pravdu. Trece je sto nas pravni sustav radi brzinom puza.
Kombinacija svega je ubitacna i redovito vodi kompliciranju situacije a ne
rijesenju.

Vidim da se u cijeloj prici puno poziva na odgovornost provider. Providera
ne zanima apsolutno nista sve dok podmirujes racune. Kad to ne budes cinio,
isti ce ti sudskim putem uzeti lovu, ali nece doci na vrata i prstom upirati
u tvoj neplaceni racun, jer on to ne smije raditi.
Takodjer, ne zanima ga ni sto radis na netu. Za to brine neka druga ustanova
koja ce od providera traziti ispis tvojega tracea unatrag x dana i temeljem
toga ti sjesti na ledja.

Dakle, sve sto dosad nije zakonski zabiljezeno kao upad u mrezu i kradja
prometa ide na teret vlasnika rutera. Svaki pokusaj vlasnika da bilo kojim
nacinom ( pogotovo pismeno ) pokusava utjerivati novac, zastrasivati, ili na
bilo koji nacin uznemirava "hakera" jednim jednostavnim pozivom na 112
vjerojatno ce biti priveden na obavijesni razgovor o svojem postupku.

Dakle, moras biti lukaviji od 14-godisnjeg hakera i zapapriti mu kulturno i
anonimno, ili za paprenje koristiti dostupne pravne ustanove.

Mika

nepročitano,
31. sij 2011. 18:12:5031. 01. 2011.

> [...]

> Radijska poruka nije presretnuta nego je neometano dosla do svojeg
> odredista - routera. A sta se dalje desava, ne stoji u ovom clanku, niti

Obzirom da pojam "telekomunikacije" predstavljasju dosta siroki spektar
komunikacija, i da ne razlikujes namjenjenu poruku od presretnute, ne znam
kako bi ti objasnio. Ruter nije odrediste, a poruka ako je procitana bilo
gdje , prije svoje destinacije, je presretnuta :)

Slozit cu se s tobom da je zakon nedorecen. Mozda zato jer se nije mijenjao
20 godina, a telekomunikacije su ponesto napredovale :)

Darko_swl

nepročitano,
5. velj 2011. 16:45:2105. 02. 2011.
On 31.1.2011 19:20, Mika wrote:
> [...]

> Zao mi je sto ne razlikujes neke stvari, i zaista ti predlazem da sa
> razumijevanjem citas od pocetka o cemu se ovdje debatira.

Vidim ja da komuniciraju gluhi i njemi!
;)

Dakle, jedno je s prozora �uti razgovor kak dvije susjede ogovaraju tre�u
a drugo je kad ti susjeda do�e u ku�u i to isto veli.
Jasnije?
Dakle sakupljanje informacija na "�ici" u tvom ruteru, na putu izme�u
wlan i eth. tj. ADSL modema nije nikakvo presretanje veďż˝ kontrola tvoje
imovine.
Druga stvar bi bila kad bi ti po zraku pratio promet izme�u uljeza i tvog
wlan interfejsa, e to je presretanje (u letu) i to bi mo�da moglo biti
de�e dokazljivo jer nemre� dokazati da su ba� ti radio valovi
bili u tvom dvori�tu.
;)
Dakle zrak zaboravi, a ulaskom u tvoju "ku�u" ti si gazda i slobodno mu
skr�i sva ljudska prava jer je bila nu�na samoobrana.
;)

Darko_swl

nepročitano,
5. velj 2011. 16:52:3105. 02. 2011.
On 31.1.2011 23:58, Dakky wrote:

> [...]
> "1. neovla�teno doznati, upotrebljavati, objaviti ili proslijediti
> drugima sadr�aj radijske poruke koja nije namijenjena javnosti,"
da, RADIJSKE i to pi�e u zakou o telekomunikacijama, radijske.

> A pitanje je - a sta je sa informacijama u zicama?
�ica je ne�ije vlasni�tvo, proklju�enjem na tu�u paricu je protuzakonsko
dijelo, nekakvo.
Slu�anje svoje parice nije jer se tad niko ne bi javljao na tel. aparat.
;)

> [...]
>
> Radijska poruka nije presretnuta nego je neometano dosla do svojeg
> odredista - routera. A sta se dalje desava, ne stoji u ovom clanku, niti

Dalje je na slobodnom uvidu vlasniku rutera osim ako taj ruter koristi u
komercijalne svrhe, tj. napla�uje uslugu drugim korisnicima.
Jel tak?
:)

Mika

nepročitano,
5. velj 2011. 18:22:2705. 02. 2011.

"Darko_swl" <9a3li_...@hamradio.hr> wrote in message

> [...]
>

> Dakle, jedno je s prozora �uti razgovor kak dvije susjede ogovaraju tre�u
> a drugo je kad ti susjeda do�e u ku�u i to isto veli.

Meni da ali tebi ne :)

Analogija ti ne stima i to je ono o cemu ti uporno govorim.

> Dakle sakupljanje informacija na "�ici" u tvom ruteru, na putu izme�u
> wlan i eth. tj. ADSL modema nije nikakvo presretanje ve� kontrola tvoje
> imovine.

Informacija nije tvoja imovina, i ako nije namjenjena tebi, svako
presretanje i koristanje je prozuzakonito i kaznjivo ( mislim da je ovo 5.
put )

> [...]
> wlan interfejsa, e to je presretanje (u letu) i to bi mo�da moglo biti
> de�e dokazljivo jer nemre� dokazati da su ba� ti radio valovi

Ne budi smijesan. Ako si vec toliko siguran, napravi eksperiment, skini mu
pass od fejsa , vidi tko je ( dakle logni se s tim podacima ) i kreni u
pravnu bitku. Naravno i javi ovdje kad te pravnik doceka sa kradjom podataka
koji nisu bili namjenjeni tebi, a gle cuda, putovali su tvojom paricom :))

> ;)
> Dakle zrak zaboravi, a ulaskom u tvoju "ku�u" ti si gazda i slobodno mu
> skr�i sva ljudska prava jer je bila nu�na samoobrana.
> ;)

Nazalost, tvoje poznavanje prava je upitno. Ne mogu ti pomoci osim da sam
pokusas takvo sto. Samo pazi, svaka medalja .... :)

Darko_swl

nepročitano,
5. velj 2011. 18:32:1605. 02. 2011.
On 6.2.2011 00:22, Mika wrote:

> Informacija nije tvoja imovina, i ako nije namjenjena tebi, svako
> presretanje i koristanje je prozuzakonito i kaznjivo ( mislim da je ovo 5.
> put )

Po tvojoj "analogiji" svako kvotanje na njuzima ili forimima je
protuzakonito.
Prenosiďż˝ informaciju koja nije tebi namjenjena.
Ni�ta nije tvoja imovina.
Daklem, lopov do�e u tvoju ku�u onak informativo pogledat
kaj ima.
Ti ga ne smijeďż˝ ni pipnuti jer je "presretanje" lopova
protuzakonito.
Zanimljivo.
:)

Darko_swl

nepročitano,
5. velj 2011. 18:37:4605. 02. 2011.
On 18.1.2011 21:02, Dakky wrote:

> Ideje dobrodosle...
>
> Pozdrav

http://www.theage.com.au/articles/2003/11/25/1069522576979.html?from=storyrhs&oneclick=true

Ovo sam na brzinu na�ao, vjerojatno ima jo� takvih primjera.

Darko_swl

nepročitano,
5. velj 2011. 18:46:5505. 02. 2011.

Mika

nepročitano,
6. velj 2011. 03:31:3606. 02. 2011.

> Po tvojoj "analogiji" svako kvotanje na njuzima ili forimima je
> protuzakonito.

o covjece pa sta ti je ?1?!?!?! Newsi su javni servis.

Odustajem ovdje. Evidentno ne baratas terminima, ili nemas vise od 14 godina
.
NHF, radi po svome.

Darko_swl

nepročitano,
6. velj 2011. 03:37:0406. 02. 2011.

hehe
kak smo kratki sa živcima
dakle i tvoj ruter doma je javni servis, jel tak?
Samo da to pojasnimo, ništa više.
:)
Ako je javni, svi se kačimo na njega a ti pizdi jer
drugo nesmeš.
:)

Dakky

nepročitano,
7. velj 2011. 09:20:1807. 02. 2011.
"Mika" <mi...@t.hr> wrote in message news:ii6oru$oo7$1...@news1.carnet.hr...

> [...]
>
> Svi kaubojski nacini dokazivanja i istjerivanja pravde u principu
> rezultiraju kasnijim lupanjem glave o zid.

E moze jos jedno pitanje, nevezano za proslu temu ali vezano za privatnost
korisnika i vlasnika necega..
Da li je legalno na vlastiti laptop instalirati softver koji moze raditi
print-screen, slusati tipkovnicu i pratiti sve sto se radi na laptopu, a
onda te informacije slati na predefiniranu mail adresu?

Pitam jer bi stavio takvo sto na svoj laptop, za slucaj da ga ukradu i da se
ne sjete formatirati prije koristenja... :)

Ali tu onda dolazi pitanje, ja bi na taj nacin mogao gledati sta osoba X
radi, istina da je lopov i kriminalac, ali to sto on radi i to sto bi meni i
policiji pomoglo da se otkrije identitet, ne bi se smjelo koristiti kao
dokaz, jer te informacije nisu bile namijenjene meni..?

Ajd jos mi samo to pojasni, full me zanima

cokic

nepročitano,
7. velj 2011. 11:05:0407. 02. 2011.

"Dakky" <da...@hi.t-com.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:iiov3g$qgr$1...@ss408.t-com.hr...

Dakky,pa dokle ide ova rasprava.prijatelj je valjda do sada riješio problem.
A to šta je legalno a šta ne,zakonito -nezakonito.Pa svi na ovoj grupi imaju
ilegalne programe,filmove pijesme....... i svi znaju,a stvar ide dalje.Dok
se ovde nesredi stanje,sve je moguče.Ajde da završimo sa ovom,sve je stvar
morala.

Dakky

nepročitano,
7. velj 2011. 11:10:5807. 02. 2011.

> [...]
> imaju ilegalne programe,filmove pijesme....... i svi znaju,a stvar ide
> dalje.Dok se ovde nesredi stanje,sve je moguče.Ajde da završimo sa

Ajde procitaj ponovno moje zadnje pitanje, zanima me legalnost napisanog jer
izgleda da Mika zna dosta o temi.. samo me zanima odgovor na to, mozda bi se
trebali preseliti na pravnu grupu, ali ajde jos ovo i necu vise tlaciti

Darko_swl

nepročitano,
7. velj 2011. 11:23:0607. 02. 2011.

:)
I sad pročitaj kaj je Mika napisal za svoj (!!) Mikrotik.
Ne bi dalje, bolje da odigramo čovječe ne ljuti se!
;)

cokic

nepročitano,
7. velj 2011. 11:27:0307. 02. 2011.

"Dakky" <da...@hi.t-com.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:iip5j5$9ka$1...@ss408.t-com.hr...

> [...]
> jer izgleda da Mika zna dosta o temi.. samo me zanima odgovor na to, mozda
> bi se trebali preseliti na pravnu grupu, ali ajde jos ovo i necu vise
Samo ovo,ja sam ti da ti ka�em pravo za Ruski (Saljinov) sistem,sve po
kratkom postupku,jebiga bude i nevini.Pun mi je ku... vi�e ti prava,svako
ima prava,pa dokle.Tip ubije tip pa ga brane,kako?,a vamo te tucaju na sve
strane.
End.

Slavko Igric

nepročitano,
7. velj 2011. 13:15:0207. 02. 2011.
Darko_swl wrote:

> I sad pro�itaj kaj je Mika napisal za svoj (!!) Mikrotik.
> Ne bi dalje, bolje da odigramo �ovje�e ne ljuti se!
> ;)

"svih mi bubnjeva darkwooda" pa on bi presretao radijske poruke :-)

0 novih poruka