Linker za Gameboy?

doimus

Postoji li kakav linker za Gameboy (stari, ne GBA) pomocu kojeg bi se
pokretali romovi GB(C) igara na GBA.

Sa ovih standardnih linkera tipa M3 i sl. ne ide (drugacija voltaza
cartridgea), a emulator je u povojima i ne radi bas najbolje... a bas mi se
igraju gb igre... :)

Walter

I know... Get A Life!!!

smeg

A gle pacijenta :D
Covjek se bar igra, a ti spamas po internetu.

]-[eretic

Bice pod nazivom ""doimus" <mr...@manaus.br>" je ispustilo sljedeci
analni maestral: :

Treba ti ovo;
http://www.gameboy-advance.net/flash_card/gb_bridge.htm

Ja pak nadu vidim, da jednog dana netko napravi posteni emulator
GB/GBC za DS koji ima dovoljno snage da vrti full screen emulaciju,
samo cemo se za to morati jos dosta nacekati. :(

--
Here’s no peace

doimus

"]-[eretic" <Her...@hisp.amhtnet.hr> wrote in message

Da, skuzio samn taj "bridge", ali sam mislio da ima neko elegantnije
rjesenje. Mislim da ovo radi samo sa Flash2Advance linkerima koji su totalno
zastarjeli... a nista, cekamo emulator.