Grupos de Google ya no admite publicaciones ni suscripciones nuevas de Usenet. El contenido anterior sigue visible.

NINTENDO DS linker

2 vistas
Ir al primer mensaje no leído

Lost

no leída,
23 mar 2005, 1:37:27 p.m.23/3/2005
para
Da li je netko probao ubaciti linker od GBA na DS?
TJ, je li fizicki moguce ubaciti taj catrige?

vidim da su se romovi poceli pojavljivat.....
http://www.gbxemu.net/nds/roms/1/metroid_prime_hunters_first_hunt.html

Lost

no leída,
23 mar 2005, 1:49:53 p.m.23/3/2005
para

"Lost" <lo...@lekenik.com> wrote in message

Yes it is true! Darkfader from the forums of gbadev.org has been able to
run Metroid through a gameboy advance flash device. Well from older news you
heard he dumped Metroid onto his PC and now it just got better. After he
extracted the ROM from the ARM7 part he flashed it on a gba cart. It worked
along without the original cart needed.

Chaby

no leída,
23 mar 2005, 2:23:56 p.m.23/3/2005
para
"Lost" <lo...@lekenik.com> wrote in message

Je, moguće je, evo popis linkera koji rade:
http://www.gameboy-advance.net/nintendo_ds/nds_flash_card.htm Rade i emu-i
GBA i SnESa na NDS-u.

--
Chaby,
http://www.shuma.org

Lost

no leída,
23 mar 2005, 2:30:31 p.m.23/3/2005
para

"Chaby" <sh...@MAKNIOVOshuma.org> wrote in message

Imaą ti i kakav linker ako imaą?

Btw, gdje je najbolje kupiti linker , onaj u sophos labu je IMHO preskup?
Znam da je netko nekad davno narucivao sa neta... Da li je netko iąao u SLO
i sl... ugibaliąte :)

Chaby

no leída,
23 mar 2005, 2:40:49 p.m.23/3/2005

> Imaą ti i kakav linker ako imaą?
> Btw, gdje je najbolje kupiti linker , onaj u sophos labu je IMHO preskup?
> Znam da je netko nekad davno narucivao sa neta... Da li je netko iąao u
> SLO i sl... ugibaliąte :)

Nemam, onaj u Sophosu je trash, samo 32MB. Na netu ima, samo treba malo
potraľit... U slo ne znam.

--
Chaby,
http://www.shuma.org