WRT54GL + DDWRT + PPTP (XCARNet/3DCARNet)

Dinko Korunic

On Sat, 22 Aug 2009 16:22:40, Dinko Korunic <dinko....@gmail.com> wrote:
> valjda 80% tih malih routercica ne radi dobro sa PPTP-om osim par ovih
> modela koji su sami Bnetovci naveli.

Evo, dosao PPTP i u moje naselje. Ja imam WRT54GL + DDWRT firmware za
kojeg znam vec otprije da ne radi dobro sa PPTP-om i XCARNetom/CARNet-3D.
Uglavnom rijesio sam problem spajanja na PPTP koristenjem zadnjeg DDWRT
firmwarea, specificno odavdje:

ftp://dd-wrt.com/others/eko/V24_TNG/svn12774/

Specificno, ja trosim NOKAID/NOSTOR/NOHOTSPOT firmware koji je najmanji i
bez suvisnih gluposti i to u verziji svn12774 (najsvjezija):

ftp://dd-wrt.com/others/eko/V24_TNG/svn12774/dd-wrt.v24-12774_NEWD_std-nokaid_nohotspot_nostor.bin

Stable v24 firmware (SP1) ne radi sa PPTP-om, barem mi nije htio u vise
pokusaja proraditi a i v24-SP2-pre koji je gore naveden radi osjetno brze.
Postavke iz v24 i v24-SP1 firmwarea rade i na v24-SP2.

Bitne postavke su sljedece:
- Connection Type: PPTP
- Use DHCP: Yes
- Gateway: 10.64.0.1 (iako je nebitno)
- Gateway (PPTP Server): 10.64.0.1
- User Name: kori...@ustanova.hr (dakle u obliku AAI identiteta)
- Password: ...
- Connection Strategy: Keep Alive: Redial Period 30 Sec
- PPTP Encryption: Disable
- Disable Packet Reordering: Enable
- STP: Disable
- MTU: Manual 1400

U Services -> VPN treba biti ugasen PPTP Client Options (Disable).

Iz iskustva mu treba malo duze da se spoji nego PPPoE, ali radi.

Eto nadam se da ce ovo nekome pomoci, s obzirom da su WRT54GL uredjaji
medju najboljim kucnim wifi routercicima na trzistu.

--
NAME:Dinko.kreator.Korunic DISCLAIMER:Standard.disclaimer.applies
ICQ:16965294 JAB:kreat...@jabber.org PGP:0xEA160D0B

kishobran

> Eto nadam se da ce ovo nekome pomoci, s obzirom da su WRT54GL uredjaji
> medju najboljim kucnim wifi routercicima na trzistu.

...ako zanemarimo navedene probleme s fmw

Dinko Korunic

Pa, za XY drugih routercica uopce nema nikakvih modularnih firmwareova,
tako da WRT54GL (i ostali koji se mogu flashati na DDWRT) vrijedi svake
lipe..

Riddle

On 4 ruj, 10:41, Dinko Korunic <dinko.koru...@gmail.com> wrote:

> [...]
> lipe..
>
> --
> NAME:Dinko.kreator.Korunic   DISCLAIMER:Standard.disclaimer.applies

Ok stavio sam taj firmware na svoj wrt54gs v1.0 i stavio sve isto ko
ti, ali meni ne radi... jel zna ko koji je problem i jel postoji koji
firmware na kojem bi radio... jer mi niti na orginalnom ne radi tj.
kad hoću konfigurirat vraća mi value illegal... što god mu ta greška
značila...

Molim pomoć ako je ikako moguće... živcira me što mi samo jedan komp
ima pristup internetu jer su ovi promjenili to čudo :(

Dinko Korunic

On Sun, 13 Sep 2009 23:31:31, Riddle <mate....@gmail.com> wrote:
> [...]
> firmware na kojem bi radio... jer mi niti na orginalnom ne radi tj.
> kad ho�u konfigurirat vra�a mi value illegal... �to god mu ta gre�ka

Originalni Linksysov ne radi, cak ni standardni DDWRT vec trebas bas
staviti specificnu verziju sa tocno onog URL-a koji sam naveo. Dakle ne
onu v24 sa osnovne DDWRT stranice, vec tocno po uputama.

Kad poflashas, dobit ces verziju:

DD-WRT v24-sp2 std (c) 2009 NewMedia-NET GmbH
Release: 09/01/09 (SVN revision: 12774)

To najlakse provjeris tako da se telnetas na sam router (192.168.1.1 ili
vec sto si odabrao).

Riddle

On 14 ruj, 14:24, Dinko Korunic <dinko.koru...@gmail.com> wrote:

> [...]
> vec sto si odabrao).
>
> --
> NAME:Dinko.kreator.Korunic   DISCLAIMER:Standard.disclaimer.applies

da da skinuo sam s tvog linka... baš tu što si ti reko... i ne radi
mi... možda sam ja neki vrag kirov npravio??

Čuo sam još da radi sa openwrt-om, ali nemogu kamikazi verziju sa
instaliranim PPTP-om naći, ako neko zna jel mi može stavit link??

Dinko Korunic

On Tue, 15 Sep 2009 09:43:26, Riddle <mate....@gmail.com> wrote:
> da da skinuo sam s tvog linka... ba� tu �to si ti reko... i ne radi
> mi... mo�da sam ja neki vrag kirov npravio??

Screenshotaj sve bitne postavke (kao JPG, a ne BMP) i posalji mi mailom
ili uploadaj negdje. Nema smisla da na skoro istom hardveru i na
identicnom firmwareu nekom radi a nekom ne.

> �uo sam jo� da radi sa openwrt-om, ali nemogu kamikazi verziju sa
> instaliranim PPTP-om na�i, ako neko zna jel mi mo�e stavit link??

Ne trosim ju nazalost, ali skines sve potrebne pakete unaprijed na desktop
i onda naknadno instaliravas. Iako mislim da je daleko lakse slozit DDWRT.

Riddle

On 15 ruj, 10:31, Dinko Korunic <dinko.koru...@gmail.com> wrote:

> [...]

> --
> NAME:Dinko.kreator.Korunic   DISCLAIMER:Standard.disclaimer.applies

budem ti sutra posalo šotove :) sad ga nemam tu trenutačno nešto
pokušavam s njim..., ali mislim da sam sve napravio po onome što si ti
reko i nije radilo možda budeš imao neki pametan savjet ;) thx in
advance

Riddle

> [...]

> --
> NAME:Dinko.kreator.Korunic   DISCLAIMER:Standard.disclaimer.applies

Evo screenshotovi:

1. http://img197.imageshack.us/i/clipboard01fs.jpg/
2. http://img197.imageshack.us/i/clipboard02ud.jpg/
3. http://img35.imageshack.us/i/clipboard03l.jpg/